Ga naar inhoud

Wie start er ook in Januari 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag allemaal,

Net gebeld door het ziekenhuis. 9 van de 13 eieren bevrucht en maandag de terugplaatsing. Nu hopen dat alles goed gaat doordelen.

• Reacties 991
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dat is heel mooi om te horen dat ze maandag maar goed blijven zitten.

zelf vandaag weer voor 2de FM geweest en er zitten er genoeg en ze zijn ook goed gegroeid dus maandag heb ik de punctie.

zie er wel heel erg tegen op aangezien ik de vorige keer heel veel pijn heb gehad. gelukkig hebben ze nu wel andere pijnstilling hoop dat die beter werkt.

fijn weekend iedereen

Geplaatst

Soort behandeling (IVF, ICSI, en poging)

Armanda
: ICSI 4

KrisKras
: IVF/ICSI 1

Rosella
: ICSI 2

Guusje
: TP 2 cryo's

Wish
: ICSI 5

EDR

Rackster

Doortje
: ISCI 2

Pip
: IVF/ICSI 1

Wannabemom

T.K
: ICSI 1B (Cryo)

Tinusje
: IVF 4

Tonka
: icsi 3 maar nr. van nieuwe cyclus

r00sje

Elke
: Cryo 1

Veer
: ICSI 1

Ellentrik

Nico74
: IVF 3

Anneka:
IVF 1

Breden:
ICSI 7

Valesca:
ICSI 1 voor brusje

Vlinder:
ICSI 1

Akara:
ICSI 2

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk)

Rosella
: decapeptyl 11 december 2010

Breden:
13 december start pil

EDR
: Decapeptyl -15 december 2010 Puregon - 29 december 2010

Wannabemom
: Decapeptyl: 15 december 2010

Rackster
: 23 december 2010

Tinusje
: Deca 25 december 2010, gonal 28 december

Doortje
: 28 december 2010 start deca, 11 januari start puregon

Pip
: deca op 31 dec 2010 en puregon 300 & menopur 150 vanaf 2-1-2011

Wish
: Deca 3 januari 2011

KrisKras
: Lucrin - 3 januari 2011

Arkara:
3 jan start deca

Vlinder:
4 jan start deca

Nico74:
5 jan start deca, 8 jan laatste pil

Valesca:
7 januari orgalutran

Tonka:
12 jan.start deca, 26 jan. start 2dd fostimon

Ellentrik:
pil sinds eind november 2010,
menopur vanaf midden januari?

Armanda:
20 jan start deca, 22 jan start Menopur 300

Uitgangsecho (in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet)

Rosella:
24 december 2010

Wannabemom:
27-12-2010

Rackster:
3 januari 2011

Pip:
3 januari 2011

Breden:
3 januari 2011

Wish:
13 januari 2011

KrisKras:
17 januari 2011

Nico74:
17 januari 2011

Tonka:
20 januari 2011

FM (Follikelmeting)

Veer:
4 januari 2011 2e FM: 8 januari

EDR:
5 januari (helaas uitgesteld ivm griep)

Wannabemom:
6 januari 2e FM: 8 januari

Rackster:
10 januari

Valesca:
10 januari 2011

Akara:
10 januari

Guusje:
11 januari 2e

Doortje:
20 januari

Armanda:
25 januari 2011?

Punctie

Tinusje:
7 januari

Rosella:
7 januari

Veer:
10 januari 2011

Wannabemom:
11 januari 2011??

Doortje:
22 januari 2010

Armanda:
31 januari 2011?

Cryo cyclus

Elke:
januari

Tonka:
februari

TP (Terugplaatsing)

wannabemom:
13 of 14 januari 2011??

T.K:
Cryo 20/21 Januari 2011

Armanda:
3 februari 2011?

Tonka:
eind februari 2011

Testen

Armanda:
14 februari 2011?

Geplaatst

Armanda: ICSI 4

KrisKras: IVF/ICSI 1

Rosella: ICSI 2

Guusje: TP 2 cryo's

Wish: ICSI 5

EDR: ICSI 5

Rackster: ICSI 2

Doortje: ISCI 2

Pip: IVF/ICSI 1

Wannabemom: ICSI 2

T.K: ICSI 1B (Cryo)

Tinusje: IVF 4

Tonka: icsi 3 maar nr. van nieuwe cyclus

r00sje: ICSI 5

Elke: Cryo 1

Veer: ICSI 1

Ellentrik: ICSI 2

Nico74: IVF 3

Anneka: IVF 1

Breden: ICSI 7

Valesca: ICSI 1 voor brusje

Vlinder: ICSI 1

Akara: ICSI 2

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk)

Rosella: decapeptyl 11 december 2010

Breden: 13 december start pil

EDR: Decapeptyl -15 december 2010 Puregon - 29 december 2010

Wannabemom: Decapeptyl: 15 december 2010

Rackster: 23 december 2010

Tinusje: Deca 25 december 2010, gonal 28 december

Doortje: 28 december 2010 start deca, 11 januari start puregon

Pip: deca op 31 dec 2010 en puregon 300 & menopur 150 vanaf 2-1-2011

Wish: Deca 3 januari 2011

KrisKras: Lucrin - 3 januari 2011

Arkara: 3 jan start deca

Vlinder: 4 jan start deca

Nico74: 5 jan start deca, 8 jan laatste pil

Valesca: 7 januari orgalutran

Tonka: 12 jan.start deca, 26 jan. start 2dd fostimon

Ellentrik: pil sinds eind november 2010, menopur vanaf midden januari?

Armanda: 20 jan start deca, 22 jan start Menopur 300

Uitgangsecho (in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet)

Rosella: 24 december 2010

Wannabemom: 27-12-2010

Rackster: 3 januari 2011

Pip: 3 januari 2011

Breden: 3 januari 2011

Wish: 13 januari 2011

KrisKras: 17 januari 2011

Nico74: 17 januari 2011

Tonka: 20 januari 2011

FM (Follikelmeting)

Veer: 4 januari 2011 2e FM: 8 januari

EDR: 5 januari (helaas uitgesteld ivm griep)

Wannabemom: 6 januari 2e FM: 8 januari

Pip: 6 januari 2e FM: 11 januari

Rackster: 10 januari

Valesca: 10 januari 2011

Akara: 10 januari

Guusje: 11 januari 2e

Doortje: 20 januari

Armanda: 25 januari 2011?

Punctie

Tinusje: 7 januari

Rosella: 7 januari

Veer: 10 januari 2011

Wannabemom: 11 januari 2011??

Doortje: 22 januari 2010

Armanda: 31 januari 2011?

Cryo cyclus

Elke: januari

Tonka: februari

TP (Terugplaatsing)

wannabemom: 13 of 14 januari 2011??

T.K: Cryo 20/21 Januari 2011

Armanda: 3 februari 2011?

Tonka: eind februari 2011

Testen

Armanda: 14 februari 2011?

Zo, jullie hebben allemaal veel follikels! Wat fijn!

Ik heb donderdag FM gehad, had er rechts 2 en links helemaal niets.

Ik spuit wel een hoge dosering Puregon (300), maar door verklevingen en andere ellende komt het niet goed aan daar waar het moet zijn...

Nu hopen dat die twee lekker gaan groeien!

Ondertussen fijne opmerkingen van mijn omgeving doorslikken. Van de week: een collega feliciteert mijn collega (die tegenover mij zit) met zijn komende vaderschap. Met vervolgens de 'leuke' opmerking tegen mij: Zo, en wanneer ga jij nou eens beginnen? Aanstaande papa vond dat het een erg grappige opmerking en vertelde dat nog eens in geur en kleur aan een andere collega.. Tsja, af en toe zijn het allemaal een stelletje oelewappers... Ze moesten eens weten...

Sterkte allemaal!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Lijkt me fijn om met jullie mee te lezen en misschien schrijven. Ook ik start deze maand met ICSI. Nu aan de pil en vanaf 17 januari de dacapeptyl. We doen de voor- en nabehandling in Assen, de punctie en tp in Groningen,

Ondanks mijn eerdere ICSI pogingen in 2007 ben ik onwijs zenuwachtig en loop al dagen met spanningsbuikpijn. Herkennen jullie dat? En wat doe je eraan?

Ik hoop dat het gedurende de behandeling niet erger word, want ik krijg nu soms al geen hap door m'n keel..

Sterkte allemaal, en maar hopen op een zeer vruchtbaar 2011!

Geplaatst

Hoi allemaal,

We zijn weer terug van ski vakantie.

Het was een super week, van elke dag genoten!

De eerste Deca zitten er ook alweer in, nu is het afwachten wanneer de menstruatie komt.

Moet echt even lezen wie er bij zijn gekomen in dit topic.

Wil in ieder geval alle 'nieuwelingen' welkom heten en heel veel succes!

Geplaatst

Hey wish...fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Jezelf goed op kunnen laden voor THE FINAL icsi! Dat was de deal toch?

wanneer vermoedde je ook al weer te kunnen starten met de gonal!

Elisanne...welkom hier in dit topic. En het is ook allemaal hardstikke spannend! Ik denk dat iedereen dat wel in meer/mindere mate herkend! Ik merk wel aan mezelf dat het zo langzamerhand begint te 'wennen'. Het abnormale is normaal geworden zeg maar...

En wat doe je eraan...tja dat is een lastige vraag waar ik zo geen antwoord op heb. Ik laat het eigenlijk gewoon allemaal gebeuren en over me heen komen...go with the flow zeg maar. En zorgen voor voldoende afleiding. Sterkte!

Geplaatst

Armanda: ICSI 4

KrisKras: IVF/ICSI 1

Rosella: ICSI 2

Guusje: TP 2 cryo's

Wish: ICSI 5

EDR: ICSI 5

Rackster: ICSI 2

Doortje: ISCI 2

Pip: IVF/ICSI 1

Wannabemom: ICSI 2

T.K: ICSI 1B (Cryo)

Tinusje: IVF 4

Tonka: icsi 3 maar nr. van nieuwe cyclus

r00sje: ICSI 5

Elke: Cryo 1

Veer: ICSI 1

Ellentrik: ICSI 2

Nico74: IVF 3

Anneka: IVF 1

Breden: ICSI 7

Valesca: ICSI 1 voor brusje

Vlinder: ICSI 1

Akara: ICSI 2

Rosella: decapeptyl 11 december 2010

Breden: 13 december start pil

EDR: Decapeptyl -15 december 2010 Puregon - 29 december 2010

Wannabemom: Decapeptyl: 15 december 2010

Rackster: 23 december 2010

Tinusje: Deca 25 december 2010, gonal 28 december

Doortje: 28 december 2010 start deca, 11 januari start puregon

Pip: deca op 31 dec 2010 en puregon 300 & menopur 150 vanaf 2-1-2011

Wish: Deca 3 januari 2011

KrisKras: Lucrin - 3 januari 2011

Arkara: 3 jan start deca

Vlinder: 4 jan start deca

Nico74: 5 jan start deca, 8 jan laatste pil

Valesca: 7 januari orgalutran

Tonka: 12 jan.start deca, 26 jan. start 2dd fostimon

Ellentrik: pil sinds eind november 2010, menopur vanaf midden januari?

Armanda: 20 jan start deca, 22 jan start Menopur 300

Rosella: 24 december 2010

Wannabemom: 27-12-2010

Rackster: 3 januari 2011

Pip: 3 januari 2011

Breden: 3 januari 2011

Wish: 13 januari 2011

KrisKras: 17 januari 2011

Nico74: 17 januari 2011

Tonka: 20 januari 2011

FM (Follikelmeting)

Veer: 4 januari 2011 2e FM: 8 januari

EDR: 5 januari (helaas uitgesteld ivm griep)

Wannabemom: 6 januari 2e FM: 8 januari

Pip: 6 januari 2e FM: 11 januari

Rackster: 10 januari

Valesca: 10 januari 2011

Akara: 10 januari

Guusje: 11 januari 2e

Doortje: 20 januari

Armanda: 25 januari 2011?

Punctie

Tinusje: 7 januari

Rosella: 7 januari

Veer: 10 januari 2011

Wannabemom: 11 januari 2011??

Doortje: 22 januari 2010

Armanda: 31 januari 2011?

Cryo cyclus

Elke: januari

Tonka: februari

TP (Terugplaatsing)

wannabemom: 13 of 14 januari 2011??

T.K: Cryo 20/21 Januari 2011

Armanda: 3 februari 2011?

Tonka: eind februari 2011

Testen

Armanda: 14 februari 2011?

Tinusje, wat een mooi bericht, 9 van de 13! Goed nieuws, op naar een mooi plakkertje nu ;)

Veer, succes maandag met de punctie!

groetjes KrisKras

Geplaatst

Vandaag mochten we weer naar elsendorp!! Onderweg kregen we wel nog autopech; voor zat een remblok bij het wiel klem.... we zagen ineens rook bij de voorband en de auto begon flink te trillen...... Geluk bij een ongeluk kwamen we net langs een autogarage. Daar meteen een leenauto kunnen regelen. En maar een half uurtje te laat in Elsendorp. .

Bij de FM waren nu 8 mooie follikels te zien. Gelukkig groot genoeg om de punctie te plannen!!! Dinsdag 11-1-11 mogen we! Vind het best wel een leuke datum. Hopelijk kunnen we straks aan onze kid(s) hun "maakdatum" vertellen.

Geplaatst

het is ook allemaal erg spannend ook al heb je er al heel veel gehad het blijft een heftig iets

oh dat is zeker een mooie datum hopelijk blijft die datum voor altijd als mooie datum staan!

ik heb vandaag 2e keer gespoten,ik ben erg emotioneel en vind het soms zo oneerlijk,iedereen om je heen kan wel zeggen sterkte succes maar het voelt soms alsof je zo alleen bent....

ook loopt dit schema zo anders zo onbekend allemaal moeilijk maar goed tranen drogen en gewoon er weer voor gaan he

Geplaatst

Wannabemom, Wat een mooie datum!! Hopelijk brengt deze datum ook nog goede berichten in de toekomst ;)

Valesca.. ja alleen voel ik me er ook vaak in. Ook al zijn hier op het forum veel meiden die hetzelfde mee maken, of een soortgelijk traject. Ik ervaar ook niet zo veel steun uit mijn omgeving helaas. Maar ja, het is inderdaad weer tranen drogen en verder gaan.. Hopelijk mag ik ook eens het geluk van een klein wondertje in mijn buik meemaken..

Geplaatst

Ha die Esther,

Hoe gaat het met jou?

Enne, je hebt helemaal gelijk: "Dat IS the Deal!!!"

Wannabemom,

Wat een toestand zeg, gelukkig niks gebeurd doordat het wiel geblokkeerd werd. Pffff!!

Je hebt een mooi aantal follikels groeien.

Zeer zeker een mooie datum, heel veel succes!

Geplaatst

Wow, 9 van de 13 eitjes bevrucht, ik ben jaloers!

Wij hebben vandaag de eerste spuit Decapeptyl gezet!!!

En we gaan er weer voor.

Geplaatst

Roosje...succes meid! Valt me wel op dat er deze maand veel meiden bezig gaan/zijn die al meer dan drie behandelingen achter de rug hebben!

Ik hoop zo dat er heel veel meiden deze maand gelukkig gaan worden met een positieve test!

Geplaatst

Oh je wilt niet weten hoe erg ik dat hoop...maar ergens durf ik niet te hopen!

We spuiten rustig door...wachten af en gaan door met leven! Eind deze maand weten we meer!

Geplaatst

Rackster, Valesca en Akara,

Ik wil jullie succes toe wensen voor de Fm morgen!

:goodluck:

En lieve Esther,

Het is moeilijk om hoop te blijven houden, maar ik lees vaak je onderschrift waar die mooie zin in vermeld staat.

Kom op meid!

Voor jou een hele dikke :hug:

Geplaatst

@Kriskras,ja dat hoop ik ook voor jou en alle anderen die het nog niet hebben meegemaakt.Ik heb Sanne en weet dat ik daar al heel erg gezegend mee ben....de wens voor een 2e is ook erg groot...maar ik ben een mama....maar toch ik kan dit wel zeggen maar het doet ook veel pijn dat we weer de molen in moeten en inderdaad dan voel je je wel alleen

gelukkig is hier wel veel begrip!

@Wish dankjewel ik ben erg benieuwd of er eitjes zijn het is zo'n nieuw schema dat ik hoop dat er eitjes zijn...

Geplaatst

@Akara en Valesca:

Succes morgen met de FM, ik drink vanaf vandaag al heel erg veel want ik voel mijn eierstoken al flink, dus ben erg benieuwd! Ik hoop niet dat ik net zoals de vorige keer 4x voor een FM moet komen. Ik ga dr dan ook niet vanuit, omdat ik alles al voel en mijn buik al een beetje opgezet is. ben benieuwd hoe het met jullie gaat morgen.

@Wish:

Ik had je al gemist, had je al een paar dagen niet gespot op t forum, kan je lekker fris de behandeling starten!!

@ de nieuwkomers succes met spuiten.

Groetjes Wendy

Geplaatst

@Valesca: Al had je al 3 kindjes,en nog een 4de gewild. Als de wens er is is die er! En tuurlijk mag je je handen ineen knijpen dat je al een wondertje hebt, maar dat neemt niet weg dat er nog een wens is die je graag vervult wilt zien! Succes morgen, we lopen nl gelijk op!

Groetjes Wendy

Geplaatst

ik weet dus echt niet wat ik voel heb het idee dat het allemaal anders voelde dan bij sanne toen had ik echt pijn maar ook 20 eitjes...we wachten het maar af morgen,ik drink ook wel veel omdat ik er de vorige keer zoveel had

ik heb ook erg veel hoofdpijn en merk hoe meer ik drink hoe beter het gaat

Geplaatst

dankjewel dat is ook zo hoor de wens is er dan nog!

Oke spannend!!! welke medicatie heb jij?

ik ben dus pas net begonnen en moet nu al voor FM zo nieuw allemaal

Geplaatst

de vorige keer had ik ook 20 eitjes, heel fijn maar 5 dagen lang na de puncie op de bank moeten liggen, bijna een overstimulatie gehad. Verder nergens meer last van zweetaanvallen zijn weg en ik kan weer normaal slapen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden