Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wish en Joleasa heel erg gefeliciteerd, het is jullie gegund!! Voor jou Joleasa: een beetje zonneschijn door de droevenis...

Geniet ervan allebei!!

Laika en Elke, echt klote voor jullie. Heel veel sterkte!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heey iedereen,

Ik heb me een beetje afzijdig gehouden de laatste tijd en ik niet geschreven.... maar ik heb wel vaak meegelezen...... Voor alle groene dames Woehoeee en de laatste die erbij is gekomen Wish, goed zo meid !!! Helaas is het bij mij niet goed gegaan, gisteren kwam de gevreesde bruine afscheiding aanzetten, ben gelijk van me werk naar huis gegaan en heb een test gedaan, helaas bleef deze wit ;-) vandaag heb ik de bloeduitslag en ik word vanmiddag gebeld, Pfffff valt dat me even zwaar zeg...Ben nog niet ongesteld geworden maar ja dat maakt toch niet meer uit ! Het valt me toch zwaarder dan ik dacht...

voor alle dames die ook negatief hebben getest heel veel sterkte en Laika wat oneerlijk meid !!!!! jij ook heeel veel sterkte... voor iedereen die nog moet testen, heel veel succes!!!

Lfs vlinder

Geplaatst

Lieve Wish!!Wat ben ik blij voor jullie!!Van harte meid!!Het is je zoooo gegunt, je hebt al zoveel mee gemaakt, en ik vind dit écht wel een heel bijzonder voorbeeld voor ons allemaal!!

Wat een fantastisch nieuws!!

K heb deze maand niet echt meegelezen, omdat ik op vakantie was enzo... maar ik wilde toch ff kijken hoe het er voor stond, en dat zie je dit!!Wow!!

Geniet ervan.

liefs

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Hoopvol07:
2 februari (IUI)

Armanda:
3 februari (IUI)

Ellie:
3 februari 1 embryo

Elke:
7 februari 1 cryo

Danielle:
7 Februari 2 Embryo's

KrisKras:
9 februari 1 embryo

mar1982:
10 februari 1 embryo

Judith79
: 11 februair cryo tp 2 embryo’s

Angel
:
14 februari 1 cryo

Testen:

Karin:
2 februari
(2 embryo's)

Esther:
3 februari

Akara:
4 februari
(1 embryo)

Maureen:
4 februari

r00sje:
6 februari
(2 embryo's)

Luck:
7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie:
9 februari

Laika:
9 februari
(1 embryo)

Doortje:
10 februari
(2 embryo's)

Ellentrik:
11 februari
(2 embryo's)

Sumi:
11 februari

Anneka:
12 februari

Corina : 12 februari

Imar:
12 februari

Joleasa:
14 februari
(2 cryo's)

Joke:
14 februari
(1 embryo)

Annemarie84:
14 februari

Ellie:
15 februari

Wish:
16 februari
(2 embryo's)

Armanda:
17 februari

Hoopvol07:
20 februari

Elke:
21 februari

Danielle:
21 Februari

Angel:
23 februari

mar1982
:24 februari

Judith79:
24 februari (bloedtest)

KrisKras:
26 februari

Hermien:
27 februari

Met veel pijn in mijn hart heb ik mezelf "rood" gemaakt.

Liefs Elke

Geplaatst

Oh meiden wat is er veel gebeurd hier!

Laika wat een verdriet meis!Heel veel strekte!

Elke,wat kl*te.....sterkte!

Een dikke knuffel van mij voor jullie

Liefs,Violeta

Geplaatst

Wish ik ga even lezen en dan zie ik dat je het lijsje gekopeerd hebt maar niks geschreven hebt toen dacht ik neee,ik scrol langzam naar beneden en toen zag ik je naam groen....ik schreuw tegen de computer: JA! :confettistars:

Wish van harte gefeliciteerd! Nu even wachten voor de echo!Wat zal dat spannend zijn!

Ik ben zo blij voor je!:clap2: Geniet maar ervan!

Liefs,Violeta x

Geplaatst

He meiden, even een kleine inbraak!

Wish, wat een ongelooflijk goed nieuws!!!! Ik ben zo blij voor jullie, dit het best nieuws van deze week! Ik ben er helemaal vrolijk van geworden. Het lange knokken en het volhouden is nu eindelijk beloond!!!!!!!

Heel veel liefs,

Mia

Geplaatst

Elke, is er echt geen ienieminie stukje hoop?? het bloeden was vanmorgen toch gestopt? ik blijf nog ff hopen voor je hoor..!!

Geef je in ieder geval een hele dikke:hugs2:

Vlinder, het is elke keer zo'n teleurstelling...we blijven hopen op een groene uitslag!!

Laika, meid, vind het zo erg voor je, even voelde ik de pijn weer van afgelopen oktober...Je weg lijkt nu erg zwart, toch hoop ik en bid ik voor je dat er weer een klein lichtpuntje mag verschijnen, daar waar je dan op kan bouwen.

Wat mij "overeind" heeft gehouden is, kijk naar datgene wat je wel hebt..en jij hebt hem ook...de allerliefste kanjer van de wereld!! wat een geluk hebben wij!!

Ik kijk er echt naar uit om even een weekje met mijn lieverd weg te zijn..

Verstand op nul, blik op oneindig..heerlijk van elkaar genieten, das zo belangrijk.

Meiden, allemaal dikke knuffel..

Geplaatst

Veer, nee ik heb nog geen uitslag van het ziekenhuis, ze zouden met bellen tussen 14.00 en 16.00 uur. En dan bellen ze natuurlijk 16.05 hihi... Begin nu wel aan dat wachten te wennen..Ik zie dat jij moet wachten tot april vanwege sluiting ziekenhuis wat balen zeg!

Anneke, Wat je zegt ! van elkaar genieten is zooo belangrijk en vooral in deze tijden... en dat is er bij ons misschien een beetje op een laag pitje komen te staan door alle druk...Maar Je hebt helemaal gelijk ! Ga er meteen werk van maken:icon_rabbit:

Elke, wat balen meis....veel sterkte !

Lfs vlinder

Geplaatst

Heej Anneke,

Nee geen hoop meer. Het bloeden is doorgezet. Heb nu ook krampen en buikpijn.

Heb het ziekenhuis al gebeld en we mogen meteen door!

Vandaag cd 1 en heb 28 feb een echo. Als he volgens het schema gaan wat ik al eerder thuis heb gekregen dan heb ik op 4 maart een tp van cryo nummer 2.

Ik ga nu ook ff spieken bij het wachtbankje van maart.

Lieve, lieve meiden, dank jullie wel voor de steun en lieve woorden en hoop!

Meiden die nog mogen testen, op naar GROEN!!!

Liefs Elke

Geplaatst

:confettistars: Wish! :confettistars:

Wat een top nieuws! Super dat de Gonal-F voor jou heeft gewerkt!

Vasthouden nu, niet panieken, doorgaan met ademhalen en stap-voor-stap verder kijken, meer kun je nu niet meer doen. Ik denk aan je en mijn kleine meisje doet van puur plezier een dansje in mijn buik. Dames met negatief nieuws: houd moed, het kan echt!

:aaaflowersmiley:

Lot

Geplaatst

Ik wil voorzichtig aanschuiven op het wachtbankje van februari.. ik heb 13 feb de terugplaatsing gehad in Zwolle. Dit is mijn 2de icsi poging.........erg spannend dus ;).

Geplaatst

Nou ik ben net gebeld door het ziekenhuis en inderdaad Negatief ;-( .....Bah wat oneerlijk !

Ik moet nu bij de volgende cyclus op dag 10 een follikelafspraak maken. Ik krijg een Cryo tp in eigen cyclus (?) voor mij nog onbekend maar ik zag dat er al een topic over bestond dus ga daar maar eens kijken :-) Voor alle meiden die nog op het bankje zitten, Veel succes !

Lfs vlinder

Geplaatst

Hoopvol07:
2 februari (IUI)

Armanda:
3 februari (IUI)

Ellie:
3 februari 1 embryo

Elke:
7 februari 1 cryo

Danielle:
7 Februari 2 Embryo's

KrisKras:
9 februari 1 embryo

mar1982:
10 februari 1 embryo

Judith79

Angel
:
14 februari 1 cryo

Testen:

Karin:
2 februari
(2 embryo's)

Esther:
3 februari

Akara:
4 februari
(1 embryo)

Maureen:
4 februari

r00sje:
6 februari
(2 embryo's)

Luck:
7 februari

Sylvie:
9 februari

Laika:
9 februari
(1 embryo)

Doortje:
10 februari
(2 embryo's)

Ellentrik:
11 februari
(2 embryo's)

Sumi:
11 februari

Anneka:
12 februari

Imar:
12 februari

Joleasa:
14 februari
(2 cryo's)

Joke:
14 februari
(1 embryo)

Annemarie84:
14 februari

Ellie:
15 februari

Wish:
16 februari
(2 embryo's)

Armanda:
17 februari

Hoopvol07:
20 februari

Elke:
21 februari

Danielle:
21 Februari

Angel:
23 februari

mar1982

Judith79:
24 februari (bloedtest)

KrisKras:
26 februari

Hermien:
27 februari

WHOOOPPPIE! WISH!! Genieten, genieten, genieten.

Hier voor de zekerheid nog maar een testje gedaan( weer negatief hoor), omdat de menstruatie niet wil doorzetten en omdat werkelijk iedereen in mijn omgeving die ervan weet superverbaasd is! Ze wisten zeker dat het deze keer gelukt was.....best raar hoor.

Geplaatst

Ik heb mezelf er ook even tussen gezet.

Hoopvol07:
2 februari (IUI)

Armanda:
3 februari (IUI)

Ellie:
3 februari 1 embryo

Elke:
7 februari 1 cryo

Danielle:
7 Februari 2 Embryo's

KrisKras:
9 februari 1 embryo

mar1982:
10 februari 1 embryo

Judith79

Sharon76:
13 februari 1 embryo

Angel:
14 februari 1 cryo

Testen:

Karin:
2 februari
(2 embryo's)

Esther:
3 februari

Akara:
4 februari
(1 embryo)

Maureen:
4 februari

r00sje:
6 februari
(2 embryo's)

Luck:
7 februari

Sylvie:
9 februari

Laika:
9 februari
(1 embryo)

Doortje:
10 februari
(2 embryo's)

Ellentrik:
11 februari
(2 embryo's)

Sumi:
11 februari

Anneka:
12 februari

Imar:
12 februari

Joleasa:
14 februari
(2 cryo's)

Joke:
14 februari
(1 embryo)

Annemarie84:
14 februari

Ellie:
15 februari

Wish:
16 februari
(2 embryo's)

Armanda:
17 februari

Hoopvol07:
20 februari

Elke:
21 februari

Danielle:
21 Februari

Angel:
23 februari

mar1982

Judith79:
24 februari (bloedtest)

KrisKras:
26 februari

Hermien:
27 februari

Sharon76
: 27 februari

Geplaatst

Sharon,

Welkom op het bankje.

Het is inderdaad erg spannend, wil je heel veel succes wensen!

Vlinder,

Wat klote zeg!

Sterkte om dit te verwerken.

Probeer jezelf weer op te laden en hopelijk heb je aankomende cyclus een cryo tp!

Ellie,

Gadver!

Niet ongesteld en negatieve test, zo gemeen!

Sterkte!

Sharon,

Welkom en heel veel succes!!!

Geplaatst

:goodnews:Lieve lieve Wish,

WAT EEN GEWELDIG NIEUWS, SUPER!

iK BEN ZELFS DOOR HET DOLLE HEEN, EN TOEN IK HET LAS RIEP IK

HEEL HARD TEGEN MIJN MAN: oHH WISH IS ZWANGER!!

MIJN MAN: WIE......IS ER ZWANGER?

TJA HIJ KENT JE NATUURLIJK NIET, HAHAHA MAAR IK WAS ZO BLIJ!

MEID, JE HEBT HET VERDIENT EN NU OP NAAR DE 1E ECHO EN GENIET ERVAN!!

HEB JE AL GEBELD MET HET ZH?

IK BEN ONTZETTEND BLIJ VOOR JULLIE!!

Vlinder, heel veel sterkte!!

Sharon, Welkom hier en heel veel succes!

Laika,

Wat een verdrietig nieuws, eerst zo'n mooi bericht en dan dit....

Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Elke en ellie,

Heel veel sterkte, dikke knuffel voor jullie!

Angel,

Je hebt groot gelijk dat je de bolletjes gebruikt en baad het niet dan schaad

het niet, toch?

Ik denk dat ik ook wel eerder ga testen dan de 27e hoor,we zullen wel zien!

Voor de dames die bijna mogen testen heel veel succes!!

Liefs Hermien

Geplaatst

haha hermien, ook ik vertel zo nu en dan wat over mijn 'vriendinnen hier' tegen mijn man.

zo ook over wish! ook hij vindt het cool voor haar, dus wish, bij deze, nogmaals gefelici! ;-)

Sharon, welkom!

Moi... ik voel me verder nog prima. Nog altijd keiharde borsten, ongesteldheidsgevoelens, en soms een beetje emo, maar goed, dat kan ook de spanning zijn.

We gaan vrij of zaterdag testen (tenzij ik ongesteld wordt natuurlijk. trouwens, ook dan gooi ik er om het helemaal zeker te zijn een testje tegenaan).

Hoopvol en Danielle, jullie zijn ook de volgenden in het lijstje... houden jullie het nog vol?

Geplaatst

elke nogmaals sterkte

laika jij ook ..

wish kijk eens wat een felicitaties :) haha geweldig toch?

armanda ik heb exact de zelfde ''klachten'' als jij... alleen vandaag ineens zulke erge steken niet normaal. dan ga ik weer uit van het ergste... t liefst zou ik t toch nu testen,,..maar ik ben echt bang dat t toch neg is en dan ben ik toch teleurgesteld... ook al was het dan te mooi om waar te zijn.. we zien t zaterdag ochtend wel. en ben jij al zenuwachtig?

en daniella?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden