Ga naar inhoud

Wie start er ook in Januari 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

armanda balen dat je ouders het niet willen begrijpen het kost al zoveel energie en dan ook nog elke keer alles uitleggen hoe het werkt is dan ook niet niks. Hoop dat ze snel inzien hoe jullie je voelen hierbij. Ik moet zeggen dat wij deze keer eigenlijk aan bijna niemand verteld hebben dat we weer bezig zijn meer voor alle vragen enzo weet niet of ik dat lang vol houd maarja we zien wel tot nu toe is het gelukt.

En bij jou gaat het vast goed komen ook al ben je de laatste hier.

Rackster mooi aantal balen dat je moest overgeven rust maar lekker uit op naar een goede TP

Wish jij succes met je 1ste spuit ook voor jou gaat het nu beginnen

Mooi Elke ook jij kunt eindelijk beginnen

Guusje succes morgen dat ze maar mooi mogen ontdooien

Voor de rest ook iedereen weer veel succes.

De TP is goed gegaan was toch wel zenuwachtig toen ik in die stoel lag. Vooral omdat die mij doet denken aan pijn voel me zo stom dan.

De buikpijn die ik nog steeds heb komt door een kleine bloeding bij mijn rechter eierstok moet dus wel nog even rustig aan doen en goed naar mn lichaam luisteren. Nu komt het lange wachten hier, hopelijk gaat de tijd snel voorbij.

• Reacties 991
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

om half 11 de punctie pff hij was een stuk heftiger dan de vorige keer,het aanprikken was behoorlijk pijnlijk

ik had morfine maar daar werd ik niet lekker van heel erg misselijk en dat kwam werd me later verteld omdat ik bijna flauw viel,ze hadden de rechtereierstok gehad en vroegen of ik de andere kant ook nog wel aankon....nou eh ja zal toch moeten(blijkbaar kan het ook zelf springen maar ja zonde van die eitjes dan)dus doorgaan....daarna op een bed naar de kamer gereden vorige keer liep ik gewoon maar dat ging nu niet

gelukkig trok de misselijkheid etc weg,wel werd mijn hartslag nog in de gaten gehouden

opbrengst 13 eitjes en zaad genoeg voor de icsi alleen wel minder dan de vorige keer

zaterdag worden we gebeld

Geplaatst

Armanda,

Wat vervelend en zeker heftig voor je dat je ouders het 'niet willen begrijpen'.

Kom hier maar spuien hoor, hier wordt je zeker begrepen!

Maar je wil bij je ouders ook kunnen praten over wat jullie mee maken, wat lastig zeg!

Sterkte!

Valesca,

Ook al misselijk geworden van de Morfine.

Mooie score van 13 eitjes en het zaad ook goed!!

Nu 2 slopende lange dagen waar je geen controle over hebt, succes!

Veer,

Beterschap, hoop dat je jezelf snel aan de betere hand zult voelen.

Rustig aan doen!!!

Geplaatst

Armanda, wat rot voor je zeg. Heb je hen al gezegd dat je hen gewoon er meer bij wil betrekken, zodat ze je beter begrijpen? Misschien dat ze dit zelf niet aankunnen, en er liever niet mee bezig willen zijn door hun kop in het zand te steken. Maar wel een flinke domper voor jou, want zijn is tenslotte toch zowat de meest bepalende personen uit je leven. Ik zou zeggen: probeer de plooien glad te strijken, maar heb het er niet teveel meer over. Misschien beginnen ze er zelf over, omdat je nu toch wel hebt laten merken dat je hen erbij wil betrekken en je er zelf erg mee bezig bent. Wie weet hebben ze dat zo helemaal niet beseft. Ik hoop dat het een overreactie was en ze nog bijdraaien..

Mijn vader weet het nog altijd niet, terwijl mijn moeder en m'n broer me helemaal uitvragen. Moet nog een manier vinden om het hem nonchalant genoeg te melden, maar toch op een serieuze manier want het houdt een mens toch bezig he.

Gisteren mijn broer: "en heb je nu de ingreep gehad?" haha,hij snapt er niks van. Hij denkt elke keer dat ik iets aan de hand heb dat het 'de ingreep' is. Terwijl gisteren alleen maar de eerste spuit zetten was. Dus dan maar héélemaal uitgelegd, hopelijk snapt hij het nu beter.

Jaja Wish, ik heb gisteren de eerste spuit kunnen zetten, jipie! En wonder boven wonder heb ik plots meer energie, en kon ik vandaag perfect op tijd op staan en ben ik extra vroeg op m'n werk. Ben terug in de race, dames!

Bij mijn vorige icsi, kwam ik pas in dit forum terecht toen ik na de punctie met overstimulatie thuis gedwongen werd te blijven. Nu kan ik tenminste van het begin meeschrijven :-)

Valesca, wat heftig. Jammer dat je zo misselijk bent geweest. Hopelijk voel je je snel weer beter en kan je gauw genieten van een kleintje in je buik! Wanneer hoor je of je een tp hebt?

Guusje, spannend! Laat je iets weten?

Wendy, wat gek dat je 30 follikels hebt, en 11 eitjes. Ik dacht dat toch wel zowat elke follikel een eitje had? Maar toch een mooie score hoor! Ik duim voor je dat er mooie bevruchtingen ontstaan!

Veer, jij zit in de ww, wat goed van je ! Dat ze nu maar lekker blijven zitten!

De andere meiden: succes succes succes!!!!

Ellen

Geplaatst

Oh Armanda, wat klote zeg. Het is zo jammer dat mensen, en vooral je naasten, anders reageren dan dat je hoopt, en nodig hebt. Ik denk dat het meer is omdat ze geen houding weten te geven. Ik kan me best voorstellen dat mensen die hier nooit mee te maken hebben gehad, ons porces best lastig vinden.

Heb je je ouders inmiddels weer gesproken? Ik zou denk ik wel je gevoelens uitspreken. Wat dit allemaal met je doet. Het is moeilijk, maar anders blijf je je rot voelen.

Gelukkig kan je hier je hart luchten als je daar behoefte aan hebt.

Sterkte en een dikke knuffel,

Guusje

Ben trouwens even heel verdrietig.

Ik heb aan mijn ouders gevraagd om een heel klein boekje te lezen over onze situatie (Open Zenuw).

Op een of andere manier vatten ze het op alsof ze op de vingers getikt worden ofzo, terwijl ik het juist bedoel zodat ze meer begrijpen van icsi en rottige situatie waar we inzitten.

Ik wou hun juist meer erbij betrekken. Maar het is helemaal verkeerd gegaan.

Mijn moeder vindt dat ik haar probeer te manipuleren! Echt heel raar. En mijn pa vindt dat ik er niet zo'n druk op moet zetten. Terwijl ik dat kleine pokke boekje 5 weken geleden gegeven heb en er tot nu helemaal niet naar gevraagd heb.

Daar gaan mijn goede bedoelingen.

Haast niemand snapt waar mijn man en ik doorheen gaan. En ik ben het zat om het uit te leggen.

Geplaatst

Hallo Armanda,

Het is heel vervelend dat je ouders zo reageren. Ik kan me vinden in wat Guusje zegt dat ze waarschijnijk zich geen houding kunnen geven omdat ze zich niet goed in de situatie kunnen inleven.

Mijn moeder wil er ook niet veel van weten. In het begin was ze best meelevend en informeerde ze regelmatig, maar toen we vertelde dat we met donorzaad wilde gaan werken sloeg het om. Mijn moeder heeft een bepaalde mening en daar is ze niet vanaf te krijgen. Ik steek daar dus ook geen energie meer in en vertel niets. Ik wil niet onze fragiele relatie onder druk zetten met mijn verhalen die ze niet wil horen. Ik wacht af tot ze er zelf naar vraagt, want op dat moment is ze zelf aan toe.

Mij vader weet wel dat we bezig zijn, maar ook niet meer dan dat. Hij vind alles goed, het is ons leven zegt hij, en dat meent hij goed. Mijn zus heb ik het niet verteld want die is antie kind en spreekt dat ook hardop uit en denkt dat ik daar hetzelfde over denk. Aangezien zij hetzelfde karakter heeft als mijn moeder ga ik geen energie in haar stoppen. Dat kost mij teveel energie.

Gelukkig heb ik genoeg mensen in mijn omgeving waar ik wel een normaal gesprek mee kan hebben. En het is fijner om met iemand te praten die wel oprecht meelevend en geïnterresseerd is dan met iemand die het eigenlijk niet wil horen.

Als je ouders het moeilijk blijven vinden dan zou ik als ik jou was er zelf niet teveel energie in stoppen. Dat levert jou alleen stres op en kost jou veel energie. Als zij er aan toe zijn komen ze zelf wel met vragen. Ik kan me voorstellen dat je je ouders er graag bij wil betrekken en dat deze situatie best moeilijk voor je kan zijn. Denk aan jezelf en laat ze wennen aan het idee. Ze laten zelf van zich horen als ze er aan toe zijn.

Veel sterkte,

Met vriendelijke groet.

Geplaatst

dankjulliewel het gaat gelukkige wat beter al is mijn buik nog wel pijnlijk dus doe rustig aan

morgen bellen ze of er terugplaatsing is en zo ja dan is die zondag

heel spannend ja

Geplaatst

Spannend weer Valesca. Ik zal duimen draaien voor je.

Ik heb net het verlossende telefoontje gekregen, ontdooien is bijn beide embryo's goed gegaan. Vanmiddag om 15.50 is de TP. Jeetje, ik ben ook erg blij dat al onze 7 cryo's altijd goed ontdooien. Alleen het aller laatste stukje hebben we nog geen geluk gehad.

We blijven positief, en hopen op een wonder.

Liefs Guusje

Geplaatst

Soort behandeling (IVF, ICSI, en poging)

Testen

Rosella: ICSI 2 - testen 22 januari 2011

Veer: ICSI 1 - testen 25 januari 2011

Armanda: ICSI 4

KrisKras: IVF/ICSI 1

Guusje: TP 2 cryo's

Wish: ICSI 5

EDR: ICSI 5

Rackster: ICSI 2

Doortje: ISCI 2

Pip: IVF/ICSI 1

Wannabemom: ICSI 2

T.K: ICSI 1B (Cryo)

Tinusje: IVF 4

Tonka: icsi 3 maar nr. van nieuwe cyclus

r00sje: ICSI 5

Elke: Cryo 1

Ellentrik: ICSI 2

Nico74: IVF 3

Anneka: IVF 1

Breden: ICSI 7

Valesca: ICSI 1 voor brusje

Vlinder: ICSI 1

Akara: ICSI 2

Maureen: ICSI-D 2

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk)

Tonka: 12 jan.start deca, 26 jan. start 2dd fostimon

Ellentrik: pil sinds eind november 2010, menopur vanaf midden januari?

Armanda: 20 jan start deca, 22 jan start Menopur 300

Uitgangsecho (in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet)

KrisKras: 17 januari 2011

Nico74: 17 januari 2011

Tonka: 20 januari 2011

Elke: 25 januari 2011

FM (Follikelmeting)

Maureen:2e FM 15 januari

r00sje: 16 januari 1e FM

Breden: 17 januari 2e FM

Doortje: 20 januari

Wish: 20 januari 1e FM

Armanda: 25 januari 2011?

Punctie

Maureen : 17 januari 2011?

Doortje: 22 januari 2011

Armanda: 31 januari 2011?

Cryo cyclus

Elke: januari

Tonka: februari

TP (Terugplaatsing)

Guusje: 14 januari 2 cryo's

wannabemom: 13 of 14 januari 2011??

Veer: 13 januari 2011

Maureen: 19 januari?

T.K: Cryo 20/21 Januari 2011

Armanda: ???

Tonka: eind februari 2011

Geplaatst
Akara ik zie in je onderschrift dat je PCO hebt. Heb ik ook. Gaat het stimuleren bij jou ook zo hard?

Ja, ik mag niet klagen, de vorige keer had ik 18 rijpe eicellen op 2 weken tijd, zeker envast niet slecht dus. Ik ben echt benieuwd naar m'n controle straks, hoop dat het effectief zondag pick-up zou zijn. Spannend dus!!!

Geplaatst

Bedankt voor het luisteren, meedenken en meevoelen lieve meiden!

Ik denk dat ik het inderdaad gewoon even moet laten rusten allemaal.

Ik wil zó graag dat ze onze situatie begrijpen, maar dat gaat gewoon nooit lukken.

Jullie ook allemaal sterkte met de familie enzo!

Fijn weekend alvast!

Geplaatst

Armanda wat lijkt het me moeilijk als je als dochter toch ergens niet helemaal bij je ouders terecht kan emotioneel gezien. Sterkte hiermee!

Akara...wat ga je hard! Ben jaloers op je zeg!Heerlijk als je zo kort kan stimuleren!

Guusje...als het goed is heb je je emmy's bij je! Hoe ging de tp?

Ik heb vanmorgen depunctie gehad. Ging zo fijn! Minst pijnlijke punctie t.n.t! Nu ook weinig last eigenlijk, beetje gevoelige buik maar that's it.

Resultaat drie eicellen, prima aangezien we er maar twee nodig hebben.

Geplaatst

spannend allemaal pijn dat de punctie zo goed ging!inderdaad je hebt er maar 2 nodig

guusje hoe ging de tp?

ik ben best gespannen voor morgen zou er bevruchting zijn? vorige keer hadden we 14 bevrucht dus ergens denk ik maak je niet druk hoeft er maar 1 of 2 te zijn,maar toch hé

Geplaatst

@Ellentrik: ik liep tegen een overstimulatie aan heb dus eerder de punctie gehad, waardoor er veel eicellen veels te klein waren en daardoor ook niet bruikbaar. dus vandaar 30 follikels waarvan 11 goed zijn.

@Guusje: is de tp goedgegaan???

Helaas vandaag geen telefoon gehad vh zkh, nou wachten op morgen. hadden ze ook wel gezegd, maar je hoopt altijd dat ze eerder bellen.

Geplaatst

valesca...ik vind dat een van de moeilijkste momenten...het wachten op het telefoontje of er bevruchtingen zijn. Kost me heel wat grijze haren denk ik op den duur! Het is ook erg spannend meid!

Rackster...is het weleens voorgekomen dat ze eerder bellen dan?

Geplaatst

Nou, 2 emmy's aan boord hoor! Maar vraag alleen niet hoe. Jeetje, het ging erg moeizaam, en het was erg gevoelig. Niet fijn. Dit is normaal voor ons een emo moment, maar dat was nu even anders. Maar goed, ik heb ze !!!!

Ik ga weer even op de bank, buik is nog een beetje gevoelig.

Liefs Guusje

Geplaatst

Guusje...was het zo vervelend? Konden ze niet goed in de baarmoeder komen? Balen!

Maar goed...je hebt ze bij je hé! En nu een paar spannende weken voor de boeg!

Geplaatst

Ja Esther, het was niet leuk, iedere keer een vervelend prik gevoel. Ze kon de catether niet goed op z'n plek krijgen. De arts vond het ook erg vervelend, maar soms is het eenmaal zo. Maar ach, het is uiteindelijk gelukt, en daar gaat het om.

Geplaatst

Soort behandeling (IVF, ICSI, en poging)

Testen

Rosella:
ICSI 2 - testen 22 januari 2011

Veer
: ICSI 1 - testen 25 januari 2011

Armanda
: ICSI 4

KrisKras
: IVF/ICSI 1

Guusje
: TP 2 cryo's

Wish
: ICSI 5

EDR

Rackster
: ICSI 2

Doortje
: ISCI 2

Pip
: IVF/ICSI 1

Wannabemom
: ICSI 2: testen 30 januari

T.K
: ICSI 1B (Cryo)

Tinusje
: IVF 4

Tonka
: icsi 3 maar nr. van nieuwe cyclus

r00sje

Elke
: Cryo 1

Ellentrik
: ICSI 2

Nico74
: IVF 3

Anneka:
IVF 1

Breden:
ICSI 7

Valesca:
ICSI 1 voor brusje

Vlinder:
ICSI 1

Akara:
ICSI 2

Maureen
: ICSI-D 2

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk)

Tonka:
12 jan.start deca,
26 jan. start 2dd fostimon

Ellentrik:
pil sinds eind november 2010,
menopur vanaf midden januari?

Armanda:
20 jan start deca, 22 jan start Menopur 300

Uitgangsecho (in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet)

KrisKras:
17 januari 2011

Nico74:
17 januari 2011

Tonka:
20 januari 2011

Elke:
25 januari 2011

FM (Follikelmeting)

Maureen
:
2e FM 15 januari

r00sje:
16 januari 1e FM

Breden:
17 januari 2e FM

Doortje:
20 januari

Wish:
20 januari 1e FM

Armanda:
25 januari 2011?

Punctie

Maureen
: 17 januari 2011?

Doortje:
22 januari 2011

Armanda:
31 januari 2011?

Cryo cyclus

Elke:
januari

Tonka:
februari

TP (Terugplaatsing)

Guusje:
14 januari 2 cryo's

wannabemom:
14 januari 2011: 2 toppertjes terug

Veer:
13 januari 2011

Maureen:
19 januari?

T.K:
Cryo 20/21 Januari 2011

Armanda:
???

Tonka:
eind februari 2011

Vandaag de terugplaatsing gehad!! Ben nu de trotse bezitter van 2 mooie embryootjes. Ze hadden het alle 3 goed gedaan. De derde zit nu in de vriezer.

Vanmiddag lekker een middagdutje gedaan. Nu nog twee daagjes rustig aan doen. Gelukkig heb ik een vrij weekend, dan is het makkelijker om me daar aan te houden.

Nu alleen de komende 2 weken..................

Geplaatst

Het gaat hard hier! Jij ook al de tp gehad wannabemom...Super zeg! En nog een cryo ook!

Sterkte jullie twee...ik ga jullie snel volgen hoop ik! We gaan er een gezellig wachtbankje van maken!

Geplaatst

Esther,

Gelukkig, de punctie is achter de rug en ook nog het minst pijnlijk geweest van alle puncties die je al hebt gehad, wat fijn voor je!!

Had zelf het idee dat door bijv. littekenweefsel het aanprikken pijnlijker gaat worden, nu bewijs jij het tegendeel super!!!

Nu spannende dagen wachten of er een tp zal zijn.

Lieve Esther, ik duim me suf voor je!!!!

Wannabemom,

Super dat je een tp hebt van 2 toppers en ook nog 1 in de vriezer! Goed zeg!

Succes!

Guusje,

Ook al een tp van 2 toppers. Wat geweldig!

Wel vervelend dat het zo pijnlijk was tijdens de tp. Ze gaan vast en zeker een mooi plekje zoeken en ook vinden zodat ze er de komende maanden niet meer uit gaan!!!!

Jij ook heel veel succes!

Wendy,

Shit zeg dat je niet gebeld bent.

Dit is niet leuk, nog een dag langer in spanning zitten.

Succes meid!

Geplaatst

Esther, ik zie nu pas dat jij vandaag de punktie had. Sorry dat ik er niet eerder naar vroeg. Maar ik begrijp uit je berichtje dat het enorm is meegevallen. En 3 eicellen. Krijg je morgen te horen of er bevruchting is? Altijd enorm spannend moment.

En Wannabemam vandaag ook de TP. En wat fijn dat nr 3 in de vriezer kan. Laten we maar weer gaan duimen draaien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden