Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat geweldig Babeth nogmaals van harte gefeliciteerd!!!

Hier begint het idd op te schieten.

Ik heb dinsdag al aan de ctg gelegen en daar waren al wat weeën op te zien.

Maar hij moet nog ff blijven zitten ;)

xxx

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@jett dank je wel

@babeth hier gaat het op zich wel goed hoor. gister toen ik op bed lag een zwaar gevoel in me buik..

vanmorgen wat lichte krampjes maar is nu weer weg...

eerder testen wil wel maar heb niks in huis hahahha. ik ga proberen aftewachten ik ben zo bij de winkel geweest is hier tegenover hahah...

met jou alles goed? en hoe voel jij je?

@moto en sanne succes hoop dat we hem samen groen mogen afsluiten zou wel heel mooi zijn....

liefs angel

Geplaatst

Angel en Moto, goed hoor dat jullie het testen kunnen bedwingen, ik duim voor jullie!!!!!

Arzu, dank je wel!!! is voor jou inderdaad wat te vroeg maar zo te lezen loos alarm, hou je haaks!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ja ze houden het nu wel goed in de gaten.

Ze hopen dat het komt door de blaasontsteking.

Maandag horen we verder ;)

Geplaatst

Jeetje Arzu wat spannend! Nog even en je bent mama!! Maar nu nog ff niet...;-)

Ben je nog steeds onder controle in Brussel? Het is idd een super ziekenhuis maar dat kunnen we

nu wel makkelijk zeggen nu we zwanger zijn hè! haha

Meiden die nog moeten testen heel veel succes!!!! Zet 'm op het bankje moet groen afgesloten worden!

Geplaatst

Hallo allemaal, ik meld me voor het wachtbankje. Dit is onze laatste poging: icsi met picsi en ass. hatching in Dusseldorf. Een megaberg hormonen, vitamines en meer hebben één emmy opgeleverd. Die zit er sinds woensdag in. Nu duimen!

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Sanne: 25 december

Yola: 28 december

Geplaatst

Lottepot 20 december

tijgertje 29 december

ik heb mezelf ook ff toe gevoegd ....

Geplaatst

Yola,tijgertje en bitch succes met de ww

hier gaat het nog steeds goed hoop dat het zo blijft

heb wel een paar dagen een zwaar gevoel in me buik.

maar we zullen rustig af moeten wachten... nou ja rustig hahhaha

liefs angel

Geplaatst
Jeetje Arzu wat spannend! Nog even en je bent mama!! Maar nu nog ff niet...;-)

Ben je nog steeds onder controle in Brussel? Het is idd een super ziekenhuis maar dat kunnen we

nu wel makkelijk zeggen nu we zwanger zijn hè! haha

Meiden die nog moeten testen heel veel succes!!!! Zet 'm op het bankje moet groen afgesloten worden!

Oh maar ook voordat ik zwanger was vond ik het een topziekenhuis ook al heb ik kantje boord gelegen met overstimulatie vorig jaar november.

Vond dat ze toch hun best deden met alles.

En ik vond de arts ( meiske had die ook) heel erg menselijk heel anders dan Genk!

Ik ben nu niet meer onder controle in Brussel, dat is ook voor ons 1,5 uur rijden en nu dus bij een vrouwelijke gyn in Genk , dus niet de fert afdeling daar ;) die is niks hihi.

Miekske is een raar idee vind ik dadelijk echt mama hihi.

Geniet heerlijk van jullie zwangerschap het gaat al zo snel!!

xxxx

Geplaatst

Lottepot 20 december

Tijgertje: 29 december

Bitch1806: 30 december

Geplaatst

Hoi allemaal. Heb even een break genomen om bij te komen, maar wil iedereen die zwanger is feliciteren en bij wie het niet gelukt is succes wensen met de volgende poging. Wij gaan in Januari weer voor een cryo terugplaatsing. Hele fijne dagen gewenst!

X Caro

Geplaatst

[/color]Dee: 1 december

Lottepot 20 december

Joske: 29 december

Ik meld me ook maar weer. TIjdje niet online geweest, was ook niet zoveel te vertellen.

moet wel weer helemaal bijlezen.., ha ha.

Meiske zie dat je zwanger bent!!! top meid gefeliciteerd!

liefs joske

Geplaatst

Hai Joske

dank je wel! ik zie dat jij weer een tp heb gehad, heb je 2 cryootjes terug laten plaatsen? Ik wens je onwijs veel succes!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Alle meiden heel veel succes en ik duim voor jullie.

Op naar een mooi begin van het nieuwe jaar.

@Joske: Hoe is het met je meid? Zie dat je weer een TP hebt gehad.

Ik wens je heel veel succes en ik duim heel hard voor een positieve test.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

[/color]Dee: 1 december

Lottepot 20 december

Irma: 24 december

Joske: 29 december

Ik ben vrij nieuw op het forum, ben pas in okt/nov het hele proces begonnen, maar heb me er toch maar even tussen geplaatst. Hoop voor heel veel groen hier!!

Geplaatst

hoi allemaal

hier zijn de zenuwen er al weer hoor

ik weet echt niet wat ik nu moeten denken

zit eigenlijk een beetje in twijfel om te gaan testen maar ben ow zo bang voor een negatieve uitslag

heb nog geen testen in huis maar ja die zijn zo gehaald

miss morgen maar....

hoe is het met de andere die bijna mogen testen??

liefs

Geplaatst

OOoowwww Angel ik hou je in de gaten hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat jij een heeeeeeeeeeeeeeellllll mooooiiiiiiiiiiii kerstkado krijgt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Succes!

Geplaatst

Spannend he angel.

Ik test zelf altijd 2 dagen voor de restdatum van zh.

en geen bloed is moed he;)

hoe voel je je op de zenuwen na.

Ga duimen voor een posi test

Geplaatst

heyyyy men

leuk dat je hier een berichte achterlaat

ik hoop dat je gelijk hebt.. dat zou zeker een heeeel mooi kerstcadeau zijn.

ik had je nog een bericht gestuurd weet niet of je die nog gehad heb,want kan hem namelijk niet terug vinden hahha..

bedankt meid

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden