Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden, ik had mezelf deze keer niet op het wachtbankje gezet. Moest a.s. Zaterdag testen maar is niet meer nodig. Ben vanmiddag ongesteld geworden... Ben heel erg verdrietig nu

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He bah Sen sterkte meis. Ook voor je man....

Esther ben je ongi geworden??? Balen dat wel, maar je kan het nu wel verder afsluiten en weer vooruit kijken.

Hier een rustige dag gehad. Op naar wachtdag 3 morgen!!!!!

Geplaatst

Even vanaf mijn mobiel. Ben aan het werk.

Sen meid wat verdrietig. Sterkte meid. Gaan jullie nog een poging dpen?

Ik ben Ongi geworden. Heb maandag al een verdrietige dag gehad. Nu weer vooruit kijken. Lfs

Geplaatst

hoi dames

ik had gehoopt hier al wat positieve berichten te lezen.....

Nathalie, wat knap dat jij je nog kunt beheersen!!!! ik hoop dat alles de goede kant op gaat

Sen1972, ook hier wil ik je veel sterkte wensen, logisch dat je erg verdrietig bent!!!! het is ook zo ontzettend klote en frustrerend!!!

haha missDaan, ik moet lachen om je groene golf.....wie weet!

Tweety, jij krijgt morgen het eerste belangrijke nieuws, heel veel succes!!

Miekske jij ook he, ik weet zeker dat er mooie voor jullie bij zitten! volgt babyboom je morgen ook thuis en bij de tp?

Geplaatst

Hallo!

Op wd 12 nu, en nog niets te zien!

@ meiske74 gaat alles goed bij jullie?

@ Hermien, hoe voel je je?

Verder bericht volgt..:happydance:

Geplaatst

Nog effe een vraagje over de testdatum........

De assistente van de ferti-kliniek geeft aan dat ik morgen moet testen, de gynea heeft op t formulier 5 December aangegeven......raar toch?

Vandaag is de 16e dag vanaf de punctie, Zondag is dag 20......

Weet iemand raad?

Geplaatst

@Sen1972: Wat een grote teleurstelling voor je. Heel veel sterkte gewenst.

@Gaby: Hoe is het met je? Ik zie dat je morgen mag testen. Heel veel succes.

Meiden, nog heel veel succes op het wachtbankje. Ik duim voor jullie allemaal.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Sen1972 wat ontzettend kl*te toch weer voor jullie! Veel sterkte samen!

Babeth morgen idd het telefoontje tussen 10.00 en 11.00 of we mogen komen voor een TP...De zenuwen vallen nog mee, maar ik denk dat ze morgenvroeg wel komen! En Babyboom komt ook naar ons thuis om het telefoontje te filmen, en gaat daarna ook mee voor de TP. Ik hoop alleen dat het niet al te veel gaat sneeuwen vannacht en morgen want we moeten dan nog een stuk rijden naar Brussel....

Tweety jij ook heel veel succes morgen!!! Spannend hè

Liefs Miekske

Geplaatst

Hé allemaal, ik kom er nu ècht bij zitten. Gisteren tp gehad van 2 topemmies en joepie: 2 mooie cryootjes.

Voor degenen die negatief waren: heel veel sterkte, voor de bijna testers: ik duim verschrikkelijk hard mee.

@Gaby: hoe is t ij jou??

@tweety: hoop dat het een heel fijn telefoontje was ;-)

x Jett

Esther (EDR):1december

Gaby: 2 december

Hermien:3 December

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december

Jett: 14 december

Geplaatst

Ook ik zat niet letterlijk op het bankje, wel figuurlijk.

Helaas alweer mislukt, valt minder hard als anders omdat we er meer reeel en sterk in staan samen. Maar de verdoving (gevolgd door verdriet) is er natuurlijk wel.

Voor het eerst niet helemaal met lege handen, nog 2 cryo's in 1 rietje samen! Als die goed mogen ondooien is er nog een kansje dus...

Veel geluk iedereen nog! Ik zet mezelf er nu wel tussen. Ik weet dat we liever geen rood zien. Maar wellicht is het voor het realisme van de 'statistieken' wel handig. Sen, wil jij dat ook? Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat, maar wil het niet zomaar voor je doen. Sterkte meis.

Gaby, hoe is het met jou? Heb goeie hoop voor je.

Ik zag trouwens dat er veel ook wel zwanger zijn! Misschien goed als zij zich er nog tussen zetten? Meiske11, Balu01 en die dame van het 4 cellige topic bijvoorbeeld (sorry weet je naam ff niet) en zeker nog 1 of 2. Van harte in ieder geval!

Testr: 2 december

Geplaatst

@ Testr: 'fijn' dat het jullie lukt om het zo op te vatten, maar toch wens ik je voor nu even heel veel sterkte en voor straks alle succes met de twee cryootjes.

x Jett

Geplaatst

Joehoe ik heb een positieve test, ik ben dus gewoon zwanger!!!!!!!!!!!!!

Ik wil de rest van de meiden ook nog heel veel succes wensen en op naar groen he....

De meiden die negatief getest hebben wil ik heel veel sterkte wensen.

Liefs Gaby

Geplaatst

Gaby, gefeliciteerd.. Ik ben zo blij voor je..

Ik zit op wd. 6. Ik voel wat ongi pijn.. Zijn er ook dames die dat gevoel hadden en toch zwanger zijn nu.. Ik ben zo bang.. Ik probeer positief te blijven maar helaas dat lukt niet.. Zweten in bed en pijn in mijn onderbuik en rug is een teken van ongesteldheid pfff wat zwaar dat wachten...

Groetjes..

Geplaatst

Testr, wat balen dat je negatief test heb.

Gaby super gefeliciteerd.

Ik zit nu op wd 9 en ga misschien vanmiddag testen, heb een goed gevoel maar ben bang voor de terleurstelling weet dus nog niet of ik het durf.

X

Geplaatst

Testr...hier ook nogmaals heel veel sterkte! Toch een enorm fijne gedachte dat je nog cryo's hebt hé!

Gaby...van harte gefeliciteerd! Fijn hoor, geniet ervan!

Medusa...succes met testen van middag, het is spannend weer hé!

T.K...Je lijf is zo onbetrouwbaar volgens mij in de wachtweken. Ik herken je gevoel wel hoor, bij elk pijntje of krampje denk je...zou het wel/zou het niet. Slopend hé! Maar het kan wel hoor met ongikrampjes, er zijn er zat die zwanger zijn geraakt en die klachten hadden. Ik heb mezelf voorgenomen (nadat mijn lijf me 4 x voor de gek heeft gehouden tijdens de wachtweken) dat ik probeer daar niks vanaf te laten hangen. Ik ga voor het bewijs...en positieve of negatieve test. Maar daar heb jij nu helemaal niks aan, dat snap ik wel.

Heel veel sterkte met wachten!

Geplaatst

Testr, wat balen dat het niet gelukt is! Ik las dat je op mij doelde (neem ik aan), van het 4-cellige topic...... Mijn officiële testdatum van het ziekenhuis was 1 december (mogen pas laat testen van ons strenge ziekenhuis, haha), uiteindelijk al eerder positief getest maar ik zal mezelf voor de 'statistieken' hier bij zetten! Had nog niet eerder geschreven op dit wachtbankje, maar wel veel meegelezen.

En tja, die statistieken. Ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn als de één z'n naam er wel op zet en de ander niet maar toch.... ik las een poosje geleden dat ivf behandelingen in de herfst en winter minder succesvol zouden zijn omdat de natuur dan stil staat. Zou dat afgelezen kunnen worden aan de lijsten van de wachtbanken? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar....

Gaby gefeliciteerd en we zien je vast snel in het aug 2011 topic? (als je zin hebt)

Ik zal jouw naam niet ook meteen groen maken, vind je misschien leuker om zelf te doen? ;-)

Dee: 1 december

Geplaatst

Super Gaby, meid, wat fijn!!Van harte gefeliciteerd!

Ben vanmorgen gebeld, vanmidd. terug komen, om 14.45uur is de TP.

Ze wist geen aantallen, helaas, (ze belde vanuit Zwijndrecht, de TP is in Rotterdam).

Maar er is er in ieder geval 1 goed genoeg!! Ben er blij mee!!

Alleen nu ff met de sneeuw wat minder.... k vind sneeuw heel gaaf, maar niet als je er nog met de auto door heen naar Rotterdam moet..... op tijd weg gaan dus!!

Hehe...eindelijk mag ik vanmidd. ook écht op het bankje zitten, ipv van op het krukje ervoor...

HOe ist met Miekske?

liefs

Geplaatst

Dee: 1 december

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven, het is zo

onwerkelijk. Maar goed ik heb twee testen gedaan dus dan zal het toch wel in orde zijn.

TK: ik heb trouwens in de eerste week constant steekjes gehad en in de tweede week

gerommel in de buik, misselijk en wat duizelig. Ik wens je nog heel veel succes in de

laatste week...

Dee: wat super ook van harte. Ik ga me zeker bij jullie aanmelden.

Esther, Testr en Hermien wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Ik wens jullie heel

veel sterkte toe.

Lfs Gaby

Geplaatst

Gaby en Dee, van harte gefeliciteerd meiden!! Op naar een mooie echo!!

En dat er nog maar vele meiden mogen volgen....

Liefs Naomi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden