Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne goed van je te horen maar verder weet hè nog niets. Sterkte en misschien naar huis.

Lees straks bij ben aan het vliegen.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nee J vliegt en Syl is vaak ziek daarvan. Maar een lekker etentje doet altijd wonderen zegt ze hihi.

Oh ik zit hier nog heel charmant en lui in mijn nachtpon en pyamabroek, ook echt een mooie combi. Wel al wat gedaan hoor, wat kleine huishoudelijke dingetjes en zo dus lunchen. Weet nog niet hoe laat ik me ga aankleden. Wil even naar de bank, hebben zoveel kleingeld liggen dat ik dat toch eens op de bank wil zetten. Zijn we al weken van plan, maar komt er steeds niet van. Moet ook nog doorgeven dat we getrouwd zijn.....

P heeft de auto mee dus zal op de fiets moeten. Goed om weer eens even te proberen. En een beetje frisse buitenlucht is ook altijd goed. Heb een beetje koppijn van ?????

Hoop dat Henne inmiddels wat van de arts gehoort heeft of al lekker in haar eigen bed ligt te knorren.....

Geplaatst

Mag zo naar huis! Hcg was al wat gedaald, hb prima, wondjes zien er goed uit. Misselijkheid, last van darmen en schouders kan van het gas koemn dat ze in je buik spuiten. Rustig aan doen, veel drinken. Heb weinig geslapen vannacht, moest telkens plassen doordat het infuus door bleef lopen. En je ligt ook niet echt lekker in een ziekenhuisbed.

Bbz zat links, eileider is gespaard. Heb drie wondjes, bij navel, net boven schaamstreek en rechter lies. Bloeddruk is nog beetje laag, ook door nog weinig eten en liggen. Alles bij elkaar erg blij als ik zo in mijn eigen bedje kan liggen. Vanavond komt mijn moeder, kan j. morgen gewoon gaan werken.

Meiden, jullie zijn schatten, bedankt voor alle lieve berichtjes ook op hyves. Zal thuis rustig bij gaan lezen als ik eenmaal lekker lig.

Henne

Geplaatst

Oh Henne fijn dat je eileider gespaard gebleven is. Ook al heb je er "weinig" aan het hoort toch in je lichaam.

Hopelijk kan je straks in je eigen bed lekker bijkomen van een slechte nacht slapen. Veel drinken betekend ook veel plassen, maar ja dan is ook die vervelende narcose snel uit je lijf. Heel veel sterkte!!!!!! en vooral slaap lekker....

Geplaatst

Oh Henne ik zie nu pas dat je een bbz had. Wat ontzettend verdrietig. Goed dat de operatie goed is verlopen maar wat ontzettend oneerlijk weer zeg. Heel veel sterkte!!

Geplaatst

Henne...fijn dat je naar huis mag en dat je eileider bespaard is (al heb je m in principe niet echt nodig, zoals je al zei)...

Fijn dat je moeder kan komen....rust goed uit en neem de tijd!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Oh Henne,neem lekker rust thuis. de pijn in je schouders kan wel erg zijn.

Wel fijn dat je eileider gespaard is,anders duurt het veel langer voordat je hersteld.

Veel sterkte!

liefs

Geplaatst

Fijn om weer wat te horen. Ik hoop dat je ondertussen weer lekker in je eigen bedje ligt...

En fijn dat toch de eileider bespaard is gebleven. Je hebt er wel niet zoveel aan, maar toch.. het is extra snijden in een gezond lichaam...

Geplaatst

*breek in*

@ henne, jeetje meid, wat kan een mens veel voor z'n kiezen krijgen!! En wat oneerlijk ook...

Ik wil je, samen met je partner, heel veel sterkte wensen om ook deze enorme klap te gaan verwerken en een plekje proberen te geven.

Ik hoop voor je op een spoedig herstel.

Ik blijf voor je bidden, dat het geluk gauw eens aan jullie zijde mag staan!

Alle liefs Naomi

@ alle meiden : jullie hebben een heel fijn topic, zoals jullie elkaar tot steun zijn!

*breek uit*

Geplaatst

Henne, ik wil je heel veel sterkte wensen, vind het zo naar wat er nu allemaal weer gebeurd is.......

Fijn dat je thuis bent, rust goed uit en onderschat het niet, laat het echt een paar weken goed rusten, bij mij was na de bbz ook de eileider bespaard gebleven, maar 6 weken na de operatie alsnog geknapt, toen was het voor de 2e keer kantje boord, dus rust, rust, rust houden hoor!!!

Ook ik bid voor jullie dat het geluk jullie over een poosje weer helemaal toelacht, jullie verdienen het zo......

Geplaatst

Lieve Henne

wat fijn om te lezen dat je naar huis mag en dat de operatie goed is gegaan!!!

mijn eerste gevoel was fijn dat de eileider is blijven zitten, maar wellicht denk jij daar anders over. Fijn dat je moeder komt, en dat het hcg inmiddels ook aan het zakken is, getverdemme wat is het toch ellendig!

Nou meid, laat je goed vertroetelen en pas goed op jezelf, vannacht slaap je vast veel beter, wat dat gas betreft, bij mis is 10 jaar gelden mijn galblaas verwijderd en ik heb toen echt een paar dagen flink spierpijn gehad, heel apart.

een goed herstel gewenst!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Henne,

Neem je tijd om die kijkoperatie te laten herstellen. Ik ben toen minimaal 3 weken thuis geweest. En die pijn in je schouders. Dat vond ik ook erg naar.

Hou je haaks. En weet dat we aan je denken.

Je krijgt van mij een dikke knuffel...

Geplaatst

Henne, fijn dat je weer thuis bent. Ik kan mijn eigen bed ook altijd zo waarderen en dan vooral ook mijn kussen. Die zijn echt bagger in een ziekenhuis.

Hebben ze aangegeven hoe lang ze de hersteltijd verwachten? Hoop dat je niet al te veel pijn hebt.

Geplaatst

lieve Henne, Heerlijk, je bent weer thuis!! Laat je maar goed verwennen door je moeder!

Ruby: voor jou morgen al de eerste FM: spannend!

Geplaatst

Fijn dat je weet thuis bent Henne. Neem goed je rust.

Beterschap.

Geplaatst

Henne, toch goed dat je eileider bespaard is gebleven en nu weer snel opknappen. Laat je maar lekker vertroetelen.

Esther, goed om weer even wat van je te "horen". Je bent zo'n dappere vrouw, respect.

Syl, nog gefeliciteerd met je schoonmoeder

ik ga nu even kijken wat de pot hier schaft ;-)

Geplaatst

Hier schaft de pot: Nasi wat over was uit de vriezer van de chinees en ajam pangang en natuurlijk kroepoek en augurk.

Geplaatst

lieve henne, fijn te horen dat je weer thuis bent en dit ellendige avontuur achter de rug is. Laat je maar goed verwennen door J en hou je rustig de komende tijd!

Hier net even een paniek moment; zit nog op hetw erk (ben eigenlijk bekaf) en zat net te tellen hoe het allemaal gaat lopen... Probeer vooruit te werken, maar dat lukt natuurlijk niet./ Moet rustiger aan doen, maar dat lukt natuurlijk ook niet en waarschijnlijk vallen punctie en tp volgende week precies op de lastige momenten... Zucht.

Geplaatst

klinkt lekker sandra!

hier aardappeltjes met rozemarijn uit de oven, peultjes en biefstuk (1 'rare' voor ar en 1 'well done' voor moi)

Geplaatst

lieve Fren,

die planning is altijd lastig he... blijft moeilijk om het allemaal te combineren. Ga zo lekker naar huis, je kunt er toch niets aan veranderen. Werk moet zich even aanpassen... En kijk naar hoe het de laatste tijd bij veel meiden is gegaan met punctie: was geen pijl op te trekken.... Misschien loopt het bij jou ook nog wel los.

Zondag je eerste FM, dan weet je meer!

Fijne avond,

IVFSH

Geplaatst

Henne, wat heerlijk dat je weer in je eigen bedje kunt liggen. Fijn dat je moeder komt om je te verzorgen en te helpen met dingen.

Nu op naar een spoedig herstel en voorzichtig denken aan de toekomst.

Fren, laat je niet gek maken door de planning, dit gaat nu voor, je weet waar jullie t voor doen. Sterkte en rustig aan hoor!

Ivsh, lekker die biefstuk, ik las rare ipv rare haha, totdat ik welldone zag staan, pfff heb niet veel meer nodig.

Syl, vliegen? wat heb ik gemist?

San, lekker op de fiets, maar wel voorzichtig he?

wat is nasi zonder rijst? nee tis geen mop maar mijn avondeten :-)

fijne avond allemaal meiden, ben te moe (ziek kind en zelf ontstoken oog en snipverkouden) om verder te lezen, dus tot morgen!!

liefs Sab

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden