Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai Joske

Het is geweldig nieuws in ieder geval en wie weet...je cryo, de bevruchte eicel uit je eigen cyclus? of wie weet beiden.....haha

hoe dan ook, je hebt een overduidelijk test, heellijk!!!!!

ga je wel je naam groenkleuren en hup naar juni 2011!!!

liefs

Babeth

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ahhh Sky, dat is erg jammer

fijn dat je in ieder geval aansluitend door kan gaan!!! ik duim voor je.

Mocht het bij ons met de komende cryo niet gaan lukken dan start voor ons ook aansluitend een nieuwe icsi-behandeling.

Ik wens je veel succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve meiden,

Even vanaf mijn telefoon, dus lastig. Ik zag net het goede nieuws van joske voorbij komen, meis wat gaaf! Ben blij voor jullie, hou vast dat beepje!!!

Voor de lieve meiden met grote tegenvallers een hele grote dikke knuffel! Voor de meiden die nog aan het wachten zijn, hou vol!!!!

Ik heb vrijdag de eerste fm gehad. Deze was helaas teleurstellend. Recht 2 grotere en links 2 mini's. Maandag weer terug komen voor een 2e fm. Het past wel bij mijn probleem, ik heb waarschijnlijk een verminderde eicel

voorraad. Duimen dus, dat er nog wat gaat doorgroeien!

Dikke kus Mia

Geplaatst

hai Mia

wat jammer dat er niet meer aan het groeien is maar wie weet wat er bij de volgende meting zichtbaar wordt,

ik duim voor je op een aantal mooie eicellen, veel liefs

Babeth

Geplaatst

@Jetje: Ik krijg bij mijn cryo behandeling hormoonpleisters en later moet ik er ook Utrogestan bij gaan gebruiken.

@Babeth: Misschien zou ik mijn cryootjes wel spreiden, maar dat gaat helaas niet want ze zitten per 3 ingevroren.

Dus mocht het deze keer weer mislukken, dan begint voor mij ook weer een volledige ICSI behandeling.

Maar laten we daar nog maar even niet aan denken, haha.

@Joske: Wat een geweldig nieuws voor jullie. Van harte met je zwangerschap en geniet ervan.

@Mia: Hoop dat er bij je volgende fm wat meer te zien zal zijn.

@Violeta: Hoe is het met je?

Dit wachtbankje zonder lijstje begint waanzinnig goed in GROEN.

Dat het maar zo door mag blijven gaan.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@Daniella, nee dan is spreiden inderdaad geen optie, we gaan er gewoon vanuit dat deze het gaan worden!

@Jola, hoe is het nu met jou?

Geplaatst

hoi dames,

Vanmorgen weer een echo gehad, en de grootste follikel is 3 CM en de een na grootste 2,5 CM , nooit geweten dat ze zo groot worden, je eierstok is zelfs maar 3 cm, wist iemand dit?? vanavond pregnyl en dinsdag de punctie.

Joske gefeliciteerd he op naar de eerste echo...

Geplaatst

[quote=Meiske74;363179

@Suus, wat een enorme hoeveelheid zeg, dat he nu maar niet nog meer gaat worden , je zult je buik wel flink voelen nietwaar?

liefs

Babeth

Hee Babeth,

Ja die doet nu goed zeer alsof ik mega ongesteld ben ofzo, kan me ook niet zo snel bewegen van de pijn..

Groetjes suus

Geplaatst

hoi Suus

jeetje wat een enorme kanjers zeg, wist ook niet dat ze zo groot zouden kunnen worden! de mijne (eigen cyclus) was 22mm.

Heel veel succes! ik hoop er een aantal hele mooie bijzitten maar dat moet wel.

groetjes

Babeth

Geplaatst

Mia ik hoop dat je volgende fm je voor verrassingen laat staan.

Suus wat een grootes zeg, doe maar lekker rustig aan. Op naar de punctie!!!!!

Hier weer aan de pijnstillers, had gehoopt deze vandaag niet meer te hoeven gebruiken, maar ik wil morgen wel een relaxte tp dus dat betekend met zo min mogelijk pijn!!!!!!

Liefs

Geplaatst

Witje, heeeeel veel succes morgen!!!

Wish, jij hebt morgen ook de tp, ook veel succes meid!!!

Suus, doe het rustig aan, jeetje, in mijn eigen cyclus was mijn follikel 22mm en die voelde ik overduidelijk, laats staan bij jou met die knoeperds, en dan nog meer als een!

heeft er iemand al iets van Violeta gehoord? ik hoop dat ze een feestje aan het bouwen is!

Geplaatst

Joske, gefeliciteerd!!!

Mijn tp was ook vorige week maandag, vandaag veel witte afscheiding, wat kan dat zijn??! Het is een deel van de bolletjes, maar ook een deel niet..

Geplaatst

Dames die positief getest hebben, hartelijk gefeliciteerd :woohoo:

Nano: Zal ook met je mee 'aftellen':gekruiste vingers 3

Meiske 74: weet je al wanneer je een TP krijgt? Of heb ik dat gemist ?!

XXX Dunya

Geplaatst

Joske gefeliciteerd. Wat gaaf zeg! Was vandaag ook je testdag? Of heb je eerder getest?

Nu ook maar op het groene lijstje toch? Dan krijgen we toch nog een mooie lijst. Het begint in elk geval goed deze maand.

Sky: wat balen voor jou zeg.Het leek toch nog even heel mooi te worden. Sterkte met het verwerken van deze klap. Wel fijn dat je gelijk door mag.

Voor alle anderen: veel succes met de punctie/terugplaatsing/wachten.

Geplaatst

Wat is het hier al druk zeg, in een korte tijd!

Meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD.

Alle andere uiteraard heel veel succes met echo's punctie en TP.

Ik zelf heb 7 okt mijn 1e echo weer voor een cryo TP, dus ik hoop ook ergens volgende week op deze bank te komen.

Meiden, nogmaals, SUCCES!

Liefs Guus

Geplaatst

En de meiden die helaas negatief getest hebben, heel veel sterkte.

Geplaatst
Dames die positief getest hebben, hartelijk gefeliciteerd :woohoo:

Nano: Zal ook met je mee 'aftellen':gekruiste vingers 3

Meiske 74: weet je al wanneer je een TP krijgt? Of heb ik dat gemist ?!

Hai Dunya

ik weet nog niet wanneer de tp is, ik heb a.s. vrijdag de echo en een bloedafname, dan pas kijken we weer verder.

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hai meiden,

Ik wil de zwangere meiden van harte feliciteren!!! Nu op naar de 1e echo!!

Voor de meiden bij wie het mislukt is, ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het geluk snel aan jullie kant is!!!

Ik wil in het bijzonder N.Sky heel veel sterkte wensen! We zaten samen op het wachtbankje september en na het goede nieuws, nu dit....

Ik vind het echt superk.t voor je en ik denk aan je!!!

Voor alle andere meiden: succes met wachten/ de behandelingen!!!:wav:

Wij hebben in augustus/september 2 mislukte IUI-pogingen gehad....

Ik heb een gesprek met de gynaecoloog aangevraagd omdat ik steeds binnen 9 dagen naar de poging (mijn eisprong is op de 16/17e dag) ongesteld ben geworden...

En dat is natuurlijk wel erg snel....

Voor de zekerheid heb ik wel een afspraak voor mijn 1e FM gemaakt! Want ik wil liever geen tijd 'verliezen'!!!

Dus hopelijk kan ik in oktober ook plaatsnemen op het wachtbankje!!

Groetjes Ilona

Geplaatst

Hoi Ilona Welkom ! Ik heb je post een paar keer gelezen maar ik snap het niet helemaal...je hebt 11/10 je eerste FM maar je bent nog niet met deca. oid begonnen of met stimuleren? of staat dat niet in je handtekening ...al je dat niet kwijt wil prima hoor...maar ik wil graag snappen wat ik lees..

Geplaatst

Vraagje aan de rotten ;-) ik weet dat de ballen de menstruatie (die deze keer natuulijk niet komt:gekruiste vingers 4) meestal uitstelt totdat je er mee stopt, deze keer spuit ik een dag voor de TP en op WD 3 en 6 1500 IE pregnyl....kan één van jullie mij vertellen of de pregnyl de menstruatie uitsteld of niet?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden