Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Joeleasa,

He, wat naar dat het zo slecht met je schoonmoeder gaat, kan me voorstellen dat jullie een hoop zorgen hebben.

Ik denk overigens niet dat je al ongesteld bent, ik heb net even snel zitten rekenen maar je ongesteldheid zou, uitgaande van 14 dagen na de eisprong, op 10 januari moeten zijn. Ben je normaal gesproken ook weleens te vroeg ongesteld? En een veeg roze, tja die had ik vorige keer ook en toen was ik zwanger. Zegt dus ook nog niets. Ik hoop voor je dat het niet doorzet!

Sterkte met alles,

Liefs, Laika

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

R00sje,

Ook al is het heel pril, het begin is gemaakt! Een tweede streep op de test is rede genoeg voor blijdschap en vreugetranen!

Wat super, van harte gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Breden: 24 januari 2 embryo's

Anneka: 28 januari 2 embryo's

Imar: 28 januari 2 embryo's

Laika: 28 januari, 1 embryo

Sumi: 29 januri 2 embryo's

Ellentrik: 30 januari, 2 embryo's

Corina : 31 januari 1 embryo

Joleasa: 31 januari 2 cyo's

Joke: 1 februari 1 embryo

Annemarie84: 1 februari 1embryo

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Wish: 4 februari 2 embryo's

Elke: 7 februari 1 cryo

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari

Joke: 14 februari

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

R00sje,

Heb je naam van kleur veranderd. Hoop dat je dit goed vindt?

Nogmaals proficiati!

Geplaatst

wat goed om te zien dat hier een groene lijst is hopelijk komen er nog veel meer bij!!!

Die van januari was veel te rood!

Sterkte met wachten meiden

Geplaatst

Ik heb de namen bij de tp weg gehaald. Als jullie dit niet goed vinden kun je het weer veranderen.

Als we de namen laten staan wordt het zo'n lang bericht en is de pagina zo vol.

Daarom heb ik het gedaan.

No hard feelings!

Geplaatst

R00sje, ben echt heel erg blij voor jou! Wat een ongelofelijk goed nieuws zeg! Nu maak je 's mee dat iedereen blij is voor jou en dat het gelukt is, ipv altijd maar toe te kijken en blij te zijn voor anderen, en stiekem te balen dat het weer mislukt is bij jou. Het is gewoon gelukt, je bent zwanger!! amazing!

Enjoy Roos, ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt maar het lijkt me helemaal het einde!

Jalease, ik herken dat je keer op keer opnieuw gaat rekenen, je wilt het zo graag snappen, er gebeurt vanalles in je lichaam en het is echt giga eng want je weet niet wat het betekent!

Helaas kan niemand het je vertellen, want ook al hebben anderen dit ook meegemaakt, het kan bij iedereen wat anders betekenen! Irritant he?

Je kent je eigen lichaam het beste. Als je niet zeker weet of het ongesteldheid is, dan moet je echt proberen het los te laten en vol te houden, dag voor dag. (haha, look who's talking).

Hopelijk zet het rose niet door tot veel rood en kan je op den duur gaan testen! sterkte!

Ikzelf heb gister 3 babykaartjes verstuurd (3 vriendinnen hebben alle3 dochtertjes gekregen). Ik vind het helemaal top voor ze.

Ik hoop zelf ooit ook kaartjes te ontvangen ;-) Wie weet...

xx

Geplaatst

Doortje, geweldig meid! Natuurlijk ben je superblij! Dit is toch een hele grote stap in de goede richting. Nu heb je meer kans dat het goed blijft gaan dan dat het fout gaat.

Caroline, bedankt voor je lieve berichtje. Goed om te horen dat er meer mensen zijn in dezelfde situatie. Ik hoop dat je cryo's blijven zitten! Ik zie dat jullie een bijna gelijk traject achter de rug hebben. Wat gek he, dat het wel ooit 'gewoon' gelukt is en dan bijna nooit cryo's met ICSI. Dan begin je te denken dat je embryo's het alleen in je eigen lichaam willen doen, en niet in glas...

Geplaatst

@ Laika en Armanda,

Ja, het is natuurlijk koffiedik kijken en ik ben vandaag gewoon erg onzeker....lekker mutsig.

Bedankt voor jullie reacties.

We tellen gewoon door en iedere niet rode dag is er ééntje.

X J

Geplaatst

joleasa, ik had je naam totaal verkeerd geschreven!

ik ken die dagen, je maakt jezelf helemaal gek. en je blijft onzeker totdat je getest hebt! en zelfs dan, tenminste, heb ik altijd, blijf ik onzeker!

zal ik nog een keer testen? klopt de uitslag wel? zal ik dit wijntje wel nemen? haha, zo blijf ik altijd nog even doorgaan, terwijl ik allang ongesteld ben

maar dit keer wordt het anders... hoop ik! en ook voor jou! yep, elke dag is er eentje! zet 'm op!

xx

Geplaatst

Voor het eerst niet ongesteld geworden voor de testdatum en toch negatief getest...

Ben echt vreselijk verdrietig en mijn man ook.

Breden

Geplaatst

Breden,WAT pijnlijk.Als je een beetje ongi krampen krijgt is het toch anders dan helemaal niks gevoelt hebben en dan toch negatief getest hebben.Heel veel strekte!

Joleasa,ik zat voor je ook te rekenen.Je kan wel een test doen morgen ochtend,ik denk dat je toch iets zal kunnen zien????Morgen is je embryo 11 dagen....je kan proberen....Ik hoop dat je een positieve test mag krijgen,dan kunnen jullie toch je schoonmoeder nu vertellen!Succes!

Roosje van harte GEFELICITEER!!!! Wat super!En nu op naar de echo!

gr.

Geplaatst

@Breden, wat een teleurstelling voor jullie.... toch weer zoveel gehoopt en gewenst, het komt dan weer heel dichtbij... iedereen gun je het van harte, maar je wilt zelf ook heel graag eens aan de beurt zijn... heel veel sterkte ermee...

@Armanda, jeetje 3 geboortekaartjes, is altijd erg confronterend vind ik. Hopelijk zijn jullie in de vriendenkring de eerstvolgende die er 1 mogen ontvangen, succes!

Het wordt een spannende week meiden, er mogen er best een aantal testen deze week, hoop op allemaal positieve testen, succes allemaal!

Geplaatst

Breden, heel veel sterkte meis, ik leef met jullie mee. Jullie hebben er al een hele rit opzitten, toch? Zo oneerlijk! Niemand verdient dat.

Geplaatst

Breden,

Bah, niet ongesteld geworden en toch een negatieve test.

Wat is dit hard!

Wil geen storm in een glas water veroorzaken, maar sommige personen maken wat later hcg aan.

Hoop dat dit bij jou ook zo is.

Meid, sterkte!

Armanda,

Jeetje, 3 geboortekaartjes weg gedaan. Pffff, dat doet gevoelsmatig wel iets met je!

En ik hoop ook voor je dat je zelf ook ooit geboortekaartjes mag ontvangen!

Geplaatst

Testen:

Corina : 12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Geplaatst

@Breden; wat k*t meid, niet ongesteld maar toch negatief.... Dat is hard!! Sterkte.

@Armanda; Geboorte felicitaties sturen doen me, ondanks dat ik het iedereen gun, altijd een beetje pijn. Laten we hopen dat wij ze dit jaar eens mogen ontvangen.

@Violeta80; Volgens het zkh kan ik pas op 17 feb testen. Met mijn eigen beleving zit ik op de 12e feb, maar dat is mijn verjaardag dus dat ga ik echt niet doen... ((-;. Ik denk niet dat ik het morgen al zou durven.

Heb echt een testtrauma ontwikkeld...ben sowieso geen vroegtester.

Maar vind je gedachte er achter erg mooi....ik ga er eens een nachtje over slapen.

X J

Geplaatst

Breden.. ik vind het heel erg voor je meis, vet kut klote sorry maar zo is het wel heel veel sterkte, met dit verlies

\

joaleasa : sterkte met je schoonmoeder. mijn lieve oma is pas overleden, en ik denk nu van ik heb zoveel pech gehad afgelopen jaar,... nu hebben we wel wat geluk verdiend.

Roosje van harte meis super voor jullie!

xxx

Geplaatst

Testen:

Vanochtend weer negatief getest... Gestopt met de Utrogestan, de kinderaspirine en de Suprefact. Nu maar wachten op de menstruatie.

Bedankt voor jullie steun!

Groetjes,

Breden

Geplaatst

Ik meld mij hier ook alvast aan, ik heb vanmiddag te terugplaatsing.. Spannend!!

Elke, wij gaan gelijk op :)

Danielle..: 7 Februari ? Embryo

Testen:

Danielle..: 21 Februari

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden