Ga naar inhoud

Het 12-weken bankje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oooooh wat verschrikkelijk!

ik kijk vanaf mijn werk even stiekem op het forum en zie de berichten ineens.

Henne, meis, ik snap er helemaal niets van. Waarom? I don't know en ik word er ook boos om!

Waarom moet dit toch weer gebeuren! Ik gun het niemand, maar jij hebt al zoveel meegemaakt!

K-zooi gewoon! Zelfs dat dekt de lading niet eens. Sterkte...

Geplaatst

Shit shit shit en nog eens shit, Henne.. ik dacht echt dat het goed zat, ondanks alles.

Rottig om dit te moeten doorstaan.. alweer..

Ik leef met je mee, meid..

Geplaatst

Neeee, Henne,

Net terug van een weekje vakantie en zie dat je goed en helaas ook ander nieuws hebt....

ik wacht het gewoon even af, je weet het allemaal nooit, ik weet cliché,... maar ik wil het gewoon, nu moet het goed voor jullie komen.

Ik duim gewoon heeeeeeeel hard voor je door!!!!

liefs

jeegeetje

Geplaatst

Arme Henne, vrouwke toch... het zit je ook helemaal niet mee zeg!

het enige dat ik nu nog voor je kan hopen is dat het geen bbz is die geopereerd moet worden.

Heel veel sterkte arm prulleke, ik denk aan je. Had je zo veel meer gegund...

Liefs

Noor

Geplaatst

Jemig Henne, neeeeeeeeeeeee..... kon de hele middag niet op het forum.

Maar dit had ik gewoon niet willen lezen, meid wat vind ik dit erg! Waarom? Weer sta je met lege handen... wanneer houdt dit op?

Tot tranen toe ontroerd, weet verder even niks te zeggen.

Hele dikke knuffel voor jou en ook voor je mannetje natuurlijk....

Geplaatst

Pfffff Henne.......vreselijk......heel veel sterkte gewenst met het verwerken van de zoveelste teleurstelling.....Ongelooflijk, het zit ook nie echt mee....Maar, ooit, ooit, houden jullie een prachtig babytje in je armen!

Geplaatst

Meiden ik heb vandaag mijn eerste echo! Ben 7,2 weken. Can't wait! Ik ga er vanuit dat alles goed zit, maar je ziet hier steeds dat t zo ook maar anders kan zijn.

Spannend! 15.15 uur weet ik meer. Can't wait.

Geplaatst

Spannend hoor Armanda!!! Ik wacht op je mooie bericht!

Er waren volgens mij nog 2 dames die vandaag een echo hebben, veel plezier :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Kelebek en Francis ook veel succes vandaag! Heb mezelf maar van het lijstje gesloopt :-(

Francis tp 25-3, 12 wk = 31-5, 2de echo 11-5

Armanda tp 08-04, 12 wk= 10-06, 1ste echo 11-05

Elke tp 05-04, 12 wk= 10-06, 1ste echo 03-05, 2de echo 17-05

Kelebek tp 10-04, 12wk= 22-06, 1ste echo 11-05

Danielle.. tp 17-04, 12wk= 22-06, 1ste echo 23-05

Geplaatst

he shit henne, die stomme lijstjes ook.... ik durf mezelf er niet op te zetten tot de eerste echo.

Meiden met echo vandaag: succes ermee en geniet ervan!!!

Geplaatst

Armanda tp 08-04, 12 wk= 10-06, 1ste echo 11-05

Kelebek tp 10-04, 12wk= 16-06, 1ste echo 11-05

Danielle.. tp 17-04, 12wk= 22-06, 1ste echo 23-05

Hallo Dames, nou vandaag de eerste echo gehad en we hebben een super kloppend hartje gezien eerst konden we niets zien, maar de kleine had zich helemaal verstopt, hij/zij was

helemaal aan de rand aan het schuilen, maar we hebben hem gezien hiihihihi. volgende echo 3 juni kan haast niet wachten.

Ben morgen precies 7 weken. mijn week begin de donderdag dus heb ik ook ff gevraagd en uitgerekende datum klopte ook 29 december 2011. Ga zo ff mijn ticker aanpassen die loopt paar dagen vooruit :):)

Dames die nog moeten, heel veel succes.......................... Ik ga genieten van mijn zwangerschap :):). Heb mijn gelijk aangemeld bij moeders voor moeders mocht gelukkig gewoon meedoen met mijn tyrax medicijn. Ze gaan bellen om een afspraak te maken. Soooo, nu ga ik ff naar amsterdam ik hou het hier in de gaten

Geplaatst

Kelebek, nogmaals, ben super blij voor jou. Je ziet maar weer hoe het ook anders kan gaan, zoals bij Noor en Henne. Echt verschrikkelijk.

Meiden, bedankt voor de succeswensen! Ik vertrek NU naar het ziekenhuis in Leiderdorp. Pleaeaeaease laat het positief zijn!

Geplaatst

Armanda, ik zit hier te wachten en te wachten op een berichtje van je! Ik hou het niet meer!! :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Hey meiden!

Yeah! Heb goed bericht!

Heb een kloppend hartje gezien! Alles is in orde. Het is er 1, dus geen tweeling, maar dat is prima natuurlijk.

Jantje is 0,94 cm en 7,1 weken oud. Het ziet er intact uit, dus het bruine bloedverlies en slijmpies wat ik afgelopen 3 weken had, maakte inderdaad helemaal niets uit.

Volgende week heb ik weer een echo, bij 8,2 weken. Dat komt omdat mijn dokter zelf zwanger is en met verlof gaat en me nog een keer wil zien en het wil afronden.

Dus ook ik ga daarna op zoek naar een verloskundige! En vanavond inschrijven bij kdv's. En zaterdag een nieuwe broek kopen, waar ik tenminste in kan!

Hier is het fotootje. Het is een beetje wazig, maar het dooierzakje is het rondje erboven, en Jantje ligt eronder. Vond het er maar raar uit zien.

Het dringt nog niet echt tot me door. Ik denk soms nog steeds dat het niet echt is en dat ik straks wakker wordt. Heb echt geen traan gelaten en ook niet echt gelachen ofzo.

Voel me wel vredig ofzo, dat wel. Pfff nou ja, I don't know. Nu moeten de komende weken nog goed gaan.

[ATTACH=CONFIG]1354[/ATTACH]

Armanda tp 08-04, 12 wk= 10-06, 1ste echo 11-05, 2e echo 19-05

Kelebek tp 10-04, 12wk= 16-06, 1ste echo 11-05

Danielle tp 17-04, 12wk= 22-06, 1ste echo 23-05

Geplaatst

Armanda wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!

Wat een mooie echo zeg, echt een lekker ding hoor :-)

Ik ben zo blij dat alles goed is met Jantje!

Liefs Elke

Geplaatst

Stil hier zeg.

Ik ga vndg voor t eerst in mijn leven naar de positieafdeling, whaaaa!

Wil een of twee broeken waarbij t niet opvalt. En een Bh.

Men wat doen ze zeer zeg!

Manlief is nu een ontbijtje aan t maken voor op bed. Ben nu al misselijk! Maar wel eindelijk weer goed geslapen.

Hoe is t met iedereen?

Fijn weekend iig! Xx

Geplaatst

Het is inderdaad still hier, ,moeten toch maar wat vaker gaan schrijven hier, is gezellig! Vind het vaak zo rot om door te schrijven als er meiden uit een topic zijn gedonderd, maar goed.... Dat kunnen we helaas toch niet voor ze veranderen.

Ik heb mijn echo datum: 23 mei! Ben echt zo benieuwd, vind het ook heel spannend. Of het hartje klopt is natuurlijk het allerspannendst, maar ik ben ook wel benieuwd hoe het hierngaat in het ierse ziekenhuis en naar de gyneacoloog. Heb wel goede verhalen over haar gehoord, dus dat zal wel goed zitten.

Hier wel echt onzeker, heb nu twee miskramen achter de rug en ga het heel slecht trekken als het weer fout gaat. Ik denkmzelfs dat we dan stoppen met behandelingen. Maar daar moet ik helemaal niet aan denken!!! Mijn lief blijft gelukkig heel positief en blijft zeggendat het deze keer gewoonweg nietnfout kan/mag gaan. Ik ben zoooo gefocust op kwaaltjes. Heb er niet veel en slempers wat minder is, wordt ikmdaar meteen onzeker van.... Tja, zal er allemaalmbij horen.

Zoooo, dat was een lekker mutsnverhaal! Volgende keer doe ik weer gezellig :-). Hopelijk vanmiddag zon hier, dan lekker naar het strand!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Heej dames!

Ik zal ook eens reageren dan :-D Ben meer een lezer, dan een schrijver.

Wat leuk Armanda!!! Wij gaan vandaag ook babyshoppen. We gaan naar de babydump. Is hier een lekker grote winkel, dus dat kijkt wel fijn. Eens kijken met wat we allemaal thuis komen, hahahaha.

Jij moet nog ff volhouden Ivfsh... Hoeveel weken ben je dan? Je weet dat we met z'n alle voor je duimen!

Ik hoop voor jou ook dat de zon gaat schijnen. Hier geef ik 'em weinig kans om vandaag te mogen schijnen... jammer. Het is hier sinds een lange tijd weer fris buiten, bah bah. Geef mij het zonnetje maar!!

Ik hoef niet meer zo lang te wachten. Ik heb as dinsdag weer een echo :-D Wanneer alles dan goed is, dan mag ik naar de verloskundige.

Liefs Elke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden