Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@mari..klinkt als een heerlijk weekend!

@marlijne..gingen jullie niet met zijn 2-en maar met meer mensen weg?! Vervelend dat je je niet op je gemak voelde..

Ik herken dat huis-mus gevoel ook wel..dat had ik nooit, maar sinds een jaar veel meer. Dat is al van voor het besluit tot IVF...ik wordt gewoon rustiger ..zou het mijn leeftijd zijn ;-)

Confonterend al die gezinnetjes/kinderwagens...heb ik ook vaak gehad mn voordat Tim er was. (I'm counting my blessings !!!)..Mijn schoonzus presteerde het om te vertellen dat ze zwanger waren van een 2e tijdens een familieuitje in het dolfinarium...timing...!!! > En dat terwijl ik al een paar keer bij haar in tranen/tegen tranen aan over het uitblijven van onze zwangerschap gehad had..

Geen probleem dat je niet iedereen noemt hoor!!

@sandra..wat vervelend een overspannen man..Ik hoop dat hij tot rust komt voor de bruiloft!

Hier fijn dagje gehad vandaag...heerlijk dat voorjaar!!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kom zo met een reactie, eerst even eten! Moest even gauw lezen.:happy:

Geplaatst

Hee Meiden,

Daar was ik weer!Heb jullie wel gemist hoor!!

Friesland was echt niet ons weekendje weg haha.Maar ondanks dat hebben we het erg gezellig gehad.

Volgende keer toch maar de bossen in ;)En dan met zn tweetjes!!We gingen met vrienden en hun zoontje van 2.

Zon lief mannetje!!Maar Peet heeft zich veel lopen irriteren.Gister was een echte dip dag en wilde hij s ochtends al naar huis want hij verveelde zich!

Leuk als je met 1 auto bent!!Dus toch maar gebleven en pas vanmiddag om half 3 weg.

Dus voortaan lekker met zn tweetjes en de honden!

@Goofy,Aaaaa meen je dat???Vind het wel leuk hoor!!Maar maakte een grapje :P!

Nog 2 dagen en dan mag je beginnen!YEs yes yes!!

Ik neem aan dat je die labkosten wel gewoon terug krijgt??

En 40 euro voor de jaaropslag vind ik mee vallen!

Wij moeten voor de cryootjes 75 euro per jaar betalen!Maar het blijft zonde van je geld mits er een mooi mini mensje voor terug komt ;)

Wat ben jij trouwens aktief geweest!!Zo zie je maar wij zijn er niet en je ratteld er op los ben benieuwd of je dit zo blijft nu wij weer terug zijn :P i hope so!Gezellie!

@Bikkel,Yes!!Eindelijk starten!!Dan gaan we gelijk op!!

Samen met nog iemand geloof ik!

@Tusele,Ook jij rond de 10de starten!!Wat leuk gaan we toch met een groepje meiden starten rond die datum:D fijn dat jij ook weer van start mag!

@Reis,Welkom hier op het forum!!Hopelijk heb je wat aan dit fijne forum!

@Wannabemom,Heerlijk een weekje portugal hopelijk ben je dan zwanger!

Dan is het dubbel genieten en je hebt het zeker weten verdiend lekker gaan genieten!

@Meezie,Wat fijn om te horen dat je hechtingen er uit zijn!En zijn de duivels er al?Hoeveelste ga jij ongeveer starten?

@Danielle,Welkom hier en op naar een positieve test!

@mijnbaby,Wat een super nieuws!!!ga duimen voor je meis!!Van zon cryo ben ik zwanger geraakt!!Dus het moet gewoon goedkomen ;)

@Maris,Jullie weekendje was dus geslaagd?!Lekker warm?In friesland was het best fris!!Maar gelukkig geen regen!Hoe is het afgelopen met die vriendin die zo moeilijk deed?

@marlijnne,Even een paar hele dikke knuffels voor jou!!

Hopelijk heb je ondanks alles nog wel een beetje kunnen genieten.

@Sandra,Ach jee hoe gaat het met vriendlief?En nog veel regelen voor de bruiloft?

Ik ga even snel koken.Vriendlief moet vanavond/vannacht werken.Dus heerlijk even alleen thuis!!

Geplaatst

Jooeeehheee, de bende is weer compleet!:blowkisses:

Fijn dat jullie allemaal weer heelhuids thuis zijn gekomen! (op de hechtingen van Meezie na dan.)

@ Marlijnne, wat balen dat het niet helemaal vlekkeloos is gegaan. Volgende keer maar lekker met manlief op stap. Hoop dat je ondanks alles wel heb genoten. Gooi die tranen er maar uit als jij dat nodig vindt. Krop het niet op. Hier een stevige digi-knuf voor jou!!!!:knuf:

@ Bianca, Ook voor jou minder dat je vriend zich heeft zitten vervelen en irriteren. Jammer. Je schreef het al dat hij zich gauw verveelt en daarom de laptop meeneemt! Jammer ook dat het in Friesland fris was. Hier was het echt heerlijk. De meter gaf 23 gr :sunny: aan en lekker uit het windje was het toch pittig hoor. Heb mijn neus aardig verbrand. Hahahahha. Even over die date, kunnen we best doen! Was van mijn kant ook een grapje maar grapjes kunnen werkelijkheid worden! En ik probeer zo vaak als mogelijk te komen op het forum. Heb de balans nu wel weer een beetje te pakken. Niet dwangmatig maar gewoon redelijke termijnen/'uren', hahahaha. (niet in alle reclameblokken, hahahahha):msn-wink:

@Tusele, lekker hé, dat voorjaar. Vogeltjes die fluiten, de bomen schieten uit! Laat de zomer maar komennnnnnnnnnn!!!!!!!!:toothy4:

Was je vrij vandaag?

@ Sandra, balen dat je man overspannen is. Niet raar eigenlijk na alles wat jullie hebben meegemaakt en meemaken. Van hier ook een digi-knuf voor julllie!!:knuf:

Up-date van hier:

Vandaag nog 2 daagjes wachten en dan is het zover. Spannend :confettistars:! Ik kijk er echt naar uit om de 1ste spuit te zetten. Als je dan eenmaal de Puregon erbij gaat spuiten dan vliegt de tijd.

Verder gaat het wel weer. Het mijn zin weer aardig terug na dit goede weekend. Heb ook niet meer zo fel gereageerd op mijn vriend. Ook geen waterlanders mee gehad. PPPFFF, ben daar wel blij om. Telkens met een brok in je keel lopen en je gewoon niet fris en fruitig voelen is gewoonweg niet leuk! De oude Goofy is er nog niet helemaal maar dat komt GOED!!!

:smilybird:

Meiden, fijne avond en misschien (niet dwangmatig) tot straks en anders tot morgen en weltruste!

Digi-knuf voor jullie allemaal.

Oooo, ben zo blij dat jullie er allemaal weer zijn.

:woohoo:

Geplaatst

:icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower:

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: misschien verder in april

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Mari-83: verder met de cryo's

:icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower:

Ff het lijstje naar voren gehaald.

Zijn er nog veranderingen?

Geplaatst

Hahaha Goof wat ben je toch een lekkerding he!!!

Dus je bent nu een heerlijk zontomaatje!!

23 graden!!Ben zwaar jaloers!!Je zat op het park overal heerlijk behalve bij ons huisje!!Leek wel windkracht 6 haha.Was blij dat peet zijn laptop mee had genomen.

De internet verbinding was zeer slecht ene moment had je internet dan weer 5 min niet.Had hij in iedergeval nog een klein beetje afleiding en vermaak.

Moet steeds zo lachen als ik jou in dit topic ziet!!

Ben gelukkig niet de enige met van die grote berichtjes!

Werk aanstekelijk he haha.Ik ben ook lichtelijk afgekickt hoor!!Het is vandaag gelukkig rustig op het forum scheelt ook weer :P

Nog 2 daagjes tijd vliegt ineens he!!Ging jij nou het korte of het lange protocol doen??Oeps vergeten sorry!

Nu vriendlief vol pompen met vitaminen ;) Want die moet in top conditie zijn he!

Goed om te lezen dat je beetje bij beetje de oude jij weer aan het worden bent.

Wat een gesprek soms wel niet kan doen he.Gelukkig hebben jullie een goed gesprek gehad en dan reageer je sowieso al minder fel als je je hart even goed hebt kunnen luchten.De oude goofy komt heel snel weer terug!!weet ik zeker ;)

Hele dikke digitale knuffels terug voor jou!!

En tot snel!! Knuff

Geplaatst

@ Bianca, ik kan ook best korte berichtjes schrijven hoor! Ze staan er vast wel ergens tussen. Ja, dat je moet zoeken.................. Werkt echt heel aanstekelijk. Wie zou ermee begonnen zijn. Was dat niet.................................. Bianca?????????:36_11_6:

Jammer hoor dat het daar zo koud was. Brrrrr.:thmbdn:

Wij gaan het lange protocol volgen.

06.04.11 start Deca

19.04.11 start Puregon.

30.04.11 1ste FM.

Ik vind het echt superleuk dat we elkaar allemaal hebben. Zonder jullie zou het voor mij echt een heel stuk moeilijker zijn.

Jullie zijn goud waard. Allemaal!!!!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: misschien verder in april

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: 29 april start decapeptyl, 1e ivfpoging

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Mari-83: verder met de cryo's

Geplaatst

Hee!!ja ik zie het idd dan je ook korte berichtjes kan sturen!!

Ik zie dat nu valt me tegen van je

:36_11_6:

Oja dat was het als jij in je wacht weken zat ging ik beginnen met prikken.

Het is zo fijn he om je ei kwijt te kunnen op het forum!!

Je leert er ook zo veel van ik zelf heb er ook erg veel aan gehad!

Oja ik was afgelopen zaterdag al op tv whaha heb mezelf zo vaal gespot.Vanaf minuut 40 was ik zo vaak in beeld :36_11_6:

Geplaatst

Bianca je tv debuut is al geweest......

Gelukkig heb ik uitzending gemist hehehhe;-)

Jammer dat het in Friesland wat minder was,maar dat maken wij in forumland weer helemaal goed meid.

Moet je morgen al weer werken?

Bedankt voor alle lieve berichtjes,jullie zijn allemaal schatten!!!

Nu ff gtst kijken!!

lfs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb even niet gelezen en heb weer ontzettend veel gemist hier zeg! Wat een gezellige drukte! De hormoonspuiten, terugplaatsingen en wachtweken vliegen me om de oren en kan het haast niet bijhouden! Sorry dames....

Hier gaat het bijna volgens schema, ik ben volop aan het spuiten, nog een paar dagen dan volgt de punctie! Wordt dus weer spannend! Morgenvroeg weer fm en dan hopen dat ze me meer kunnen vertellen!

Nou, ik ben weer helemaal sufgelezen, ga snel naar de bank voor de buis! Fijne avond allemaal!

Groetjes Esly!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Voor alle dames onder ons die zwanger zijn; gefeliciteerd!

Voor degene die er interesse in hebben zal ik even kort vertellen waarom ik mij hier heb aangemeld op forum.

Eind 2007 kreeg mijn man te horen dat hij een vergevorderd stadium van zaadbalkanker heeft, destijds was hij 23 en ik 21. De grond onder onze voeten leek weg te zakken, is deze diagnose wel voor mijn lieve man? Zodra de diagnose definitief was is manlief meteen doorgestuurd naar het AMC om zaad in te leveren i.v.m. de komende chemo kuren. Na 5 chemo kuren en een 8 uur durende operatie waarbij de zaadleiders kapot zijn gesneden i.v.m. het verwijderen van de tumoren krijgen wij op 15 april 2008 het goede nieuws dat manlief schoon is. Wat zijn wij gelukkig, niet normaal.... Maanden na de operatie blijft de ejaculatie weg welke tot op heden nog niet is teruggekomen. Bij controle bij zowel de oncoloog/uroloog zou manlief een retrograde ejaculatie hebben, er is dus nog hoop op een kleintje van ons samen.

In januari 2011 hebben we besloten om het inschrijfformulier IVF/ICSI in te vullen bij het VU Medisch Centrum te Amsterdam. Binnen 4 weken (14 februari 2011 was onze eerste afspraak) zitten we met de gynaecoloog om tafel. Om er alles aan te doen om zwanger te worden ben ik alvast op 14 januari gestopt met roken en mijn medicatie (anti-depressiva i.v.m. de ziekte van mijn man destijds). De gynaecoloog was supertrots op mij!

Na een aantal keren bloed prikken, SOA/HIV testen (alles is gelukkig in orde bij ons) hebben wij nu op 18 april een afspraak om te bepalen wanneer we met de hormonen voor het ICSI traject gaan beginnen. We hebben er zoveel zin in.

Ik wens een ieder heel veel succes en kracht toe, uiteindelijk komt alles goed!

Geplaatst

Klopt Marlijnne,Alleen is het via de televisie toch leuker om te kijken kijken als via de computer. ;)

Jullie hebben allemaal super weer gehad zo te lezen!!

Morgen moet ik idd weer werken.Donderdag alleen vrij en heel het weekend ook werken bleh.

Ik werkte nooit in het weekend en s avonds maar nu moet ik wel.

Ik vind gtst de laatste tijd zo saai!!Of ligt dat aan mij??Sommige dingen zijn zo langdradig!!

Hoe gaat het nu met je??Voel jeje al weer ietsjes beter?

Liefs x

Geplaatst

Hoi Melis,

Welkom hier.Jeetje wat hebben jullie een hoop moeten doorstaan zeg!!Hoe gaat het nu met je man/vriend?Hopelijk is hij nog steeds kanker vrij!

Wat spannend zeg!!Heel dit traject is dus helemaal nieuw!!Mocht je vragen hebben kun je die altijd stellen!!

Heel erg veel succes!!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Heey Bianca,

Thanks voor je lieve berichtje.

Mijn man is na 3 jaar (gelukkig) nog steeds kankervrij. Alleen hebben we vorige week te horen gekregen dat het geen retrgrade ejaculatie (zaad gaat dan naar de blaas i.p.v. naar buiten). Door de kanker en de chemo kuren wordt er helemaal geen zaad meer geproduceerd bij manlief, helaas....

Maar........... Gelukkig hebben we 20 rietjes in het AMC met weliswaar kwalitatief niet zo goed zaad (840.000 beweeglijke zaadcellen) maar voor een ICSI traject een prima score.

Hoe ver ben jij nu in het traject?

Liefs Melissa

Geplaatst

Heej meiden,

Ik moet nog bellen hoe en wat maar denk dat ronde 4 wel in april/mei gaat plaats vinden, ik zit nu nog op het wachtbankje, maar heb al wat rozige afscheiding en zo begon het de laatste keer ook.

Heel veel sterkte voor iedereen, deze ronde

Liefs

Geplaatst

En dan zeggen ze dat ik veel schrijf! Hahahahahahha.

Bianca, je wilde gewoon niet dat we je op tv zouden zien :happy4:. Je hebt gewoon 1 week later gezegd. Hahahhaha. Ik ga uitzending gemist kijken. hahahahha.:happydance:

Melis, jeetje wat een verhaal! Heel veel succes en inderdaad mooi gezegd, uiteindelijk komt alles goed!!!!:toppie:

Juliaantje, welkom hier en ook heel veel succes. Ik had het graag anders voor je gezien. Sterkte.....

Meiden, ik ga nu Grey's kijken.

-xxx-

Geplaatst

Hee Melissa,

Graag gedaan hoor!

Hopelijk Hebben jullie genoeg aan de rietjes!! Je hebt maar 1 goede nodig!!Want volgens mij is de hoeveelheid gewoon redelijk toch!?!

Wat goed dat de kanker nog steeds weg is!!En dat nieuws wat jullie vorige week te horen hebben gekregen lijkt me verschrikkelijk

maar jullie hebben 20 rietjes in de vriezer en dat moet dan ook wel weer een fijn gevoel geven!!Dat jullie dan via deze weg toch nog een kans hebben om

jullie wens uit te laten komen.Ik hoop het van harte!!Word zo te lezen wel eens tijd voor wat goed nieuws!

Ik heb 9 iui behandelingen gehad.

Daarna 2 ivf behandelingen gedaan en van de allerlaatste cryo zwanger geraakt.

Met 8,5 week was er geen kloppend hartje meer.En met 9weken (22 januari) hebben we de miskraam opgewekt.

Nu gaan we 9 mei starten met de allerlaatste icsi behandeling.We hopen op een nieuwe zwangerschap en anders is het voor ons afgelopen.

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoi Juliaantje,

Meid verlies de moed niet!!Je bent nog zo vroeg!

Het kan ook een innesteling bloeding zijn he!!

Dat lees je ook zo vaak!Dus hopelijk ga je dit topic snel verlaten omdat je gewoon zwanger bent!

@Mijnbaby,Ja echt he vind er geen snars meer aan ook dat van lucas en ludo enzo ben ik spuugzat!Zit nu meer secret story te kijken vind ik zo nu en dan ook wel grappig.

@Goofy,Ik en veel schrijven??Moet toch iemand reageren op iedereen whaha.

Nee echt ze zeiden het weekend van 8 april.Maar zag in de promo steeds stukjes van de opname waar ik bij was dus dacht dat het afgelopen weekend dus wel moest komen en idd was ook zo!!Gek hoor jezelf terug te zien walgelijk whhaha.

Ga jij Grey's kijken ik zap hem net over hahah

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden