Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

OOOOo Babeth is al bevallen!!! Snel gegaan dan! Wat SUPER!!!!

Ook hier van harte gefeliciteerd met jullie meisje IMKE! Wat een leuke naam!

Nu lekker uitrusten en vooral genieten!

x Miekske

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus 18-07-2011 Zoon geboren met 38w:bcbbboy2:

Roossie (40) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi 30-07-2011 Jane geboren met 39w4d:bcbbgirl2:

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan! 02-08-2011 Storm geboren met 40w1d :bcbbboy2:

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi 18-05-2011 Lise en Xam geboren met 28w1d :bcbbgirl2::bcbbboy2:

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF 3-8-2011 Hayley geboren met 38w6d :bcbbgirl2:

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp 08-08-2011 Imke geboren met 39w0d :bcbbgirl2:

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP 23-05-2011 Esmee Angelina geboren met 27w6d :bcbbgirl2:

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf Heel verdrietig, miskraam met 9 weken 22-1-2011

Witje (34) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp 05-08-2011Ruben geboren met 37w6d :bcbbboy2:

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Miekske: 11 aug. VK

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01 maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje

Geplaatst

Wat een geweldig nieuws!!!!! Geniet van jullie lieve kleine meisje!

Wij denken aan jullie, Imke en natuurlijk de jongens!

Liefs, Mia en hubbie!

Geplaatst

@Babeth, wow ineens snel gegaan, GEFEFLICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!! Fijn dat het goed met jullie gaat en wat hebben jullie een leuke naam voor haar gekozen!

Nu lekker bijkomen en onwijs genieten!

Eergisteren zijn we wezen wandelen voor het eerst, dat viel best tegen. Ik liep te zwalleken, zonder dat ik de kinderwagen vast had zou ik het niet kunnen, het fungeerde als een rollator hahaha.......Vooral in je hoofd voel je het, nu twee dagen rustiger aan gedaan.

Paar mensen op bezoek gehad, een vriendin en een vriend voor de rest is het super rustig. Het grappig is dat iedereen de drukte afwacht en dan wilt komen, met het vervolg dat er nog nauwelijks mensen geweest zijn hahaha........nu hebben we zelf maar een paar mensen gesmst dat ze gewoon kunnen komen.

Woensdag komt hier de verpleegkundige van het consultatiebureau, ze gaat een dossier maken voor Jane en ons een paar vragen stellen. De kraamverzorgster heeft al gezegd dat ze soms erg privé vragen stellen en dat we dan niet hoeven te antwoorden als we dat niet willen. We wachten maar af. Jane heeft ook al een bsn nummer en krijgt een eigen ziektekostenverzekeringpas.

Mijn man zorgt goed voor mij en Jane, ben wel blij dat hij thuis is.

Soms nog kraamtranen, vanochtend ook toen de cd die we gekregen hadden in het ziekenhuis aan stond.

Liefs Roossie

Liefs Roossie

Geplaatst

Babeth, gefeliciteerd met jullie dochter Imke!!!

We horen graag binnenkort van je hoe het is gegaan. Hoop dat je je goed voelt en kunt genieten van dit mooie meisjeswonder! Ik denk aan jou, je man, je lieve kleine meisjeswonder en je twee wonderboys!

Geplaatst

Hieperdepiep voor Babethje!! Gewoon een week eerder dan de planning is Imke gearriveerd!!

Ook voor je man een grote hoeraaaa.

Voor nu lekker genieten en ik hoop dat ze snel in haar lieve kamertje slaapt.

Geplaatst

Hallo dames,

Ruben drinkt nog steeds niet goed aan de borst, aanhappen lukt hem nog niet goed, we hebben al veel kunst en vliegwerk moeten verzetten. Heeft door onze inspanning van afkolven nog maar 2 x kunstvoeding bij moeten krijgen. We doen nu eerst zelf aan de borst leggen en als het na een tijdje niet lukt, want hij wordt dan echt driftig, gebruiken we een tepelhoedje. De afgekolfde melk geven we dan met vingervoeden.

De kinderarts was niet ontevreden, wel wat geel maar niet suf en goede plasluiers. Maar mogen niet naar huis. Hij is geboren met een gewicht van 2655 en was gister ochtend 2390 gram. Veel afgevallen dus, maar ik produceer nu wel genoeg melk, heb er ook meds voor. Nu moet hij nog goed leren aanhappen, maar dat komt ook nog wel.

Ben benieuwd wat hij vandaag weegt en wat de kinderarts van hem vind. Ik ben nog steeds optimistisch maar het gaat nu langzaam opbreken. Ik mis mijn poezen en mijn eigen huisje. Maar ja zolang Ruben niet goed drinkt en niet aan gaat komen duurt het nog wel even.

Geplaatst

Sandra,

Wat jammer dat hij nog niet goed aanhapt, terwijl je al genoeg melk hebt.

Het lijkt veel, afvallen, vooral omdat hij niet zo zwaar was met de geboorte, maar storm was bijna 500 gram afgevallen na de eerste drie dagen. Hopelijk komt het keerpunt voor ruben snel! Vandaag moet ik storm laten wegen.

Ik snap je frustratie, je wilt het liefste naar huis, pas daar kan je echt gaan wennen aan elkaar, je nieuwe gezin. Ik had helemaal hetzelfde, daarom ben ik ook vrijdag al naar huis gegaan, terwijl ik tot zaterdag mocht blijven. (de keuze was aan mij).

Storm slaapt nog steeds snachts door zonder te huilen, hij wordt twee tot drie keer wakker voor een voeding. Overdag heeft hij een paar huiluurtjes maar verder is het (totnutoe) een enorm makkelijke baby. Ik moet wennen aan dat hij een jongetje is en omhoog plast tijdens het verschonen. Daar houdt hij niet van, gaat hij steeds huilen. Hopelijk went hij hier snel aan.

Geplaatst

Nou ook vandaag niet richting huis.

Ruben is weer afgevallen, weegt nog maar 2362 gram. Gelukkig gaan de voedingen sinds 5 uur vanacht redelijk, wel met tepelhoedje maar hij drinkt zelf!!

Er is een bilirubine check gedaan en dat is te hoog, dus ligt hij nu heerlijk met zijn rug op een soort zonnebank matras en een grote sticker op zijn hoofdje... Hij vond het maar niks om op zijn rug te liggen, na 35 min viel hij eindelijk in slaap en is nog onrustig en moet nu eigenlijk weer eten terwijl hij pas een kwartiertje slaapt nu.

Morgen opnieuw bekijken hoe het er mee staat en wie weet dan wel naar huis.

Geplaatst

San, gelukkig dat Ruben nu zelf drinkt. Hij zal hopelijk gauw weer aansterken en bijkomen! lijkt me heel frustrerend als je niet echt iets voor je kindje kunt doen, terwijl je heel graag wilt, maar niet weet hoe. Hij is een sterk menneke, dus het komt allemaal goed!

liefs,

Tool

Geplaatst

Sandra wat jammer toch maar hij drinkt wat beter nu gelukkig.

Wat een gefreubel aan dat kleine mannetje.

Succes Sandra en even flink balen hoor voor jullie.

Hou je haaks.

Geplaatst

sandra sterkte met kleine ruben! hoop dat ie snel mee naar huis mag! maar tis wel fijn dat ze hem nu goed in de gaten houden!

hier was alles goed bij de vk. nieuwe afspraak voor volgende week maandag dan mag ik eventueel gestript worden maar hoop dat dit niet nodig gaat zijn

het is zoiezo dan de laatste keer bij de vk daarna moet ik naar de gyn om over inleiden te gaan hebben. lijkt me wel een domper! maarja als madame zelf niet wil

komen dan moet er natuurlijk wat gebeuren. dus ze heeft nog iets meer dan een week om zelf te komen

xx sky

Geplaatst

Good mornig!!!

Hier weer een berichtje uit het ziekenhuis. Dag nr. 6. Gister is zijn bilirubine gecheckt en wat te hoog. Ruben heeft toen eerst op een lichtbak in zijn bedje gelegen. Hij werd steeds suffer en at slechter, aan de borst ging helemaal niet meer dus via vinger voeden. Ik zat er helemaal doorheen 's avonds. De kraamtranen vloeiden rijkelijk en was zo moe..... Ze hebben Ruben 's avonds meegenomen naar een andere kamer en onder de lamp gelegt in een open couveuze en hebben de nachtvoedingen overgenomen zodat ik even goed kon slapen. Ik heb heerlijk geslapen gelukkig en Ruben heeft vanacht goed gedronken en toen we hem vanmorgen gingen halen heeft hij nog aan de borst goed gedronken met tepelhoedje. Ben blij dat mijn ventje weer op de kamer staat. Aanhappen gaat niet goed en we willen geen strijd leven, hij heeft zijn energie hard genoeg nodig om aan te sterken.

Straks wordt zijn bilirubine weer gemeten. Ben ook benieuwd hoe veel hij nu weegt. Hoop dat hij weer minder is afgevallen dan gisteren en dat hij nu in een (langzaam) stijgende lijn omhoog gaat. Gelukkig hebben we hier alle hulp bij de hand dat is echt fijn.

Gister al mijn bezoek afgezegt en dat heeft ook goed gedaan. Vandaag weet ik nog niet of ik wel iemand wil hebben. Zal wel zien hoe de dag loopt. Vanmiddag als P er is ga ik voor het eerst even van de afdeling af en naar buiten. Gister voor het eerst pas de kamer afgeweest, was ook wel even lekker.

Sky jij loopt gewoon nog rond!!!!!! Spannend hoor.

Geplaatst

Sandra jammer dat jullie nog steeds in het ziekenhuis zijn! Maar ja wel fijn dat jullie met alle zorg omringd zijn. Goed dat je vannacht zelf lekker geslapen hebt! Snap dat je het liefst alles zelf wil doen, maar mama is ook belangrijk! Als jij je goed voelt dan voelt Ruben dat ook.

Ook mbt tot bezoek, gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen! Nou meid hopelijk gaat die kleine vent snel aansterken zodat jullie lekker naar huis mogen!!!

Sky je bent de 1e van het augustus topic die over tijd is! Viel me ineens op terwijl dit toch eigenlijk heel vaak voorkomt. De dames hier zijn gewoon supersnel! haha Ik hoop ook dat ik wat eerder beval maar hier nog geen tekenen dus hij/zij zal nog wel ff blijven zitten. Wordt jij met 41 weken ingeleid? Volgens mij is het beleid hier met 42 weken maar dat vind ik eigenlijk te laat.... Succes in ieder geval en hopelijk dient mini-sky zich alsnog zelf aan!

Geplaatst

Jaa meiden, wordt spannend nou he?

Hier ook nog geen voortekens hoor.

Volgens mij is het een landelijk beleid om rond de 42 weken pas in te leiden. De laatste keer dat ik bij de vlos was heb ik dat gevraagd, en ook over strippen. Dat doen ze vanaf 40 weken bij ons, niet eerder, en dan ook alleen maar als er wat rommelt zeg maar. Dat is ook per vrouw verschillend, want de een wil de natuur zijn gang laten gaan en de ander niet. Zelf wil ik graag gestript worden met 40 weken, maar hoop natuurlijk dat hij eerder komt. Mocht dat niet aanslaan, dan word er ingeleid, maar dan wel voor het weekend, dus dat betekent dan voor de 42 weken. Zal bij jou toch wel het zelfde zijn miekske? Ik denk niet dat ze dan wachten tot na het weekeinde hoor!

Voor alle meiden die al bevallen zijn, fijne dag en geniet van jullie wondertje!

Geplaatst

ja ik loop nog rond haha.

hier mag ik met 41 weken gestript worden onze vk zegt dat ongeveer 50% daarna bevalt van het strippen dan he!

en mag dan na 3 dagen naar de gyn dan krijg ik een ctg en een echo om te kijken naar het vruchtwater dan word ik volgende week

voor of na het weekend ingeleid. dus het einde is wel inzicht maar ben het echt zat om thuis te zitten te niksen.

hoop gewoon dat ze een dezer dagen zelf wil komen. dat is toch het beste

xxx sky

Geplaatst

Hoi hoi

Hier even snel een berichtje, het gaat Goed hier, de afgelopen nacht was ellendig maar goed dat komen we wel door.

Borstvoeding is langzaam op gang aan het komen, gisteren begonnen met kolven, ze krijgt nu kv en dat gaat er goed, regelmatig leg ik Imke aan de borst maar ze hapt niet altijd Goed aan en ja, er komt ook nog zeer weinig uit. Verder is ze rustig, tevreden en tsja om op te vreten, wat bijzonder....soms moeilijk te bevatten maar ook weer zo vertrouwd ...

Ik zal mijn bevallingsverhaal nog vermelden hier maar echt als ik er voor kan gaan zitten.

Sandra ik las dat Ruben zoveel afgevallen was, wat moeilijk zeg, trekt wel weer bij maar je bent zo machteloos hè meid!!

Lieve meiden die nog moeten bevallen, heel veel succes, kracht en alles wat je nodig hebt, nog even en jullie wonders zijn ook lekker in jullie armen!!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Wat een spannende verhalen hier!

@Sandra, jammer dat je nog niet naar huis mag, maar wel fijn dat Ruben goed in de gaten gehouden wordt. Hopelijk zal hij snel goed aankomen.

Fijn dat je tussendoor ook goed hebt kunnen slapen om op krachten te komen. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.

@Babeth, mooi hé om je kleine meisje eindelijk in je armen te houden, zo bijzonder hé! Ik vind het ook nog steeds zo bijzonder! Fijn dat de borstvoeding op gang komt, hopelijk wil ze dan ook goed happen.

Lekker genieten genieten en nog eens genieten en verder goed herstellen van je bevalling!

@sky, je bent idd de eerste hier die overtijd is, hopelijk wil de kleine snel komen!

@Ursela ben je lekker aan het genieten van je zoon? Hoe vindt Merel het?

Anderen die nog moeten bevallen, veel succes met de laatste loodjes. En focus op je ademhaling die is super belangrijk voor tijdens je bevalling en goed luisteren naar de verloskundige.

Hier is het nog niet druk met kraamvisite, iedereen wacht netjes de drukte nog steeds af, maarja iedereen doet dat met het gevolg dat het nog niet druk geweest is. Nu komen die kraamvisites wel een beetje op gang. Morgenochtend komt een nicht van mij, savonds komen vrienden en zaterdag ook. Zondag gaan we onze eerste reis ondernemen samen met Jane, we gaan dan naar mijn broer toe die dan jarig is. Eerst wilden we niet gaan, omdat de kraamverzorgster afraadde om haar al in de maxicosi te vervoeren vanwege haar rug, maar gisteren was er een verpleegkundige hier van het consultatiebureau en die zei ik zou het gewoon doen, gewoon gaan haar rug is nog flexibel. Dus toen besloten om toch maar te gaan, visites verzet en mijn broer is blij. Hier ook af en toe discussie met manlief over haar al wel of niet op haar eigen kamertje te laten slapen. Hij wil dat omdat we onze deur op een kier hebben staan met een stoel ervoor zodat de kat er niet kan komen. De deur moet wel iets open staan anders is het veel te warm in de kamer. Maarja ik vind het nog best wel moeilijk, al is haar kamertje wel dichtbij. Heb tegen mijn man gezegd dat de deur dan wel op een kier moet anders hoor ik haar niet of de babyfoon aan. Verder genieten wij hier nog onwijs veel van ons meisje zo heerlijk! Net is ze weer in de tummy tub geweest, oh wat heeft ze weer zitten genieten. Wel grappig ze is een stille genieter net als mama en papa hahaha......

Ohja die verpleegkundige heeft haar gisteren gewogen, ze is in een week tijd van 3220 gram naar 3560 gram aangekomen, ze heeft nu ook lekkere bolle wangetjes. Ze vond haar ook erg goed uit zien en zo rustig en makkelijk! Ik heb soms nog wel kraamtranen, vooral als mijn man de cd opzet die we van het ziekenhuis gekregen hebben, dan krijg ik gelijk tranen. Morgen is ons meisje alweer 2 weken!

Liefs Roossie

Geplaatst

Babeth fijn van je te horen, en natuurlijk dat Imke het zo goed doet! Jammer van de borstvoeding maar misschien heeft het even tijd nodig om goed op gang te komen...Die neuspray heb ik goede verhalen over gehoord trouwens. Mijn collega ging altijd kolven op het werk en na een snuifje stroomde het eruit!

Roossie dat hoor je idd vaak dat er in het begin weinig kraamvisite komt, omdat iedereen de drukte afwacht...haha Bij ons raad de kraamzorg trouwens aan om de kleine ongeveer 6 weken op de ouderslaapkamer te laten slapen. (rooming in) Dit omdat je dan beter op de voedingsbehoefte kunt inspelen. (vooral bij BV) Je hoort en ziet dan de eerste signalen van honger. Als een baby huilt/krijst ben je eigenlijk te laat en dan gaat het aanhappen niet meer zo goed. Je kunt ze als ze zo klein zijn hier nog niet mee verwennen zeggen ze... Weet eigenlijk niet of jij ook BV gaf?

Hier een enerverende avond gehad. We waren op controle bij de VK en mijn bloeddruk was te hoog (140/95) + er zaten eiwitten in mijn urine. We mochten meteen doorrijden naar het ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging... Eenmaal daar aan de ctg, bloedprikken en urine inleveren. De beeb deed het hartstikke goed en voldoende vruchtwater. (helaas alleen nog steeds niet ingedaald) Bloeddruk was weer iets gezakt maar nog steeds een spoortje eiwit en de bloedwaarden waren iets afwijkend. Niet dusdanig ernstig dat ik moest blijven gelukkig, dus nu weer thuis op de bank. Moet zaterdag wel weer terug naar het ziekenhuis voor dezelfde controles.

Wel even schrikken dus maar goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen en alles controleren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden