Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Laika,

Hoe gaat het met jou?

Duim voor je!!!

Danielle,

Mag ik je vragen hoe het komt dat je nog niet weet hoeveel embryo's je terug laat plaatsen?

Ligt dit aan de kwaliteit van de embryo's?

Succes vanmiddag!

Breden,

Shit! Nog een negatieve test.

Sterkte om dit samen met je partner te gaan verwerken!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gooh zoveel geschreven! Gisteren om 2u 's ochtends uit Duitsland terug gekeerd en meteen op mn mobiele telefoon eventjes gekeken. rOOSje en Doortje: fantastisch nieuws, een dikke proficiat!!!!

Breden, Luck en Sylvie, grrrrrrrrr.. ik wens jullie echt veel sterkte met het verdriet te verwerken. Dikke k*tzooi, en totaal machteloos..

Ik heb mezelf lekker bezig gehouden de voorbije dagen door in een gigantische speelgoedbeurs (Nürnberg) mijn voeten kapot te lopen (met onze eigen nieuwe producten in de rugzak). Er waren zo'n 16 grooote hallen met telkens een specifiek soort speelgoed, van modelvliegtuigen naar babyspullen (jaja, ik moest kwijlen) tot koekoeksklokken, je kan het zo gek niet bedenken. Leuk, maar kopen kon je alleen als je een winkel had en de spullen per 1400 stuks of zo bestelde haha.

Ben nu op wachtdag 8, en voel vanalles zonder het een naam te kunnen geven. Een voortdurende soort spanning onderaan, soms steken, maar vaak ook gewoon niks. Wel zwaardere borsten en ook sinds 2 dagen uitslag op mn borstkas. Dit kan natuurlijk van de utro-bollen komen. Gelukkig geen vette huid want dat is een slecht teken. Ergens had ik gehoopt om wat innestelingsbloed tegen te komen, zou toch wel wat zekerheid geven (zoals ik nog wel lees hier), maar niks noppes. Donderdag gooi ik er een test tegenaan, nog eventjes wachten dus...het echte wachten kan weer verder gaan, want de afleiding is nu wel weer helemaal weg. Vandaag zelfs een verlofdag haha. Goed dat het zonnetje schijnt alleszins!

liefs en toi toi toi!

Ellen

Geplaatst

Ha Ellen,

Terug van weg geweest.

Het is dus erg leuk geweest, mooi zo!

Donderdag is voor jou dag 14 na de punctie, brrr dat is echt een spannende dag.

Hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen, dan doen ze dit ook voor mij. :laugh:

Fijn dat het zonnetje vandaag schijnt. Verlang zo naar het voorjaar!

Geplaatst

@ Roosje: Van harte gefeliciteerd met de positieve test geniet ervan.

@ Breden: Shit zeg balen hoor sterkte meis.

@ Danielle: Succes met de TP vanmiddag en daarna lekker broeden he??

@ Ellentrik: Spannend hoor allemaal succes van de week .

Voor degene die ik vergeten ben mijn excusses heel veel sterkte/succes van de week want het bankje moet groener he??

Dit is nu mij eerste keer dat ik op een wachtbankje mag zitten maar ik vind het echt "KILLING".

Na de hoop die ik iets had gekweekt gisteren was vanmorgen in 1 klap helemaal verdwenen heb echt een potje zitten janken.

Ik werd vanmorgen om 06.00uur wakker en het voelde niet goed dus ik naar de wc en ja hoor "bloed" en nu meer dan dat ik afgelopen zaterdag had.

Ik weer naar bed maar zoals je begrijpt ik kon niet slapen.

Om 8.00uur ben ik ermaar uitgegaan en weer naar de wc!! Het was duidelijk iets minder geworden en toen toch maar de bolletjes gebruikt.

Vanmorgen st.Geertgen gebeld met dit verhaal en gevraagd wat ik nu moest doen omdat ik hier niets van snapte omdat ik geen eigen cyclus heb!!!

De assistente vond dit ook vreemd en zou dit overleggen met de arts en dan zou ik terug gebeld worden.

Na een uur werd ik idd teruggebeld met de mededeling om toch door te gaan met de bolletjes en gewoon van het weekend testen!! Nou dat doen we dan maar, maar ik ga er niet veel meer van te verwachten. Probeer nog wel iets positief teblijven tot het tegendeel is bewezen maar das is verdraaid moeilijk.

Je hoop dat het nog goed komt maar het zal ook zo te mooi voor woorden zijn geweest als het de eerste keer zal lukken.

Maar goed we zien het van het weekend wel.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het ff kwijt.

Gr. Corina.

Geplaatst

Corina,

Poeh hé, wat een toestand zeg!

Waar kan dit bloed vandaan komen als je geen eigen cyclus hebt, heb je hier antwoord op gekregen?

Het zal zeker moeilijk zijn om vertrouwen te blijven houden.

Heel veel succes en hoop dat het bloed nu weg blijft!

Geplaatst

Corina, wat een zenuwengedoe! Ik hoop ook enorm dat het vals alarm is!

Hier gaat het ook minder...de vage klachtjes die ik had trekken allemaal weg...overmorgen is de dag dat ik bloed moet laten prikken maar volgens mij is het wel klaar.

Ik vraag me af, hebben jullie ook weleens gehad bij een negatieve poging dat de utrogestan bolletje op het eind minder goed opgenomen te lijken worden? Dat heb ik namelijk ook sinds gisteren.

Groetjes,

Laika

Geplaatst

Laika,

Vervelend om te lezen dat die vage klachten weg trekken. Dit gaf je denk ik toch een sprankje meer hoop.

Van de vorige pogingen kan ik me wel herinneren dat de bolletjes op een gegeven moment niet meer goed opgenomen werden, maar wanneer dit was weet ik echt niet.

Maar ik weet ook niet of dat de mensen die zwanger zijn dit ook herkennen?

Misschien kun je dit navragen aan iemand die nu zwanger is?

Meid, heel veel succes!

Geplaatst

@ Wish: Daar heb ik helaas geen antwoord opgekregen het is gewoon vreemd.

@ Laika : Heel veel succes/ sterkte met de bloedtest. Rot dat de klachten zijn verdwenen maar schjnbaar kan dat!! geen bloed geef moed zeggen ze!! Ik ga voor je duimen dat er toch een positieve bloedtest komt.

Gr. Corina.

Geplaatst
Corina, wat een zenuwengedoe! Ik hoop ook enorm dat het vals alarm is!

Hier gaat het ook minder...de vage klachtjes die ik had trekken allemaal weg...overmorgen is de dag dat ik bloed moet laten prikken maar volgens mij is het wel klaar.

Ik vraag me af, hebben jullie ook weleens gehad bij een negatieve poging dat de utrogestan bolletje op het eind minder goed opgenomen te lijken worden? Dat heb ik namelijk ook sinds gisteren.

Groetjes,

Laika

Hi Laika,

Ik heb ook sinds een paar dagen het gevoel dat de bolletjes minder opgenomen worden en ik heb gisteren positief getest... De vorige keer had ik dat gevoel helemaal niet.

En die vage klachtjes.. die had ik alleen in het begin van de wachtweken en daarna eigenlijk niet meer tot zaterdag. Toen werden mijn borsten pijnlijker en zondagmiddag begon de misselijkheid op te zetten.

Dus verlies de hoop nog niet. Zo lang er geen bloed vloeit kan het echt nog alle kanten op. En zelfs als je een beetje bloed verliest. Een vriendin van mijn had twee dagen toch een vage menstruatie en bleek toch zwanger te zijn..

Geplaatst

Dank jullie wel meiden, ik ga het nog even 'rustig' (haha) afwachten.

Doortje, ik kan niet in het lijstje zien wanneer jij de tp hebt gehad, was dat op 26 januari?

Groetjes, Laika

Geplaatst

Heej dames,

Ik zit nu officieel op het wachtbankje van februari.

Ik ben nu de trotse mama van ons aankomend kindje! Ze hebben er maar 1tje hoeven te ondooien :-D Dat wil zeggen dat we er nog 6 over hebben, maar die gaan we natuurlijk niet gebruiken, hahaha.

Het is een blastocyste, dus hoop dat dat goed is. Vind het weer super spannend!

Liefs Elke

Geplaatst

Laika, dat lag inderdaad aan de kwaliteit. We hadden namelijk 3 bevruchte eicellen.

Elke, wat super zeg! We lopen gelijk op.

We hebben vandaag een terugplaatsing gehad van 2 embryo's beide 8-cellig! Nu broeden inderdaad :)

De 3de embryo's was helaas ''nog maar'' 2-cellig en dus niet geschikt om in te vriezen, maar dat mag de pret niet drukken.

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Breden: 24 januari 2 embryo's

Anneka: 28 januari 2 embryo's

Imar: 28 januari 2 embryo's

Laika: 28 januari, 1 embryo

Sumi: 29 januri 2 embryo's

Ellentrik: 30 januari, 2 embryo's

Corina : 31 januari 1 embryo

Joleasa: 31 januari 2 cyo's

Joke: 1 februari 1 embryo

Annemarie84: 1 februari 1embryo

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Wish: 4 februari 2 embryo's

Elke: 7 februari 1 cryo

Danielle..: 7 Februari 2 Embryo's

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari

Joke: 14 februari

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

Danielle..: 21 Februari

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Breden: 24 januari 2 embryo's

Anneka: 28 januari 2 embryo's

Imar: 28 januari 2 embryo's

Laika: 28 januari, 1 embryo

Sumi: 29 januri 2 embryo's

Ellentrik: 30 januari, 2 embryo's

Corina : 31 januari 1 embryo

Joleasa: 31 januari 2 cyo's

Joke: 1 februari 1 embryo

Annemarie84: 1 februari 1embryo

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Wish: 4 februari 2 embryo's

Elke: 7 februari 1 cryo

Danielle..: 7 Februari 2 Embryo's

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari

Joke: 14 februari

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

Danielle..: 21 Februari

KrisKras: 26 februari

Hallo allemaal,

Vandaag puntie gehad waarbij 7 follikels zijn geoogst. Morgenvroeg hoor ik hoeveel bevruchtingen en wanneer de terugplaatsing is. Ik spuit op dat 1, dag 4, dag 7 en dag 10 pregnyl dus eerder testen zit er voor mij niet in! 26ste is mijn testdatum

Groetjes KrisKras

Geplaatst

Hoi Hoopvol,

Ik bereik volgende week (17feb)de magische 30 jaar, en hoop dat ik een reden heb om flink te kunnen feesten tegen dan :happy:

Elke, joehoe een blasocyte zelfs! lekker broeden en Tess een superbrusje bezorgen!

Danielle, ook jij nu lekker in de wachtweken, succes he! Hopelijk heb je je tijdens de vakantie goed kunnen opladen en raak je deze spannende tijd op je sokken door :clap2:

Wish, hoe is het met jou??? Gaat ie nog?

KrisKras jipie, en ZEVEN follikels zeg, wat heb jij dat goed gedaan! Zo zie je maar dat het ook eens de goeie kant uit kan gaan, nietwaar? Spannend voor je morgen, hopelijk veel bevruchtingen!

Corina, ik ben benieuwd hoe het met jou verder gaat, want dat bloedverlies klinkt me niet echt normaal. Het leek innestelingsbloed omdat je knal op dat tijdstip zit, maar nu het zo op en af gaat hoop ik dat je snel uitsluiting krijgt hierover..

Zelf weinig klachten behalve wat zwaardere borsten en de gebruikelijke pijntjes, steekjes, baarmoeder-rariteiten. Ik kan er geen staat op maken en durf er ook niets rond te verwachten. Ik hoop alleen maar dat eentje is blijven plakken en dat gigantisch spannend moment van de ochtend test op donderdag positief ingelost mag worden..

Maar geloof me, het wachten is inderdaad killing.. intussen ALLES doen om dat innestelen te bevorderen, en hard blijven hopen en me proberen te visualiseren hoe het er nu aan toe gaat in mn buik, stel dat het goed aan het gaan is..

Ik neig naar vroeger testen, maar ja.. ook weer schrik voor de uitslag he..

Andere meiden in de wachttijd, we zitten allemaal samen in het schuitje, maar we gaan dervoor!

GROEN VOOR ALLEN, ALLEN VOOR GROEN

:wav:

liefs,

Ellen

Geplaatst

Of aan het einde van de ww de bollen minder werden op genomen weet ik niet meer.

Wat ik wel gemerkt heb.. de eerste keer merkte ik dat na anderhalve week mijn baarmoedermond weer wat meer naar onderen ging staan. Voelde hem weer meer zitten.

Bij de tweede poging bleef mijn baarmoedermond in dezelfde postitie, als vlak na de tp. En voelde ik deze dus niet echt.

Of het ermee te maken heeft gehad, dat ik de tweede keer wel zwanger was en de eerste keer niet, weet ik natuurlijk niet. Dat was eigenlijk het grootste verschil tussen beide wachtweken.

Geplaatst

Corina, ik snap het precies, het is echt hel om in de wc te ontdekken dat je toch weer bloed hebt…

Maar bij jou is het een apart verhaal. Zou het geen innestelingsbloed kunnen zijn? Ik wil je geen valse hoop geven, maar waar komt dat bloed vandaan als je geen eigen cyclus hebt? Of toch ineens ongesteld? Wat een onzekerheid. En nog wachten tot het weekend! Ik leef met je mee!

Laika, waarom heb je het gevoel dat het klaar is bij jou? Het kan toch dat je even wat minder ‘klachten’ hebt? En zoals Doortje zegt, het kan nog alle kanten op, ja toch?

Elke, hij zit ‘er weer in’ he! Mooi zo! Join our waiting club!

Hoopvol, ik ben vorige week 33 geworden.

Danielle, 2 embryootjes zitten lekker warm in je! Welkom op het wachtbankje ;-)

Kriskras, super goed joh! Nu nog even afwachten…

Ook ik heb afgelopen dagen wat krampen in mijn onderbuik gehad. Hoop dat dat een goed teken is.

Ik kwam er helaas ook achter dag ik ineens diarree had, hahahaaa, misschien was dat het! Je maakt jezelf echt gek he!

Geplaatst

Elke en Danielle, welkom op het wachtbankje, nu lekker gaan broeden he?

Kriskras, jij ook binnenkort, nu nog even op naar een paar mooie bevruchtingen!

Simba, dan voor je bolletjes-verhaal...tot nu toe valt er ook wat dat betreft weer geen pijl op te trekken.

Armanda, ja, het kan op zich nog wel alle kanten op bij mij natuurlijk dus misschien ben ik me wel gewoon aan het indekken. Sinds vanmiddag opeens weer een toename van vage pijntjes in mijn onderbuik. Als ik beweeg/loop dat voel ik een hele gekke pijn/kriebel in mijn onderbuik/vagina, dus niet eens in mijn baarmoeder, echt heel vreemd. Verder geen andere gekke dingen. Ik zit nu lekker op de bank met mijn benen omhoog en dan zakt het dus weer weg maar als ik dan weer ga bewegen....auw. Sjongejonge, wat betekent dit nou weer.....

Ik ga er morgenochtend een testje tegenaan gooien, denk ik. Woensdag is bloed prikken maar het lijkt me vreselijk om over de telefoon te moeten horen dat het mislukt is. Dan maar eerst zelf testen!

Oh ja, ik ben 34 jaar.

Fijne avond,

Laika

Geplaatst

Ellen,

Ik ga morgen weer voor het eerst werken sinds de punctie.

Sta extra dus ik hoef niet in de zorg. Kan de medicatie delen, zorgvragers voorzien van de broodmaaltijd etc.

Woensdag en vrijdag heb ik ook een vroege, dan sta ik niet meer extra, maar mijn super collega's ontnemen me elke keer na een tp alle zwaardere klusjes.

Dat is echt super van ze!

Je neigt naar vroegtesten en toch weer niet. Ik hou het mooi bij dag 15 na punctie. Hooguit dag 14 na punctie.

Durf het eerder ook niet aan. (en dat na zoveel tp haha)

Armanda,

Krampen in je onderbuik. Pfff, dat kan ook van alles betekenen......

Als we al die signalen van ons lichaam in de gaten gaan houden wordt je er 'gestoord' van hoor.

Zou het wel, zou het niet???

Valt me nu op dat je daags na mij mag testen. Raar dat me dat nog niet op was gevallen, haha!

Met mij gaat het goed.

Vind het wel weer fijn om morgen te gaan werken. Ben het thuis wel beu.

Verder heb ik lichamelijk weinig klachten meer.

Soms voel ik m'n eierstokken nog.

Geplaatst

Laika,

Mijn duimen draaien overuren!!!

Succes morgenvroeg!

:goodluck:

Weet dat deze wave in een andere maand veel geluk heeft gebracht.

Dus Ellen, ik doe met je mee!!!

:wav::wav:

Geplaatst

Hoi allemaal!

Weer een boel berichtjes! Volgens mij zijn er drie "nieuwen": Elke, Danielle en Kriskras, welkom en veel succes alledrie!

Wat betreft de opname van de bolletjes, wat bedoelen jullie daarmee?

Wish, fijn dat je lekker thuis hebt kunnen blijven de afgelopen tijd, succes met werken en wachten verder!

Laika, wat jij schrijft herken ik ook, het gevoel dat het niet is gelukt omdat de klachten af zijn genomen. Ik voel mezelf de hele dag errug chagerijnig, niet normaal. Ik weet niet hoe dat komt, misschien ook indekken en denken dat het mislukt is. Wat spannend dat je misschien morgen gaat testen, ben erg benieuwd!

Corina, wat vervelend dat je je zo zorgen maakt om dat bloed, maar ik denk nog steeds dat het innestelingsbloed kan zijn, dit kan er soms uitzien als een gewone menstruatie, en ook zo voelen met buikpijn en al duurt ong. 2 dagen. Kan me je angst ook goed voorstellen hoor!

Even een vraagje, hoe beschermen jullie jezelf tegen een negatieve uitslag. Hebben jullie dan een plan of troost of iets dergelijks? Of wat voor gevoel hebben jullie daarbij, helemaal verloren of toch nog zoiets van: "het is niet het einde van de wereld en..."? Ben daar wel erg benieuwd naar...

O, ja, en ik ben 36 jaar.

Geplaatst

Imar,

Kan je zeggen dat ik op dag 1 van mijn menstruatie een hoopje ellende ben en zo voel ik me dan ook.

Het lijkt erop dat als ik erachter kom dat het niet gelukt is de klap elke keer harder aan komt.

Dan kan het me allemaal even niks meer schelen. (dat zeg ik dan, maar dat bedoel ik dan niet zo) snap je me nog?

De dagen daarna kan ik het wel weer een beetje relativeren en probeer ik weer vooruit te kijken.

Heb het hier al vaker vermeld, maar zolang wij goede embryo's krijgen en onze gyn heeft er vertrouwen in, gaan wij door!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden