Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow meiden, wat een super reacties!

Ik 'zet' mijn vriend ook regelmatig achter de laptop om berichten te lezen en vooral deze berichten laat ik hem lezen.

Hij wil jullie ook bedanken!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mag ik me hier ook melden?

Ik heb 12-2 teruplaatsing gehad in Rotterdam van 1 embryo. Dit is ook mijn 1e ivf poging, dus alles is nog volledig nieuw en onbekend voor me.

Volgens mij mag ik 14 dagen na punctie testen en dat zou dan 23-02 zijn. Leuk detail is dat wij 25-02 gaan trouwen, dus zou een geweldig huwelijkscadeau zijn!!!

Vind het wachten echt zenuwslopend! Soms voel ik vanalles, dan juist weer helemaal niets..... Zere borsten (maar heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden...), ben wel super verstrooid en vergeetachtig, krampen (maar dit komt volgens mij door de met vocht en oud bloed gevulde eierstokken na punctie) en veel darmgeluiden, haha.

Geplaatst

Heb me gelijk maar even in het lijstje geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Elke: 7 februari 1 cryo

Danielle: 7 Februari 2 Embryo's

KrisKras: 9 februari 1 embryo

mar1982: 10 februari 1 embryo

Judith79: 11 februair cryo tp 2 embryo’s

Clauw: 12 februari 1 embryo

Sharon76: 13 februari 1 embryo

Angel: 14 februari 1 cryo

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari (1 embryo)

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari (2 embryo's)

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12 februari

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari (2 cryo's)

Joke: 14 februari (1 embryo)

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari (2 embryo's)

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

Danielle: 21 Februari

Angel: 23 februari

Clauw: 23 februari

mar1982:24 februari

Judith79: 24 februari (bloedtest)

KrisKras: 26 februari

Hermien: 27 februari

Sharon76: 27 februari

Geplaatst

Armanda,

Als ik het goed heb is het vandaag 14 dagen na je eisprong toch?

Mijn duimen draaien overuren!

Heel veel succes!

Die menstruatiekrampjes heb ik ook.

Clauw,

Welkom en heel veel succes!

Die zere borsten kunnen van de Utrogestan bollen komen. (als je die gebruikt)

Geplaatst

Dag vlinder ,

Bij mij is het ook een terugplaatsing geweest in mijn eigen cyclus , ze kijken gewoon wanneer je eisprong is en dan de terugplaatsing .

Geplaatst

Heb me ook eindelijk in het lijstje geplaatst...

Hoopvol07:
2 februari (IUI)

Armanda:
3 februari (IUI)

Ellie:
3 februari 1 embryo

Elke:
7 februari 1 cryo

Danielle:
7 Februari 2 Embryo's

Louise:
7 februari 1 embryo

KrisKras:
9 februari 1 embryo

mar1982:
10 februari 1 embryo

Judith79
: 11 februair cryo tp 2 embryo’s

Clauw:
12 februari 1 embryo

Sharon76:
13 februari 1 embryo

Angel:
14 februari 1 cryo

Testen:

Karin:
2 februari
(2 embryo's)

Esther:
3 februari

Akara:
4 februari
(1 embryo)

Maureen:
4 februari

r00sje:
6 februari
(2 embryo's)

Luck:
7 februari

Sylvie:
9 februari

Laika:
9 februari
(1 embryo)

Doortje:
10 februari
(2 embryo's)

Ellentrik:
11 februari
(2 embryo's)

Sumi:
11 februari

Anneka:
12 februari

Imar:
12 februari

Joleasa:
14 februari
(2 cryo's)

Joke:
14 februari
(1 embryo)

Annemarie84:
14 februari

Ellie:
15 februari

Wish:
16 februari
(2 embryo's)

Armanda:
17 februari

Hoopvol07:
20 februari

Elke:
21 februari

Louise:
21 februari

Danielle:
21 Februari

Angel:
23 februari

Clauw:
23 februari

mar1982
:24 februari

Judith79:
24 februari (bloedtest)

KrisKras:
26 februari

Hermien:
27 februari

Sharon76
: 27 februari

Geplaatst

he armanda spannend vandaag voor jouw ik hou je in de gaten begreep dat je morgen pas wilde gaan testen succes

hoopvol ook jouw naam komt steeds dichter bij spannend

Geplaatst

Jeetje... heb een paar dagen niet op het forum gekeken en er is weer zoveel geschreven! Het is bijna niet meer te volgen.

Lieve Elke, wat ontzettend klote dat het niet gelukt is deze keer! Ik had eigenlijk gehoopt dat 7 februari een geluksTPdag zou worden! Ik wens je heel veel geluk toe in maart/april! Dikke knuffel!

Danielle, weet jij al meer? Durf jij al te testen?

Ik had vanochtend een heel heel klein beetje bruin verloren. Weet niet wat het is. Wil aan de ene kant positief blijven, aan de andere kant houd ik er nu wel rekening mee te houden dat het niet is gelukt (zelfbescherming). De eerste 1,5 week op het wachtbankje is achteraf omgevlogen, nu, die laatste dagen word ik echt helemaal gek van onzekerheid!

:nerves::nerves:

Geplaatst
Heej Louise,

"mijn" ziekenhuis doet niet aan bloedprikken. Ik moet zelf testen en de uitslag doorbellen...

Waarom waag je zelf de 19de niet zelf een testje?

Liefs Elke

Durf ik niet...

Geplaatst

Hi dames, ik kwam hier nog ff kijken en zo groen dat de maand al geworden is! Doe zo verder!!

Ik wil iedereen die nog aan het afwachten is een hart onder de riem steken en heel veel succes wensen.

Hopelijk tot allemaal in het uitgerekend in oktober 2011 topic!!

Geplaatst
Heb me gelijk maar even in het lijstje geplaatst

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Testen:

vannacht ongesteld geworden.

Geplaatst

Louise: 7 februari 1 embryo

Testen:

Louise: 21 februari

Hoopvol,

Gadverdarrie, Bah!

Meid, sterkte om dit te gaan verwerken, zo oneerlijk!

(er was iets fout gegaan met het lijstje)

Geplaatst

hoopvol, neeeeeeeee! wat is dat klote zeg!

tjonge jonge.

nou wij hadden precies dezelfde klachten toch... ben zo benieuwd wat dit voor mij betekent...

ik heb sinds vandaag ineens totaal GEEN zere borsten meer.

Geplaatst

He Bah Hoopvol, wat enorm kl*te zeg! Heel veel sterkte.

Armanda, hoop dat het niets te betekenen heeft! Je mag vandaag testen lees ik in je handtekening, heb je al een test gedaan?

Geplaatst

Shit, toch weer een paar rotberichten hier, sterkte meiden (Hoopvol en Elke).

Ik heb zelf een vrij wonderlijk nieuwtje. Ik meldde hier een paar dagen geleden dat het toch mis was (na een positieve bloedtest), ik had een miskraam. Dacht ik, want de boel zette uiteindelijk niet heel erg door. Omdat ik toch veel buikpijn had en bang was voor een bbz, heb ik vandaag een echo gehad, op 5 weken en 2 dagen en...alles bleek gewoon goed te zijn! Er was een vruchtzakje en een dooierzakje te zien, prima op schema. De arts kon mij niet vertellen waarom ik dan toch bloedverlies en buikpijn had. Het kon van alles zijn. Maar tot nu toe ziet het er eigenlijk heel goed uit. Ik moet nu voor een vroege tweede echo komen (op 28 februari) om te kijken of er dan al hartactiviteit waarneembaar is....

We zijn overdonderd!

Geplaatst

Laika! Dat is geweldig! Zoooo he. Wat zul jij blij zijn! Wat een rollercoaster he, van spanning, blij naar verdriet en toch weer blij. Ben blij voor je ;-)

Violetta, jij mag morgen testen volgens mij? Hoe voel je je?

Ik ga het morgen of overmorgen doen. Mijn datum staat niet helemaal goed. Maar ik ga dan wel een testje doen, en hoop ondertussen niet ongesteld te worden!

Ben wel heel zenuwachtig vandaag. Ik had cursus, ging allemaal goed maar was heel intensief. Toen ik thuis kwam was ik echt heeeeel prikkelbaar, zonder reden.

Wel goed om te merken dat mijn man echt super lief deed en heel rustig bleef.

Ik kom vanavond nog even kijken op deze site. Nu eerste even Wie is de mol kijken.

Geplaatst

Trouwens, hoe lang gebruikt iedereen altijd die witte balletjes? Normaal stop ik altijd op dag 14 (en dan werd ik dus ook altijd gelijk ongesteld).

Dat zou nu zijn...

Maar ik heb nog een hele strip over. Zal ik er gewoon nog even mee doorgaan? Weet iemand of dat ergens goed voor is of juist niet?

Thanks alvast!

Geplaatst

Armanda,

De bolletjes zou je nog best kunnen gebruiken hoor.

Bij ons zh moet je blijven doorslikken totdat er of een menstruatie optreedt

of als je nog niet menstrueert gewoon doorblijven gebruiken tot de testdatum

en zelfs nog wel eens langer, dus baad het niet dan schaad het niet.

Heel veel succes met testen, ohh slopend spannend he'!

Laika,

Wat geweldig, maar oh wat slopend......

Niet meer aan denken, maar genieten....

Gefeliciteerd!!

Hoopvol,

Meid heel veel sterkte, denk goed aan jezelf!!

Danielle,

Ga jij morgen ook testen???

Ik hoop het voor je.....

Violetta,

Jij ook heel veel succes!!

Meiden wat slopend hier, iedereen veel succes en sterkte!!

Geplaatst
Shit, toch weer een paar rotberichten hier, sterkte meiden (Hoopvol en Elke).

Ik heb zelf een vrij wonderlijk nieuwtje. Ik meldde hier een paar dagen geleden dat het toch mis was (na een positieve bloedtest), ik had een miskraam. Dacht ik, want de boel zette uiteindelijk niet heel erg door. Omdat ik toch veel buikpijn had en bang was voor een bbz, heb ik vandaag een echo gehad, op 5 weken en 2 dagen en...alles bleek gewoon goed te zijn! Er was een vruchtzakje en een dooierzakje te zien, prima op schema. De arts kon mij niet vertellen waarom ik dan toch bloedverlies en buikpijn had. Het kon van alles zijn. Maar tot nu toe ziet het er eigenlijk heel goed uit. Ik moet nu voor een vroege tweede echo komen (op 28 februari) om te kijken of er dan al hartactiviteit waarneembaar is....

We zijn overdonderd!

Laika! Wat een super bericht!! Je bent nog steeds zwanger! :-D

En nu op naar de eerste echo!

Heb je geen buikpijn meer?

Liefs Elke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden