Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden

Hoe gaat het hier met jullie ?

Hier druk , serieus druk op het werk en lastig en zwaar hopelijk nestelt ons brusje zich...

Ale hoop op vele groentjes deze maand !!!

Liefs Joke

Geplaatst

Heej dames,

Wat een super warm welkom! We gaan met z'n alle voor goed! Goed broeden :-D

@Hopevol, ik word morgen 27 :-DDD

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi meiden,

Teneerste voor de nieuw komers welkom en heel veel succes in deze ellendige ww.

Tentweede bedankt voor jullie super lieve reactie's doet me goed.

Ik heb vanavond gewerkt dus had een beetje afleiding waardoor ik weer iets vrolijker ben gelukkig.

Bloedverlies is bijna over maar ik durf nog niet te juichen want ik sta echt nergens raar van op te kijken.

Ik ga nu lekker naar bed en ik hoop vannacht lekker te slapen.

Oja ik moest zo lachen toen ik de wave zag dus ook ik doe mee alleen ik kan hem zo gauw niet vinden.

O ja in maart wordt ik 34jr.

Liefs Corina.

Geplaatst

Elke van harte gefeliciteerd met je 27e verjaardag:) gaan jullie het uitgebreid vieren?

Wish, ben je verzorgende ig?

laika heel veel succes meis

Ellentrik heb je zin om de 30 in te gaan?

en wat dat beschermen tegen negatieve uitslag...ik denk uit eten gaan, sowieso als het gelukt is om te vieren...en als het niet is gelukt filet american wijn en biefstuk te eten..

ohja... hmm ik ben wel jong.. 21 wij zijn kleine andehalf jaar bezig. maar ik heb al verouderde eierstokken waardoor ik ook geen jaren en jaren de tijd meer heb.

ik vind het jammer dat als ik mensen vertel hoe oud ik ben dat ze een vooroordeel hebben, maar zodra ze horen dat ik vervroegd in de overgang kom dan is het ineens goed snap je? iedereen is er klaarvoor wanneer dat zo is.

ik heb ook af en toe beetje ongi gevoel.. maar das al een paar dagen en ik moet nog lang niet ongesteld worden, dus hoop maar dat het iets positiefs is.. slaap lekker meiden xx

Geplaatst

Lieve meiden,

Even snel, want ik moet naar mijn werk, maar....ik heb zojuist positief getest!

Ik ben echt in shock en heel bang dat het weer misgaat. Maar het begin is er, morgen de bloedtest!

Liefs, Laika

Geplaatst

Joehooooe Laika!!!

Super nieuws! Wat zal jij een spannende dag tegemoet gaan met een geweldig geheim. Geniet ervan!

30 jaar worden, leuk? Voorlopig vind ik het een beetje eng, want het is toch wel 'volwassen', niet? Ik zou het al een pak minder eng vinden als ik positief test, want dan heb ik weer een heel nieuw project om naar uit te kijken en mn hele leven lang zorgen rond te maken haha. Nee, op zich maakt het geen verschil uit natuurlijk, maar het is toch wel een drempel die ik over moet. Gewoonlijk organiseer ik altijd wel iets rond mn verjaardag, en je zou denken dat ik nu een groot feest zou houden. Maar omdat ik nu zo gespannen zit te wachten in deze MMM, heb ik gewoon geen energie om iets te doen. Tenzij het positief is natuurlijk, dan zal ik wel snel iets in elkaar boksen haha.

Ik heb normaal gezien niet veel om een bh mee te vullen, maar de laatste dagen begint het toch serieus te spannen hoor. Heb ik nog niet in die mate meegemaakt in de ww. Zou het iets willen zeggen??????

pff..

:snitch:

Geplaatst

Jippie Laika!

Ik heb vandaag meer pijn dan gisteren na de punctie... komt de nk ik omdat de pijnstillers uitgewerkt zijn?? Heb vanmorgen toch nog maar even een paracetamolletje genomen! Over twee uurtjes mag ik bellen over het aantal bevruchtingen en wanneer de tp is...pfff vind het wel spannend hoor!

Geplaatst

Laika, gefeliciteerd, geweldig nieuws!! Geniet ervan!

Hier minder bericht, heb vanmorgen ook maar een testje ertegenaan gegooid, helaas maar 1 streep... dus negatief. Ik had al een voorgevoel, maar ja, blijft hele grote teleurstelling wederom...

Iedereen heel veel succes, het is jullie gegund allemaal!

Geplaatst

Hey Imar, wat balen voor je. Maar ik zou de hoop niet verliezen hoor. Jij mag toch 12 februari pas testen? Er kan nog héél wat gebeuren in die tijd, en er zijn veel zwangere vrouwen die hiervan kunnen meespreken.

Hou nog even vol en test een paar dagen laten nog een keertje!

Oh en Kriskras, als het op een punctie en pijn neerkomt, kijk ik echt niet naar een paracetamol meer of minder. De eerste dag heb ik er 2 genomen vanaf de verdoving begon uit te werken! Je lichaam heeft heel wat meegemaakt. Probeer wel veel te rusten, maar een pijnstiller mag je wel nemen hoor.

liefs

Ellen

Geplaatst

eeehhh, Imar! Gelukkig heb je nog 2 embryo's...maar dat verzacht de pijn op dit moment natuurlijk niet. Sterkte!

Laika, super zeg! Moeilijk te geloven zeker?

Elke, gefeliciteerd met je verjaardag!

Alle aangeschoven meiden: veel suc6 met deze ellendige wachtweken.

Ik ben op wd 5 na de tp aangekomen en ik heb al 2 dagen onwijs veel honger en ben heel moe. Ik sta te trillen op mijn benen als ik twee uur niks gegeten heb. Iemand die hier ook last van heeft? Volgens mij komt het van de bollen, want ik heb ook heel veel gas in mijn buik.

Mijn leeftijd is 39.

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor de felicitaties. Ga het vandaag niet vieren. Dat heb ik afgelopen zaterdg al gedaan. Ben nu gewoon aan het werk :-)

Laiyka, gefeliciteerd!!!

Liefs Elke

Geplaatst

Laika, woeoeoehooeoe gefeliciteerd meid!!

ellentrik, ik vind 30 een mooie leeftijd, volwassen en klinkt lekker serieus hihi, ik zeg altijd borsten spreken de waarheid het is een goed teken denk ik :)

Kriskras, hoe is het weet je al meer?

Imar sterkte , ook al had je het verwacht, toch houd je dat sprankeltje hoop.

ik zit nu op wachtdag 6. vind het erg lang duren en ik mag officieel pas zondag 20e testen, ik droom sinds een aantal dagen heel heftig..

xx

Geplaatst

4 eitjes met IVF, waarvan twee onrijp, de andere twee waren abnormaal gedeeld...

3 eitjes met ICSI, waarvan 1 geen bevruchting, de andere twee wel!

Twee bevruchtingen en morgen horen we welke kwaliteit en of er eentje in de vriezer kan! Morgen 13:30 TP!!

Geplaatst

Waow,wat is het hier lekker druk!Ben 1 dag niet geweest!

Imar heb je niet te vroeg getest????Toen ik zwanger was heb tot het laatse moment negatief getest,dus ik werd door het zh verrast met een positief bloed test.

Danielle succes met wachten met de 2 toppers aan bord!

Corina wat vervelend dat je bloeding hebt,toch kan niet menstruatie betekenen,toch?Succes meis en sterkte met de vervelende situatie.

Ellentrik , grote borsten- goed teken ;)

Elke ook succes met wachten en van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Ik hoop dat het mooiste cadeau straks mag komen ;)

Kris kras,mooie bvruchting,toch?Heel veel succes met de tp!

Laika GEFELICITEERD!!!!!

Ik wil ook reageren over de bolletjes:het kloptals je ze een tijdtje debruikt ze gewen meer afscheid.Niks aan de hand!Mijn arts heeft dat toen tegen mij gezegd.

Wish hou jij het nog?

Ik ben gister de hele dag weg geweest.We waren pas 01.00 uur thuis.Lekker naar Ahoy-Rotterdam,naar Het ABN Amro World Tennis Tournament.

Nou gister werd ik gebeld en ik hoorde dat de enne embryo niet goed was en dat ze nog 1 moesten ontdoien,toen was ik even dauwn....klinkt gek,maar er kwamen een beetje tranen uit mijn ogen.Ik moets gelijk aan denken dat we nog 1 embryo van 2-de kwaliteit in de frizer hebben en dan is je eerste ivf helemaal klaar.Dus je komt gewoon te dichtbij een kant die jij niet wilt bereiken.

Dus met hele spannende rare gevoel naar het ziekenhuis gegaan vanochtend en met een hele blije,gelukkige gevoel naar buiten gegaan.Onze embryo is zo veel cellen geworden dat ze het niet kunnen tellen,begin morula zei hij.

Ik was zo blij om dit te horen,stom maar als je hoort dat je emryo door gaat dellen voelt gewoon anders....ze zeggen het altijd het hoeft niet te dellen,als ie maar geen cellen verliest is ie oke....maar toch voelt het beter(voor mij)

Dus ik ben heel erg happy nu :)

Ik hoop dat het goed gaat en ik hoop dat ik binnenkort een kinder kamer moet inrichten haha :)

P.S: ik ben 30.April word ik 31.Ellentrik,het voelt hartstikke leuk om 30 te zijn ;) met 29 had ik moeite mee,met 30 was ik echt blij :)

Groetjes,Violeta

Geplaatst

Woehoeeee Violetta!!!Wat een geweldig nieuws!!Van zo 1 ben ik ook zwanger geweest!!En hopla die mutsen bollen gebruiken muts ;)

Begrijp je helemaal!!!!Maar hopelijk word je van deze zwanger!!Ik zat net te denken moet je even mailen om je succes te wensen voor dinsdag bij de tp!!

Kom ik erachter dat het vandaag dinsdag is oepsie!!!Sorry!!

Nu lekker broeden!!!Ga weer duimen!

Liefs Bianca

Geplaatst

Elke,

Van harte gefeliciteerd!! :occasion13:

Laika,

:clap2: Wat super!!!

Dit is nog eens een goed bericht!

Hoop dat de bloedtest meer zekerheid zal geven. Succes!

Ellen,

Ik krijg altijd door de Utrogestan wat grotere/vollere borsten.

Maar als jij dit niet herkent, zou het dan toch zo mooi zijn......

Hoop van wel!

KrisKras,

Morgen tp van één toppertje en één in de vriezer. Daar gaan we voor!

Vervelend dat je napijn hebt. Rusten is hier denk ik de enigste remedie voor.

En je lekker laten verwennen, dat wil ook wel eens helpen! :happy:

Imar,

Klote!!

Ook al heb je een voorgevoel, het blijft ontzettend hard aankomen.

Veel sterkte om dit te gaan verwerken!

Ellie,

Zelf herken ik het niet om honger te hebben als bijwerking van de bollen.

Maar het zou zo maar kunnen, of het komt van iets anders......

Violeta,

Kan me voorstellen dat je down raakt van dat bericht.

Na het stadium Morula komt Blastula.

Erg mooi gegeven dat jullie embryo zich goed door aan het delen is!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Morula

Hier gaat het goed.

Voel na een dag werken (gelukkig stond ik extra) m'n eierstokken wel een beetje en ik heb een wat opgezette buik.

Maar ach, dat mag de pret niet drukken.

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik kwam even snel kijken op het feb-bankje..... Laika gefeliciteerd!!!!! (en volgens mij zijn er al meer groenen? ook jullie gefeliciteerd!)

Voor iedereen die helaas weer teleurgesteld is: heel veel sterkte.

De wachtenden veel succes toegewenst!!

Groetjes Dee

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Breden: 24 januari 2 embryo's

Anneka: 28 januari 2 embryo's

Imar: 28 januari 2 embryo's

Laika: 28 januari, 1 embryo

Sumi: 29 januri 2 embryo's

Ellentrik: 30 januari, 2 embryo's

Corina : 31 januari 1 embryo

Joleasa: 31 januari 2 cyo's

Joke: 1 februari 1 embryo

Annemarie84: 1 februari 1embryo

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Wish: 4 februari 2 embryo's

Elke: 7 februari 1 cryo

Danielle..: 7 Februari 2 Embryo's

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari

Joke: 14 februari

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

Danielle..: 21 Februari

KrisKras: 26 februari

Laika, aan jou de eer om je naam van kleur te veranderen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden