Ga naar inhoud

Het 12-weken bankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames,

Op echo geweest en alles was goed! De meting klopt ook.. 10 weken en 1 dag.. GG zegt dat ik 10 weken en 1 dag ben,

en de banner hieronder en het ZH zeggen 10 weken en 2 dagen.. maar dat maakte niet zoveel uit..

Over 1 week bloed laten prikken voor de combinatietest, en dan over twee weken de combinatietest.

Over 3 weken controle verloskundige, en over 6 weken controle gyn..

Dus ik ben weer blij!!

Het bewoog zoveel.. helemaal druk met de armpjes en beentjes bewegen.. zich eigen af zetten.. tegen me baarmoeder.. om te jumpen!

Weer lag hij op zijn kop.. op een gegeven moment ging hij weer wat naar beneden..

Wil je even lachen; komt ie dan ..

Bij binnenkomst werd er na een poosje gevraagd of ik een vaginale echo wilde of buik... nou aangezien de vorige buikecho niet zo goed was.

Koos ik voor de vaginale echo.. terwijl ik ging liggen legt ze me uit dat dat ding er maar een klein stukje in gaat .. maar dat wist ik natuurlijk al zei ze.

Ja .. antwoordde ik.. ik heb al wel 7 x binnen nu en 10 weken een vaginale echo gehad..

Daar gingen we.. het beeld werd niet gevuld met een baby.. het is even zoeken riep ze nog.. maar op een gegeven moment duurde het wel erg lang

voordat er iets naar voren kwam wat op een baby moest lijken.. ik ging me zorgen maken.. en kreeg het al benauwd..

Toch doe ik voorzichtig de gooi en zeg zit hij er wel ver genoeg in, want het voelde anders als normaal.. en FLOEP daar ging hij naar binnen..

Oei.. hij zat nog niet eens binnen.. ze zat op me clitoris.. hoe hilarisch het klinkt zo was het ook.. eenmaal de baby in beeld kon ik niet stoppen met lachen.

Mijn man vroeg buiten; Dat moet wel een lekker gevoel zijn geweest.. hahaha nou nee want ze drukte er af en toe flink op..

Groetjessss

[ATTACH=CONFIG]4557[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4558[/ATTACH]

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Roxanne: moet wel een beetje lachen om zoveel onhandigheid zeg! Fijn dat het allemaal goed is. Mooie duidelijke echo's!!

Ik kan bijna niet meer wachten tot het donderdag is. Eindelijk antwoord of het allemaal wel goed is....!

Heb hier echt al een buik...! Doe maar gewoon geen moeite om m'n buik te verbergen, lijkt me vrij zinloos (zo opgezet is hij al).

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

ik had steeds zo'n opgeblazen gevoel tot gisteravond. Ineens voelde mijn buik weer normaal, vannacht ook en nu ook. Nu maak ik me natuurlijk meteen zorgen. Zou het wel goed gaan? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk meteen aan een vroege miskraam. Ik bel later denk ik ook even met de ferti-vpk om te vragen, maar ben wel benieuwd wat jullie daarvan weten.

Hoop dat het niks is!

Liefs,

Anne

Geplaatst

Hoi Dames!

Roxanne hahaha zie het ook al echt voor me! gelukkig is alles weer goed met de kleine :)

Hobbesje vandaag naar het zh?? ben benieuwd meid! voor mij nog een langgeee week wachten

Annetje sorry maar heb geen idee meid, bij mij mk kreeg ik dag van tevoren echt heele erge buikpijn dus zolang je dat niet heb zou ik me niet teveel zorgen maken meid! maar ferti bellen kan nooit kwaad natuurlijk :)

hier echt zoooooo moe! hadden jullie dames dat ook al zo snel?? zit hele dag te knikkebolle op werk!

na werk gelijk uurtje slapen en om 9 uur half 10 alweer me bedje in! heb het idee alsof ik op dit moment even leef voor m'n werk... hoop dat dit niet tot de 12 weken duurt of langer! kan nu nog niet echt 'genieten' zeg maar

Geplaatst

Soentje: hier ook heel moe. Maar dat hoort erbij....

Annetje: elke dag is verschillend en het verdwijnen van een kwaaltje zegt echt helemaal niets hoor. Mijn buik is ook nogal opgezet met vlagen. Zoveel dat ik mijn jurkje niet meer pas (morgen hebben we bruiloft) en ik vandaag maar wat anders ben gaan kopen (goed excuus toch?).

Vanmorgen echo gehad en er is 1 klein frummeltje met knipperlichtje te zien. Dus we zijn weer klaar in Nijmegen en mogen hier naar de verloskundige. Heb me net aangemeld, benieuwd wanneer ze bellen en ik langs kan komen. Ben wel 2 dagen teruggezet, maar dat is wat volgens de gyn de duur van de zwangerschap ook zou moeten zijn. Dus helemaal goed!

Heb net de echo ingescand:

IMG.jpg

Geplaatst

Annetje .. niet teveel zorgen maken hoor!!

Kwaaltjes maken plaats voor elkaar.. zolang er geen helder rood bloed is en buikpijn .. zit het vast nog goed!!

WEG die negativiteit .. KOM positiviteit ( ik heb makkelijk lullen hoor, ben ook zo onzeker als de pest ) ..

Geplaatst

Ja dames, wacht iedereen in stilte af tot de 12 weken voorbij zijn?

Ik ook hoor, het kan me niet snel genoeg gaan tot die eerste echo. Nog 1 week wachten, maar dan ben ook al bijna 7 weken. Dat hele opgeblazen gevoel is nog steeds weg, maar ik voel nu al dat mijn buikspieren en banden in mijn onderbuik helemaal slap zijn en trekkerig voelen. Fietsen over een hobbeltje voelt niet fijn, zouden dat nog steeds mijn eierstokken kunnen zijn? En veel plassen. Ook 's nachts, slaap dus niet lekker. Ben echt moe, maar dutje doen lukt niet vaak, voel me te onrustig of heb het koud.

Op zich wel allemaal tekenen, en beter dan helemaal niks voelen, dus mij hoor je niet klagen. Voel me echt wel zwanger!

Ben benieuwd hoe het met de rest gaat.

Adrienne, jij kwam 1 dag eerder op het 12-weken bankje, hoe is het?!

Liefs,

Anne

Geplaatst

Hoi dames,

Idd stil hier .....

Ik ben op het moment ook 1 zenuwbonk!!

Vreselijk onzeker .....

Ik heb vaak buikpijn dus heb ik op 5 weken 3 dagen toch

Maar een echo gehad , alles zag er goed uit voor zo ver je wat kon zien hihi !

Morgen ben ik 6 weken en overmorgen heb ik weer een echo hopelijk al een hartje zichtbaar , maar ik weet ook dat het te vroeg kan zijn ....

Verder voel ik me prima , alleen dan die buikpijn die komt en gaat ( overigens vanaf vrijdag geen last meer van gehad) . Verder niet misselijk of andere kwaaltjes maar goed kan nog komen .....

Lieve dames fijn weekend verder en ik meld me dinsdag na de echo

Liefs adrienne

Geplaatst

* breekt even in *

Annetje-tannetje, gefeliciteerd! Wat leuk dat Ronja een broertje of zusje gaat krijgen! En na zoveel pogingen en teleurstellingen voor de zwangerschap van Ronja nu gelijk raak!

Hopelijk dit keer zonder ziekenhuisopnames... Hoe gaat het met Ronja nu?

groetjes, Miepie80 (RonaldMcDonald Leiden feb'11 ;-))

Alle andere dames, succes met deze zenuwslopende periode...

* ben weer vertrokken ;-) *

Geplaatst

Lieve dames, even een snelle groet vanaf mijn vakantie adres. Hier gaat alles prima, ben elke ochtend misselijk, door de loop van de dag heen doodmoe, kan de geur van alcohol niet verdragen, dus mijn lief mag een wijntje of biertje drinken, maar dan niet zoenen en ademen, moet om de 2 uur gevoederd worden anders krijg ik of een flauwte of wordt strontsjaggerijnig. Ik pas niet in mijn vakantiekleren vanwege mijn opgezwollen buik, MAAR dames ik GENIET dr met volle teugen van.. :)

Hihihihi

Hobbesje hoe gaat het meid?

Annetje, adrienne, roxanne,Soentje en de rest van de dames? Mely? Gaat alles goed?

Geplaatst

Lekker zwanger dus sometimes! Geniet van je vakantie.

Ik heb behalve misselijkheid eigenlijk nergens last van nu. Ja, heb een heerlijke schimmelinfectie door die prutbollen.... en ik mag nog ruim 4 weken helaas. Ik wist me vandaag geen raad, nu wordt het ietsje beter. Gisteren in overleg met Nijmegen zo'n ei gekregen: nog meer zooi.... bleh!

Adrienne: ik heb ook heel veel buikpijn! Het wordt nu eindelijk wat minder. Maar dat is dus wel goed 4 weken buikpijn.

Geplaatst

Hoi dames,

Jeeh roxanne!!!!! Heel veel succes verder!!!

Hobbesje: jeetje schimmel infectie van utrogestan,

Vies rot spul !! Hoe lang moeten jullie met die bollen doorgaan?

Sometimes

Geplaatst

Oei ging ff wat mis klote iPhone!

Sometimes : lekker meid op vakantie

Anne tan: hoe voel je je ?? Ben benieuwd naar je echo 24 september toch ?

Hier afgelopen dinsdag de echo gehad op 6 weken 1 dag

En alles zag er goed uit en kloppend hartje !!! Yes!

De gyn dacht wel na opmeten van het vruchtzakje dat ik 3 dagen verder was ... Maar dat wordt officieel over 3 weken bepaald !

Verder geen kwaaltjes alleen echt kots misselijk de hele dag!!blehhh

Verder moet ik wel even wat kwijt misschien vinden jullie het raar.... Ik ben best wel vaak helemaal niet blij over mijn zwangerschap terwijl we er 6 jaar over gedaan hebben om zo ver te komen .... Alle twijfels komen nu , ook zelfs "wil ik eigenlijk wel een kindje " ik schaam me echt heel erg hiervoor maar volgens mijn moeder is het vrij normaal zei ze

Nou ik heb er niks over gelezen hier op dit forum....

Hopelijk komt het omdat het al die tijd zo onzeker is geweest allemaal .

Iemand van jullie dit ook gehad ? Nee zeker .....

Liefs adrienne

Geplaatst

Ohhhhhhhhhhhhhh Adrienne.......... wat fijn!!! Hahaha ik heb die gedachten nu ook!!

Ik vind het echt niet leuk om zwanger te zijn, iedereen riep altijd dat het zo mooi en fijn is..

Nou ik vind er echt geen bal aan!!

En dan denk ik verdorie Roxanne je hebt er 4 jaar voor geknokt en nu denk je zo?

Dacht serieus dat ik de enigste was.. maar Joepie (Of niet joepie) ik ben het echt niet..

Hopelijk verdwijnen die gedachten .. vast wel..

By the way ik heb de bollen gebruikt tot 11 weken zwangerschap!

Geplaatst

*Breek in*

Ik lees hier af en toe mee, in de hoop hier snel te komen zitten. Morgen mijn 2e bloedname (ben 5 wkn en 4 dgn), hopelijk met een goed gestegen Hcg!

Maar waarvoor ik eigenlijk inbreek:

Lieve Adriënne, wat je omschrijft is heeeeeeeeel normaal!! Niet elke zwangere vrouw die gelijkaardige gevoelens heeft, durft daar over te praten. Maar er zijn er echt wel hoor! Ik had dat bij Iza destijds ook. Dat ging gelukkig wel in golven, dus er waren ook periodes dat ik me dolgelukkig voelde! Maar er waren ook periodes dat ik me afvroeg of ik het wel allemaal ging aankunnen; of ik die gebroken nachten wel aankon en wilde; of ik mijn zgn vrijheid wel ècht wilde opgeven; of ik niet dàcht dat ik een kindje wou omdat dat precies de normale gang van zaken is in het leven; of ik mijn ventje wel ècht gaarg zag; of of of. Dat komt voor het grootste deel gewoon door je hormonen! Maar dat gevoel kan idd heel heftig zijn! Maar voor een deel komt het ook omdat er nu een diepgeworteld verantwoordelijkheidsgevoel in je wordt aangesproken. Het is ook niet niks, een kindje op de wereld zetten en helpen opgroeien. Hierdoor neem je jezelf serieus onder de loep, en begin je je gevoelens te onderzoeken. Helaas kun je dat nu helemaal niet zo objectief, want die hormonen zitten daarbij in de weg!

Dus meid, komt goed hoor!!!!! Dit zijn gewoon de donkere wolken, die evengoed bij een zangerschap horen als een roze wolk! Eens dat het kindje dat is verdwijnen die wel (soms komen er wel weer even andere donkere wolken in de plaats, want die hormonen doen ook na de bevalling nog een tijdje verder). Jij gaat een supermama worden, die haat kindje supergraag wil en en er superveel van houdt! Dikke knuf X

*breekt uit*

Geplaatst

Het leuke van zwanger zijn komt nog dames! Die eerste paar maanden is niets aan (en de laatste paar weken ook niet haha). De periode dat je je kindje lekker voelt bewegen en je er contact mee kan gaan maken is echt heel leuk.

En die twijfels... heel normaal! Ik heb bij de eerste zelf nog na de bevalling echt regelmatig gedacht: heb ik dat nou echt gewild? Is dit nou leuk? En ja: als de hormonen weer rustiger worden is het echt leuk! Maar een omschakeling gaat het zeker worden. Je hebt nog tijd om te wennen aan het idee dat er een kindje bij komt.

En idd schimmelinfectie.... het begint nu weer wat beter te voelen gelukkig. En dan moet ik nog ruim 3 weken die prutbollen gebruiken helaas. Hoop niet dat het nog een keer gebeurd (en dan als het enigzins kan als het toch weer gebeurd niet op zaterdagavond de eerste klachten, maar gewoon door de week - dat ik toch wel makkelijker met de huisarts).

Bettyboopke: spannend! Hoop dat je hcg goed doorstijgt!

Geplaatst

Meiden, ik roep nu al twintig weken dat ik zwanger zijn hoogst oncomfortabel vind en geen *** aan en behalve een enkele vriendin die nauwelijks kwaaltjes had en bergen energie had, roept iedereen dat ik gelijk heb. Tot m'n moeder aan toe. Ik zie het zwanger worden nu als een middel dat nodig is om mijn doel - een kindje- te bereiken, net als de icsi dat was (en daar genoot ik ook niet van ;-)) En doordat je moe bent en labiel van de hormonen ga je vanzelf ook twijfelen of dit nog wel goed komt en of je dit kindje wel wilt, ook dát is normaal!

Inmiddels kan ik óók zeggen dat het voelen bewegen van je kindje al veel verandert. Een eerste stapje in het opbouwen van een band. Fysiek blijft het, bij mij in ieder geval, iets waar ik niet blij van word, maar naarmate het kindje en je buik groeien, veranderen de gevoelens wel.

Een zwangerschap duurt negen maanden, alle tijd om te wennen aan het idee. Je hoeft niet gelijk juichend op een roze wolk te zitten en de prenatal leeg te kopen ;-) Dat 'moeten genieten mdat het zo snel gaat'.....niets moet, je voelt je zoals je je voelt. En de momentjes heb je echt wel.

Gun jezelf de tijd en voel je niet schuldig. Heel moeilijk dat weet ik, ik heb mezelf héél erg schuldig gevoeld naar mijn omgeving, man, ons kindje. Maar toen ik daarmee ophield ging het gelijk al een stuk beter (maa toen was ik al dik 17 weken hoor voor dat lukte). En maak het jezelf makkelijk: huishouden? Komt wel weer. Koken? Soep is ook gezond en wel zo makkelijk. Werk? Als het niet gaat, gaat het niet. Gezellig zijn? Komt wel weer, kruip lekker vroeg in bed. Uiteindelijk komt het allemaal wel weer.

Dikke knuffel!

Geplaatst

Ook inbreken! Helemaal mee eens, zwanger zijn is niet comfortabel, je lijf krijgt er een flinke klap van en je geest ook. Ik heb me ook afgevraagd of ik het wel écht wilde en niet alleen omdat het niet lukte. Dat gaat voorbij!

Ik krijg nu allemaal onzekerheden van oh jee hoe ga ik het doen met 2 babies, ben ik wel een goede moeder, worden ze wel gezond en gelukkig...? En dan voel ik mijn kleintjes schoppen en daar troosten ze me mee. Alsof ze willen zeggen dat ik het vast wel goed ga doen en dat ze het nu ook goed hebben bij mij. Maar leuk, roze wolk, genieten? Neuh geen sprake van. Maar dat komt ook wel doordat ik bijna niks meer kan/mag ivm het flauwvallen. Ik tel dus echt af nu, al zal ik het gevoel vast gaan missen en straks nog veel meer angsten en onzekerheden tegemoet gaan ;-)

Oh en Roxanne, Lactulosesiroop helpt! Alleen duurt het wel even. Bij mij kwam de boel na een dag of 5 op gang. Gelukkig is het geen heel smerig spul :-)

Geplaatst
;-) (ik kreeg soortgelijke preken twee maanden geleden zelf nog, mooi eigenlijk hè....)

Zeker mooi!!

Ok .. ik deelde het drankje altijd uit aan mijn mensen.. en die trokken een heel vies gezicht.. we zullen zien of het werkt :)

Geplaatst

Het is zover...ik ben ècht wel zwanger! Ik kan het nog steeds amper geloven, maar mijn hormoonwaardes liegen er niet om!

Ik heb vandaag mijn 2e BN gehad en het Hcg is heel goed gestegen! Het moest minimum 3600 zijn en het was 4700! Juij :))

Ook het progesteron is goed gestegen, het was zelfs verdubbeld op 1 week tijd...! ....Mmm, gynae zei dat zo'n sterke stijging misschien wel eens kon duiden op 2 beebjes... O Ooooh.... slik.... stress...

Goed, woensdag gaan we meer weten, want dan hebben we onze eerste echo!! Ooooooooh, zooooo spannend!!!! Stiekem ben ik best wel bang voor het geval dat er 2 beebjes zichtbaar gaan zijn... Het is alsof ik nu pas besef wat dat allemaal voor fysieke consequenties heeft (risico's op complicaties tijdens zwang.schap èn geboorte...)... Maar goed, zoals mijn gynae al zei: zaak is dat het tot nu toe heel goed gaat, de rest zien we woensdag wel!

Btw, ben dus nu 5 weken & 4dgn en uitgerekend voor 20 mei 2013!

Is het oké dat ik hier voortaan wat meeschrijf? Ik lees nog wel wat mee bij het wachtbankje september. Maar vind het soms moeilijk om mijn onzekerheden ivm de zwangerschap daar neer te schrijven. De meeste vrouwen daar zitten in die spannende wachtweken na de TP.

Bovendien heb ik het gevoel dat er hier wel een sterke positieve vibe hangt?!

Liefs x

Geplaatst

hoi dames!

even snel reageren vanaf m'n werk!

en ook ik dacht er dus een beetje zo over!! al die ongemakken.. dacht dat zwanger zijn juist 'leuk' was! maar hopelijk komt at nog!

vandaag echt wel helemaal in de wolken! ziekenhuis geweest en kloppend hartje gezien zoo mooi! kleine Hummeltje lag lekker op z'n kop hihi! en hij loopt zelfs 2 dagen voor op schema qua groei! vriendlief zei al.. vandaar dat je ineens zoveel (vr)eet! haha

ik reageer andere keer even op iedereen! xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden