Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net heerlijk me met mijn laptop en mok koffie buiten geïnstalleerd. Begint het te regenen....

Wou nog wel zo'n lekker dagje als gisteren.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nico positieve uitslag dus mooi zo, hopelijk kunnen jullie snel in DD terecht!!!!

Caro fijn dat het goed gaat, ja steekje kan je overal voelen natuurlijk. Lekker dat het nu eens wel goed loopt en je dochter lekker naar haar feestje kan en jij je vriendin op de koffie krijgt. Weer afleiding!!!

Oh Jee Syl wat ben je van plan?? Zien we je vanavond bij hart van nederland als losgeslagen ondernemer???

Zara wat balen zeg, hier is het grauw en grijs en dus ook geen weer om buiten te zitten. Nog wel droog in ieder geval. Geniet dan maar binnen van je mok koffie en je laptop.

Geplaatst

Was vanochtend al om 8.30 wakker, maar mezelf gedwongen om te blijven liggen. Ben er om 9.45 uit gegaan.

Net een ontbijtkoekje op, en straks naar de fysio.

Ik merk dat ik het zo heerlijk vind... nog maar 2 dagen werken.

Zara.. ooie tekst, ik heb hem ook wel eens via de mail gehad.

Nico... fijn op zich dat de uitslag goed was van de test, maar ja, nog steeds geen duidelijkheid dus. Ik hoop dat jullie snel in DD terecht kunnen.

Ivfsh.... wat vervelend dat Ar net nu weg moest.... kun je niet zo'n doppler aanschaffen... Dan kun je jezelf redelijk snel geruststellen, en hoef je niet te wachten op de echo's.

Geplaatst

Het genieten lukt binnen ook. De mok koffie is inmiddels binnen maar ik twijfel nog steeds wat ik zal gaan eten. Geen zin in mijn havermout vandaag en moet natuurlijk toch een beetje denken aan het afvalclubje.

Zo, bv om de 2 uur. Mamamia, dan ben je echt brak!

Hihi, lees net je opmerking over Hart van Nederland en Syl. Dat zou wat zijn zeg! Maar ik kan me wel voorstellen dat dat heen en weer geslinger je tot waanzin drijft.

Nico, jee, wat een goed nieuws voor jullie! Hebben ze dit in jullie vorige ziekenhuis nooit onderzocht? Jullie wilden na de vakantie verder gaan toch?

Nu weet ik natuurlijk niet of het op jullie situatie van toepassing is maar ik vind het wel eens cru dat heel veel ziekenhuizen pas onderzoeken gaan doen als het eerst al een paar keer mis is gegaan. We hebben maar 3 pogingen en die zijn wat mij betreft erg kostbaar. Waarom niet vanaf het begin alles heel goed in kaart brengen? Zal waarschijnlijk wel een financiële kwestie zijn en soms misschien ook wel een gebrek aan kennis/ervaring?

Caro, hoe is het met jou en je vriend?

Kaartje, ben nog steeds benieuwd naar jou hoor!

Eef, voel je al iets?

Meiden, ik heb sinds gisteren al echt gemene steken in mijn rechtereileider. Dit gevoel houdt de hele dag aan en af en toe moet ik echt even mijn adem inhouden (en ben volgens mij echt niet flauw wat pijntjes betreft) Herkent iemand dit?

Geplaatst

Hi meiden, had vanochtend al een heel stuk getypt, verkeerde toets en alles weg.... Geen puf om overnieuw te beginnen. Heb oorpijn, nou dat weer. en voel me heel erg premenstrueel, niet fijn.

Zara zou het een eisprong kunnen zijn? Geen idee anders. Evt ziekenhuis even bellen?

Nico goede uitslag! aan ene kant heb je er niks aan, aan andere kant biedt het wel weer kansen. Je weet het nooit. In het emc waren wij uitbehandeld, ik bedoel maar...

Syl niet te hard slaan hè?

San, goed opmjezelf passen, die conditie komt straks snel genoeg terug als je bekken maar weer mee wil.

Weet het verder niet meer meiden, sorry, suf en duf...

Geplaatst

Henne, bah wat vervelend dat je je weer zo rot voelt. Heb je al gesport? Misschien dat je daar iets van opknapt.

Aan de andere kant merk ik dat bij mij dit miskraam er nog veel meer inhakt dan het vorige (dat ik nog niet eens verwerkt had) dus dat zal bij jou vast ook meespelen.

Weet niet zo heel goed hoe een eisprong voelt en mijn cyclus is nu ook helemaal in de war maar kan een eisprong zo pijnlijk zijn? Voel het nu nog steeds maar wel wat minder stekend gelukkig.

Verder begint het hier wat op te klaren en belden mijn ouders net dat ze zo komen met wat tuinplanten. Leuk! Is weer helemaal mijn nieuwe projectje op dit moment. Volgens mij moet ik me altijd op iets storten om maar niet teveel te hoeven denken. Tsja...

Geplaatst

he girls,

op zich weten we nu nog niets,maar wat we wel weten is dat de morfologie en dna in principe goed is en dat al die jaren werken met metalen en chemicaliën geen invloed hebben gehad.

tot de factoren, die tot een hoge fragmentatiewaarde in het dna-materiaal kunnen resulteren, worden de volgende zaken: (even proberen te vertalen)

- leukozytosperma: in het zaad voorkomende witte bloedlichamen kunnen de ROS-reagerende zuurstof concentratie verhogen en op deze manier schade veroorzaken in het dna-materiaal

- Varicocelen (spataders in zaadbaladers): kunnen tot een verstoorde doorbloeding en schadelijke temperatuurregeling leiden

- medicijnen: kunnen de uitslag van het sperma-genenonderzoek beïnvloeden (welke medicijnen heb je bv 3 maanden vantevoren ingenomen)

- diabetes (niet alleen de suikerziekte zelf, maar ook de voorstadia)

- hoge koorts met betrekking tot ontstekingen

- leeftijd en genetische aanleg

nou...een hele riedel...

vriend zei ook al, nou...dan gaan we die hele riedel supplementen wat in deze brief al worden genoemd maar nemen...B12, B6, E, D3, omega3-vetzuren, foliumzuur, zink, selenium, L-carnitine en antioxidanten. Deze supplementen kun je trouwens nemen om een verhoogde DFI-waarde te laten dalen.

zullen dan ook nog wel van dr. S. horen hoeveel ofzo...

donderdag 30 juni hebben we de afspraak....dus dat is over 2 weekjes al...lekker snel! en net voor zijn vakantie, want hij gaat 2 juli 3 weken met vakantie...dat we pas in oktober wilden beginnen was geen probleem. We krijgen dus 30 juni het intake gesprek, welke schema, welke medicijnen, uitleg over de uitslagen van de amh-waarde en het zaadonderzoek...helemaal top dus...

liefs,

Nico

Geplaatst

Fijn Nico, weer iets om naartoe te leven! En mooi dat je vriend zo droogjes zegt dat hij de hele riedel supplementen maar gaat nemen... Ook een kandidaat voor de Man van de week-verkiezing? :-) Ik had dat tegen mijn vriend verteld dat hij hier Man van de week was geworden en nu gaat hij dat natuurlijk de hele tijd zeggen... Kwam net thuis van boodschappen doen, hoorde de droger en vroeg: "Hé, heb jij de droger al aangezet?" (Hij stond trouwens te stofzuigen), zegt ie: "Tja, man van de week he!" Ben bang dat hij er ook wel een keer misbruik van gaat maken deze week haha!

Geplaatst

Nico.. wow he.. dat is lekker vlot!!! Lekker hoor, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!

Geplaatst

hoi meiden

Caroline, laat hem maar even lekker genieten van zijn welverdiende titel...haha.

Nico, wat fijn dat de uitgevoerde onderzoeken (amh waarde, zaadonderzoek) goed waren, het lijkt me dat je er iets aan hebt in de zin van welke kant jullie op gaan, ecd of een volledige IVF poging en als ik het zo lees zijn jullie daar inmiddels uit.

Fijn hoor!!! dat je allerlei gedachten door je hoofd blijft krijgen is toch niet vreemd, ik hoop dat het scenario waar je voor vreest voorlopig naar de achtergrond verdwijnt zodra je je schema binnen hebt en je de echte startdatum in beeld hebt. Persoonlijk vond ik het enorm fijn dat je in DD zelf kan aangeven wanneer je door zou willen gaan. Als eenmaal alles doorgesproken is ligt het eigenlijk bij de patient.

Over 2 weken dat gesprek, dat is wel fijn hoor, ik ben ook erg benieuwd wat hij jullie nog eventueel aan extra technieken kan aanbieden. Heel veel succes lieverd enne, ook mooi de tijd om nog med te verzamelen....

Zara wat heb je een enorm mooit tekst geplaatst, ik kende hem nog niet maar nu meteen bewaard. Ik had er natte ogen van hoor!!

wat het kamertje betreft, voel je niet verplicht om te kijken (geldt voor iedereen uiteraard) kan me voorstellen dat het ook pijnlijk of confronterend kan zijn.)

Hier is het weer eigenlijk wel lekker, geen wind en zelfs zon!

Ursela, mooi jullie hebben een keuze gemaakt, lijkt me een goede keuze die Siemens, grote kans als die van ons het begeeft dat het ook een Siemens of weer een AEG wordt maar goed, deze is nu 9 jaar oud dus wie weet haha.

Wat je uren betreft, probeer voet bij stuk te houden hoor, je merkt zelf maar al te goed hoe pittig het is en hoe lekker hetis dat je ook uren thuis hebt en aangezien het alleen maar zwaarder wordt...

Esther, vele sterkt en succes morgen met de uitslagen, ik hoop echt dat er een goed bericht zal komen voor jullie!!

Simba, lekker nog 2 daagjes, dat is nog eens aftellen !

Hier gaat het op zich wel goed maar voel me enorm moe, wel lang geslapen, van 00.15 tot 11.30 met 3 toiletonderbrekingen maar voel me echt slapjes en moe. Ik weet dat ik gisteren teveel gedaan heb, ziekenhuis, winkel, 3 wassen gedraaid en opgehangen, en in de tuin wat meegeholpen. niet echt een rustmoment gehad en ik denk dat dat de oorzaak is. Vanmorgen hing er een post-it op de badkamer waarop vermeld stond "doseren" en een kusje haha.

Ik weet het, maar merk dat als mijn schoonouders hier dan zijn ik moeilijker kan gaan zitten, zeker nu ik groen licht heb om iets te doen.

Vandaag lekker rustig aan doen.

Geplaatst

lief zo'n briefje... en oh zo waar....

ik kreeg vorige week de mededeling dat als ik de behoefte had om te gaan stofzuigen, ik dat best wel mocht doen.... Maar dat ik dan 's avonds wel wat uit te leggen had..

En gisteren de mededeling dat als ik naar zolder zou gaan, ik eerst de trap moest vrijmaken. Staan wat dingen gestald in het halletje, mijn part (zijn woorden) pleur je het even in de badkamer, maar ik wil niet dat je misstapt...

De fysio hier was pittig,m ik ga waarschijnlijknog 1 of 2x door, en dan stoppen we even. De spieren in mijn recher bil en bekken zijn het nu toch langzamerhand aan het opgeven. En daardoor verkrampen ze. Dus eerst gemasseerd.... auwie.... en daarna nog aan de stabiliteit gewerkt. En via de supermarkt puffend naar huis... warm... en behoorlijk vermoeid.

Ik denk dat ik zo braaf even plat ga.... Wordt nog wel eens wat met mij...

Geplaatst

Even snel vanaf werk.

Cyste in rechter eierstok is weer toegenomen. Bijna 5 cm. Het is toch endometriose. Cyste in linker eierstok is het zelfde gebleven.

Ik heb 2 opties waaruit we een beslissing moeten nemen.

1. beginnen met de IVF en hopen dat in de linker eierstok eitjes gaan groeien. Maar ik moet er rekening mee houden dat het niet gaat lukken.

2. opereren en cyste verwijderen.

Mijn gevoel zegt dat ik moet starten met Gonal, en de echo volgende week afwachten en hopen dat er toch eiblaasjes gaan groeien. Mocht dit niet zo zijn, denk ik dat we besluiten te stoppen. Maar eerst maar weer afwachten.

Mochten we besluiten te stoppen dan gaan ze de rechter eierstok in z'n geheel verwijderen.

Vanavond maar eens goed bespreken met mijn man, want ik vind het maar een lastige keuzen.

Geplaatst

Doen jullie allemaal een beetje rustig aan?

Dan doe ik het ook. Heb weer megahoofdpijn en de 2 paracetamol helpen niet.

Morgen naar de endometriose arts. Iets eerder dan gepland. Ga meteen vragen wat weaan die hoofdpijn kunnen doen. Dit is niet te houden. Ben echt niet in mijn hummetje.

Vanavond na 4 weken weer op de weegschaal. ben zo benieuwd en ohzo bang dat hij extra gewicht aangeeft.

Daarna naar de makro. Partytent kopen en wat diepvriesgroente. DAt is beter dan een potje heb ik begrepen. Moeten we snel naar huis rijden anders is het ontdooid.

Niu ga weer rustig aan het werk.

Sterkte voor iedereen...

Geplaatst

He, wat een ellende hier. Rubster, heb je geen ibuprofen in huis? Bij mij helpt para nooit bij hoofdpijn. En over die extra kilo's zou ik me nu maar even geen zorgen maken.

Weet je trouwens al dat we een supergezellig afvaltopic hebben? ;-)

Guusje, wat rot van je cystes. Bij mij is er twee maal terwijl ik al met de hormonen begonnen was een cyste leeggeprikt. Is dat bij jou geen optie? Zo gepiept en helemaal niet zo heel erg pijnlijk. Als je meer info wilt, laat je het maar weten.

Babeth, je kinderkamer wil ik heel graag zien! Kan daar ook echt van genieten maar er zijn momenten waarop ik van mezelf weet dat ik beter even niet kan kijken.

Jij gaat hopelijk wel het advies van je man opvolgen toch?

Nog even een vraag. Jij vertelde gisteren of eergisteren dat je tagliatelle ging eten met een saus met verse champignons. Het water liep me toen in de mond (wat wil je afvallen en lezen over lekker eten) Maak je die saus zelf en zo ja... hoe?

Volgens mij is er overigens geen volkoren variant van tagliatelle toch?

Caroline, wow, die man van jou is echt goed bezig! Je moet hem eens vaker benoemen tot man van de week.

Simba, voor jou ook heel veel sterkte en rustig aan vandaag!

Nico, moet toch echt wel een opluchting zijn? En manlief die ook nog al de supplementen wil nemen. Daar kan toch geen MR Pinkpop en fitnesser met mooie kuiten tegenop.

Had net ook wat. Ik meende een vogeltje aan te zien komen vliegen bij de vijver. Echt piepklein beestje. Denk wat voor vogeltje is dat toch? Kom ik dichterbij is het een kikker.

Nou vraag ik je. Zijn er ook vliegende kikkers of ben ik degene die ze ziet vliegen?

Geplaatst

Nou de man van de week is nu al over het paard getild, net als ik dacht... Ik zei iets tegen hem dat hem niet beviel, het antwoord: "He, je hebt het wel tegen de man van de week he!" Ik wist het... zucht... Maar huishoudelijk is hij altijd wel, meer nog dan ik.

Moet wel lachen om je vliegende kikker Zara, vreemd...

Geplaatst

Zara, ze prikken de cyste liever niet aan ivm infectie gevaar. ALS als als er een punctie gaat komen dan krijg ik vooraf al een antibiotica kuur.

Geplaatst

Guusje wat balen! Ik heb er ook een keer 1 gehad en toen zaten er in eierstok wel minder eitjes maar toch nog een stuk of 4... het kan dus wel. Alleen hij was iets kleiner dan de jouwe en de keer er op was ie weg. Sterkte met praten en beslissen!

Inderdaad kreeg ik na die punctie een antibioticakuur, voor de zekerheid, terwijl ze zei dat ze 'm niet had aangeprikt...

Geplaatst
B12, B6, E, D3, omega3-vetzuren, foliumzuur, zink, selenium, L-carnitine en antioxidanten.

Dit is dus wel precies het rijtje dat J. ook slikt en wat bij ons twee zwangerschappen heeft opgeleverd.....

Geplaatst

Geen idee Caro, anders ff ziekenhuis bellen? Je zit niet te wachten op een ontsteking. Na de curettage mocht het vijf dagen niet, maar da's natuurlijk net wat anders.

Guusje wat een rotnieuws. Echt een enorme domper. Ik zou zeggen, volg je gevoel.... je weet het toch niet van tevoren. Endometriose is ook zo'n rotziekte, bahbahbah.

Hier inmiddels iets beter. Huisarts gebeld ivm oorpijn en verhoging. Kan ik er vrijdag terecht, lekker vlot. Toen naar fysiosport. Zag bij omkleden als dat menstruatie beetje op gang komt, wat gekleurde rommel. Dus snap ook de lamlendigheid wel. Met sporten af en toe bloedheet, maar het ging wel. Heb alles gedaan van vorige week en een paar dingen ook wat meer/vaker dus trots op mezelf. EN.....ik had de stucadoor gebeld die vanmiddag nog even komt kijken voor een offerte. Wilde eerst minimaal drie vergelijken, maar ik weet van Syl dat dit een goeie is dus als ie het kan doen voor een goede prijs dan laat ik het erbij. Vind het zo'n rotwerk, offertes aanvragen. We hebben het nu ook verdeeld, ik zoek een stucer en J. mag voor een schilder voor de buitenboel zorgen haha.

Oh Zara mijn eisprong deed deze keer ook best zeer. Vraag me niet waarom, misschien is dat normaal na een miskraam/operatie? En die kikker....die maakte gewoon een heeeeele grote sprong ;-)

Geplaatst

hoi meiden

Zara ik moet erg lachen om je vliegende kikker, vast een "hoogvlieger" haha.

die saus is uit een pakje helaas: Honig mix voor tagliatelle roomsaus, klinkt niet zo best he.

Ik moet trouwens zeggen dat ik gisteren in totaal 150gram pasta gekookt had voor mijn man en mij en was toch zeker voldoende (Fren schreef hier laatst 60gr. pp en dat leek zo weinig)

Guusje wat een rot bericht zeg van die gegroeide cyste, moeilijk hoor wat te doen....is het ook een optie dat er bv. eerst die ene cyste verwijderd wordt en dat er dan een poging ondernomen wordt? ik hoop dat je er met je man samen uitkomt,op zich natuurlijk fijn dat jullie de keuze krijgen maar ook wel moeilijk!!!

Ik hoop dat jullie er snel uitkomen

Syl, is het gelukt met het uitbrengen van wat klappen?

Henne hoe gaat het bij jou? beetje de accu op kunnen laden?

Geplaatst

Guusje wat een rot bericht zeg van die gegroeide cyste, moeilijk hoor wat te doen....is het ook een optie dat er bv. eerst die ene cyste verwijderd wordt en dat er dan een poging ondernomen wordt? ik hoop dat je er met je man samen uitkomt,op zich natuurlijk fijn dat jullie de keuze krijgen maar ook wel moeilijk!!!

Ik hoop dat jullie er snel uitkomen

Babeth, dit is ook een optie, maar ze kunnen me geen garantie geven dat na de operatie de cyste niet meer terug komt. Dat zou betekenen dat ik weer lang moet wachten voordat ik weer mag starten. En dat wil ik niet.

Geplaatst

Guusje dat is heel erg balen, grote domper en wat te doen. Moeilijk hoor, wil je weer beginnen kan het niet.

Succes met het maken van een beslissing.

Henne goed bezig geweest vandaag en die lamlendigheid zal idd komen van de aankomende ongi.

Benieuwd of de Stucadoors jullie verder kunnen helpen en als je het eindresultaat wil zien zijn jullie van harte welkom.

Caroline ook geen flauw idee wbt zwemmen.

Ben nog bezig met die klappen Babeth!

Geplaatst

Guusje, ik ben destijds op 1 december geopereerd en toen hebben ze twee forse cystes weggehaald oa. (ook endo cystes)

Dat ik in april mocht opstarten was 1 volledig terug (4x6cm) en de andere ontwikkelde zich ook weer. Desondanks ben ik toen met de eerste poging begonnen. Na de eerste poging was er ook de keus. doorgaan of weer opereren. Maar ze gaf aan dat na een volgende operatie die cystes waarschijnlijk net zo hard weer terug zouden komen. En daarbij wilden ze niet teveel rommelen bij mijn toch al niet zo goed fuctionerende eierstokken.

Ik ben toen aan de lucrin gezet voor een half jaar. De cystes zijn helaas niet veel kleiner geworden, maar de endometriose blijkbaar wel wat rustiger. En die poging met menopur is toen gelukt.

Geplaatst

Hey Sylvie, ik kom een keer buurten als ik van acu kom. Als jij dan niet op je werk zit ;-) Maar heb er nu al een goed gevoel bij, je merkt snel genoeg of iemand verstand van zaken heeft en deze man lette echt op alle details dus dat geeft vertrouwen. Ben benieuwd naar de prijs...aaarggghhh... We krijgen een bedrag terug van de belasting, maar J. wil dat niet allemaal op maken. Ik heb daar wat minder moeite mee op het moment. Hmm, gek, is meestal andersom.

Ga nu voorbereidingen voor koken treffen. Aardappels schillen (hekel aan), die in de oven met aubergine en courgette. Straks kipfilet erbij grillen. Wilde ik laatst al eten maar toen was de kip bedorven YUCH wat zag dat er vies uit.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden