Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh ja Sandra,

heb toch nog even gecheckt, het topic heet: wie start ook IVF/ICSI in augustus. Meld je je ook aan? Kijk maar even.

En ik heb trouwens ook wel woorden hoor met m'n man. Meestal gaat het gewoon hartstikke goed tussen ons, maar soms barst de bom wel es. En dat mag ook, dat is ook wel logisch natuurlijk. Het is zo'n spannende en enge tijd! Soms wil ik wel es naar hem schreeuwen dat IK al die ellende moet doorstaan, omdat HIJ geen goed zaad heeft. IK moet al die hormonen spuiten met alle nare bijwerkingen vandien en IK moet die ellendige punctie doorstaan. Maar goed, ik probeer me in te houden, omdat ik weet dat hij het ook verschrikkelijk moeilijk vindt dat ik idd alles moet doorstaan en hij kan er niets aan doen.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Lianne:laugh:, meid, van harte gefelciteerd:icon_flower:, supernieuws!

Meiden, dat wil ik meer lezen hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!:happy:

@ Sandra, meid wat balen zeg voor je dat je zo in het velleke hebt gezeten en nog zit eigenlijk. Maar meid, geeft niets dat je zo weinig schrijft. Ik ben hier ook bijna niet meer te vinden. Maar lees zo af en toe mee en reageer dan wel eens. Maar wel goed dat jullie hebben gepraat. Heel belangrijk. Daar zijn mijn partner en ik nu ook wel achter. Misschien komen we elkaar wel weer in de volgende stap binnen het traject tegen. Ik zou het wel leuk vinden maar ik begrijp je gevoel dat het nog zo lang duurt. Dat heb ik nml ook! Pffffffffff, maar weet, wij zijn de wereldkampioen wachten en dat is ook een hele prestatie:happy7:.

En even over 11.06.11. Je laat ons niet in de steek hoor :mad:. Ik ben ook helemaal nergens mee bezig in het traject (tja, met wachten) dus je komt gewoon. We moeten trouwens nog even een tijd afspreken om op de afgesproken plek te verzamelen:happy3:. Dat doe ik liever via de mail ivm met de privacy, oke?

@ Bianca, je ben een toppertje:icon_flower:!!!

Nou meiden, fijne zaterdagavond en zondag en tot schrijfs en ziens op 11.06.11! (Heb er zin in:happy1:!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaa, de theeleuten komen eraan! Nog een weekje meiden! Spannend vind ik het, maar heb er ook erg veel zin in ;)

Geplaatst

Hoi meiden,

Zo vandaag terug gekomen van vakantie en na even een paar wasjes gedaan te hebben toch maar weer achter de laptop gekropen om de verhalen te lezen. We kunnen wel concluderen dat er een hoop gebeurd is!! Mijn vriend en ik zijn echt erg verdrietig geweest. T viel erg tegen, maar tijdens de vakantie hebben we de eerste poging een goed plekje kunnen geven. Gelukkig maar.

Die kanjer van mij heeft er ook iets moois voor terug gegeven want toen we drie dagen geleden bij avond bij de Trevi Fontein aan het genieten waren....zakte hij ineens op 1 knie en vroeg me ten huwelijk...WAUW!!!!!!!!!

Ik moet er nog even inkomen (hopelijk begrijpen jullie dat...) dus even snel een paar opvallers....

Gabriella....wat vreselijk vond ik het om te lezen!!!! Was zo blij voor je...Hoe gaat het nu met je???

Hoopvol: wat naar dat het niet gelukt is...pffff zwaar hè!!

Lianne & Meezie: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Bianca: Hoe is tie met jou??

Bikkel: Wanneer is jouw bloedtest??

Veel liefs!

Geplaatst

woensdagmorgen om 7.50 moet ik bloedprikken en dan krijg ik 's middags telefoon van Leuven!

Fijn om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad met als afsluiter een aanzoek!! Mooi!!! Hebben jullie ook al een datum?

Altijd fijn als er naast teleurstellingen ook mooie dingen gebeuren!

Succes met de nieuwe poging!

Geplaatst

Och Sandra... Wat heftig en zwaar allemaal! Ik kan me zo goed voorstellen dat je er boos en wanhopig van wordt! Het is ook niet helemaal terecht van je man dat ie zo lang wacht met jou te vertellen hoe het zit. Probeer alle spanningen er goed uit te krijgen door goed met elkaar te praten. En ook daarbij mag je best boos en verdrietig worden.

Patries gefeliciteerd!!! Geweldig, op zo'n manier ten huwelijk gevraagd te worden!

Ik heb vanmorgen een terugplaatsing gehad. Van de 32 eicellen waren er 29 goed, en zijn er uiteindelijk 20 bevrucht. De beste is teruggeplaatst, en wat er met de overige 19 gaat gebeuren hoor ik komende week.

Wel echt stoer om te zien: ze hadden een foto van de embryo (uitvergroot) liggen. Die mocht ik hebben als ik zwanger zou zijn. :)

We hebben wel een echo foto meegekregen van de embryo in mijn baarmoeder. Leuk!

Geplaatst

Lianne yoehoeeee gefeliciteerd meid!! Superrr!!

Liedje ik ga heel hard voor je duimen! Wanneer mag je testen?

Patries wat fantastisch....trouwen......

Fijn dat jullie het samen een "plekje" kunnen geven!

Lfs

Geplaatst

@Marlijnne, ik mag 20 juni een bloedtest doen en 22 juni een plastest. Denk dat het het laatste gaat worden... Ik heb niet echt veel zin om bij de huisarts te moeten zitten als het negatief zou zijn. Dan liever gewoon met vriendlief thuis. Doe ik doe bloedtest later nog wel.

Enne... Wat heb ik gemist met de 11de? Forummeet? Topicmeet?

Geplaatst

Hoi Patries,

Wat goed om te lezen dat je een lekkere vakantie gehad hebt.

En wat wat fijn dat jullie het samen een plekje hebben kunnen geven.

En je gaat trouwen!!!Wauwieeeeee wat een romanticus!!! Ben niet jaloers hoor ;)!!Gefeliciteerd meis!!!

@Bikkel wat spannend het is bijna zover!!!Duim duim duim!

@Liedje,Jeetje wat heb jij een hoop embryootjes gehad!!!Daar zal bijna iedere vrouw jaloers op zijn :P!!

Ben benieuwd hoeveel er ingevroren gaan worden!!

In welk ziekenhuis ben jij onder behandeling,

11 juni is er een high tea in Bunnik.

Gezellig met de meiden van het forum.Voornamelijk meiden uit dit topic en het uigerekend November topic.Als je het leuk vind kun jeje nog op geven!

@Marlijnne hoe is het met jou??Ben enorm benieuwd naar je blonde lokken :P!

@Goofy toppertje!!

@Maris hoe is het met jou ik heb je al een tijdje niet gespot op het forum!

Hier gaat alles goed.Had gehoopt weer van start te gaan maar zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gelezen heeft het ziekenhuis mij gebelt en verteld dat ze me niet meer als patient willen omdat ik de laatste poging uit me zelf gestopt ben met spuiten omdat ik me een proefpersoon voelde.

Nu zou ik de 27ste een gesprek hebben in Voorburg.Maar had vrijdag gebeld en ze hadden maandag een plekje.Ik gouda gebeld of ze me dossier al hadden endat was t geval die kon ik maandag ophalen.Vroeg voor de zekerheid of deze echt compleet was en dat was het geval.Ik de afspr in voorburg bevestigd kreeg ik een kwartier later een telefoontje uit Gouda dat mijn dossier alleen maar een papier over de opname bevatte na mijn miskraam zucht......Dus heb ze heel het weekend gek gebeld omdat ik gewoon papieren wil hebben waar voorburg iets mee kan.Nu kan ik morgen papieren op halen en probeerde ze zoveel mogelijk uit te printen wat ze hadden.Het verslag zou later volgen.Dus ik hoop zo dat voorburg hier iets mee kan.Vind het erg spannend.Ik ga alleen naar de Intake want mijn vriend kon op zon korte termijn geen vrij meer regelen helaas.

Verder gaat hier alles goed!

Mis het schrijven wel hoor in dit topic!!

Dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

Wij zijn weer terug van een aantal daagjes kamperen. Toch wel lekker even verplicht geen (huishoudelijke) klusjes! Tijd voor ons 3-tjes en een goed boek. Ik heb de vliegeraar in 1 weekend uitgelezen! Twee dagen warm/droog weer. Met inpakken hadden we pech het regende dat het goot. Maarja..er "viel goud" voor de boeren/de natuur. Dus ons natte pak en natte tent is dan een stuk minder erg. Thuis kunnen we het goed laten drogen onder de carport.Inmiddels ligt de tent al droog op zolder. Nog wel een triest momentje..ons konijntje is donderdagavond dood gegaan. Was er best verdrietig onder..hubbie en Tim ook. De achterburen en hun 2 jongste zoontjes hebben heel lief foto's gemaakt en hem begraven..met bloemetjes erbij in het grafje en een mooi kruis en een met stift versierde steen erop en bloemetjes erbij. Een "levensles" zowel voor hun 2 zoontjes als voor onze Tim..

Zaterdag nog een flinke discussie met hubbie over zijn zwembroek. Hij had alleen een strak model en vond dat dat wel kon voor een dagje...

zwembroek.jpg"Als-tie nat is maakt dat toch niet uit? " was zijn redenatie. Zo'n zwembroek de hele dag nat?! De reden waarom het niet goed is, is omdat "het zaakje" tegen je warme lichaam gedrukt zit..natte zwembroek of geen natte zwembroek..Hij is net overgestapt op allemaal wijde boxers vanwege de resultaten (0 levende zwemmers) op de punctiedag...Oh ik vind het zo lastig dat dit zoveel emoties zowel van mijn als zijn kant met zich meebrengt. We hebben er goed over kunnen praten met elkaar..Ik was boos dat hij risico's zo lichtvaardig inschat. En boos dat ik dacht dat hij uitstraling in zijn zwembroek belangrijker vond dan 2 weken gekweekte zwemmers weer om zeep helpen vond. Boos omdat vanuit mijn gezichtspunt dat dit blijkbaar teveel moeite was voor hem terwijl ik veel meer moet verduren vanwege de icsi..en hopelijk ook straks 9 mnd andere "bijwerkingen" en een bevalling...En dat terwijl ik helemaal niet over "schuld" en "wedstrijdje-wie-heeft-het-zwaarder" wil hebben... In zijn visie had hij er goed over nagedacht en wilde geen nieuwe zwembroek omdat hij zuinig wilde doen..en geen geld wilde uitgeven aan het type zwembroek wat hij afschuwelijk vindt..(van die bermuda-dingen zeg maar)

De :dev: zijn gearriveerd hier ...dus de decapeptyl is weer uitgewerkt lijkt me zo..korte cyclus voor mijn doen..26 ipv de gemiddelde 31 dagen.

@melis..ik vond het ook indrukwekkend en erg leuk zo'n mega verkleedpartij ;-) Hoe e.e.a. verdergaat vwb ons traject bespreken we 13 juni..maarja wetende dat zwemmers een "levertijd" van 3 mnd hebben als alles in de tussentijd goed gaat (geen koorts e.d.) zal dat idd wel sept worden in combi met de vakantie.

@gabrielle.. Hoe is het nu met jou/jullie?

@bikkel..nog een paar daagjes voor de test@!!!

@liedje 32(!!!) stuks!!! Wat ben jij een held!!!! Ik duim dat de tp goed is...en ben heeeel benieuwd hoeveel eskimootjes jullie hebben..20 las ik net?!?!

@lianne..van harte!!! vraagje..in het zh waarschuwden ze mij dat na een stimulatiefase een normale zwangerschapstest niets zegt qua uitslag.. HAd jij een tp in een normale cyclus?

@sandra...Schaam je niet hoor..geen excuses..Zie ons (of in ieder geval mij) niet als eenv erplichting!! Meelezen vindi k prima. Herkenbaar dat schelden, praten en huilen...dat schelden..nou ja schelden..Meer ruzie maken vind ik het ergste stuk...maarja. Soms moet je gewoon je hart luchten..Hoe houdt jullie relatie het eronder?! Ik ben van mening dat de onze wel een stootje kan hebben. Mijn man brengt na elke discussie ter sprake dast hij zo bang is dat dit nog eens onze relatie kan kosten. Ik sta daar anders in zolang je met elkaar blijft praten kan het je relatie alleen maar sterker maken..Tenminste als je niet in verwijten richting elkaar blijft hangen....afgelopen weekend was het bij ons ook ff heftig. En nog een ongevraagd adviesje..kan je je pakketje medicijnen niet even bij iemand anders in de koelkast stallen?!?! Als het je zo bezig houdt?

@hoopvol...ik richt mijn hoop ook op september...Hoop dat manlief dan zwemmers heeft en de eitjes goed uit de vriezer komen! En dat schreeuwen..ja heel herkenbaar...zie beschrijving an mijn weekend...was geen schreeuwen van mijn kant (we stonden/zaten bij een recreatieplas op dat moment waar veel mensen waren). Ik ben op een gegeven moment ff weggelopen om stoom af te blazen en mijn tranen de vrije loop te kunnen laten.

@patries..wat romantisch!!! Gefeliciteerd!

@bianca..heftig dat het zh je niet meer wil behandelen!Wel erg rigoreus zeg! waren ze niet voor rede vatbaar? OF was jij er ook klaar mee? Succes met de intake.

Geplaatst

Haha, ik open dit topic en wat zie ik: Een mooie man in zwembroek!!!!

:clap2::laugh: wat fijn dat je weer een mooi bericht hebt gemaakt Tusele!!!! hihi...

Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad ( ondanks je discussie met je man ). Ik kan me zo goed voorstellen dat het enorm frustrerend voor je moet zijn. Wel goed van je dat je dit blijft bespreken met je partner op het moment dat het je dwars zit. Hopelijk doet ie goed zijn best en kunnen jullie weer snel van start!!

Patries, wat romantisch!! Gefeliciteerd hoor! En ben je al begonnen met een aantal dingen te regelen of ga je eerst nog van het aanzoek genieten?

Goed te horen dat jullie de eerste poging een plekje hebt kunnen geven. Is erg belangrijk om weer verder te kunnen.

Liedje veel succes komende weken!! Ga voor je duimen..

Bikkel, het is bijna zover!!! Wat zul je trouwens een lange woensdag hebben!! Ga je geen thuistest doen?

Bianca, hoe was je gesprek vandaag???

Meiden thx voor de lieve reacties!!! Vandaag ook aan de naaste collega's verteld en het dak ging er bijna vanaf!! haha, zo heerlijk enthousiast allemaal. En ze denken er nu al over na dat ze mij straks een poosje moeten missen :) lief he!

29 juni hebben we de eerste echo. Wel spannend hoor, hopelijk gaat het dan nog steeds allemaal goed!!

Geplaatst

Dames met een positieve test van harte gefeliciteerd!!!!

Geniet ervan.

Bianca hoe is het gegaan zoals ik op je hyves kon lezen was er positief nieuws?

Met mij gaat het wel goed heb het heel erg druk en niet zo veel tijd om te reageren. Haha en er komen steeds meer afspraken bij ik zou blij zijn als we vakantie hebben 1 augustus.

Ik heb namelijk wel geen werk meer maar ik ben echt nog drukker dan toen ik nog werkte.

Ik ben dus druk aan het solliciteren, heb morgen een gesprek voor oppas werk voor 2 dagen in de week en dan hoef ik er nog maar voor 3 dagen wat bij te zoeken.

Maar dames ik heb zin in zaterdag ik ben zo benieuwd naar jullie allemaal.

Fijne avond dames

Geplaatst

Tusele nog even een antwoord op je vraag, ik had een tp na stimulatie en niet in eigen cyclus. Bij ons is niet verteld dat de uitslag dan niet zou kunnen kloppen omdat het na stimulatie is. Ben wel benieuwd wat ze daar dan mee bedoelen....

Maris, fijn dat je lekker druk bent!! Gaat de tijd lekker snel, voor je het weet heb je vakantie :)

Succes morgen met je gesprek.

liefs

Geplaatst

@lianne..mij werd uitdrukkelijk verteld af te gaan op de resultaten van het bloedonderzoek en niet van een gewone huis, tuin&keuken zwangerschapstest omdat die niet schijnt te kloppen. DUs positief kan zijn bij niet zwanger en andersom..moest ff lachen dat je mijn plaatje kon waarderen ;-)

Geplaatst

Hey meiden,

Reageer niet veel meer maar lees af en toe wel bij. Blijf toch nieuwsgierig naar jullie verhalen hoe het allemaal gaat!

@bianca; had het nog niet gelezen ergens dat het ziekenhuis je niet meer als patiënt wilde. Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje raar van hun. Ik kan me namelijk ook wel erg goed voorstellen dat je je een proefpersoon voelde. De rijping ging ook niet helemaal zoals het normaal hoort te gaan toch? Ik had wel iets meer begrip van hun kant verwacht.

Goed van je dat je een ander ziekenhuis (of is dat in voorburg een kliniek) hebt opgezocht. Ik hoop echt voor je dat ze jullie daar goed kunnen helpen!!!

@de man in de onderbroek; dat zijn inderdaad de absolute not done broekjes in dit forum!!!! Ben zelf meer van de iets langere onderbroeken dus dat scheelt.

@tusele; de vliegeraar is inderdaad een boek wat je in 1 ruk uitleest. Daarna was ik erg benieuwd naar de film... die viel me dan weer heel erg tegen.

Je frustratie kan ik me enorm goed voorstellen. Wij hebben dat meer met gezond leven, geen biertjes drinken en veel fruit eten.

@de dames die allemaal positief getest hebben; gefeliciteerd!!! Hoop dat jullie je goed voelen, niet teveel kwaaltjes (of juist wel ter extra bevestiging dat het echt zo is) maar geniet er van!!!

Met mij gaat het nu wisselend. Het was erg lastig de draad weer een beetje op te pakken en eigenlijk nog. Vrijdag moeten we naar het ziekenhuis om te kijken of er een oorzaak is voor de miskramen. Heb zelf al veel opgezocht op internet wat ik daar wil bespreken dus kom goed beslagen ten ijs.

Ik weet zelf niet zo goed wat te doen. Er is nog 1 rietje met twee cryo's in de vriezer. Mn gevoel zegt dat ik die zo snel mogelijk teruggeplaatst wil hebben zodat er ook zo snel mogelijk duidelijkheid is. Ik merk na drie jaar heel veel teleurstellingen in dit traject dat ik echt wil weten waar ik aan toe ben.

Aan de andere kant vraag ik me af of ik nog zo'n teleurstelling kan handelen. (erg he, ik denk inmiddels al in teleurstellingen ipv dat het wel zou lukken)

Maar ik zou het graag voor het eind van de zomer allemaal willen weten, en als we die terugplaatsing 'snel' doen kan het maar duidelijk zijn.

Daarnaast heb ik t weekend gedroomd dat die cryo's werden teruggeplaatst (ik zag ze op de monitor gaan) en zag ik daarna in mn droom twee kinderen. Tja, wat moet je daar dan weer mee.... is dat dan een bevestiging dat het allemaal goed gaat komen??? (pfffffff)

Nou, weer een heel verhaal... sterkte allemaal. Jammer dat ik er zaterdag niet bij kan zijn, had jullie allemaal ook wel graag willen ontmoeten en in levende lijve willen kletsen. Maar wie weet komt dat ooit nog.

Voor nu; liefs Gabriella

Geplaatst

@gabriella..Dikke knuffel allereerst...mooi zo'n droom..hoop doet leven..Aan de andere kant ik ben supernuchter..mensen uit mijn omgeving die wel eens voorspellende dingen zien/dromen hebben al zoveel gezegd tegen me. En dat is nog niet uitgekomen dat ik de hoop soms ook opgeef..zucht. Ik snap dat je denkt in teleurstellingen..een overlevingsmechanisme/zelfbescherming. Ik wens je toe dat je er postief in kunt gaan staan met hoop voor de toekomst. Ik ben nuchter, maar toch ook wel bezig met spirituele dingen. Spiritualiteit met twee-boerendochtsvoeten-in-de klei zeg ik wel eens. Af en toe doe ik wat affirmaties en een meditatie(of soms zelfs samen met mijn hubbie) waarin je een toekomstig kindje uitnodigt in je gezin..Klinkt zweverig..voor ons voelt het goed.

Geplaatst

@Tusele; ik ben blij met deze reactie van je. Ik herken wat je zegt met; twee-boerendochtersvoeten-in-de-klei. Ik heb dat zelf ook. Toch blijf ik geloven ook in wat bijvoorbeeld de mensen tegen jou zeggen, dat dat ooit uit gaat komen, op wat voor manier dan ook. Hoe teleurstellend het nu ook is, als je weet dat het ooit gaat komen komt er ruimte om nu ook te genieten in plaats van alleen maar bezig te zijn met die alles overheersende wens. (sja, hoe je dat echt in de praktijk moet brengen is voor mij soms een raadsel)

Ik denk dat iedereen wel dingen om om te gaan met de zware dingen die je meemaakt. Of je het nou spiritueel, zweverig of wat dan ook noemt. Zelf heb ik ervaren dat de dromen zoals ik die van t weekend had, met een bepaald gevoel erbij wat ik niet kan uitleggen, op de een of andere manier uitkomen. Op wat voor manier dan ook. Het enige wat ik er nu aan kan hebben, is dat het je net dat beetje zelfvertrouwen en vertrouwen in de toekomst kan geven om de momenten dat het echt allemaal even zwaar is toch door kan komen. En of dan echt blijkt dat ze uitkomen in de toekomst is voor mij dan van ondergeschikt belang, zolang ik er nu maar wat aan heb.

Maar goed, voordat ik me helemaal laat gaan in de spirituele gevoelens weer even terug op aarde waarbij de was gedaan moet worden, het huis opgeruimd... En we hebben ons (geweldige, fantastische) vakantie busje verkocht... :( We krijgen er een mooie voor terug maar vind het toch wel erg jammer. Dus ook die met beide benen op de grond nog even goed uitsoppen voordat ie weggaat. Zijn jullie nog bezig geweest met een busje?

Geplaatst

@gabriella..fijn dat mijn reactie je goed deed. We gaan 2e pinksterdag bij een persoon kijken die er 2 in de vekroop heeft..een lange en een korte. Bij de lange kan 1 zithoek aangepast worden zodat Tim mee mag rijden..lijkt ons wel wat. Het wordt wel een heel "kolos" op onze oprit...maar het moet kunnen hebben we al bekeken in combi met onze auto en op een manier dat er nog speelruimte overblijft op het grasveldje voor..We zijn nu errrrug blij met onze grote voortuin ;-)

Ik ben al heeeeerlijk aan het dromen over rondtrekken in europa, weekendjes weg, dagjes op een dagkampeerterrrein, comfortabel ons eigen plekkie als we een "nachtje overblijven" bij familie, vaker eens langs bij vrienden in het zuiden van het land..daar lekker blijven eten en overnachten ze hebben ruimte genoeg dat we "ons bussie"(ha ha ja je leest het goed) op hun eigen terrein neer te zetten. Datzelfde geldt voor mijn jongste tante (die trouwens meer een grote zus is voor me) en die in het oosten van het land woont en wij in Noord Holland

Af en toe worden mijn dromen overstemd door "het nuchtere monster"....over prioriteiten, spaargeld, buffer voor als dingen stukgaan, pensioen, onderhoud aan huis....etc...

Hier wat foto's

Het kleine busje

http://auto.marktplaats.nl/citroen/455742119-te-koop-hy-camper-benzine-kort-model-nieuwe-apk.html

Het grote busje..nou ja bus(je)

http://auto.marktplaats.nl/citroen/451243762-te-koop-zeer-ruime-hy-camper-goed-rijdend-op-lpg-apk.html?return=eJwtjFEKgzAQRO8imE81GmwbCUXpRYJJMRjN4m6gtPTuTah%2F7%2B3MrJZcfpxsBpS8F7JAq495GRYikHW9BrB7teljJfBaE1a7r%2F%2BVCha4v7zizKCiUHYjL7spugyX9iZEVk9J3w4S4tPgWYJ8bRJsKRj3uNnDzUkD5nXLAKJqGASkORir%2BLXtpweLTp2Pi%2BH7A%2BlHOEI%3D&df=1&fta=eNotj0GOwjAMRe%2FiRddxKLR1lA2a9VyhMiQwkVISkQQqEHefpGL3Ldvv6TMN9E40EpS7nx%2FsE6hEkyRYvcbOJJ0DoSqOcJBT36PymV4uqnQxqS5iJqGWSLey2Ls7q5AcyS7GokUXQ8rnYKzGUR6OP11x%2Bgtpjp4g8tWCqug67gic2eS7PQGeJKPkYUW2%2B3Fi3sIkT2ILB3uR7RTrVw6RTZq9vV3zX6OJVoBg4XVugso0m6F24ieo3298gGIS9P58%2FgHKvU9H&fta_ind=4&fs=1

Geplaatst

Tusele; bij dit soort busjes mag en kan je je absoluut niet laten overmeesteren door nuchtere monsters!!!!!!!!! Echt, als je op de weg rijdt (vooral met die rode) doet het altijd mensen glimlachen, of in ieder geval opkijken.

Die wij verkocht hebben was ook een rode, bijna net zo'n interieur alleen hadden wij het compleet opgepimpt met bloemenslingers en allerlei andere kitsch. Waarschijnlijk gaat het bij die nieuwe ook gebeuren..

Heel veel succes er in ieder geval mee!! Moet zeggen dat ik zelf die rode het leukste vind. Wij hadden er een camper tent bij, waardoor je heel veel meer leefruimte en slaapplek krijgt. Maar als je m ook wilt gebruiken voor familie bezoeken is het wel makkelijk als je t hele gezin in de camper kan slapen.

Liefs Gabriella

Geplaatst

Tusele in Nijmegen doen ze geen bloedtesten, altijd gewoon thuis testen. Volgens mij zijn ze daar ook laat met testen.

Hierin verschilt het allemaal per ziekenhuis. Wel raar eigenlijk dat daar niet 1 lijn is eigenlijk. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik nu zwanger ben, ben nog niet ongi geworden.

Dat had anders al wel gemoeten.

Wat een leuke busjes trouwens!! Die blauwe heb je wel super veel ruimte in hoor!!

Hoe gaat het met de nog wachtende dames?

Bikkel, jij heel veel succes morgen!! Ben benieuwd :)

Geplaatst
Tusele; bij dit soort busjes mag en kan je je absoluut niet laten overmeesteren door nuchtere monsters!!!!!!!!!

Hubbie en ik hebben helemaal in een deuk gelegen toen ik het hem ook liet lezen!

Geplaatst

Ik ben zwanger!!! De bloedtest was goed en woensdag moet ik nog een keer bloedprikken om te kijken op de waardes gestegen zijn! Ben helemaal happy, eindelijk na 6,5 jaar goed nieuws! Xx

Geplaatst

Wauwie bikkel!!Wat onwijs gaaf!!Eindelijk joehoeeee!!!Ben zo blij voor je!!Het lange wachten gaat nu eindelijk beloond worden!!

Het bankje is sowieso erg groen deze maand!Geniet er van!

Liefs Bianca

Geplaatst
Ik ben zwanger!!! De bloedtest was goed en woensdag moet ik nog een keer bloedprikken om te kijken op de waardes gestegen zijn! Ben helemaal happy, eindelijk na 6,5 jaar goed nieuws! Xx

wauw!! Gefeliciteerd!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden