Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He meiden,

Heb 30 seconden om te reageren, zit onverwachts in het buitenland, lees af en toe mee, maar reageren lukt niet altijd..

Ellen top meid!! zie echt een streep!!

Voor alle andere die positief getest hebben, van harte gefeliciteerd!!

Weet ff niet je naam, maar gecondoleerd met je schoonmoeder, wat zullen het dubbele tijden voor jou en je man zijn..toch hoop ik dat ze een stukje heeft achter gelaten wat nu in je buik zit.

Ik heb alle russen over me heen gekregen, man wat ben ik ongesteld en een pijn in mijn buik niet normaal meer, deze pijnen ken ik van toen ik 11, 12 was...

Wij gaan begin maart voor de volgende IVF..

Meiden, fijne dag..

Geplaatst

Oh Anneka, ik had zo gehoopt dat je een goeie afloop zou kennen. Heb ik ook gehad bij mn eerste verse (en mislukte) poging , heel erge buikpijn en veel bloedverlies . Alsof mn emmie toch nog even gevochten had, maar helaas verloren.

Sterkte he, en goed dat je begin maart meteen mag doorgaan. Heel veel succes in elk geval!!

liefs

Ellen

Geplaatst

ow dames

wat een uiteenlopende emoties hier zeg!

Joleasa, gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder....wat extra moeilijk in deze beladen tijd!!! laten we hopen dat het einde van haar leven verder gaat in een nuieuw leven bij jullie!!!

Ellen, een mooie positieve test, hij is duidelijk donkerder wat heerlijk

alle dams die negatief getest hebben, heel veel sterkte en kracht voor het vervolg!

voor de zwangeren, van harte meiden!! wat een geweldig nieuws

dames in de wachtweken, onwijs veel succes!ik hoop echt dat hier nog vele mooie berichten volgen

Wish en Debzz hoe gaat het met jullie lieverds????

:wav::wav:

Geplaatst

Ellen,

Wat een geweldige testen!

Ben benieuwd naar de uitslag van je Hcg.

Anneka,

Wat klote zeg!

Sterkte om dit te gaan verwerken en vol goede moed verder te kunnen gaan met de 2e Ivf.

Babeth,

Het gaat nog wel goed.

De tweede week is aangebroken en nu zal de spanning op gaan lopen.

Ik doe met je mee:

:wav::wav:

Geplaatst

De eerste ww is nog vol te houden maar de tweede blijft killing.

Succes Wish met de tweede week.

Anneka wat vervelend dat je nu ook zoveel last hebt ook heel herkenbaar.

Veel sterkte.

Geplaatst

@Joleasa, Hahaha ‘broekloeren’! Het omschrijft het wel heel goed!!!

@Ellentrik, Je zou haast denken van wel….Hoop het voor jou iig!!!

@Armanda, De dokter heeft het niet over medicijnen gehad. Dus geen idee verder….maar paracetamol mocht iig wel. Shit zeg dat jij het zo vaak hebt!

Mijn vriend had wel gelezen dat mensen met migraine er tijdens de zwangerschap soms juist geen last meer van hebben en andersom, mensen zonder migraine het krijgen tijdens de zwangerschap. Dus wie weet ben je er straks 9 maanden vanaf!

Over die wachtweken, ik probeer alles zo normaal mogelijk te doen. Had deze keer ook 2 concerten en ben daar gewoon heen geweest. En positief blijven idd!

@Anneka, wat balen dat je zo onwijs ongesteld bent geworden! Op naar maart met alle goede en positieve moed!

Geplaatst

Armanda,

Nog rare of nare dromen gehad?

De tweede week is voor jou ook aangebroken.

Hoe gaat het met de meiden die bijna mogen testen?

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Imar: 28 januari 2 embryo's

Sumi: 29 janauri 2 embryo's

Ellentrik: 30 januari, 2 embryo's

Corina : 31 januari 1 embryo

Joleasa: 31 januari 2 cryo's

Joke: 1 februari 1 embryo

Annemarie84: 1 februari 1 embryo

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Wish: 4 februari 2 embryo's

Elke: 7 februari 1 cryo

Danielle: 7 Februari 2 Embryo's

KrisKras: 9 februari 1 embryo

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari (1 embryo)

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari

Joke: 14 februari

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

Danielle..: 21 Februari

KrisKras: 26 februari

Geplaatst

Heej dames,

Moet het ff kwijt: heb z'n buikpijn. Tis geen krmap, maar niet fijn. Mijn darmen zijn het ook niet, want het is meer aan de voorkant...

Vind dit niet fijn! Heb afgelopen maande de tp gehad, dus over kan het nog niet zijn.

Liefs (onzekere) Elke

Geplaatst

Elke, dat geloof ik best dat je je onzeker voelt..

Maar wie weet is het ukkie'tje nu aan het innestelen en voel je het gebeuren?

Het kan inderdaad nog geen ongi zijn. Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!

liefs

Geplaatst

ELLEN!!!!

Op naar het uitgerekend bankje..... nu nog even de eerste 12 weken door zien te komen..

Maar meid.... je bent onderweg!!!!!

Geplaatst

Elke,

Een menstruatie kan het niet zijn!

Zoals Ellen al zegt, misschien laat jullie embryo op deze manier aan je weten dat hij/zij hard aan het werk is om zich vast te kunnen houden!

Geplaatst
Elke,

Een menstruatie kan het niet zijn!

Zoals Ellen al zegt, misschien laat jullie embryo op deze manier aan je weten dat hij/zij hard aan het werk is om zich vast te kunnen houden!

elke,

ik heb een dag of drie na de tp ook flink buikpijn gehad aan de voorkant van mn buik en ben nu zwanger. probeer te ontspannen en goede hoop te houden want t kan maar zo positief zijn.

sterkte met wachten.

groetjes dorien

Geplaatst

Sumi, Corina, Imar,

Hoe gaat het met jullie?

Zie dat er maandag 3 meiden mogen testen.

Nog geen 'kriebels' om eerder te gaan testen?

Hoop op nog veel meer mooie positieve testen!!!!

Geplaatst

Meiden, kunnen jullie me helpen. Vandaag 10 dagen na tp negatief getest... Kan het nog goed komen? Vorige zwangerschappen (helaas mk) wel op dag 10 een positieve test.

Mag ik nog hopen?

Geplaatst

Nadieh

Bij ons Bo had ik op dag 12 na tp negatieve urine test op dag 14 liet ik een bloedtest doen en deze was positief ! Mn flinke dochter zit naast me !

Maar ik zie een mooie streep , ik wens je alvast van harte proficiat meid !!

Liefs Joke

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]758[/ATTACH]

maar meiden, dat streepje moet toch net zo dik zijn als de streep over dwars?

Voel me zó akelig zenuwachtig, bah!

Geplaatst

Nadieh, het lijkt toch echt een streep hoor. Als ik goed heb opgelet bij de foto’s van andere meiden, was hij heel vaak erg licht in het begin. Over 2 dagen is ie hopelijk donkerder…!

Elke, ik snap dat je schrikt. Je weet gewoon niet zeker wat het is, irri he?!

Er zit niets anders op dan afwachten…

Haha, Wish, nee geen dromen gehad vannacht volgens mij. Moet wel steeds ineens plassen tussen 1 en 2 uur.

Verder voel ik me heel goed eigenlijk! Geen buikpijnen, geen rare dingen, alleen maar keiharde borsten, maar dat heb ik sowieso elke cyclus al.

Hoest met jou Wish? Onze 2e week is idd begonnen! Ik mag donderdag pas testen. Tenminste, ik ga er vanuit dat het met IUI net zo werkt, dus 14 dgn na de inseminatie testen? Toch?

Geplaatst

Hi, spannend Nadieh! Gewoon morgen weer testen.

Voor de dames op het wachtbankje, ik voelde dus ook helemaal niks. Ongeveer 2 dagen voor de bloedtest kreeg ik een gek buikpijntje en dat was het. Ik wist niet dat mijn lichaam me zo voor de gek kon houden!

Nu trouwens op 4 weken en 2 dagen ben ik al licht misselijk, dus dat wordt nog wat ;-).Ook beginnen mijn borsten nu wat gevoeliger te worden.

Fijne avond!

Liefs, Laika

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden