Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pien, wat geweldig, 3 wkn met z'n viertjes weg! Dank voor de felicitatie, is inderdaad erg onwerkelijk. Zei t vanavond nog, wilde dat die echo een beetje op zou schieten, voor m'n gevoel wordt t dan echt.

Caro, ga je dinsdag testen? Das dag 12 toch?

Kaartje, werk kan ook afleiding zijn in de ww. Vond ik wel fijn in ieder geval.

IVF, een banner super! Ik wacht nog even. Krijgen jullie alweer logees? Je bent er maar druk mee!

Fa lekker slapen meiden, tot morgen.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Weer veel gesteld hreveb hier, net thuis van verwenavondjer met vriendinnen, bijkletsen en lekkere dingen eten, 1 van de 2x heeft nu schattig babymeisje van 9uur maanden ene daar heb ik eens lekker meegebadderd ene voor gezongen, heerlijk!

Lieve zara wat ellendig van de gebeurtenissen bij jou, klote uitslag, vader in zhier, ene nu je man huis uit gevlucht, gadver..#%#@ dit kan je niet gebruiken nu. Kan alleen maar een knuffel vanuit nu geven, ene je laten weten dat we aan je denken, zelfs al je denkt slechter kan niet gebeurt er zoiets, zelfs de sterkste bomen beginnen te hellen in de stormen die de mmm met zich meebrengt, lieve zara blijf jij overeind, stap voor stap nu, in mijn eigen boze buien begin ik altijd eerst met vragen naar : ene wie is je ledinggevende!!!? Maar ben bang dat je vast in andere omstandigheden hele lieve man, deze sarcastische vraag niet zal kunnen begrijpen als uiting van je woeste woede.....nogmaals knuffel ene hoop dat je nu beetje kan slapen naar deze vluchtactie van je mannetje ( vast ook uiting van boosheid ene machtelosheid) dikke kus lieve zara ene troostknuffel

Geplaatst

Zara meis wat heb ik met je te doen. Ruzie nu op dit moeilijke moment. Kan me voorstellen dat het voor je man ook niet makkelijk is om steeds weer te moeten zien hoe jij gebukt gaat onder je hele mmm en hij alleen maar van de zijlijn kan toekijken. Soms is het zelf ondergaan minder erg dan het toekijken. Neemt niet weg dat jullie allebei met frustraties, boosheid en verdriet hebben te maken. Ook van mij een hele dikke knuf!!!

Caro ik hoop dat jij lekker ligt te slapen nu en dat doet tot een uurtje of 8 op zijn minst om eens een keer te plassen....

Ik ben er al weer gezellig uit, linker heup en bovenbeen doen zeer. Maar ach dat gaat wel weer over. Het rommelt van binnen alsof ik net gegeten heb, heb ik nu net ook maar gedaan dan weet ik tenminste zeker waar de kleine doof van wordt hihi. Hij is behoorlijk aan het weet ik velen van binnen...... bijzonder maar ook soms beetje vervelend als ik wil slapen zoals nu. Laatste loodjes zijn altijd het zwaarst.....

Van het weekend komen mijn ouders gezellig en blijven nachtje slapen. Er zijn nu havenfeesten hier en hebben altijd heerlijke kibbeling. Hopelijk zijn mijn moeder en ik fit genoeg om er even heen te gaan om daar van te smullen..... Hopelijk bllijft het weer ook lekker..... volgende week weer even extreem hoge temp dat mag best 2 dagen eerder beginnen.

Geplaatst

Zara wat een rotsituatie. Kan me van je vriend ook wel voorstellen dat dit zijn reactie is. Hij weet dat jij heftig reageert op een narcose en misschien is de maat voor hem gewoon vol? Ik merk hier ook dat mijn gezondheid door alle behandelingen, stress, narcoses etc flink achteruit is gegaan en dat is voor mijn man (en mijzelf) best beangstigend. Straks is hij niet alleen zijn kinderwens kwijt, maar ook de vrouw zoals hij die kent...Maar dan nog: weglopen en zeggen dat je niet weer of je wel terugkomt...dat is wel heel heftig. Heb je al gebeld of een sms gestuurd? Veel sterkte vandaag ook met het bezoek aan je vader.

Hier brak. Denk dat ik met sporten donderdag over een grens ben gegaan. Zeker in combinatie met opeens die spanning van meteen naar het ziekenhuis moeten komen. Op een iets lager niveau kwam alles opeens terug, pfff....niet leuk. Dit weekend maar heel kalm aan doen. Zo eerst nog een echo.

San misschien is spruitje aan het draaien? :-) Geen idee hoe dat zou voelen hoor, maar als ie zo druk bezig is?

Kaartje ik heb liever geen vrij meer in de wachtweken. Wel de eerste twee/drie dagen, maar daarna heb ik liever een normaal ritme met wat afleiding. Hoewel jij natuurlijk best veel moet tlllen enzo in je werk, dan zou ik er misschien ook anders over denken. Ik zit alleen maar de hele dag achter een bureau, da's wel wat anders.

Caro het is takkeweer maar wel lekker gaan wandelen he!

Ik moet gaan, zal straks verslag uitbrengen, je zult zien dat die follikel helemaal niet zo hard is gegroeid en alles weer normaal is hihi

Geplaatst

Zara, hoe is het met je? Beetje kunnen slapen?

San, heb jij nog wat uurtjes gepakt? Gezellig dat je ouders komen, veel plezier met havenfeesten!

Henne, goeie controle gehad?

Caro....schiet al een beetje op toch? Kaartje hoe istie bij jou?

Ivsh, fijn zon mooie

Geplaatst

Zara, hoe is het met je? Beetje kunnen slapen?

San, heb jij nog wat uurtjes gepakt? Gezellig dat je ouders komen, veel plezier met havenfeesten!

Henne, goeie controle gehad?

Caro....schiet al een beetje op toch? Kaartje hoe istie bij jou?

Ivsh, fijn zon mooie echo, goed te lezen dat je kan genieten nu, fren jij nog even ene dan ook glimps op beebje :-)

Hier ging leuke avond gehad, ene dan toch weer met pijn in hart wakker worden, toch maar proberen wat leuks te plannen, iedereen fijne dag xxx

Geplaatst

Henne succes met de meting!!! En daarna lekker relaxen het weekend. Het weer wordt zo te zien toch bagger jammer genoeg.

Eef moeilijk zeg, begrijp ik het goed dat een leuke avond hebt gehad en daarna weer wakker wordt met pijn in het hart??? Begrijpelijk dat na een leuk iets de minder leuke gedachten weer dubbel en dwars terugkomen. Moeilijk is dat. Ik hoop dat je van het weekend kan genieten en dat je je daar weer een beetje aan op kunt trekken.

Hier gelukkig nog wat uurtjes kunnen pakken. De buik borrelt niet meer gelukkig en zo te voelen ligt de eigenwijze spruit nog steeds met het kontje naar beneden. Misschien draaide hij wel met zijn rug van links naar rechts dat kan wel natuurlijk. Veel pijn in mijn heup helaas, zal wel zien wat de dag gaat brengen. Het is hier nu rotweer dus hopelijk klaart het nog een beetje op.

Geplaatst

Oh Zara, wat blijven jullie toch in een vreselijke situatie zitten, er komt geen einde aan jullie narigheid. Ik denk dat alles al gezegd/geschreven is. heel veel sterkte meisje en ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

Meiden, hier zoiets raars....ik kom net van het toilet en ik ben gewoon weer ongesteld geworden!!! 10 juni ongesteld geworden, dat was al raar, maar toen ook echt wel 5 dagen lang geweest. En nu dus weer! Hoe kan dat nou...?? Ik hoop dat er donderdag wat duidelijkheid komt waar ik in mijn cyclus zit en dat dit niet een echte menstruatie is, want anders wordt het zomaar ineens eind juli dat we kunnen starten..kan wel janken..

Sorry moest het even kwijt...

Caro en Henne, hoest met jullie?

liefs Sab

Geplaatst

Sab, is het zeker een menstruatie? Ik verlies soms ook wel wat bloed bij een heel heftige eisprong...

Vaag is het wel!

Zara, denk aan je meis. Hoop dat je iets van je man hoort vandaag.

Henne, hoe ging het?

Geplaatst

Oh Zara, wat een rot situatie zeg. Maar helaas ook heel herkenbaar. Mijn man is er ook eigenlijk wel klaar mee, en zeker als het anders loopt dat gewenst. Als ik pijn heb bijv, of last heb van bijwerkingen, of onder het mes moet. Wat hem betreft is het goed zo, en wil hij graag samen oud en gelukkig worden.

Het is erg lastig, maar ergens snap ik het wel. De mannen staan er bij en kijken er maar naar. Ze staan machteloos, en kunnen niets doen. Soms denk ik wel eens, lekker makkelijk opgeven, maar aan de andere kant, waar is de grens.

Mijn man is ook niet zo'n prater, moet het er soms echt uit halen. En zeker als het om gevoelens gaat.

Lieve Zara, ik hoop zo dat je er met je man uit gaat komen.

Dikke knuffel voor jou.

Geplaatst

Sab dat is bagger...kan het nu niet door je ovulatie komen? Dat heb ik ook één of twee keer gehad. Hoop voor je dat er donderdag duidelijkheid komt. Zo vreselijk klote als alles weer door elkaar gegooid wordt net als het niet uitkomt.

Hier was de echo oke, follikel was netjes volgens schema gegroeid en nu 16 mm. Ze verwachten uiterlijk dinsdag mn LH piek dus dan zou ik volgend weekend een tp hebben.....als, mits, tenzij, etc....

Eef moeilijk he dat de harde werkelijkheid toch elke keer weer keihard naar voren komt. Natuurlijk is het soms op de achtergrond en kun je genieten van dingen en plezier hebben, maar de pijn en het verdriet zijn nooit echt helemaal weg en slaan op de meest onverwachte momenten toe. Het slijt...zeggen ze, maar ook in andere gevallen van rouw kan ik zeggen dat dit heel, heel langzaam gaat.

Sandra rot dat je weer zoveel pijn hebt, vandaag maar lekker plat dan? Het is toch prutweer, morgen schijnt het heerlijk te worden. Zin in, want ga met vier vriendinnen theeleuten. Straks even een aardbeientaart bakken :-)

Oh! Ik heb ook nog gevraagd waarom ik nou toch met de tweede ochtendurine moet testen voor LH. Nu, de theorie is dat de LH piek meestal tussen 5 en 7 sochtends wordt afgegeven vanuit de hypofyse. Een paar uur later komt dit pas in de urine terecht. Met de eerste ochtendurine plas je alles van de avond en nacht uit en kun je dus net je piek missen. Wat precies is wat ik de vorige keer had: met ochtendurine negatief en drie uur later,om tien uur, positief. Dat je volgens de gebruiksaanwijzing dan vier uur niet geplast mag hebben vinden zij overigens niet zo nodig. Nou, weten we dat ook weer :-)

Geplaatst

Henne, goed op schema dus, fijn om te horen en die tp is gewoon volgend weekend!! :-)

Fren, heb net even een ovulatietest gedaan, maar niks noppes nada..was ander merk dan gister en eergisteren en toe zag ik wel 2 streepjes, alleen nog net geen pieken beide keren hoor...dus tsja hopelijk is het iets anders.

Ben deze week wel 3 kilo afgevallen, zou t daardoor komen....???

Geplaatst

Nee, dat lijkt me niet, 3 kilo is super, maar níet voldoende om je cyclus overhoop te gooien.

Vreemd...

Henne, op schema dus, spannend!! We gaan er gewoon van uit da je volgende week een tp hebt. Positive thinking, weet je nog! Vraag maar aan zita :-)

Geplaatst

Jeetje Sab, wat vervelend, die onzekerheid kun je missen als kiespijn!!

Zara, weer een beetje tot rust? Nog met je ventje gesproken?

Hier vandaag alweer een hoop gedaan...kraam matras op het bed, en beddengoed verschoont... er draait weer een wasje en de droger doet ook zijn werk. Zodirect wat was wegvouwen, hapje eten en even tukken.

Dit weekend is het Kaeskoppenstad in Alkmaar. Dan is de oude binnenstad volledig terug naarde 16de eeuw. met alle mensen die erbij horen. Vorig jaar heb ik ook meegedan. Toen was ik melaatse (zie hyves voor filmpje) Maar dit jaar maar even overgeslagen.

JW doet wel weer mee, en die is Pestmeester. Ik ben benieuwd. Baal er wel van, had graag meegedaan, maar soms moet je gewoon even verstandig zijn.... ARGG..

Na mijn tukkie dus richting stad met camera en video, en daarna een happie eten met mijn vader en zijn vriendin.

Morgen is er hier rommelmarkt in de wijk. Eens kijken of we dingen kunnen slijten.

En maandag????? Dan lig ik voor pampus denk ik...

Geplaatst

3 kilo in een week afgevallen, dat is veel Sab! maareh... wel raar dat je nu weer bloedt, of het echt een menstruatie is? Lijkt me sterk maar ja wat dan.

Zara ik hoop dat je vandaag contact hebt met je man, dit is helemaal niks zo!

San, heerlijk geslapen vannacht! Geen gespook, geen paniekaanval, gewoon lekker, uitgeslapen ook nog, wel tussendoor wakker geweest maar snel weer ingeslapen. Wou dat al mijn nachten zo waren.

Fren je vroeg of ik dinsdag ga testen? Denk het wel ja. Kan ik maandag testen kopen en dan dinsdag dag 12...

Wat ik zo raar vind: ik heb eigenlijk vanaf de avond van dag 4 al een beetje hoofdpijn. Niet erg maar zo'n zeurderig gevoel dat soms even feller wordt, heel kort en dan weer afzwakt. Die hoofdpijn maakt me somber voor mijn kansen. Maar als ik ongesteld word, dan heb ik altijd 1 dag, de hele dag, echte hoofdpijn. Zit me nu af te vragen of het deze keer toch van de bollen komt?

Ik heb ook geen noemenswaardige steken meer sinds 2 dagen, af en toe voel ik 'iets'. Maar dan probeer ik het positief in te zien: toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik helemaal niks gemerkt! Dus het hoeft niet. Ach, er zit niks anders op dan afwachten.

Henne, moet wandelen in het weekend ook? :-) Het is wel kloteweer hoor, gister heb ik ook al in de regen gewandeld...

Geplaatst

Weten jullie of het verstandig is om tijdens het stimuleren in bad te gaan?

Geplaatst

Zara, hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dat je wat van je man hoort vandaag.

Sandra, vervelend dat je door de pijn niet kunt slapen. Zou fijn zijn als Spruitje toch nog gaat draaien. Verwachten ze dat wel?

Sab, hopelijk donderdag een goede echo en binnenkort ook starten. Altijd erg vervelend als je hele planning weer overhoop gehaald wordt.

Eef, hoop dat je vandaag weer leuke dingen kunt doen als afleiding.

Henne, super dat het zo op schema loopt en tp mogelijk in het weekend, altijd handig voor de werkplanning toch?

Ik hoef op het werk op zich niet zo heel veel te tillen. De behandeltafel kan helemaal tot op de grond. Hoeven we lekker geen zware honden te tillen. Verder letten mijn collega's altijd heel goed op me. Krijg op mijn kop als ik wel ga tillen nu ;-). Het is alleen denk ik heel druk komende week. Dan kom je bijna niet toe aan af en toe rustig zitten om wat te drinken en eten. Merk dat ik sinds de punctie erg moe ben. Komt denk ik echt van de lichte narcose. Of word je soms ook moe van de utrogestan? Voel me tot nu toe verder wel heel relaxed. Maar ach, het is ook pas wd 2 :-).

Ga zo even proberen wat administratie weg te werken. Scheelt weer voor maandag. Bovendien willen collega's graag hun salaris krijgen vandaag denk ik zo maar hihi.

Geplaatst

Henne, fijn dat het goed gaat, en je op schema ligt ; -)

Sab, wat raar van die cyclus en die gekke testen, hoop zo dat het loos alarm is, knuffel voor jou

Guusje, hoop dat het prikken goed gegaan is gister, en je het weekend goed doorkomt, spannend naar maandag.

Zara, iedereen denkt aan jou en je mannetje, denk dat velen de stress van de mmm op je relatie en beider humeur kennen en begrijpen wat er speelt.

Wel eens in Italië tijdens vakantie overwogen uit de auto te stappen, en direct naar Guatamala of Bolivia te vliegen om daar in een kindertehuis te gaan werken. Manlief was zo lief om naar het dichtstbijzijnde station te rijden, maar dat was zo'n eind, dat de tijd de frustratie wat deed zakken en we weer tot praten kwamen. Merken nu dat we allebei proberen ons eigen verdriet de ruimte te geven en ook ruimte te geven voor de ander zijn verwerking, hoewel dat best wel moeilijk blijft soms. (Ook vanmorgen hoor).

Jullie situatie is nu ook weer in het extreme getrokken door de uitslag van de scopie en de geplande aanstaande ok, dit brengt weer extra stress mee, duim en hoop dat jullie er samen uitkomen en weer tot praten en tot elkaar komen.

Ga hier nu niet opscheppen of popiepositivo doen onder deze omstandigheden over manlief hier, hij is mn steun en toeverlaat en ben blij dat hij mn buien en stress en onzekerheid neemt zoals het komt, of zoals hij vanmorgen zei, ik snap het, en neem me voor om niet boos te worden als je onaardig gaat doen, maar helemaal beloven kan ik het natuurlijk niet, maar ga mn stinkende best doen ; -) heb m maar even extra geknuffeld.

lieverds, wij gaan naar de bouwmarkt en een tuincentrum, eens kijken of we wat zomer de tuin in kunnen brengen, iedereen een extra knuffel, jullie hebben het verdiend, een extra grote knuffel voor Zara vandaag, Simba, Sandra en Babeth en Caro en Kaartje en Guusje en Ruby en Henne ( nouja en allemaal dus ;- ) ook wie ik niet heb genoemd

ps mijn ervaringen met de bollen: darmproblemen, koppijn, misselijk, duizelig, 1 week zere boobies, 1 week verhoging, hoop dat jullie het beter treffen

Geplaatst

goeiemorgen meiden,

Zara...wat een ellende toch....geen goeie uitslag van de hysteroscopie, je vader in het ziekenhuis en tot overmaat van ramp ook nog je man weg en niet weet of ie nog naar huis komt of niet....het meeste is al gezegd en ik hoop dat je er met je mannetje uit zult komen...denk/vermoed ook dat het bij hem ook allemaal teveel is geworden en hij zich niet weet te uiten op dat moment of jou juist wil besparen, maar ik ben nu aan het speculeren....meissie...sterkte, hoop dat je vandaag nog contact zult hebben met je mannetje en sterkte ook met je vader....

ivfsh...leuke naam voor dit topic...

Sab...huh...wat raar....volgende week heb je de uitgangsecho, toch? zou het even navragen als dat mogelijk is. enne...3 kilo in een week??? pfjoe....dat is veel...misschien veel vocht verloren???

Henne...je follikel groeit dus gestaag door...mooi...hopelijk dan volgende week de tp....duim voor je...

San...de nacht dus redelijk goed doorgekomen...das fijn...wel balen dat je zoveel pijn hebt, hoop dat je met je moeder nog richting de havenfeesten kunt gaan en lekker kunt genieten van de kibbeling...mmm...krijg er spontaan zin in....hihihi

Kaartje...wachtweken zijn begonnen...gelukkig kun jij de afleiding vinden in je werk, al had je misschien liever wat meer rust gehad, gezien je werksituatie...probeer het zo rustig mogelijk te houden!

Caro...begrijp dat je eerder gaat testen...meid...mijn duimen worden steeds kleiner en kleiner van al het gedraai...hoop het zo voor jullie....en er is gewoon geen vat op te krijgen...iedere keer voelt het anders aan ...ik had bij de tweede ivf dat ik totaal niets gevoeld heb in mijn ww en ik werd helaas een dag te vroeg ongi...het gaat goedkomen bij jullie!!!

en vandaag weer wandelen??? hier regent het ook af en aan...niet echt fijn....maar goed...gelukkig volgende week wat mooier weer...hihihi...mag voor mij zo wel blijven dan, dat goeie weer...

gisteren lekker gesport, maar ik vrees dat mijn linker schouder een beetje overbelast aan het raken is...ben al flink aan het smeren van zalf van vsm en dat helpt wel redelijk...gelukkig hoef ik pas weer vrijdag mijn schouder te 'belasten' zeg maar...

dinsdag meetmoment, woensdag uiteten bij de Griek met mijn ouders en donderdag in de namiddag naar DD voor het intakegesprek. vrijdag mss lunchen met mijn oud-collegaatje die zwanger is...heb haar laten weten dat ik het nog niet zeker weet of ik met mijn andere collega's meega, even kijken hoe ik me voel...zo van een afstand kan ik haar zwangerschap wel aan, maar als ik het mss life meemaak, en een beginnend buikje ga zien, dan weet ik dus niet hoe ik ga reageren...zit nu in een positieve flow en dat wil ik zo houden...ze gaf al aan dat het geen probleem was...het moest wel iets leuks blijven, dus als ik me niet goed in mijn vel voelde, dan moest ik het niet doen...wat dat betreft is ze wel een schatje, maar van de andere kant knaagt het een beetje aan me dat ik haar mss wel onbewust toch iets van een schuldgevoel aan praat dat ze zwanger is, terwijl dat niet zo is...the mind is a crazy thing...

verder hebben we niet echt iets op de planning staan voor dit weekend...denk dat we dadelijk gaan poetsen en ik ga weer verder met strijken...gisteren een beginnetje gemaakt en alle hemden en blouses weggestreken...en de mand wordt maar niet leger..snik snik...

eef...een fijne leuke avond gehad en toch weer overvallen door het verdriet...niet leuk, en ik geef je dan ook een dikke knuffel...

ook voor de rest een knuffel!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Sab je hebt toch antibiotica gehad? Dat kan soms ook rare dingen met je cyclus doen bedenk ik net.... Is het echt een menstruatie of minder? Enne...heb je misschien sex gehad? Kan hè ook nog van komen....

Kaartje ik werd van die bollen heeeel erg slaperig. De eerste keer was het onmogelijk te werken, de keren daarna (door de acu?) iets minder erg maar wel aanwezig. Mijn huidige apotheek plakt hier ook een gele sticker op, dus dat zegt al wel wat.

Eef, en zara ook en iedereen....het is zo moeilijk hè als je beiden verdriet hebt van hetzelfde. Je uit het beiden anders, je verwerkt het niet hetzelfde en er zijn momenten dat je elkaar niet kunt helpen, terwijl je eigenlijk alleen elkaar hebt...

Geplaatst

Meiden, wat doen jullie wel/niet aan sport tijdens de wachtweken? Ben al een paar weken niet naar bodybalance geweest ivm niet uitkomen met werk en leuke afspraken en afgelopen 2 weken met DD planning. Eigenlijk wil ik wel graag weer gaan. Wat is wijsheid? Nico, jij bent een beetje de expert op sportschoolgebied. Wat doe jij in de wachtweken? Op zich is bodybalance natuurlijk vij rustig. De buikspieroefeningen sla ik met liefde over ;-). Misschien anders voor zekerheid eens mailtje sturen naar DD wat hun advies is. Wat voor adviezen hebben jullie op sportgebied gekregen van arts of anderen? Ze zeggen dat je alles gewoon mag doen, maar wil ook niks forceren. Twijfel wat ik zal doen mbt bodybalance en paardrijden.

Geplaatst

Ze zeggen dat je alles gewoon mag doen, maar ja.... Buikspieroefeningen zou ik sowieso achterwege laten. Zita west (daar is ze weer) adviseert al het fanatieke sporten achterwege te laten, gewoon rustig wandelen. Ik ga na de tp de cardio wel volhouden, twijfel beetje over het roeien, maar alles wat aan m'n buik trekt doe ik niet. Dan verzint de fysio maar iets anders. :-)

Guusje volgens mij kun je trouwens tijdens het stimuleren wel in bad? Alleen niet te heet lijkt me. Zal niet ook ZW eens op naslaan, na de tp is het een no go in ieder geval.

Enne Caro...in het weekend gewoon doorwandelen. Anders is het maandag des te moeilijker. Laarzen aan, plu mee, misschien wil je dochter wel gezellig mee in de regen wandelen. En dat zeg ik dan vanaf de bank met m'n iPad op schoot hè hahah!!!!

Geplaatst

Meiden net de slechtnieuwsbrief gekregen van het EMC: de andere 2 embryo's zijn niet ingevroren... Had het echt gehoopt, nu vind ik het nog enger...

Geplaatst

hoi meiden

Zara ik heb zo met je te doen, de ruzie met je man en de wijze zoals hij is gaan uit logeren, ik ben het met je eens dat dit geen manier van doen is, pfff ik zou niet weten hoe ik zou reageren hoor, het is flink klote. Ik kan me ook voorstellen dat hij bang is de vrouw te verliezen waar hij van houdt zoals Henne omschrijft maar dit is niet de manier van duidelijk maken....moeilijk!!!

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je ook snel antwoord van je eigen arts krijgt!

Kaartje, ik was ook og wl even moe hoor na de punctie en wellicht ook van de utrogestan, progesteron maakt je slaperiger, wellicht dat ik daardoor ook veel slaap nodig heb zo met die wekelijkse injecties bovenop mijn eigen "voorraad".

De komende wachtweken zullen voor jou vast snel voorbij gaan met de drukte, wel goed voor je zelf en de ukkies zorgen hoor, goed eten en drinken en je rust nemen waar het maar kan...

Henne wat fijn dat de meting goed was en ik had weleens gelezen van een ovulatietest niet met ochtendurine maar de reden was mijn niet bekend, thanks.

Sab, wat is dat nu weer bij jou? erg vreemd hoor, getverderrie alles is al steeds zo uitgesteld...heb je nog steeds bloedverlies?

Pieneke, leuk iets van je te horen / lezen, wat klinkt dat goed zeg 3 weken Portugal met je 2 mooie hummels, fijn dat dat zo goed gegaan is. Bij ons begint het wel op te schieten ja en moet bekennen dat ik wel zo af en toe de kriebels krijg en enorm uit zie naar het moment dat ze er is.... maar wat is nu nog een week of 6?

we waren vannacht pas laat thuis, 01.45!! van een bezoek bij kennissen, jeetje zeg, was erg gezellig. Zij is kraamverzorgster , dat wist ik wel maar inmiddels is ze van werkgever veranderd en dat wist ik niet..... we gaan met de intake ook aangeven dat we een voorkeur voor haar hebben, lijkt me wel erg bijzonder en prettig

Vanavond een 25 jarige bruiloft en morgen naar mijn vriendin vanwege het overlijden van haar vader....

liefs

Babeth

Geplaatst

Oooh caro dat is echt k*tnieuws zeg. Nu hangt het echt van deze hummels af.....niet in de stress schieten hoor, je spreekt ze gewoon even liefdevol maar streng toe dat ze blijven zitten. Inademen, uitademen, het gaat goed komen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden