Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Roossie

01-08-2011

1ste kindje

6 IUI, 1 ivf, 1 icsi

Dough (29)

01-08-2011

1ste kindje

6x icsi in natuurlijke cyclus

Emm(31)

06-08-2011

1ste kindje

6x iui 1xivf

Kaykay (32)

06-08-2011

1ste kindje

2e ivf, 5e tp-ing

Dee(32)

07-08-2011

1ste kindje

3x iui 2x ivf

Norwegian-sky(23)

08-08-2011

1ste kindje

2x icsi

Balu01 (31)

11-08-2011

1ste kindje

2x IVF

Gaby (30)

11-08-2011

1ste kindje

1x iui & 1x icsi

Meiske74 (35)

18-08-2011

3de kindje

3x icsi

Witje (33)

19-08-2011

1e kindje

4x icsi, 8e tp

Afspraken:

Kaykay: 9 december 1e echo

Norwegian-sky: 15 december 1ste echo

Emm: 17 december 1ste echo

Dee78:23 december 1ste echo

Meiske74: 23 december 1ste echo

Gaby: 23 december 1ste echo

Dough: 23 december 2e echo

Balu01 : 24 december 1ste echo

Roossie: 27 december 1ste echo, 3 januari 2e echo

Heel voorzichtig kom ik mij hier ook aanmelden. Het is nog steeds onwerkelijk en heb aanstaande maandag mijn bloedtest, maar sinds 5 dagen al een posi test. Weet niet waarom, maar ik moest gewoon eerder testen. Had dat nog nooit gedaan. Paniek toen ik wat bruin en later roze afscheiding kreeg woensdag en donderdag. Dat is nu verdwenen. Tot nu toe elke ochtend een testje gedaan en het plusje wordt elke dag ietsje donkerder!!

Vind het zo spannend en ga proberen te genieten van mijn zwangerschap, wordt er helemaal emo van nu ik dit typ hihi.

Meiden allemaal van harte we zijn al heel ver!!!!!!!!

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik wil dit toch ff graag kwijt. Ik werd vanochtend wakker niks aan de hand gewoon de utrogestanbollen ingebracht en weer lekker in bed gekropen. Rond 10 uur ging ik lekker douchen en tot mijn schrik met afdrogen had ik wat bruinig bloed op mijn handdoek schrok me kapot. Toch aangekleed om boodschappen te gaan doen maar in de auto voelde ik me zo ellendig en ziek moest overgeven dus weer omgedraaid naar huis met manlief. Thuis aangekomen naar het toilet en tot mijn schrik vloeide ik ff heel goed. Nu is het weer een heel stuk minder maar toch het ziekenhuis ff gebeld. Ze kunnen helaas nog niks voor me doen omdat ik nog niet ver ben in mijn zwangerschap. Ik heb nog steeds geen buikpijn of krampen of gehad helemaal niks alleen ff dat vloeien. Ik moet vanmiddag terugbellen over hoe het gaat maar ik voel me zo misselijk en duizelig. Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie

ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt en erg moeilijk dat het zkh. nu ook niets voor je kan betekenen.

mogelijk komen je andere klachten van de griep en buikgriep die momenteel heerst en staat het los van elkaar?

Ik hoop dat je je snel beter voelt, sterkte!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik kom me voorzichtig bij jullie aansluiten!!!

Heb 3 lichte testen gehad van de kruidvat en vanmorgen eindelijk een iets dikkere streep!!

Morgen de digi tale van clear blue er tegen aan en als die zwanger aangeeft ga ik ook zon mooie ticker aan maken!!!

Vind het reuze spannend!!

Hebben jullie ook steeds van die steekjes onderin je buik??Het doet geen zeer maar je voelt het wel.

En heb een heel trekkerig gevoel in mijn buik vooral als ik mijn armen omhoog doe ofzo.

Zal er vast allemaal wel bij horen!!

@ Balu,Dat is schrikken!!Hopelijk valt het allemaal mee en is het niets ernstigs!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Balu: wat ontzettend naar voor jullie! Is het al zeker?

En voor de nieuwe dames: WELKOM natuurlijk!! Leuk, het wordt al iets voller hier :confettistars:

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik heb weer even bijgelezen.....

@Roossie: Vanaf wanneer is bij jou de misselijkheid begonnen? Dat je er echt goed last van kreeg zeg maar..... Wel heel vervelend joh, natuurlijk heb je 't er graag voor over maar genieten is misschien iets lastiger. Moet je er ook van overgeven?

Inderdaad ERG leuk om te vertellen over de zwangerschap! Werd meteen door hen meegenomen naar de Prenatal, voor kadootjes, haha.

@Emm: Roze koeken met kaas gatverdammmmmmme haha. Ben benieuwd of wij ook van die rare eet-tics gaan ontwikkelen!

@Dough: Dat was vast schrikken, bloedverlies.... Fijn dat je redelijk snel terecht kon voor een echo en geweldig dat er al een kloppend hartje te zien was!! Heb je ook een afdruk van de echo meegekregen? Ook al is het nog niet meer dan een vlekje, toch tastbaar bewijs! Nu weer lekker rondlopen met die permanente grijns? :-) Mijn vriend zei gister ook nog: 'vind het zo fijn om je zo gelukkig te zien'.

@Sky: Hoe voelt het om niet meer te tempen? Kun je 't loslaten? Ontvang je trouwens ook van MvM 'berichtje uit je buik'? Als ik die online bekijk doet het geluid het niet, hoe is dat bij jou?

@Babeth: Hoe is het met jou? Je bent nu echt overtijd! Nog meer getest ondertussen?

@Kaykay: Jij zit nu lekker in de zon, heerlijk hoor! Zit je op een eiland of ergens anders? Onze vrienden hebben inmiddels bijna allemaal kinderen, tussen de 0 en 7 jaar. Was best pittig af en toe, al die baby's die geboren werden terwijl wij ook zo graag wilden! Zal herkenbaar zijn voor jullie...

@Sandra: Welkom hier! Wat bijzonder dat het na zoveel behandelingen dan toch lukt, mag je extra van genieten! Gefeliciteerd hoor!

@Fiona: Ook jij gefeliciteerd, spannend hoor! Wil je verder iets vertellen over je geschiedenis? Zie niets in je handtekening en ben wel benieuwd.

@Bianca: Wat fijn dat ook bij jullie de test positief is! En ik neem aan dat de CB vanmorgen een goede uitslag gaf, want ik zie een ticker onder je naam (hij wordt wel raar weergegeven trouwens, volgens mij klopt het niet helemaal). Steekjes (en soms ook wel wat meer pijnlijke steken), een zeurend (ongi-achtig) gevoel, trekkerig in liezen en bekkenbodem, dat voel ik ook allemaal. Aan de ene kant fijn om te voelen dat er iets gebeurt, maar die zeurende pijn associeer ik nog (te) veel met ongesteld zijn, ben elke keer weer blij dat er geen bloed te zien is!

@Balu/Nathalie: .... Weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Wat een keiharde tegenvaller, en dat terwijl je vorig jaar ook al zo'n klap te verwerken kreeg. Het is gewoon niet eerlijk. Heel veel sterkte!

Geplaatst

Ik dacht al, volgens mij mis ik nog iemand in m'n bericht: Gaby hoe is het met jou? Al even niet meer van je gelezen? Of misschien lijkt dat maar zo.........

Verder hopelijk niemand vergeten?

Geplaatst

Hai Dee78

ik ben wel aan het idee gewend dat ik echt weer zwanger ben, op dag 12 na punctie begonnen met testen, werd iedere dag donkerder en de digitale test gaf op dag 16 na de punctie de juiste periode aan. Gisteren had ik minder last van mijn misslijkheid, werd wel even onzeker. Ik had nog 1 test liggen en die moest er natuurlijk aan geloven, inderdaad en weer donkderder.

nu ben ik klaar met de testen haha, ze worden ook voorlopig niet meer gekocht!

Nu sla ik mezelf weer voor mijn hoofd, mer de zwangerschap van onze jongens was ik ook niet iedere dag missleijk maar om de 2 a 3 dagen!

Vol goede moed gaan we op naar 23-12 voor de eerste echo.

Nathalie, sterkte! nogmaals, nav je pb-tje heb ik goede hoop voor je hoor meid, hou je haaks!

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Fiona gefeliciteerd super!!Wat onwerkelijk he!!

@Dee,Ja ik snap die Ticker niet hoor heb altijd ruzie op het forum haha lijstjes krijg ik nooit gekopieerd en nu ook de ticker niet geplaatst.

Zal jeroen van het forum is informeren ;)

Wij zijn 5 jaar bezig 9 iui behandelingen en 2x icsi waarvan 4x een tp.De laatste hadden we niet verwacht dat die zou ontdooien dus het voor ons helemaal een wonder dat dit tot een zwangerschap

heeft geleid!!Jou Klachtjes herken ik helemaal!Ik zat net ergens op visite en kreeg 2x een ongi kramp en dacht oneee het zal toch niet.

Maar er is nog geen bloed houwe zo ;) Maar denk dat iedereen dit wel erg eng vind maar ik probeer volop te genieten.

Wanneer begon bij iedereen trouwens de misselijkheid?Ik heb nog nergens last van gelukkig alleen van dat ongi gevoel!!

Wanneer vertellen jullie het aan ouders vrienden en familie??

Ik was zo blij hebben het vandaag aan mijn schoonouders verteld en vanavond gaan we het aan onze beste vriendin vertellen.

Ik wil er zo graag over praten ben zo blij!!En ze weten ook van de medische molen dus waarom niet denk ik dan.

En hoe reageren jullie mannen?

Mijn vriend is vrij nuchter en praat er niet over terwijl ik er alleen maar over wil praten!Ben zo blij en het lijkt of hij helemaal niet blij is!!

Hij zal vast blij zijn komt het omdat mannen nog onzekerder zijn als ons en eerst een echo willen voor ze het geloven??

Wil iemand mij bij het lijstje voegen??

Bianca (26)

19-08-2011

1e kindje

9xiui 2xivf

Liefs Bianca

Geplaatst (aangepast)

1291011311-580.jpg

Roossie

01-08-2011

1ste kindje

6 IUI, 1 ivf, 1 icsi

Dough (29)

01-08-2011

1ste kindje

6x icsi in natuurlijke cyclus

Emm(31)

06-08-2011

1ste kindje

6x iui 1xivf

Kaykay (32)

06-08-2011

1ste kindje

2e ivf, 5e tp-ing

Dee(32)

07-08-2011

1ste kindje

3x iui 2x ivf

Norwegian-sky(23)

08-08-2011

1ste kindje

2x icsi

Balu01 (31)

11-08-2011

1ste kindje

2x IVF

Fiona (40)

11-08-2011

1ste kindje

2x IUI

Gaby (30)

11-08-2011

1ste kindje

1x iui & 1x icsi

Meiske74 (35)

18-08-2011

3de kindje

3x icsi

Witje (33)

19-08-2011

1e kindje

4x icsi, 8e tp

Bianca (26)

19-08-2011

1e kindje

9xiui 2xivf

Afspraken:

Fiona: 23 december 1e echo

aangepast door Meiske74
Fiona toegevoegd
Geplaatst

jullie ook allen gefeliciteerd.

KL#te balu voor je veel sterkte

fiona ,40 jaar, 2 iui behandelingen met hormonen uitgerekend denk zo rond 11 aug,

23 dec eerste echo--spannend

groetjes

Geplaatst

hallo allemaal,

Balu: wat verschrikkelijk voor jullie, ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte....

Fiona: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.

Wordt zeker een spannende dag de 23ste, kijk er ook ontzettend naar uit. Ik ga morgen me

aanmelden voor mvm, dus ik ben benieuwd. Vindt het natuurlijk erg leuk dat je dan weer

een testje krijgt, geeft je toch weer een goed gevoel he en een soort van bevestiging dat je

toch echt wel zwanger bent ;-).....

Lfs Gaby

Geplaatst

Balu, wat verdrietig, ik lees het in je onderschrift...... Dikke knuffel!

Zo verdrietig dat er aan het begin van zo'n topic weer mensen afvallen! En je hoopt altijd dat jij het niet bent! Het zou niet moeten bestaan: eerst de MMM trotseren en dan eindelijk goed resultaat. En dan een miskraam. In sommige gevallen alweer!! Vreselijk oneerlijk!

Oeh, dat Moeders voor Moeders testje vond ik vooral heel spannend! Het zou toch nog wel goed zijn.....

Fiona, van harte! Geweldig!!

Volgens mij heb ik Bianca en Witje (jou heb ik regelmatig voorbij zien komen op t forum! Super dat je zwanger bent!) ook nog niet gefeliciteerd. Bij deze, van harte!!!

Tjee, de 23ste is echt een heel drukke echodag, haha!! Wij zouden eigenlijk de 24ste, maar de dag voor kerst was er geen middagspreekuur in t ziekenhuis.

Ik krijg al wat cadeautjes van mensen. Vind ik superleuk!

Geplaatst

@Witje en Fiona welkom hier gefeliciteerd met je zwangerschap!

@BaluO1, ahnee wat een verdriet heel veel sterkte meis!!!

@Bianca, wat een verrassing jou hier te zien, wat super dat je nu ook zwanger bent meis!!! Kunnen we elkaar hier weer verder steunen e.d.

En niet iedereen wordt misselijk hoor tijdens de zwangerschap!

Toen ik wist dat ik zwanger was hebben we het gelijk onze fam. verteld, ze leefden zo erg mee. Heb het ook aan een paar vriendinnen verteld. De rest vertellen we na onze 1e echo, dat is dus na 27 dec.

Mijn man kan ook heel nuchter zijn, maar is ook erg blij en heeft het ook al over ons drietjes. Soms vindt hij het ook moeilijk om ineens een zwangere vrouw te hebben met allerlei klachtjes.

@Dee, mijn misselijkheid begon halverwege de 5e week ongeveer, met de 6e week werd het wat erger.

Met mij gaat het wat beter, ben mijn misselijkheid wat te baas. Blijkt dat als ik kleine beetjes eet ongeveer om de 2 uur en niet te zwaar en appelsap drink dat het wel gaat. Morgen ga ik weer naar acupunctuur, ze gaat me verder helpen met de misselijkheid en goeie verloop van de zwangerschap. Gisteren heb ik een erg leuke dag gehad met mijn broers, schoonzussen en kinderen. Vorig jaar zijn we begonnen om bij ons kerst te vieren en dat iedereen wat te eten meeneemt, was vorig jaar een groot succes en gisteren ook, die traditie houden we erin. Het is ook speciaal iedere keer om met z'n allen weer bij elkaar te zijn, vooral ook omdat onze ouders er niet meer zijn. En wat zo leuk is iedereen zijn, volgend jaar is er een nieuwe familielid bij. Van mijn broertje kreeg ik al een grote teddybeer, erg lief. En van een vriendin heb ik een felicitatie kaart gehad, erg leuk!

Liefs Roosie

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Roossie 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Dough (29)01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Emm(31)06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32)06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Dee(32)07-08-2011 - 1ste kindje - 3x iui 2x ivf

Norwegian-sky(23)08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Balu01 (31)11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40)11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Gaby (30)11-08-2011 - 1ste kindje - 1x iui & 1x icsi

Meiske74 (35)18-08-2011 - 3de kindje - 3x icsi

Witje (33)19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 8e tp

Bianca (26)19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Afspraken:

Fiona: 23 december 1e echo

meiden heb de lijst even aangepast hij word nu wel erg lang zo is het weer wat overzichtelijker!

Geplaatst

@ bianca ik had voor me nod af en toe misselijke vlagen. en nu ook af en toe maar het valt gelukkig nog mee maar wat niet is kan nog komen hihi..

en wij hebben het mijn ouders met 4 weken verteld en mijn schoonouders met 5 weken.

@fiona gefeliciteerd met je zwangerschap! welkom hier en geniet!!!

@ gaby super dat je je heb aangemeld voor mvm! is goed te doen hoor! ben alweer 4 dagen aan het potjes piesen hihi

mijn test was dik positief gaf zeker een goed gevoel!

@dough wat leuk dat je cadeautjes krijgt! ik heb al 1 cadeautje gehad een knuffeltje van me zwager en schoonzus.

misschien krijgen we met kerst ook wel cadeautje voor de kleine lijkt me wel heel leuk!

@roossie wat fijn dat jullie elk jaar bij elkaar komen maar wel heel naar dat je je beide ouders kwijt bent. vooral nu je zelf moeder word

je hebt misschien toch vragen. en succes met de acupunctuur als het je goed doet moet je er zeker mee doorgaan! ik heb het alleen

bij de behandeling gedaan en heeft mij toen ook heel goed gedaan.

@rest hehe me werkweekend zit er gelukkig weer op! was wel zwaar want was heel moe. ik werk in de wijkzorg en vlieg van hot naar her

op de fiets. en had ook erg veel last van darmen. volgens mij ben ik de eerst volgende voor de echo. wow zo spannend! ik hoop zo op een mooi

kloppend hartje(voor ons allemaal natuurlijk). wouw morgen 6 weken!! klinkt het tenminste niet meer zo super pril! hihi (al is dat het natuurlijk nog wel)

dikke knuffel Sky

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden