Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai Sky,

damn, wat spannend!! En dinsdag is je eigenlijke testdatum? Ik hoop zó voor je dat het positief is!!! maar jij hebt maar 1 dag na mij je plaatsing gehad maar je 'mag' pas dinsdag testen? Wat een verschil zit daarin... Wel heel rustig aan doen he??!!! En je lekker laten vertroetelen. Op je werk snappen ze het toch wel of weten ze het nog niet?

xx

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eefje: ik heb de 13e mijn punctie gehad en had 17 november mijn tp. Wij mogen 2 weken na punctie testen, maar ik geloof dat dat overal anders is. En ik was gewoon heel ongeduldig en heb vroeg getest.. :misc_expressions-wh

Geplaatst

Sky, pas goed op jezelf hoor, ik heb erg goede hoop voor je!!!

Emm, ik heb ook steeds vroeger getest; met Lars en Nick op dag 12 na tp, maar voelde me al eerder anders, dag 14 na tp was de officiele dag.

Met de cryo-tp deed ik de eerste test op dag 8 na tp die was nog negatief maar weer dat niet te beschrijven gevoel, op dag 10 na tp weer getest en die waren positief....

groetjes

Babeth

Geplaatst

Een voorzichtige felicitatie Emm! Ja hoe voel je je eierstokken, ja dat is moeilijk te omschrijven.Af en toe gewoon die ongi pijnen en steken (zijn nu weg). Ik ben vandaag weer duizelig en voel me raar en heel moe maar het is uit te houden.

Norwegian Sky wat vervelend. Hoe wist je dat dat zo was? Succes meid!

Geplaatst

Hei Babeth,

ik zie dat je morgen tp krijgt!Super meid!

Ik wil je onwijs veel succes wensen!

Liefs,Violeta

P.S: Ook de latste testers van de maand heel veel succes! Ik hoop dat deze maand toch een beetje groen wordt!

Geplaatst

@Emm: Van mij ook alvast een "voorzichtige" felicitatie, maar je bent gewoon hartstikke zwanger.

@Babii: Wat een teleurstelling voor je meid. Veel sterkte gewenst.

@Guusje: Was even een paar dagen niet op het forum, omdat mijn computer het niet deed.

En nu zie ik dat je morgen alweer mag testen. Wat ontzettend spannend voor je meid. Heb je er zelf een goed gevoel over?

Ik hoop het zo voor je. Ik blijf iig heeeeeeel hard voor je duimen.

@Roossie: Ik weet niet of je dit leest, maar we zijn allemaal heeeeeeel erg benieuwd naar de uitslag van je test.

Hoop dat je ons gauw wat kan laten weten.

@NSky: Wat vervelend dat je tegen een overstimulatie aanzit. Doe het lekker rustig aan en laat je lekker verwennen.

Alle meiden die een dezer dagen mogen testen........................ heel veel succes en op naar GROEN.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Succes morgen Babeth!!

@Emm:, alvast een voorzichtige felicitatie!

@ Norwegian-sky: doe vooral rustig aan! En op naar groen

Zullen dan toch de laatste meiden het bankje groener gaan kleuren.... Spannend meiden!!

Liefs Naomi

Geplaatst

Jeetje, de spanning wordt alsmaar erger! IK houd het bijna niet!

Is een zwangerschap makkelijker te meten bij een emmy dan bij een cryo?

Geplaatst

Hai KayKay,

Ik hield het ook niet meer, vandaar mijn vroege testen haha. Maar jij mag toch ook zaterdag testen? Net als ik (eigenlijk..) Maar ik geloof dat je beide zwangerschappen hetzelfde kan testen hoor, de één veroorzaakt niet meer hormoon dan de ander. En iedere zwangerschap bij iedere vrouw veroorzaakt weer een andere hoeveelheid hormoon op een andere dag.. (zeiden ze tegen me in het z'huis..)

Maar hoe dan ook is het voor iedereen onwijs spannend!!!

:goodluck1:

Geplaatst

Nou jullie hebben mij zo gek gekregen:laugh: ik ben net tussen het werk door naar het kruitvat gegaan, met jas en al aan op het toilet, grrrrr negatieve test/

Ik ben zooooo bang!

Geplaatst

Kaykay, ik ben het geheel met Emm eens maar dat je nog niet positef getest hetb is toch niet zo vreemd, je zit pas op wd 8 na tp!

ik had met mijn cryo-tp op wd 8 ook nog een negatieve test, op wd 10 was deze positief!!! houd nog moed hoor, het nadeel van te vrieg testen is dat je onnodig de moed in de schoenen laat zakken....

Geplaatst

@kaykay balen meid! ik hoop dat het nog te vroeg is met testen!

ik heb zelf nog geen testdrang. ik mag dinsdag bloedprikken maar

mag natuurlijk wel zelf van te voren met urine testen weet alleen

nog niet of ik dat durf/ga doen als ik dit wel ga doen doe ik dat maandag.

xx sky

Geplaatst

Ow Kay Kay, wat spannend. Dat is hoopvol hoor, zeker als je zo vroeg bent! Welk merk test is het?

Emm van harte, jihoe!

Geplaatst

@ Kaykay: 8 dagen is vroeg. Houd moed!!

@all ik lees net in een nader topic dat Roossie ZWANGER is!!!!

Roossie gefeliciteerd!!!!

Liefs Elke

Geplaatst

KayKay,

er moet sowieso 1 dikke streep staan, dat is de controlestreep. Als de andere streep er staat na 5 minuten dan maakt het echt niet uit hoe vaag of dun deze is; een streep is een streep. Ik heb er ook eerst 2 negatief gehad dus laat je hoofd niet zakken! En ik heb natuurlijk gegoogled haha, en ze zeggen allemaal hetzelfde: bij de kruitvattest '1 dikke streep moet als controle werking, de andere mag vaag zijn (ivm hoeveelheid hormonen met vroeg testen) maar als hij er staat heb je dus dat hormoon in je... dus zwanger.... Gewoon later nog een keer testen, zaterdag ofzo. Gaat goedkomen!!!!

Enne Roossie: G E F E L I C I T E E R D ! ! !

xxxxx

Geplaatst

@Emm.....gefeliciteerd, eindelijk weer een groene regel erbij :D

Hier helaas weer mis...na 2 dagen 4druppels te hebben verloren en na vandaag negatief getest te hebben, is het bij mij ook komen doorzetten...

Ik baal als een stekker op het moment, had deze ronde ook goede hoop.

Helaas, heeft weer eens niet zo mogen zijn...

Succes voor de komende testers!!!

xxx

denise

Geplaatst

Denise...sterkte meid. Wat een domper als het misgaat hé!

Ik hoop dat je je weer bij elkaar kan rapen en binnenkort op kunt voor de cryo!

Geplaatst

Hey Denise,

wat erg! Het klonk allemaal juist zo veelbelovend! Ik duim voor je voor de volgende ronde (pfff, klinkt wel vreemder dan ik bedoel hoor!)

xxx

Geplaatst

meiden die negatief hebben getest: heel veel sterkte

en meiden die positief hebben getest: gefeliciteerd

even een vraagje: hoe doen jullie dat met (vroeg)testen als je na de tp nog pregnyl hebt gespoten, want dat heeft nl. een halfwaardetijd van 33 uur dus dat duurt dan nog even voordat het uit je lichaam is. Zou wel heel cru zijn als je vals positief zou testen omdat er nog pregnyl in je lichaam zit. Sommige testen zijn namelijk supergevoelig, ik geloof al vanaf hcg = 5

Geplaatst

Ik heb geen pregnyl na terugplaatsing gespoten, dus kan je hier helaas niet bij helpen (ik heb die geweldige bolletjes.... that reminds me..... :bath:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden