Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Kim en, heeft je man gelijk?

@Moto, grappig dat hij zijn tong uit stak en zelf ademen in het vruchtwater?

Hopelijk kan je gyn zaterdag de bevalling doen. Fijn dat hij aan het indalen is! Succes met de laatste loodjes!

@Sandra wat fijn dat het steeds beter gaat met Ruben en wat goed dat hij is aangekomen! Daar mag je zeker trots op zijn, ik vind het ook zo'n wonder dat Jane flink aan komt met mijn moedermelk.

En leuk dat je wat uitstapjes gemaakt hebt, kun je lekker met hem pronken.

Vandaag wezen wandelen, probeer iedere keer wat verder te lopen. Vanmiddag was het ook ineens zulk mooi weer!

Volgende week al voor het eerst naar het consultatiebureau, ook weer spannend ben benieuwd hoeveel ze nu weegt.

Liefs Roossie

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou, mijn man had dus niet gelijk! Ons mannetje zit nog heerlijk bij mama in de buik.

Vandaag aan de wonderolie geslagen, wie weet helpt het.....

Geplaatst

Haha Kim de wonderolie. Wat ik er van weet is dat je darmen er in ieder geval goed leeg van raken...... Veel plezier op de wc en hopelijk wekt het de weeën op!!!!

Succes!!

Geplaatst

ohhhhh Kim, die kleine vind het heerlijk zo!

stimuleren van de borsten / tepels zou ook werken, daarmee komt het hormoon endorfine vrij.....

verder het eten van het hart van een ananas (bah) en bij ons was het middeltje misschien wel het in orde maken van de voortuin ;-))

succes met de laatste loodjes!!!

Geplaatst

@Kim, jammer zeg nog niet bevallen! Ik hoop dat de wonderolie helpt of anders de middeltjes van Sandra en Babeth. Succes met de laatste loodjes, nog even en je hebt je droom in je armen!

Hier hebben we post gehad voor onze Jane, haar eigen ziektekostenverzekeringspasje en een brief voor het aanvragen van kinderbijslag, voelt erg bijzonder allemaal.

De deur hier in de woonkamer is al helemaal vol geplakt met babykaarten erg leuk!

Ik probeer ook steeds verder te wandelen, gisteren weer gewandeld het was in de middag ineens zo mooi weer.

Vannacht ben ik tijdens het voeden op bed in slaap gevallen naast Jane en zij sliep ook, mijn man maakte me op gegeven moment wakker, ik was al 3 uren bezig met voeden hij dacht dit duurt te lang hahaha......

Soms hebben we ook een nachtmerrie, staat manlief ineens naast zijn bed zo van we moeten naar Jane. Gisterennacht was helemaal bizar, toen lag ik in mijn slaap de arm van mijn arm te aaien, mijn man kwam wat meer naar me toe zei ik ineens kijk uit anders ga je op Jane liggen hahahaha.....terwijl Jane gewoon in haar bed ligt. Ik kan er nog steeds om lachen hahaha....Ik heb haar ook een keer in mijn bed gezocht onder het dekbed, ze lag toen ook gewoon in bed hihihi.......

Oh en ik heb weer ei gegeten, het is zo raar na de bevalling veranderd je smaak ineens heel snel. Ik at bijv. cherry tomaatjes bij de vleet, nu niet meer het smaakt me minder. En ik drink weer koffie! Wel cafeine vrij, anders krijgen we problemen met Jane. Als er 4 uren tussen de voedingen in zitten, dan kan ik wel een glaasje alcohol gaan drinken, na 3 uren is het wel uit je bloed. Achja ik kan makkelijk zonder alcohol, als je het zo lang niet drinkt mis je het ook niet echt meer. Ik was mezelf niet eens bewust dat ik weer allerlei dingen kon eten na de bevalling, het is dat manlief met filet american aan kwam zetten, heb daar wel van genoten.

We hebben ook een discussies met onze nichtjes, zij zetten echt van alles op facebook, mijn man en ik houden daar niet van en hebben nadrukkelijk tegen iedereen gezegd dat we geen foto's van Jane op hyves of facebook willen. Een nichtje heeft dat toch gedaan, waar ze met haar dochter en Jane op staat, ik vind dat echt respectloos. Ons werd ook gevraagd waarom niet, dat hebben we uitgelegd en toen begon de discussie. Gelukkig is die nu stil gezegd omdat je dit niet via de mail moet gaan doen. Vind het zo raar tegenwoordig moet je strijden om je privacy. Maar goed hier komen we wel uit hoor, maar hier houden wij ons dus mee bezig naast het onwijs genieten van ons lieve meisje.

Liefs Roossie

Geplaatst

Joepie Kim heeft de wonderolie toch geholpen!!!!!

Roosie wat vervelend zeg dat die foto toch op hyves gezet is tegen jullie wensen in. Lekker he genieten van Jane!!

Wij hebben ook voor Ruben al zijn ziektenkosten pasje binnen en de kinderbijslag is ook al aangevraagt. Morgen middag gaan we een spaarrekening voor de kleine man openen. 1 op zijn naam en 1 op onze naam voor zijn studie. Nu alleen nog voogdij regelen, maar we weten niet wie hier voor te vragen....... moeilijk.

Geplaatst

@Sandra ja dat gaan wij ook nog doen een spaarrekening. Over voogdij hebben wij het nog niet gehad, vind het ook moeilijk een keuze te maken.

Ja ik baal van die foto op Facebook ik vraag haar nog wel die foto te verwijderen.

Liefs Roossie

Geplaatst

mieske & kaykay gefeliciteerd met jullie meisjes!!

@ kim! joehoe veel succes met de bevalling! nog even en jullie kleine is er!

Hier gaat het prima! we genieten met volle teugen van ons kleine meisje! ze is heel nieuwsgierig en wil overal bij zijn

nu al! overdag is ze veel wakker en snachts slaapt ze en moet ik der wakker maken voor een voeding.

ze huilt bijna niet en als ze huilt is ze goed te troosten. even knuffelen of een speentje

1392692877_5_uExO.jpeg

1393118474_5_amSm.jpeg

Geplaatst

sky wat fijn om te horen dat Senna het ook zo goed doet, heerlijk zeg!!

volgens mij heeft Senna het neusje van papa?

leuk om te zien, dat pakje wat senna op de eerste foto draagt heeft Imke ook haha

Geplaatst

@Sky wat fijn dat het zo goed gaat met Senna en jullie zo aan het genieten zijn. Jane heeft ook dat pakje van de eerste foto waren haar eerste kleertjes.

Liefs Roossie

Geplaatst

Kaykay proficiat met jullie meisje!!!

Kim wat fijn! Kun je eindelijk aan de gang! Ik wilde je net nog een tip gaan geven voor het opwekken van de bevalling maar het is niet meer nodig.....(een orgasme :censored2:) haha Zet 'm op meid!

Sky wat een mooi meisje hebben jullie! Het zijn wel allemaal beauty's hier hoor op het augustus topic! En de meiden krijgen de overhand!

Hier het borstvoedingsavontuur toch gedeeltelijk opgegeven...Het bleef te pijnlijk voor me om Danique aan te leggen. Ze dronk dan ook maar heel weinig, maar wilde dan wel na een half uur weer! En aangezien mijn tepels al erg geïrriteerd waren was dit geen doen meer. Ook was ik de hele dag alleen nog maar bezig met het geven van borstvoeding en de stress die dat met zich meebracht. Zelfs een keer jankend al het bezoek afgezegd omdat ik er helemaal doorheen zat en ook helemaal geen tijd had voor bezoek! Nu hebben we dus de knoop doorgehakt om te stoppen met aanleggen. Wel kolf ik de melk af want dat gaat heel goed dus krijgt ze mama's melk nu via het flesje. Omdat het nog niet helemaal genoeg is voor alle voedingen krijgt ze ook KV erbij. Om en om een flesje borstvoeding en KV. Dit gaat heel goed en Danique is heel tevreden. Ze huilt niet veel alleen s'avonds heeft ze een huiluurtje. Gelukkig s'nachts niet en slaapt ze al door tot 3.30 - 4.30 uur en dan is ze wakker maar ze huilt niet! Flesje erin en ze slaapt weer door. We mogen dus niet klagen!

(Oja, er staat een nieuw blogje van ons op de BB site!)

Geplaatst

@Kim, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON! Doe rustig aan en geniet van jullie mooie droom! Je verhaal lezen we nog wel.

@Miekske, vervelend meis dat het niet wil lukken met de borstvoeding, het moet ook niet ten koste van alles gaan hé. Jullie hebben een mooie oplossing gevonden, waardoor ze toch de goede voeding binnen krijgt. Fijn dat het verder goed gaat met je dochtertje! Ik heb je blogje gelezen op de babyboom site met de mooie foto's erbij.

Eergisteren hebben we toch echt het 1e lachje van Jane gezien, niet meer een lachtrekje maar een echte lach, oh wat smelt ik dan als ze lacht!

Verder is ze wat haar aan het verliezen, vooral bij haar voorhoofd, ze heeft nu net zo'n kapsel als haar vader hahaha.......ben benieuwd wat er voor haar terugkomt.

Hier een foto van onze Jane van 19 aug. http://www.babybytes.nl/fotos/leden/26/2691156-31974269.jpg

Vandaag is ze alweer 4 weken! Wat vliegt de tijd!

Liefs Roossie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden