Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ah, kijk: daar is het goede nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter!!!!!!!!!!!!

Super joh... en nu dus flink aan het wennen en genieten.

Volgens mij lijkt ze wel op jullie? Zien jullie zelf uiterlijke overeenkomsten?

Heel veel geluk met elkaar!

liefs, Dee

Ps: helaas geen baby van dezelfde menopur lichting als Danique, poging is hier mislukt maar het was uiteraard het proberen waard...

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Miekske gefeliciteerd met jullie dochter! Lekker genieten nu met z'n drietjes! Gelukkig is alles goed afgelopen! En wat een mooi meisje!

Liefs Roossie

Geplaatst

Gefeliciteerd Miekske! Ik vroeg me al elke keer af hoe het met je zou zijn, ben blij dat je wat hebt laten horen van je!

Wat een prachtige meid hebben jullie! En een hele mooie naam en al zo'n bos haar wow!

Geniet lekker van jullie tijd samen. veel geluk!

Geplaatst

Hier op de 40 weken vandaag! Maar nog geen enkele actie.

Had gister wat las van krampen, maar dat heeft tot niets geleidt.

Ben zooo ongeduldig, ga vandaag maar even naar het winkelcentrum om de verveling te doden.

Mijn man zegt al maanden dat hij de 23e (dinsdag) komt, ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen......

Geplaatst

Wat een krullenbol Miekske, van harte proficiat meid!!!

Ben blij dat alle baby's goed gaan en dat iedereen zijn leventje weer beetje bij beetje aan het oppikken is.

Ik ga zo aan de ananas want ik ben helemaal aan het uitpuilen. Slaap geen ene nacht meer en zwerf tussen bed en bank.

Maandag mogen we weer naar controle maar hoop de kleine man dan al te hebben geworpen ;-)

Fijne dag meiden, geniet van het weertje!!!

Geplaatst

hoi dames

Miekske, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Danique!!! een mooie naam en wat een mooi meisje zeg!!! een flinke bevalling, je hebt lang moeten wachten tot je mocht gaan persen maar je hebt het toch maar gepresteerd, geniet van deze bijzondere kraamtijd en jullie grote geluk!!!

liefs

Babeth

dames die nog moeten bevallen, toi toi toi, het wachten is moeilijk he!!! nog even meiden

liefs

Babeth

Geplaatst

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus 18-07-2011 Zoon geboren met 38w:bcbbboy2:

Roossie (40) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi 30-07-2011 Jane geboren met 39w4d:bcbbgirl2:

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan! 02-08-2011 Storm geboren met 40w1d :bcbbboy2:

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi 14-08-2011 Senna Lizzie geboren met 40w6d :bcbbgirl2:

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi 18-05-2011 Lise en Xam geboren met 28w1d :bcbbgirl2::bcbbboy2:

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF 3-8-2011 Hayley geboren met 38w6d :bcbbgirl2:

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp 08-08-2011 Imke geboren met 39w0d :bcbbgirl2:

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP 23-05-2011 Esmee Angelina geboren met 27w6d :bcbbgirl2:

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf Heel verdrietig, miskraam met 9 weken 22-1-2011

Witje (34) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp 05-08-2011Ruben geboren met 37w6d :bcbbboy2:

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD 16-08-2011 Danique geboren met 39w3 :bcbbgirl2:

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01 maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje

Geplaatst

Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Hier gaat het goed! Helaas wil het met de borstvoeding nog niet zo vlotten maar we geven niet op! Danique heeft zo'n krachtige zuigreflex dat mijn tepels helemaal kapot zijn. Ik ben toen overgegaan op kolven en dit is te doen maar het is nog niet voldoende op gang zodat ze ook bijvoeding krijgt. Dit alles via finger feeding zodat ze wel terug kan aan de borst als die straks genezen zijn...

Het is moeilijk en we zijn er veel tijd mee kwijt dus de traantjes zijn hier ook al rijkelijk gevloeid. Maar het komt goed en we zijn zo gelukkig met ons kleine meisje.

Babeth wat een prinsesje is Imke toch! Ook al zo mooi...

Moto, Kim, Kaykay, Emm succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

Miekske laat die tranen maar konen hoor......hier nog steeds haha

Imke dronk bij mij in het begin dmv een cupje de flesvoeding, werkt ook goed.

Ik hoop dat je tepels gauw genezen zijn en dat de bv lekker op gang zal komen, mag je iets op je tepels smeren? Bij mij werkte de bepanthene crème erg goed.

Liefs Babeth

Geplaatst

Miekske, daar is ze dan, Wat fijn. Gefeliciteerd met jullie dochter!

WelkomDanique

Jammer dat je tepels zo pijnlijk werden. Hopelijk gaat dit snel voorbij. Ik had in het begin ook wat pijnlijke tepels (maar niet zo erg dat ik de bv niet kon geven), zelfs met korstjes erop. Die ergste pijn verdween na een paar dagen, nu zijn ze nog wel een betje blauw. Vooral na een dag zoals gisteren, storm heeft af en toe een dag dan wil hij niets anders dan de borst. Best vermoeiend. Ik denk dat dit is om de productie te verhogen maja. Hij komt snachts om de twee uur. Merk dat dit er in aan het hakken is, ben steeds afweziger, vergeetachtiger. Maar ik weet ook dat dit een korte periode is, en snachts geniet ik regelmatig van die intieme ogenblikken samen met storm.

Babeth, wat een lief meisje!Haha, daar ben jij het vast helemaal mee eens. Lieve tekst op je kaartje. Is grappig, tussen al die blauwe kaartjes op de kast pronkt dat ene roze kaartje extra.

Moto en kim, hop dat jullie nu snel jullie kleintjes in je armen mogen sluiten.

Geplaatst

Gefeliciteerd, kaykay!

Vandaag bij vlos geweest en inwendig onderzocht, mijn cervix is al goed verweekt en ingekort en gekanteld. Maar ze kon nog niet strippen. Toch wel blij dat er in ieder geval iets aan het gebeuren is! Donderdag mag ik weer langskomen en dan gaat ze nogmaals kijken. Er wordt dan ook een afspraak gemaakt voor naar de gyn in zh, maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.

Mijn man roept al maanden dat hij op dinsdag de 23e geboren gaat worden, ik hoop dat hij gelijk gaat krijgen. Ik heb wel al wat last van gemene steken in me buik, dus ik hoop dat het gaat doorzetten en dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt.....:toppie:

Geplaatst

@Kim ik hoop dat je man gelijk heeft! Mijn man had op 4 min na gelijk. Mannen kunnen er dus wel een gevoelige snaar voor hebben. Jammer dat je niet gestript kon worden, maar er zit beweging in! Succes nog met deze spannende dagen!

Zaterdag bbq gehad bij schoonfamilie iedereen dook zo wat op Jane, ze hadden haar mooie oogjes nog niet gezien. Daarna was ze erg onrustig van de vele prikkels was er al bang voor. Deze middag was ze pas rustig, voorlopig geen feestjes gelukkig wil dat ook even niet meer. Mijn man zei ze moet er aan wennen, maar ik vind haar nog te jong voor al die drukte.

Hier komen de kraamvisites flink op gang!

Liefs Roossie

Geplaatst

Kay Kay proficiat met jullie kindje. Wat een byzondere naam...zit daar ook nog een bepaalde betekenis aan vast? Wens jullie veel geluk toe.

Vandaag bij de gyn. op controle en onze beeb is op zeker aan het indalen. Hij ademde op eigen kracht al in mijn buik en (zonder overdrijven) stak hij zijn tong uit. Nu al (?) Dus dat gaat me nog wat worden poeh poeh.

Verder kon ze geen datum noemen, het kan nu of in week 42 alsnog geboren worden. We leggen ons er dus maar bij neer maar zaterdag had ze dienst en het leek haar wel gezellig om mijn bevalling toe doen...Dan denk ik ja, jaaaaaaaaaa zou ze meer weten.

Nou ik ga maar weer proberen om wat te slapen zodirect. Ik poets me nog steeds suf maar ga nu minderen hoor, dat beloof ik jullie ;-)

Geplaatst

Nou kim als je man gelijk heeft komt jullie kleine vandaag!!!!

Moto grappig he wat ze op een echo kunnen zien, maar ademen???? oefenen waarschijnlijk er zit alleen nog maar vruchtwater in je buik toch??

Hier gaat alles zo zijn gangetje, Ruben is in 1 week tijd 230 gram aangekomen dus woog vanmorgen 2750 gram. En dat alleen op mama melk. Ben er best trots op moet ik zeggen. Hij is vrij rustig en tevreden en is steeds vaker en langer wakker. Kijkt dan heel wijs de wereld in.

Zaterdag hebben we met zijn 3tjes boodschapjes gedaan, 's middags op visite geweest bij vrienden en zondag rondje in de auto gereden en wat gewandeld op de Zeedijk en koffie ergens gedronken. We trokken veel aandacht met ons kleine poppetje.

Oeps er huilt er 1 hier heeft een vieze luier (waar hij een hekel aan heeft) en honger dus tot later!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden