Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje san, kan me voorstellen da je wereld even op zijn kop gezet is. Heel veel sterkte de komendetijd!

Caro, ik had ook nog veel utro over. Moest eigenlijk op de testdag stoppen, maar gebruik ze nog steeds, vandaag waarsch laatste dag, dan zijn ze op. Heb het langzaam afgebouwd van 3x2 naar 3x1 naar 2x1 o dit moment (ook omdat ik t op m'n werk vergat). Vonden we toch een veiliger gevoel, net wat henne zegt: baad het niet, het schaadt zeker niet!

Henne, balen dat je de cirkel niet kunt doorbreken. Heb ook niet echt tips voor je. In ieder geval veel plezier vandaag met je vriendinnen, als het goed is wordt het lekker weer vandaag, hoewel het hier nog behoorlijk grijs is buiten...

Sab, gezellig dat je weer zo vaak komt buurten! Hoe is. Nu met je oren?

Zara, beetje geslapen vannacht? Wat een rotsituatie is het toch. Is er al een stap gezet door een van jullie? Misschien toch kijken of je het vandaag kunt doorbreken, wan zo komt er van werken morgen natuurlijk ook niks. Hoewel da ook niet het belangrijkste is natuurlijk.

Eef, is de boosheid al wat gezakt? Misschien moet je gaan tennissen ofzo, even lekker rammen en de frustratie eruit slaan. Doe ik altijd op het hockeyveld, kan erg opluchten!

Ik ga denk ik zo een stuk fietsen. De fiets van een vriendinnetje staat hier, omdat ik al 5 jaa niet meer gefiets heb. Mis het heel erg, maar ben 5 jaar geleden van de trap gevallen en heb toen m'n stuitje gebroken, sindsdien is fietsen een hel! Het gaat de laatste tijd wel wat beter, maar wilde geen fiets kopen om dan tot de conclusie te komen dat het eigenlijk toch niet lukt. Vandaar dat ik haar fiets mocht lenen tijdens haar vakantie. En, heel fijn: het gaat echt veel beter dan ik dacht. Ga toch maar op zoek naa een fiets dus, ook tijdens de zwangerschap een goede manier om in beweging te blijven!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra wat een rotnieuws! Weer een moeder die ziek is... getverdemme zeg! Sterkte!

Dank jullie voor de reacties. Ik hoef het zh niet te bellen want ik heb wel eens de discussie gehad erover en ze vinden dat 10 dagen genoeg is, je lichaam maakt het daarna zelf aan, punt. Ik heb nu een doosje over omdat ik van iemand een doosje had gekregen en toen in het zh twee doosjes, vandaar.

Henne ik kan me dat nog herinneren, dat jij toen meer gevraagd had. Goed advies van dat afbouwen, dan neem ik ze vanaf morgen 's ochtends en 's avonds. Ik had de laatste keer ook wat over, maar niet een heel doosje en toen heb ik dat opgemaakt 3x2, maar afbouwen is beter. Ik werd de eerste 3 pogingen 2 dagen na het stoppen ongesteld, voordat ik ook maar getest had, dus ik slikte door zodat ik eindelijk een keer kon testen!

Gelukkig gaan we zometeen naar mijn vriendin, lekker chillen (en eten, dat dan weer wel) zodat ik afleiding heb. Gisteravond een mantra tegen mezelf opgedreund toen ik niet kon slapen: "Dinsdag heb ik twee streepjes op de test!" Kreeg een blij gevoel bij het idee! Helaas blijft dat blije gevoel niet constant, de twijfel neemt steeds de overhand, pffff...

Geplaatst

Carolin als je heel graag wilt doorgaan dan wil ik je wel n doosje opsturen hoor. Stuur maar een pbtje dan.

Groetjes

noor

Geplaatst

Caroline, ik vergelijk dit soort dingen altijd met een examen of zo. Hoe dichter de dag van de uitslag, hoe onzekerder je word, je weet zeker dat je het examen niet gehaald hebt. Maar dat geldt nu niet!!!! Jij bent gewoon zwanger nu, dus blijf van alle foute dingen af :-))

Fran, jeetje je stuitje, oei, nou ik wil je niet ongerust maken maar ik heb in de laatste periode en eigenlijk nog meer na mijn zwangerschap, ontzettende last van mijn stuitje gekregen. Lang zitten is een hel :-( en lang fietsen ook..

Ik hoop dat jij er niet bijzonder meer last van gaat krijgen, wel goed dat je lekker de fiets hebt gepakt joh!

Lief dat je er naar vraagt, mijn oren zitten nog steeds dicht, echt te bizar gewoon. Zelfs met die druppel, dus ik hoor mezelf nog steeds praten/eten en lopen, weet je wel dat gebonk, echt zooo annoying!

Morgen misschien maar weer bellen naar de h.a.

Verder ook nog steeds bruinverlies, dus geen helder rood bloed meer, maar meer oud bloed. en nog steeds geen positieve ovulatietest...ach donderdag weten we meer, ik had gehoopt ongeveer 7 juli te kunnen starten maar nu weet ik t dus niet meer...als ik maar niet voor donderdag echt ongesteld word want dan moeten we een maand wachten..

Hoe is het weer bij iedereen?

Hier grijs maar wel aardig warm/benauwd.bleh. ik ben binnen aan het werk en man en kind in de tuin, beter ;-) hahaha

tot later meisjes.

Oh ja, topicnaam?

de door dik en dun meisjes? Wie is voor :-)?

Geplaatst

Het is hier nog helemaal niet warm! Net in de tuin even gaan voelen, maar er is geen zon en niet warm. Kan nog komen? Zal wel een raar soort overgangsdag naar morgen zijn?

Geplaatst

ja en hier ook nog twee in de kast, hoor het wel via pb als je het opgestuurd wil hebben, moet morgen nog voor iets anders naar postkantoor.

Fren, fijn dat het fietsen goed gaat, volgens mij prima manier om lekker beweging te hebben en niet teveel belasting te hebben voor je gewrichten. Boosheid is heel wisselend. Thuis verdrietig en op het werk boos. Daarom maandag vrij genomen, weer voldoende personeel. Hoop dinsdag weer wat vriendelijker te kunnen doen. Het is raar hoe de stemming wisselend. Gister met een doodnormale actiefilm tranen met tuiten om het geringste. Vanmorgen daarom maar even een sex and the city 2 er achter aan, enne, dit gaat zo nergens over, geen traan te bekennen, dus nu voel ik me al weer helemaal beter haha. Benieuwd wat ik over een uur post, ga aan het huishouden....haha. Wat ook heeft geholpen is wat leuke dingen gepland met vriendinnen, dagje Den Bosch, avondje sauna, schildersessie, kortom even de gedachten verzetten.

Geplaatst

Hoi meiden,

Zara ik hoop dat je wat geslapen hebt en dat jullie het snel uitpraten, wie de eerste stap ook zet.....sterkte !

Sandra wat een verschrikkelijk nieuws, zoveel doorstaan en voor gevochten en dan nu dit.......je moeder heeft iig bewezen een sterke vrouw te zijn, ik hoop echt dat alles uiteindelijk "meevalt" en op zijn minst goed te behandelen valt!! Veel sterkte!!

Caro, ik sluit me aan bij alle adviezen mbt. De utro. Lekker een relax/ afleidingsdag, geniet ervan.

Henne , vond je idee mbt het paardrijden wel een goeie! Maar ga dan als het nodig is denk ik eerst voor de sex, ook leuk voor mijn man haha.

Kaartje zo te lezen komt de rust voor je paard wel even goed uit, ik heb idd zo'n 12 jaar gereden, dressuur en buiten, buiten vond ik het fijnste, ben niet zo van dat fanatieke perfectionistische.

Ceeke ook hier nog mijn felicitaties, het is een wonder en helemaal omdat je in het allerprilste begin een hysteroscopie hebt gehad. Veel succes morgen met de echo, ik hoop dat er dan al een hartje zichtbaar zal zijn en dan de rest, meid wat een traject nog....de gewone cerclage vond ik al zo ontzettend eng, met name daarna.. Maar je gaf destijds al aan dat julie alle vertrouwen er in hebben, top!!!

Hier geen nieuws, gisteravond de 25 jarige bruiloft gehad, was gezellig, bij het zingen van het door ons gemaakte liedje ( ja echte brabanders) kwam ik lucht tekort op het einde haha.

Het was erg gezellig maar rond 12.00 uur zijnnwe gegaan.

Mijn man was niet helemaal gerust, dacht dat de herrie niet goed zou zijn, muziek (dj) was niet echt knoerhard, ik deinde af en toe wa me op de stoel hopende dat ze dan lekker in slaap viel.

Geplaatst

Lieve Sandra, wat komt jouw nieuws als een mokerslag. Houdt het hier dan niet op met het slechte nieuws? Hoop zo voor jullie dat er straks iets anders uit komt maar het klinkt inderdaad niet goed.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie.

Eef, wat ben je toch een topper. Zelf nog maar nog maar net zo'n klap te verwerken gehad en gelijk weer aan anderen denken. Ontroert me echt!

Henne, ook al in de cirkel van het niet slapen, steeds wakker worden. Wat gaat dat je opbreken op een gegeven moment maar ook ik weet niet zo goed hoe je het kan doorbreken. Op vakantie ging het beter bij mij maar om nou steeds op vakantie te gaan...

Veel plezier in ieder geval vandaag. Klinkt erg goed. Kom je ons later met je verhalen opvrolijken?

Caro, als het goed voor jou voelt, zou ik ook zeker doorgaan met de Utro.

Hoe is het vandaag? Nog aan het twijfelen? Die wachtweken zouden we moeten kunnen overslaan. Gelijk van een positieve test naar een veilige grens. Hoewel hier ook steeds duidelijker wordt dat een veilige grens ook niet bestaat.

Fren, heel veel plezier met fietsen! Is het al mooi weer bij jullie? Ik ben ontzettend tevreden over Gazelle. Heb momenteel zo'n fiets met trapondersteuning. Ideaal. Als je hem niet nodig hebt, zet je het gewoon uit. Op andere momenten is het net of je een duwtje in de rug krijgt of wind mee hebt

.

"Gelukkig" hoef ik morgen niet te werken doordat ik met die burn out zit. ;-)

Sab, heb je al eens geprobeerd wat olie in je oor te druppelen? Watjes er in en na een tijdje je oor scheef houden zodat de olie eruit kan lopen. Sterkte joh! Zou zeker naar de huisarts gaan.

Topicnaam is prima!

Hier ook grijs en grauw. Geen zonnetje te bekennen. Zo toch maar eens een rondje doen om t hoofd leeg te krijgen. Nog niets gehoord namelijk maar zelf natuurlijk ook niets laten horen. Twee stijfkoppen bij elkaar. Als hij terug komt, zal er eens goed gepraat moeten worden. Moeilijk want een prater is hij ook al niet. En daarna misschien maar eens een weekendje weg plannen ofzo?

Meiden, ik waardeer zo wat jullie voor me doen en hoe jullie meeleven. Jullie voelen als hartsvriendinnen en ik heb jullie nog nooit in levende lijve gezien. Echt jullie zijn allemaal toppertjes! Dikke kus en knuffel

Geplaatst

oh Zara, dat jullie nog geen contact hebben gehad, wat is dat toch klote zeg! Trek de stoute schoenen aan en probeer er vandaag nog wat van te maken samen, morgen moet hij werken? En dan is er weer geen gelegenheid om in alle rust dingen te bespreken...

Bedankt voor de tip van mijn oor, maar ik heb al antobiotica gehad van de week en heb nu antobiotica oordruppels :-( Even afwachten of er dus een doorbraak komt, misschien spatten ze ineens allebei open...

Nu even lunche, zoooooooo'n honger van al dat gestrijk etc...

Geplaatst

he meiden, even een knuffel voor iedereen. In het bijzonder voor Zara, Sandra en Eef en voor de anderen die het momenteel heel moeilijk hebben. Hier gaat het ook nog steeds niet zo. Erg last van stemmingswisselingen en lichamelijke klachten (moe, veel hoofdpijn en misselijk) ondertussen gewoon doorwerken enzo. Is ook wel weer goed voor de afleiding. Maar verder best veel onenigheid met mn vriend, ach zal er allemaal wel bij horen. Mannen zijn nu eenmaal anders dan vrouwen... *zucht*

oja, Fren ik had jou nog niet gefeliciteerd volgens mij: meid, van harte!!! geniet ervan

fijne zondag allemaal

Geplaatst

Lieve Sandra,

Wat een nieuws.... Jeetje, schrik er echt van. Hoop dat het goed te behandelen zal zijn. Wat een ellende hier de laatste tijd met zieke familieleden. Dikke dikke knuffel voor jou!!

Voor alle andere meiden ook een dikke knuffel!

Ons bezoek is aangekomen, ben verliefd op mijn neefje van 3 maanden!!!

Geplaatst

Even kort, want ga van de zon genieten.

Sandra, een dikke knuffel. Wat vreselijk oneerlijk. Hoop dat je houvast hebt aan het nieuwe leven dat in je groeit.

Ivfsh, geniet ervan. Lijkt me zo fijn om de 12 weken gepasseerd te zijn. Nu is het waarschijnlijk ook heel anders voor jou om je neefje te zien met een wonder in je buik ipv met een onvervulde wens.

Zara, eef, ruby, denk aan jullie!

Geplaatst

Het is hier nog nooit zo rustig geweest ;-) hoop dat het voor ieder een goed teken is, lekker genieten van het ineens zo mooie weer.

Geplaatst

Morgen om 9.30 3e FM, ik hoop zo dat we de punctie gaan plannen. Als ik morgenavond Pregnyl mag spuiten, dan zal woensdag de punctie zijn. Ik hoop het maar, want voel me niet echt top, gelukkig is de pijn in mijn zij met de naproxen weg. Maar ik heb nog 1 pil, voor de nacht. Morgen ook maar weer eens overleggen.

Ik zou willen dat het allemaal achter de rug is, en dat we weten waar we aan toe zijn. Het klinkt heel gek, maar wat er ook zal gebeuren, er zal een grote last van onze schouders afvallen. En daar zijn we erg aan toe, plannen maken, met of zonder kindjes.

Geplaatst

Guusje dat herken ik heel erg. Ik begin er ook 'klaar' mee te zijn. Het enige wat me nog op de been houdt is het feit dat ik twee keer zwanger ben geweest in een half jaar. Maar we zijn hier ook zo toe aan rust, weten waar we aan toe zijn, hoe het eruit gaat zien: met of zonder kinderen. Weer plannen kunnen maken, vooruit kijken verder dan de volgende poging, de volgende meting, de volgende teleurstelling.... Al die onzekerheid en onrust, het breekt je op een gegeven moment op. Zeker met alles extra ellende die veel meiden hier te verwerken krijgen.

Maar....meis, morgen eerst de 3e fm. Hoop voor je dat het er goed uitziet en de punctie gepland kan worden. Mag je de naproxen nog langer slikken? En mag dat ook in de wachtweken? Het is ook wel heel zwaar zo.

Hier een fijne dag gehad. Heerlijk met vriendinnen bijgekletst en gelachen. Wel heel erg moe, maar dat geeft bij hun niet. Had hele lekkere aardbeientaart gebakken, mmmm. Geslaagde middag. Vanavond vroeg naar bed en hopen dat ik slaap, niet nadenken over de komende week. De tp valt hoogstwaarschijnlijk in het weekend dus dat is al een stoorzender minder. Verder vertrekken dinsdag mijn schoonouders weer, wat ook wel weer rust geeft. En die hitte morgen en overmorgen overleef ik dan op de een of andere manier ook wel.

Heeft iedereen verder een beetje fijne dag gehad? Ondanks alle nare dingen, vreselijke wachtweken, vermoeidheid, pijn en stress?

Oh: door dik en dun meisjes lijkt me heel toepasselijk?

Dikke knuffel voor allemaal, dat er hier maar snel weer een goed nieuws golf mag komen!

Henne

Geplaatst

Guusje heel veel succes morgen, ik hoop voor je dat de punctie geplanf gaat worden, wat fijn dat de naproxen zijn werk doet!

liefs

Babeth

Geplaatst

Henne, precies zoals je het zegt, weer plannen kunnen maken, hoe dan ook. Wat betreft de naproxen, volgens mij mag ik het niet meer gaan gebruiken. Ik kreeg al een waarschuwing bij de apotheek. Maar ondankt deze pillen heb ik ook weer eens een heerlijke dag gehad, varen met vrienden. Heerlijk. Even verstand op 0.

Ik heb het er ook met 2 vriendinnen over gehad vandaag, dat we op korte termijn zullen weten waar we aan toe zijn, en dat we daar zo aan toe zijn! Ze schrokken hier wel erg van. Maar ik gaf ze aan dat wij al zo veel verder zijn in dit proces. En dat we zelf ook al aan het nadenken zijn hoe we ons leven willen gaan invullen zonder kinderen. Ik vond het zo fijn van ze te horen dat ze het knap van ons vinden.

Geplaatst

Hè guusje, veel succes morgen! Zal toch wel dat je hoort wanneer de punctie is?Henne, leuke middag gehad dus? Mooizo!Wat jullie schrijven over plannen herken ik heel erg. Vind dat t meest frustrerende deel v het hele icsi traject. Die onzekerheid, pfff!

Geplaatst

Wanneer verwacht jij je TP henne? Dit weekend? Als bij mij alles goed gaat ik ook zo ongeveer denk ik. Dan gaan we samen het stokje over nemen!

Geplaatst

En het gekke is, ik kan er heel rustig over vertellen, zonder tranen. Schrok er zelf een beetje van.

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Kaartje: 23 juni tp, 7 juli testen

Caroline: 14 juni punctie, 17 juni tp!!

Guusje: 27 juni 3e FM

Henne: laatste cryo-poging, 25 juni echo

Zwanger

Laika: 29 juni controle 24w1d

Simba: 30 juni controle vk 37w1d

Witje: 4 juli controle gyn met groeiecho 33w2d

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Babeth: 11 juli controle gyn. 35w.

Ivfsh: 22 juli echo 15w5d

Ursula:

Dublin:

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: verwerken en nieuwe dromen opbouwen

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Geplaatst

Hey, je had gister de echo Henne! Heb ik gemist, sorry. Ging het goed?

Geplaatst

Guusje de echo was oké, follikel van 16mm dus verwachting dat ik komend weekend een tp heb. Gezellig samen op het wachtbankje dan dus! Kunnen we elkaar steunen, altijd fijn. En samen zwanger dan, deal? Kreeg vandaag ook nog complimenten voor ons doorzettingsvermogen en de moed om het vol te houden. Tja....wat moet je anders hè. PauzeSab: uitgangsecho 30 juniMiki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober startenSylvie: tijdelijke stopSpaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)Esther: even afstand en rustZara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?BehandelingKaartje: 23 juni tp, 7 juli testenCaroline: 14 juni punctie, 17 juni tp!! Guusje: 27 juni 3e FMHenne: laatste cryo-poging, tp rond 3/4 juliZwangerLaika: 29 juni controle 24w1dSimba: 30 juni controle vk 37w1dWitje: 4 juli controle gyn met groeiecho 33w2dFren:: 6 juli 1e echo!!! Babeth: 11 juli controle gyn. 35w.Ivfsh: 22 juli echo 15w5dUrsula: Dublin:Nieuw hoofdstuk na mmmoEef: verwerken en nieuwe dromen opbouwenRubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Geplaatst

Lekker vaag....hij geeft geen returns als ik me quote reageer :-S sorry voor het onleesbare bericht, kan m op de iPad niet aanpassen helaas.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden