Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames!

Het is gewoon zo lastig die wachtweken! Deze keer lijkt het nog moeilijker te gaan{3de poging}. Je hoop word toch beetje bij beetje minder. Ik had elke keer heel weinig eicellen, maar wel goed bevrucht. Uiteindelijk kon er maar 1 teruggeplaatst worden bij de eerste 2 keer en nu 2. Geeft ietsje meer hoop voor het gevoel dan!

We hebben gewoon veel meegemaakt, ook vaak de behandeling afgezegd, omdat ik er gewoon nog niet aan toe was en nu voelde het gewoon goed! Ook eindelijk s een hele lieve ivf-arts, had ik geen goede ervaring mee! Zullen lange dagen worden tot woensdag! Toch maar niet meer testen om mezelf niet gek te maken en een hoop afleiding zoeken! Helaas is mn zoontje goed ziek, maar afleiding genoeg dus!

Nou meiden hou vol!

liefs

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca, loes en meiske,

Wat lees ik??? ZWANGER!!

Geweldig zeg!!

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, ik had even

een beetje afstand nodig!!

Maar ik wil jullie hierbij van harte feliciteren en ik wens jullie alle

geluk van de wereld toe!!

Veel liefs Hermien

Geplaatst

Nou morgen is het zover!!!! Dan gaan we testen! Nog steeds niets van ongi te bekennen, en nog steeds een 'aanwezige' baarmoeder.....o ik vind het zo spannend...Weet echt niet wat ik ervan moet denken.

Eerst nog bloed gaan prikken voor HCG te bepalen en ondertussen ophouden totdat Babyboom er is. S'middags krijgen we dan de uitslag van het bloed, maar dan weten we dus al of ik zwanger ben of niet.

Het is dan wachtdag 11 en 16 dagen na punctie. Ik wilde een clearblue digitaal met indicator gebruiken. Die zijn best gevoelig toch? In het lijstje van pieneke staat nl wel de clearblue digitaal maar dat is een andere toch? Die zegt dus alleen zwanger/ niet zwanger? Of denken jullie dat ik beter een kruitvat test kan doen?

Ben stiekem nog steeds bang dat ik te vroeg ben en het misschien nog niet zichtbaar is......

Tweety heb jij al getest of toch maar niet?

Mierie moeilijk hè dat wachten! Ik heb ook een paar keer op het punt gestaan om eerder te testen, maar heb me weten in te houden! Succes nog met de laatste loodjes!

Liefs Miekske

Geplaatst

Miekske en sandra bedankt voor jullie reactie en heel veel succes morgen! Zal een spannende beladen dag worden voor jullie! Worden jullie dan ook gebeld??? Mijn duimen draaien! liefs

Geplaatst

Wat een mooie groene bank is dit t.n.t.! Bijzondere maand hoor, volgens mij zien we dat niet vaak hier dat er zoveel positief getest hebben.

Ik wil alle mensen die negatief hebben getest deze maand sterkte wensen! En uiteraard alle zwangeren deze maand enorm gefeliciteerd!

En dan nog de mensen die nog moeten testen, sterkte meiden! Zenuwslopende tijd is dit!

Geplaatst

Hoi Miekske

Wat een spannende dag wordt dat morgen voor jullie en dan nog met Babyboom erbij.

Ik hoop iig dat je morgen een positieve test in handen zult hebben.

Heel veel succes en ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Sanne: 25 december

Heb mezelf even toegevoegd aan het rijtje! Zaterdag terugplaatsing gehad van 1 emmie! Nu maar wachten!

X sanne

Moto: 22 december

Geplaatst

Hoi Miekske

heel erg veel succes morgen met het bloedprikken en de test.

het meest duidelijke is de bloedafname, ik zelf heb met kruidvat getest (casette voor 2 voor 5,-) en met clear blue, die gewoon een +of - aangeeft. Maar op de dag dat de officiele testdatum was heb ik de digitale met tijdsindicatie gebruikt, vond ik echt wel super moet ik zeggen.

Je bent echt niet te vroeg met testen, Brussel houdt altijd dag 16 of 17 na punctie aan, komt goed, ik heb goede hoop voor je!!!! heel veel succes

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Sanne: 25 december

Geplaatst

Nou meiden, helaas verlies ik 'troep' van beneden, dus ik ben bang dat alles weer voor niets is geweest! Ik wacht het nog even af, maar ben erg geschrokken net!

liefs miranda

Geplaatst

ahhh Miranda

wat een rot bericht! maar is het niet wat vroeg voor jou? ik dacht dat je de tp nog maar kortgeleden hebt gehad? sorry, misschein vergis ik me hoor.

sterkte!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth!

Mijn terugplaatsing was vorige week donderdag, 2 december als ik het nu even goed heb! Ik mag woensdas testen dus ben nu 10 dagen na de terugplaatsing en 12 na de punctie. Baal als een grote stekker!! Zet nu niet door, maar ik heb er een hard hoofd in. Mn ongi begint altijd zo! Vandaag is het 5 weken terug dat ik ben begonnen met spuiten van deca. Ben een week eerder begonnen, maar moet zeggen duurt echt te lang zo pfff.....

Mn man is altijd 4 dagen in de week weg moet zeggen heb m nooit zo gemist als nu! We hadden na alle ellende nu zoveel vertrouwen samen. Die arme jongen blijft zo positief aan de andere kant vd telefoon...

De tijd zal het leren zegt men, hoop dat het positief afloopt!

Jullie hebben 2 mooie jongens verloren zie ik met 22 weken.... wij ook 1 met 22 weken. Ik hoop echt dat je deze zwangerschap kan vast houden en 'genieten', ik weet uit ervaring dat het een strijd word die eerste helft vooral, maar ga dr voor SAMEN! Het is nu nog pril en je bent behoudend, maar het gaat over al zal het gemis niet minder worden!

Ik hoop dat die woorden je een beetje steun geven!

liefs Miranda

Geplaatst

Miranda ik heb op wachtdag 9 en 10 ook wat troep verloren en kijk eens naar mijn onderschrift!!!!

Meis ik hoop dat je nog even je hoop kan vasthouden want het kan echt!!! Ik geloofde dat ook niet, maar het kan echt...

Sterkte met de laatste loodjes.... die zijn altijd het zwaarst, zeker nu.

Hier vanmorgen de laatste thuistest met een prachtresultaat!!!! Mooier kan het niet, als afsluiter een ontzettend dikke streep, en heel bijzonder kerstkadootje.

[ATTACH=CONFIG]426[/ATTACH]

We zijn erg benieuwd naar onze hoogte van de HCG. Toch nog spannend, ondanks de posi testen de afgelopen week.

Kom jullie later vandaag vertellen hoe hoog het is.

Geplaatst

Hoi Mieske,

Heel veel succes vandaag met testen of heb je vanmorgen al stiekem getest ;)

Wat zal de dag nu lang duren!!

Maar babyboom kwam rond 10 uur toch?

Ga zo voor je duimen wil je ook in Augustus zien!!!

Mijn duimen draaien voor je!!

@Witje,Zie je nog zo zwanger als wat hoor meid!Dikke strepen heb je!!!Hopelijk ben je weer iets geruster!!

En erg benieuwd naar je hcg!!

Vind het erg jammer dat ik geen bloed test mag doen :(

@Sanne,Ga maar lekker broeden!!Op naar een positieve test!Heel veel succes met de wachtweken!

zie dat je eerste kerstdag mag testen dat moet toch helemaal goed komen!!

Dat zou het mooiste kerst kadootje ever worden!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Bedankt allemaal voor het succes wensen! Lig al vanaf 5 uur wakker van de zenuwen. Moet nu al plassen maar nog even ophouden tot 10 ! Uur haha hopelijk wordt vandaag een mooie dag en mag ik me aanmelden in het augustus topic!

Geplaatst

O spannend meid!!!! Wat kan een mens op zijn van de zenuwen he!!!!

nog 3.5uur!!!!Ik hou de site in de gaten ben zo benieuwd!!

Gooi hem er voor jou ook even in :wav:Deze gaat gewoon geluk geven!!

Geplaatst

Miekske heel veel succes !!!!!! Nog zo lang wachten tot je mag plassen???? Succes dat zou ik nooit volhouden hihi.

Geplaatst

Meiden succes strax!

Hier is het helaas over ik vloei heel erg,dus eerst maar een paar dagen het over me heen laten komen en dan hopelijk volgend jaar weer kracht vinden om voor de 4de behandeling te gaan!

Liefs Miranda

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden