Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heel veel sterkte Miranda, wat moeilijk!!!

Miekske & Babeth; Ja ik heb het nog volgehouden hor, om niet te testen ;-)

Maar ik heb wel sinds zaterdag kleine beetjes bruine afscheiding. K weet het niet, maar ik heb er niet zoveel hoop meer op. In m'n eigen cycles is dit een teken dat ik ongi ga worden, nu is t allemaal wel anders d.m.v. de hormonen, maar toch........M'n baarmoeder kan ik zo aanwijzen, voeld zwaar en steekt, m'n eierstokken steken ook aan alle kanten.

Verder heb ik niet het idee dat ik zwanger zou zijn hoor, k voel een hoop, maar dat voel ik normaal ook als ik ongi moet worden.

Nee, zo optimistisch als mijn man is, zo pessimistisch ben ik!!

Miekske; Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel suc6, ik hoop dat je super positief mag testen........ in feite loop je toch al 2 dagen overtijd? dat is natuurlijk al een heel goed teken!!

Wij gaan vanavond testen, als ik al niet eerder ongi ben. K durf ook eigen lijk niet te testen..... k weet zo zeker dat het negatief is, dat ik zoiets heb van 'la maar zitten'.

Suc6 allemaal.

liefs

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ff wat anders trouwens.

Wij hebben geen cryo's meer over, dan mag je zeker niet gelijk in de eerstvolgende cycles door met weer een nieuwe 'verse' poging?

k weet ook niet of ik dat zelf wel wil, aangezien k geen zin heb in weer die rot pijn, maar k vroeg me af wat daar de regels voor zijn.

liefs

Geplaatst

Lieve Miekske!

Heel veel succes meid, ik denk aan je!!!! Misscchien neemt BB wel een test mee, ze hebben tenslotte een sponsor! Doe je ze de groeten vanuit Amersfoort, ik heet niet echt Mia hoor!

Toi toi toi!!!!!!

Kissie Mia

Geplaatst

Miekske, succes! Kun je niet alvast je urine opvangen?

Mierie, sterkte...

Tweety, toi toi toi!

Witje, ook hier: super! Op naar een mooie waarde en nog mooiere echo.

Geplaatst

Miekske, succes vandaag! Kreeg gelijk een kriebel toen ik het las dat je vandaag zou testen.

Mierie, ook van mij heel veel sterkte gewenst.

Tweety, wat is het spannend voor jou. Duimen maar dat het geen ongi is..

Dit weekend niets kunnen volgen op het forum (teveel werk) en wat zie ik: zoveel positiviteit en vooral GROEN! SUPER ik ben echt blij voor jullie!!!! Van harte gefeliciteerd!

liefs,

Ellen

Geplaatst

Sandra, wat een gaaf plaatje, de kerstman met jullie allergrootste kado!!!! nu is het klaar met testen he hihi

Miekske, veel succes! jeetje dat jij je urine zo god kan ophouden...je hoeft niet perse ochtendurine te bebruiken hoor, ik heb iedere test in de middag gedaan.

Mierie bedankt voor de lieve woorden, ik neem ze direct van je aan hoor! triest dat jullie ook een mooi kindje verloren zijn!! wat ontzettend hard. We gaan er ook voor de volle 100% voor en ik besef me ook goed dat ik nooit meer zo´n onbevangen en heerlijke zwangerschap zal hebben als van mijn jongens. Maar we zijn erg blij en dankbaar dat we weer zwanger zijn. Erg jammer dat het bij jullie nu niet gelukt is en kan me voorstellen dat je je man nu juist extra mist. Heel erg veel sterkte!!!! Nu ervaar je het natuurlijk niet zo maar ik ben ervan overtuigd dat jullie de kracht weer vinden voor een 4de poging!!!! veel sterkte en succes!!!

Tweety, meestal laten ze je 1 a 2 maanden rust nemen, om je lichaam ook even tot rust te laten komen.Ik hoop voor je dat je voorlopig niet aan een nieuwe behandeling hoeft te denken!

liefs

Babeth

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Sanne: 25 december

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen gefeliciteerd die positief hebben getest. Deze bank ziet er beter uit dan de novemberbank! Super! Helaas ook nog een hoop rood. Heel veel sterkte voor jullie.

Ik heb mezelf helaas ook rood moeten maken. Vrijdagochtend, 3 dagen overtijd maar toch brak het door. Wat heb ik gebaald zeg! Nu nog een beetje trouwens. De afgelopen keren dat het niet lukte was ik er zo luchtig over en nu is de man met de hamer wel even langsgekomen. Ik was er echt van overtuigd dat het gelukt was. Grote borsten, maar verder geen enkele klacht van buikpijn, steken of wat dan ook. Aangezien ik geen hormonen gebruik en al een paar keer zwanger ben geweest was ik helemaal zo van, het is gewoon gelukt. En toen nog overtijd terwijl ik altijd stipt ben. Maar goed het is zo.........

Nu bedenken of we nog een ronde IVF doen of niet. Ik ben door deze eerste ronde heel goed heengekomen. Geen klachten van de hormonen, goede opbrengst. 6 follikels, 6 eitjes, 6 bevruchtingen met IVF en alle 6 konden ze worden teruggeplaatst. Maar dat blijven plakken is toch het grote probleem en daar veranderd IVF volgens mij niets aan. Maar mijn man is er nog niet klaar mee. Hij wil heel graag nog een ronde zodat we later geen spijt krijgen. Als ik nog 30 was kon ik even een tijdje in de rust maar aangezien ik 40 ben moeten we wel in een keer door dus weinig bedenktijd. Ik vind het zo'n moeilijke beslissing. Ik vind het eigenlijk wel best zo, maar wil ook geen spijt krijgen. Maar ik ben nu ook gelukkig en als het weer niet lukt ben ik zo teleurgesteld dat ik meer last heb van de teleurstelling dat het niet is gelukt dan dat ik er bang voor ben dat ik spijt krijg. Snappen jullie het nog?

Ik lees dat veel van jullie meerdere pogingen heeft gedaan. Wat beweegt jullie om het toch weer te proberen, of toch niet. Het zou mij erg helpen om daar wat antwoorden op te krijgen want ik kom er nu even niet uit.

Liefs,

eus.

Geplaatst

Lieve Eus

wat ontzettend ellendig dat het wederom niet gelukt is! en helemaal pijnlij omdat je er zo´n goed gevoel bij had, wat kan je lichaam je ongelofelijk voor de gek houden!

tjsa wat beweegt mensen om door te gaan...toen ik nog in de wachtweken zat van onze 2de poging vroeg ik mezelf ook af hoe lang ik het vol zou kunnen houden als die poging niet gelukt zou zijn. Helaas is het bij ons dramatisch fout gegaan maar enige tijd naderhand had ik wel het idee dat ik wel 10 pogingen daarna aan zou kunnen omdat ik weet waarom. ZO werkt het uiteraard niet want in de wacht weken van deze pogign vroeg ik me weer af hoe lang ik het nog zou trekken. Het verschilt heel erg van persoon tot persoon en van moment tot moment. Er zijn ook dames die er na 3 pogingen definitief een streep onder zetten en na een lange periode alsnog weer verder gaan, omdat het zo leeft en de wens zo enorm groot is.

Eigenlijk ziet het er bij jullie goed uit, mooie eicellen, goed zaad, goede bevruchtingen, maar geen innesteling, waar ligt dat dan aan?!

Ik weet niet wat julie ziekenhuis er van denkt, of dat je verder wil gaan kijken? het is moeilijk maar ik zou denk ik inderdaad niet erg lang wachten in jullie situatie (leeftijd).

Mogelijk is assistes hatching iets voor julie? In NL wordt het niet gedaan maar bv. in Belgie en Duitsland (en andere landen) weer wel.

Moeilijk hoor! Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat er verhalen komen waar je iets mee kunt

lieve groet

Babeth

Geplaatst

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden! Voel me wel weer wat beter, maar het blijft telkens zo'n 8-baan van emoties. Misschien mogen we ooit gewoon 2 weken een slaapmiddel, zou een hoop narigheid schelen. Hmm, slechte grap maar oké.

@Bianca: fantastisch: gefeliciteerd!!

@Sandra: op naar een super HCG-score, maar dat kan haast niet anders, geweldig meid.

@Miekske: ben zó benieuwd, toitoitoi

@Tweety: wat een ellendige dagen zijn het toch, wat een onzekerheid: ik duim keihard voor je en wens je een vette plus morgen

@Eus: k*t is het, zeker als je overtijd gaat begint de hoop toch steeds meer toe te nemen en dan wordt je gewoon weer keidhard onderuit gehaald. Heel veel sterkte

Ik denk dat ik ook een van die die-hards ben, met 7 behandelingen voordat we ons zoontje kregen en nu net de 2e gehad. In de periode van de 7 behandelingen hebben wij ook veel nagedacht over hoe lang we wilden doorgaan. De eerste 3 deden snel achter elkaar, onder het mom van dit gaat ons gewoon lukken. Daarna waren we emotioneel even helemaal klaar ermee en hebben we er ongeveer een jaar tussen laten zitten. Maar telkens was de wens voor een kindje zoveel groter, dan de ellendige pijn en teleurstellingen.

Hoewel we allemaal in hetzelfde schuitje zitten en denk ik allemaal weten hoe dit is en voelt, kan ik je niet echt adviseren, vind het zo'n persoonlijke keuze. Voor mij werkte het dus om wat langer de tijd te nemen om het te verwerken om er dan weer tegenaan te kunnen. Nogmaals sterkte voor jullie en succes met overwegen.

x Jett

Geplaatst

Hallo dames,

Helaas is mijn menstruatie vanochtend doorbroken, K*t......

Alle zwangeren, van harte en geniet van jullie zwangerschap.

De negatieve testers, nou volhouden meiden en we gaan ervoor en alle wachtenden heel veel succes......

Gr, Raaut

Geplaatst

Net gebeld voor m'n bloeduitslag. Zoals verwacht was die negatief. Is dat balen zeg!!

De zoveelste teleurstelling, het waren zo'n 2 mooie cyro's :'(

Geplaatst

Jeetje Akara dat meen je niet :( Het zag er allemaal zo mooi uit.

Ik wens jou en je partner heel erg veel sterkte toe.

Liefs Bianca

Geplaatst

Eus, Raaut en Akara; heel, heel veel sterkte meiden. Wat een enorme domper weer, en weer krijg je dit te verwerken!!Sjonge zeg!!BAH

Extra dikke knuffel.

liefs

Geplaatst

Dank jullie wel meiden.

Ik heb net contact gehad met het ziekenhuis, de laatste embryo wordt ontdooid, de 24ste heb ik een echo.

Dus ik hou moed en hopen dat het straks wel goed gaat.

Voor nu ga ik me zelf verwennen met een bloemetje en het huis gezellig maken.

Gr, Raaut

Geplaatst

Yesssss ik ben echt zwanger!!!!!! We zijn zo blij en opgelucht!!!!

Lieve meiden allemaal bedankt voor het duimen het heeft geholpen!

[ATTACH=CONFIG]427[/ATTACH]

Liefs Miekske

Geplaatst

Yes Yes Yes Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Miekske is zwanger!!!!!

Kippevel!!!!

Ben zo blij voor jullie!!!!!!

Zie je snel in de uitgerekend augustus topic he!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Miekske, van harte en geniet ervan....

Tweety, heel veel succes met testen morgen, voor jouw zal ik ook duimen.....

Gr, Raaut

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Sanne: 25 december

Geplaatst

Miekske van harte meid!!!!!!! Genieten nu maar.

Ja Babeth het was echt de laatste thuistest. Heb er ook niet meer, probeer er maar gewoon van te genieten. Is wel moeilijk hoor nu ik heel erg misselijk ben......... dat heb ik er graag voor over.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden