Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

guusje, paracetamol is idd niet goed voor de lever. De ibuprofen is niet goed voor de nieren. Heel veel succes. Ik mag geen paracetamol vanwege mijn lever.

Eef,Ik kan op de samsung ook pdf lezen. Heb net een gratis boek gedownload. Suffig over bloemsierkunst. Maar werkte wel. Het is wel klein hoor. Dus toch liever een apparaat die iets groter beeld geeft. Ben nog op onderzoek uit hoor.

Ga ook maar weer eens werken.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi meiden

nou ik denk dat de hoosbui nu hier is begonnen, hagel, regen harde wind, dinker??? net scheen de zon nog zo mooi!!!!

Eef, ik wil graag eerst even op jou reageren, ik ben ook zo enorm boos geweest, echt op alles en iedereen!! (behalve mijn man..) ik vond het zo erg, ook mijn moeder die uiteraard ook haar verdriet had/heeft kreeg de volle laag en ik voelde me daar zo enorm klote bij, echt nu ik er weer over schrijf komen de tranen weer. Maar het is wat je zegt, onderdeel van het rouwproces, een couselor in Brussel zei destijds blij te zijn dat ik deze fase ook doormaakte, omdat het anders kan zorgen voor blokkades.

Mijn psychologe onderschreef dit en ook dat het vaker zou komen maar dat de heftigheid af zou nemen....

Het doet me goed om te lezen dat je iig goed wordt opgevangen door de mensen om je heen, voor hun is het ook uiteraard wel lastig, want ja, er is geen handleiding om te lezen hoe om te gaan met mensen die een verdriet ervaren dat zij niet kennen....

Caro, ik zat al op de kalender te kijken, je 2de wachtweek na de tp is aangebroken, hoe moeilijk!!

Ik vond de opmerking van je vriend over de chloor in hun oogjes wel erg schattig, heerlijk hoe mannen ooit kunnen reageren, zet ´m op, je bent zo goed bezig!!!

Henne, je hebt een prachtige peptalk gegeven!!!

Henne bij jou gaat het trouwens in een soort stroomversnelling nietwaar? super zeg.

Kaartje jij ook alweer in de wachtweken met een mooie buit, heel veel succes!!!

Nico nog even en jij zit ook weer in DD voor een vervolggesprek, spannend! je berichten over Maastricht waren erg mooi, incl. de foto´s, ik zal het eens onthouden voor ons volgende jaarlijkse uitje met de pv. Het zag er top uit!

Guusje, wat een goede 2de fm, daar had je niet meer op gerekend.....nu nog een goed telefoontje vanmiddag afwachten en ik hoop dat je iets anders kunt krijgen tegen de pijn, dit is toch gen doen!? sterkte meid.

Syl, hoe is het in La France?

Ursela, ik las van je paniekaanval, wat ongeloflijk eng zeg, knap dat je jezelf zo weer onder controle wist te krijgen, gaat het inmiddels weer beter?

sorry dames, ben gisteren niet echt meer online geweest, toen ik nog op bed lag belde mijn vriendin, dinsdagochtend is haar vader overleden (Fren, hij leed net als jou schoonvader aan MDS), sjonge jonge, het zat er dan wel aan te komen maar toch. We hebben zo´n 3 uur aan de lijn gehangen, ik heb zo met haar te doen, ook al weet ik dat hij beter af is zo, het is zwaar klote!!!! en zo bizar precies een week daarvoor overleed haar oma (zijn moeder) en die begrafenis was woensdag, een dag na het overlijden van haar vader, arme meid!

Ik moest wel lachen om de ideëen voor een nieuwe topicnaam ...enerzijds de lekker eten meisjes en onderhand de helft schrijft ook mee bij de afvalmeisjes ;-)

Sab, valt er nog een mooie award te verdienen met het aantal posts? ik kan me voorstellen zo bij de 15,0000 !

San niet te veel last van de spuit? ik heb iedere week een spuit in mijn bilspier, die Proluton is echt een dikke olie maar voel het nauwelijks, soms begint het plekje waar gespoten is een paar dagen later wat te jeuken maar dat is dan zo weer over.

Zara, hoe is de opretatie bij je vader verlopen en de hysteroscopie bij jou? was het goed te doen?

Ceeke, ik ben zo benieuwd hoe het met jou gaat, ik hoop dat de echo goed was!!!!

ik moet zo nog echt even naar de winkels, bestelling bij de bakker is al geplaatst dus hoef niet te haasten.

even nog wat extra pagina´s teruglezen hoor, ben al weer zoveel kwijt

Geplaatst

Over eten gesproken... wij zijn weer gezwicht voor dochters wens voor pannenkoeken vanavond... Ach, om het weekend in te luiden. Verder gezond met fruit en granaatappelsap... (Lijkt wel alsof wij vaak pannenkoeken eten eigenlijk maar valt best mee?)

Heb gevraagd of mijn beste vriendin met man en dochter zondag wil komen, de mannen hebben elkaar sinds Oud en Nieuw al niet meer gezien. Ze kunnen eigenlijk niet weg thuis dus nu heb ik voorgesteld dat wij naar hun gaan. Is wel weer ruim een uur rijden maar ik heb echt afleiding nodig!! We hebben nog niks gepland voor het weekend! Bovendien heb ik mijn favoriete jas bij hun laten liggen na het feestje vorige week...

Geplaatst

Caroline, misschien heel erg hoor, maar wij eten zelden hetzelfde als Carolijn. Die eet nooit groenten..echt heel erg, en ze eet altijd veel vroeger dan wij, dus dan zit ik met haar alleen aan tafel. Niet echt gezellig natuurlijk maar door werk hub is t nu eenmaal niet anders. Maaaaaaar zo voorkomen we wel dat wij ook 'slechter' eten dan we willen. Kun jij ook niet iets anders voor jullie tweeen maken? Sander bakt regelmatig pannenkoeken in t weekend alleen voor Carolijn (en zichzelf soms ;-) )

Geplaatst

Guusje,

Fijn om te lezen dat er meer follikels groeien! Balen van de pijn, maar probeer idd niet te lang te veel te slikken. En ga op zoek naar een second opinion. Weet uit ervaring dat dit zoveel kan schelen! Heel veel succes.

Geplaatst

Foei Sab dat Carolijn nooit groenten eet! Mijn dochter is er ook niet dol op maar ze moet van ons! En elke dag 1x fruit... Weet je wat het is, wij, en vooral manlief, vinden pannenkoeken ook lekker hoor! En apart eten doen wij wel met de luch soms maar's avonds nooit. En als we pannenkoeken of friet eten, dan de volgende dagen altijd gezond. Ok, voordat je denkt dat ik een modelmoeder ben... wij eten 's avonds regelmatig voor de tv... shhht...

Geplaatst

hahaha, nou ja nooit is een beetje overdreven misschien, want ik stop het meestal ergens in hoor, soep, quiche of rauw, dat eet ze wel. Maar wij eten echt megaveel verse groenten, en dan ook nog zonder sausjes etc, tsja dat vinden kids niet echt jammie he? ;-)

Enne, dat doen wij dan weer nooit, maar dan ook echt nooit, eten voor de tv haha. Ja ongezonde happen, maar dat eten we zelden/niet. Plus we hebben natuurlijk nog niet zo lang nieuwe spullen, beetje zonde ook hahaha.

Ik ga dit weekend soep maken, lekker met heet weer :-))

Geplaatst

Caro volgens mij eten wij vaak samen pannekoeken!!! Wij eten vanavond ook pannekoeken hihi. Met spek hmmmm. Wij gebruiken altijd maar een half pak dus dan is het een week of 2 later nog eens, anders wordt het oud en dat is zonde ;))

Babeth geen last van de spuit hoor, ga zo even plat nog. Veel gelopen op het werk dus veel pijn nu. P moet wat langer werken dus dan kan ik nog even lekker plat hihi.

Geplaatst

ZKH belde net, maandag 3e FM. en minder Gonal spuiten. Moet nu naar 150. Ook hebben ze van de paracetamol besproken, ik krijg een recept voor Naproxen. En ook zei ze dat ik me om de pijnstilling geen zorgen hoe te maken. Lucht wel een beetje op. Ook legt ze een recept voor AB klaar voor de punctie. Dus die gaat er wel komen ;-)

Vanavond is mij man niet thuis, dat betekend dat ik voor het eerst zelf Gonal moet spuiten .......

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Kaartje: 23 juni tp, 7 juli testen

Caroline: 14 juni punctie, 17 juni tp!!

Guusje: 27 juni 3e FM

Henne: laatste cryo-poging, 25 juni echo

Zwanger

Ivfsh: 23 juni echo 11w5d

Laika: 29 juni controle 24w1d

Simba: 30 juni controle vk 37w1d

Witje: 4 juli controle gyn met groeiecho 33w2d

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Babeth: 11 juli controle gyn. 35w.

Ursula:

Dublin:

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: verwerken en nieuwe dromen opbouwen

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Geplaatst

Guusje, fijn dat je wat anders voorgeschreven krijgt. Naproxen is wel wat zwaarder dan para.Oei, zelf spuiten, heeel veel sterkte en succes! Ik spuit ook niet zelf, mij te eng, dus ik hoop dat San gewoon thuis is als we begonnen zijn.....

Geplaatst

Guusje goed nieuws! Ik vond Gonal nog wel makkelijk te spuiten, pas bij de Menopur moest J. het gaan doen.

Caro lekker gewandeld en plannen gemaakt. Brave meid ;-) En we slepen je er wel doorheen.

Ben de rest een beetje kwijt, koppijn en moe. Kom later nog wel even buurten als ik lekker op de bank lig.

Geplaatst

hoi meiden

Guusje wat een goed nieuws, en een 3de fm! het spuiten gaat toch vast wel lukken? ik heb misschien makkelijk praten, altijd zelf gespoten en een aantal weken ook dan dagelijks de Fragmin.Op naar de volgende meting en wellicht wordt dan ook de punctie ingepland. Ik ben niet bekend met Naproxen, ik hoop dat het je helpt!

Henne, jij alvast heel veel succes met de meting morgen!

Geplaatst

Guusje, klinkt goed, fijn dat je wat andere pijnstilling krijgt. Als ik je posts lees krijg k de indruk dat je het idee hebt dat de pijnklachten meer van de cyste afkomen dan van de verkrampte spier/ of dat het er mee samenhangt? Ik vond zelf de deca spuitjes vervelender dan die gonal. Het enige waar je goed op moet letten is het rustig doen ; - ) Ik bedoel, pen instellen, helemaal uittrekken, dan rolletje pakken en de pen er loodrecht inzetten. Vervolgens de dop rustig indrukken, Bij elke 37,5 hoor je een klikje, en hoor je dus in totaal bij 150 4x een klikje te horen. Ik was af en toe toch wel wat gestresst, en dan trok ik er na de pen er uit, waardoor er nog een druppel aan het naaldje zat. grr. Handiger is na de 4 klikjes, even rustig tot tien te tellen en dat het naaldje terug te trekken. Je zult zien dat het zo gebeurt is ; -) Weet zeker dat het je gaat lukken, maar het blijft gek he, in jezelf prikken, als je merkt dat je weerstand erg groot is om het zelf te doen, gewoon eerst een koelpak of ijsklontje op de plek waar je wilt prikken, als je huid lekker koud is zul je zien dat het prikken minder gevoelig is. Nouja knuffel voor jou en gewoon verder broeden, ik duim voor je xxx

Ruby, pdf's zijn lastiger te lezen, en ik kan me ook voorstellen dat boeken met plaatjes ook wat lastiger op een phone zijn, heb je al fbreader of stanza op je phone gezet? Het is ook allemaal uitzoeken geblazen dat snap ik zeker, heb ook vaak hulp van manlief. Bij pdf's kan het ook voorkomen dat de paginanummering opeens midden op een bladzijde komt te staan. verder kun je met fb reader de helderheid van het licht, en contrast voor het lezen goed aanpassen, hoe dan ook, het is zeker uitzoeken geblazen. Als je een goede e reader ziet of gevonden hebt, laat het me zeker weten. Dat calibre vindt ik wel echt heel mooi als database systeem op mn laptop.

babeth, bedankt voor je lieve wijze woorden, ik heb het goed gelezen, je bent een lieve schat. Abnormaal reageren is soms normaal ; - )

Zo lekker even naar een vriendin toe en voor me laten koken, dat bevalt mij dan altijd weer goed, veel liefs iedereen xxx

Geplaatst

Pff, moemoemoe hier. Nie normaal zeg! Heb me door deze week heen moeten slepen.

Vanmiddag naar kdv geweest, maar vond de ruimte waa de baby's verblijven (max9) zo klein. Toch ook voor het vergelijk maa eens ergens anders gaan kijken. Daarna lekker naar de kapper geweest en boodschappen gedaan en nu op de bank geploft. Zi te twijfelen of ik eenuurtje zal gaan slapen, maar ja, dan zul je zien da ik vanavond wakker lig...

Guusje, oed nieuws toch? Zeiden ze ook al wanneer ze de punctie verwachten?

Henne, alvast succes morgen, mocht ik t vergeten.

Enne, hier ook dit weekend pannenkoeken op het menu... Net als shoarma. Wat slecht eigenlijk als ik het zo lees! Komt wel een grote bak sla naast hoor!!

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Kaartje: 23 juni tp, 7 juli testen

Caroline: 14 juni punctie, 17 juni tp!!

Guusje: 27 juni 3e FM

Henne: laatste cryo-poging, 25 juni echo

Zwanger

Laika: 29 juni controle 24w1d

Simba: 30 juni controle vk 37w1d

Witje: 4 juli controle gyn met groeiecho 33w2d

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Babeth: 11 juli controle gyn. 35w.

Ivfsh: 22 juli echo 15w5d

Ursula:

Dublin:

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: verwerken en nieuwe dromen opbouwen

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Geplaatst

hoi meiden,

ik ga ook even plat, vanavond even bij oude kennissen op visite, nu de accu wat opladen zeg maar

Fren, ongeacht of ik in de (na)middag slaap, ik kan ieder tijdstip slapen ;-)

Ivfsh, ga je nog voor een mooie banner?

Eef, laat je maar lekker verwennen!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ziekenhuis nog gebeld, bloedwaardes van gisteren waren oke, LH idd al wat hoger maar niets dat ze niet met een echo in de gaten kunnen houden.

Fren toe ik zwanger was ging ik direct uit werk op de bank liggen maffen, werd wakker om met moeite te koken en eten, dan weer op de bank en om half negen/negen uur naar bed en dan sliep ik zonder problemen. Vermoeidheid hoort er deze periode bij en gewoon lekker aan toegeven!

Geplaatst

Hee meiden,

ben ik weer! Bezoek ik weer weg, dus ik heb weer lekker tijd voor internet :-)

Jullie hebben veeeel geschreven de laatste dagen. Een aantal dingen zijn blijven hangen:

Henne: weer starten! Gaat inderdaad snel! Lief dat het ziekenhuis bezorgd is om je.Hoe was het werken vandaag? Hier ga ik weer hard voor je duimen.

Sab: terug van vakantie, shit van je oren, maar fijn dat je het zo goed hebt gehad! Het gaat bij jullie nu ook weer snel!

Eef en Ruby: moet veel aan jullie denken, jullie zijn zo'n schatten, vind het fijn dat jullie mee blijven schrijven. Vind het vooral voor jullie goed als we de topic naam aanpassen. Knuffel voor jullie!

Guusje: gaat helemaal goed komen met de follikels van jou! Mooi dat er meerdere blaasjes groeien, gaat vast een mooie oogst worden!

Nico: Leuk dagje heb je gehad meid! En jou afspraak met geertgen komt ook al zo dichtbij! Dat kerkje op het vrijthof is de sint servaas :-)

Babath en Sandra weer goede echo's gehad: super! Vind het echt spannend worden nu, voor Simba al helemaal!

Ursula ook al bezig met de laatste weekjes voordat het wonderkindje komt: ben echt zo benieuwd!

Dublin: ben jij niet op vakantie nu? Zo ja: ben jij ook aan het verzuipen? Wat een regen hier zeg..... niet te doen.... Hoop dat het bij jou beter is!

Syl: jij lekker aan het relaxen?

Zara: ik las dat jij een kilo af bent gevallen: you go girl!!!

Fren: moe....... wat is dat erg he... lekker aan toegeven! Heerlijk laten verwennen door Vin (maar geen sex:happy7:) en langzaam aftellen naar je echo. Hier trouwens sinds tp nog steeds geen sex.... tja, hoe houden we het vol.... ik weet het ook niet. Zal dolblij zijn als ik mag stoppen met de progestan (heb hier zetpillen gekregen, is nog een veel grotere troep), dan ben ik 14 weken, dus hoooooooooooog tijd voor intiem knuffelen zoals Nico dat noemt.

Caroline: die vreselijke wachtweken, konden we allemaal maar een dagje van je overnemen!!! Je bent iig goed bezig met elke dag wandelen!

Kaartje: ook aan het wachten..... duimduimduim!!!

Wat betreft de forum naam: door-dik-en-dun-meisjes??

Geplaatst

Zetpillen utrogestan....bleeeegh, moet er niet aan denken! Maarrrrrr morgen 12 weken toch!!!??!!

Mooie naam: door-dik-en-dun-meisjes.

Geplaatst

Vind 'm ook leuk IVFSH!

Inderdaad eten we vaak tegelijk pannenkoeken Sandra! Wij gebruiken tegenwoordig van die kant en klaar mixen waar alleen melk bij hoeft, gaan wel twee flessen doorheen met z'n drieen, ahum... dochter 2 (met moeite), ik 3, manlief 6...

Haha Henne, brave meid he! Heb zojuist mijn vriendin aan de lijn gehad en we gaan gezellig naar hun toe zondag. Het idee van een weekend zonder iets sprak me niet erg aan! Morgen gaan we dan wel uitslapen, rustig aan doen, naar de speeltuin of kinderboerderij ofzo... Wordt het morgenavond eigenlijk bbq weer? ;-) Andere vrienden van ons die wilden ons uitnodigen zodra het bbq weer is namelijk...

Geplaatst

heb mijn ticker gemaakt!

Het gaat hier trouwens goed (op de vaginala zetpillen na :happy5:).

Echo gister was ongelooflijk mooi om te zien: spartelende baby die super beweeglijk was. Knop gaat hier ook echt om: genieten in plaats van ongerust zijn.

Regen komt hier met bakken uit de lucht, dus ik heb echt geen zin om boodschappen te doen.... Vanavond wordt het dus lekker zelfgemaakte kipragout die nog in de vriezer staat, mjam. Daarna met een filmpje op de bank!

Geplaatst

he girls,

ivfsh....Geertgen gaan we niet naar toe....hebben we idd wel een gesprek gehad, maar het is toch DD geworden...hihihi...enne...wat een mooie ticker...oja...de Sint servaas...hahahaha...klopt....fijn dat de echo zo mooi en bijzonder was...

Heb niet veel tijd....moet me gaan omkleden om naar de sportschool te gaan...niet veel zin vandaag...tja...ook ik heb daar wel eens last van...hihi...maar als ik daar ben zal het wel goedkomen...

tot later!

liefs,

nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden