Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Mik en Miekske.

Ik zit 'ook' in het Erasmus MC ja(voor de IVF dan, want de echo's en punctie heb ik in A.Schweitzer in Zwijndrecht). K heb vanmorgen ff int ziekenhuis de nieuwe lijsten en spuiten gehaald, en ff overleg gehad met de verpleegkundige. Ze heb zelfs m'n lijst vanuit het Erasmus er bij gepakt. Maar omdat alles zo goed was, stond er geen aantekening bij over ICSI doen. We hadden 9MLJN. zaadjes, na wassing, en zelfs die waren voor 90% goed in beweging.... ( geen idee, maar ik begreep dat dát een hele goede score is).

Mik, ik zie dat jij 2 Emmy's aan boord hebt... ze doen in EMC toch maar 1 terug plaatsing?? Weet je, ik zit er over te denken, als de score nu weer zo laag is, dat ik dat ook vraag, of ze dan de 2 beste terug willen plaatsen, maar ik heb geen idee wanneer ze uitzonderingen gaan maken.

Het is idd. gewoon niet te verklaren waarom er zo weinig waren. Dus dat vind ik zelf wel moeilijk. Maar idd. je hoeft er maar 1 bij te hebben die het wel 'doet'. Mijn kapster heb ook IVF gedaan, en die had ook 'maar' 3 emmy's, die was gelijk van de eerste zwanger.... dus het kán gewoon!!

Laten we daar maar in geloven!!!! (voor zover dat lukt ;-) )

k Las trouwens ook iets over de Deca Naalden.... Walgelijke dingen.... staan ze om bekend... de naalden zijn heel erg stroef, ik heb het toevallig vanmorgen nog gezegd tegen de Verpleegk. die zei, dat als er écht stroeve, kromme, o.i.d. bij zitten dat ik ze in moest leveren, dan sturen hun ze terug naar de fabriek.

liefs

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel. Als ik jullie niet had haha

Nou de eerste spuit zit erin vond het mee vallen

Alleen naderhand wat branden. Hoop dat het morgen ook zo gaat.

Liefs

Geplaatst

@tweety. Even over emc ik loop daar ook alleen voor de tp. Maar wij mochten gewoon kiezen 1of 2 heb de laatste x ook 2 tp gekregen.

En bij me nieuwe ivf. Willen wij er ook gewoon 2. Als het mee zit zal ik er maar bij zeggen

Liefs

Geplaatst

@Angel; Okay, dat wist ik niet, dan is dat waarschijnlijk de regel in Zwijndrecht, dat er maar 1 terug geplaatst word, bij de 2de keer ook 1 en bij de derde keer 2. Maar ik ga het gewoon vragen of het mag, zeker als we weer zo'n matige score hebben. Dan is er misschien toch iets meer kans.

Suc6 weer met je nieuwe poging!!! k hoop dat je weer met frisse moed verder kan!!

Liefs

Geplaatst

Hallo,

Ik heb mij ook maar even aangemeld. Begin 2009 hebben wij een IVF behandeling gehad we hebben toen 2 embryo's terug laten plaatsen en in oktober 2009 zijn onze zoon en dochter geboren! Ze hebben toen 3 embryo's ingevroren, in aug. hebben we besloten voor een derde te gaan. Na 4 pogingen om terug te plaatsen in een natuurlijke cyclus, zijn we in december begonnen met medicijnen (natuurlijke cyclus had ik geen eisprong) afgelopen zondag zijn de cryo's ontdooit en 1 heeft het overleeft, deze is teruggeplaatst. Ik mag 30/12 testen.... Spannend!! Wij hebben besloten om niet meer voor een nieuwe IVF behandeling te gaan, mocht dit niet lukken, we hebben teslotte al 2 prachtige kindjes, als dit lukt ik het een prachtig cadeautje.

Iedereen heel veel succes en geluk gewenst!

Groetjes

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ja, deca spuiten is ook nooit mijn hobby geworden. maar op zich ging het wel. voor deze poging in DD heb ik Cetrotide gespoten. Nou, dan valt de deca echt mee hoor! naderhand ontzettend prikken en jeuk.. ik kreeg helemaal een rode plek rond het injectiepunt.. brrr

@Moto: ook ik ben inmiddels 40+... Ik hoop maar dat ik Irma's voorbeeld kan volgen haha. Maarre: succes morgen en sterkte!

Ondertussen bij mij nog steeds wat spanning in de onderbuik. vandaag ook weer paar sliertjes rood (miniem hoor) maar geen doorzettende ongi of zo. We blijven gewoon hopen!

Geplaatst

Jiahaaaaaaaaaaaaaaaaaa moto!!!Wat een super nieuws!!!!!! Je bent ZWANGER!!!!! Gefeliciteerd!!

Wat een super kerst zal dit voor jullie worden!!!

Word nu spannend of het er 1 of 2 zijn :D!!!!Ben je nu in Augustus uitgerekend of toch net in September??

Geniet ervan meid!!!

Geplaatst

Gefeliciteerd Moto!!!

Dan zal ik ook het bankje nog wat groener kleuren, want ook ik had vanmorgen een positieve test!!!!!!!!! Joehoe!!!!

Had het echt niet verwacht, want gisteren al weer wat bloed verloren en enorme buikkrampen al een aantal dagen. Echt een wonder, want dit is de tweede keer dat ik van 1 emmy zwanger ben!! En de artsen in ziekenhuis wilde nog niet eens een punctie doen. Oh ik kan het nog niet geloven....

x sanne

Geplaatst

Sanne JOEPIE!!!!!!!!

Jij hebt ook een mooi kerstkadootje dus.... wat een supereitje was dat zeg

Gefeliciteerd en geniet ervan.

Geplaatst

Fantastisch nieuws hier om de dag mee te beginnen!!

PROFICIAT!!!!

Dit wordt een superkerst voor jou Sanne en Moto, geniet er maar van!!

xxx

Ellen

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Irma: 24 december

Sanne: 25 december

Yola: 28 december

Tijgertje: 29 december

Joske: 29 december

Bitch1806: 30 december

Rosaly: 2 januari

Dees: 3 januari

Geplaatst

Lieve meiden,

ik ben zo vrij geweest om jullie groen te kleuren, wat geweldig!!!

van harte gefeliciteerd

ik hoopte al op 1 groene naam maar dit is super!!

liefs

Babeth

Geplaatst

moto en sanne helemaal top van harte gefeliciteerd.!!!!!!

Yola heel veel succes en sterkte ik duim voor de 28ste

groetjes

Geplaatst

jeeee! weer 2 groene regels erbij.. sanne wat super 1 eitje, bevucht en nog zwanger ook.. het kan niet beter!!

fijne dagen dames...

hier wd3.. haha hoelang nooggggg! pfff

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden