Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag lieve meiden, heel erg bedankt voor de lieve reacties doet me eerlijk gezegd goed...

morgen alweer beginnen met puregon en volgende week vrijdag echo om te kijken of mn ''eieren goed zijn'' de puregon word verhoogd, omdat de vorige keer er maar 1 eitje was, ze willen dat we er 2 krijgen..

ik had gister avond ineens geen zere borsten meer...licht gevoelig en erge steken en toen werd ik 00;00 ongeveer ongi

iedereen voor groen

armanda zet m op meid!

ik ga op naar poging 2!!

xx

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Armanda,

Toi, toi, toi!!!!

Heel veel succes en ik duim voor je!!

De bollen moet ik tot de eerste echo blijven gebruiken en dan hoor ik van de gyn hoe verder.

Laika,

Dit is helemaal super! Wat een onverwachte grote verrassing!

Ben zo blij voor je!

Hoopvol,

Klotezooi!!!

Heel veel succes bij je volgende poging, je gaat meteen door en gelijk heb je. Als je dit aan kan moet je dat doen. (hebben wij ook gedaan)

Geplaatst

Oooh nee hoopvol, dat klinkt hetzelfde als bij mij! alleen ben ik nog niet ongesteld.

Morgen is dag 16 na de inseminatie. We gaan dan testen, dan hebben we ook meer tijd (geen werk enzo).

Maar ik ga dood van de spanning! Ben heel lichtgeraakt en beetje uit mijn doen, maar ja, da's niet gek volgens mij.

Hermien, die bollejtes, die slik je toch niet, of wel? Ik moet ze altijd met zo'n pistooltje in mijn flamoes schieten.

Ik ga gewoon nog even door met die balletjes. Ik heb alleen wel altijd het gevoel gehad dat die balletjes de menstruatie tegenhouden.

Zodra ik er mee stopte, kreeg de ongesteldheid ruimte... Maar misschien was dat toeval.

Ik zie dat niemand mag testen vandaag. Alleen ik morgen. En daarna weer een paar meiden. Het komt in zicht he!

Sterkte vandaag allemaal, bijna weekend! Pfff

Geplaatst

Och Armanda,

Ik voel de spanning door het scherm van de laptop bij mij de woonkamer binnen komen.

Inderdaad zo moeilijk dat wachten, wachten, wachten.......

Hier wordt je gewoon vervelend van!

Heel veel succes morgen!

:goodluck:

Geplaatst

Armanda veel succes.

Het kan idd geen kwaad

Mocht ik zw zijn moet ik hetzelfde als wish doen

Bij de meeste kan het wel de ongi tegen houden

Succes iniedergeval.

Liefs

Geplaatst

Armanda,

Hahahahaha, wat ben ik toch een kluns ik bedoelde inbrengen ipv slikken!

En ja het kan bij sommige de menstruatie tegenhouden, bij mijzelf werd ik

altijd wel ongesteld tijdens het gebruik van de bollen.

Morgen de belangrijke dag oh slopend!!

Ik wens je heel veel succes toe!!

Danielle,

Zou jij vandaag ook geen gokje wagen? Ben zo benieuwd?

Jij ook veel succes!

Angel, Hoe gaat het met jou?

Wish,

Hoe voel jij je, kun je het al een beetje beseffen?

En heb je al een 1e echo afspraak?

Vind het zo geweldig voor jullie!!

Zelf heb ik weinig te melden ik zit vandaag op wd 4.

Ik heb alleen sinds gisteravond en nu nog steeds een knallende hoofdpijn,

dit is vaak voor mij geen best teken, maar ik weet ook dat het hiervoor

eigenlijk nog te vroeg is, dus we wachten maar rustig af, hahahah.

En aan de andere kant heb ik het gevoel dat het dit keer best eens zou

kunnen gaan lukken,oh wat erg he'!

Je walst van het ene gevoel in het andere, hahahahha!

Hermien

Geplaatst

Hermien,

Met je emotie en gevoel van het ene uiterste naar het andere uiterste. Je wordt er helemaal kriegel van!

Vervelend dat je hoofdpijn hebt, beterschap.

Vandaag alleen nog last van mijn borsten. Verder nog geen menstruatiekrampjes gehad, wat ik afgelopen dagen wel heb gevoeld.

Maar heb gisteren een digitale test gedaan, die gaf precies aan hoe ver ik ben. 4-5 weken!!!

Moet het gewoon gaan geloven, maar wat is dat moeilijk zeg.

8 maart eerste echo.

Geplaatst

Hermien hier gaat het wel goed hoor.

Nergens last van. Ook niet van die bollen of het kan nog komen maar gebruik ze nu al een week.

Wat vervelend van je hoofdpijn.

Gister nog een brief gehad van het zh dat we geen cryo's meer hebben. Dat wisten we al natuurlijk.

Dit is dan onze laatse cryo van poging 2.

En dan nog 1 behandeling. Krijg er nu al de rillingen van. Bah. Maar ja zo ver zijn we nog niet

Eerst maar is afwachten.

Hou jij de testdatum van het zh aan?

Liefs

Geplaatst

Wish,

8 maart, oh spannend!

Ik weet uit ervaring dat het heel bijzonder is om dan je wondertje

te mogen en kunnen zien!

En vanaf dan kun je langzamerhand ook gaan genieten!

Knuffel

Angel,

Ja, dat afwachten is moeilijk maar we gaan gewoon hoop houden

dat het deze keer gaat lukken, toch?

Ik denk dat ik wel eerder ga testen, maar als ik wd 10 maar voorbij ben!

Dat is de datum!!

Geplaatst

wachten is zeker moeilijk hermien...

ik mocht net nog wel zeggen heb nergens last van

heb nu erge buikpijn net of ik ongi ga worden.. (had ik maar niks gezegd)

liefs angel

Geplaatst

Hoi meiden,

Laika, wat een supernieuws! Wat een spanning zeg. Ik hoop dat je er een beetje van kan genieten.

Armanda, succes!!!

Hoopvol, Kl*ten, ik hoop dat je de kracht vindt om wat positiviteit te vinden voor jullie volgende poging.

Ik kom even gedag zeggen voor nu....helaas is het alweer voorbij.

Ik ben vannacht helderrood gaan vloeien, heb het ziekenhuis al gebeld.

Waarschijnlijk nooit een innesteling gehad.....maar wel 3 positieve testen. Het voelt even dubbel afgewezen.

De afspraak voor de echo op 7 maart is al doorgekrast, nu in april evaluatiegesprek en daarna hopelijk door voor een verse poging....

Ik heb heel even aan het blije gevoel mogen proeven....

Na het overlijden van mijn schoonmoeder zijn dit iets te veel emoties om te kunnen verwerken.

Heb me ziek gemeld, hoop er volgende week weer tegenaan te kunnen.

Tot gauw

Voor de meiden die de komende week nog moeten testen:SUCCES!!!! Het bankje kan groener!!!

Geplaatst

Wish geeft jou test al 4-5 wk aan....

Dan produceer jij best veel hcg.

Ben je de dagen aan het vooruit duwen, dan lijkst het zo sloom te gaan als je ergens op zit te wachten.

Armanda veel succes met testen morgen.

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Elke: 7 februari 1 cryo

Danielle: 7 Februari 2 Embryo's

Louise: 7 februari 1 embryo

KrisKras: 9 februari 1 embryo

mar1982: 10 februari 1 embryo

Judith79: 11 februair cryo tp 2 embryo’s

Clauw: 12 februari 1 embryo

Sharon76: 13 februari 1 embryo

Angel: 14 februari 1 cryo

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari (1 embryo)

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari (2 embryo's)

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12 februari

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari (2 cryo's)

Joke: 14 februari (1 embryo)

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari (2 embryo's)

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

Louise: 21 februari

Danielle: 21 Februari

Angel: 23 februari

Clauw: 23 februari

mar1982:24 februari

Judith79: 24 februari (bloedtest)

KrisKras: 26 februari

Hermien: 27 februari

Sharon76: 27 februari

:wav::wav:

Ik gooi 'm er nog even in.

Bankje moet echt nog groener worden!!!!

Geplaatst

Joleasa,

Tegelijk aan het posten....

Wat afschuwelijk voor jullie!

Maar als je positief getest hebt is er toch wel een innesteling geweest. Waar komt anders die hcg vandaan?

Sterkte!

Sylvie,

Ben nu 4 weken en 3 dagen, dus de test geeft het goed aan.

Dan moet ik toch ook voldoende hcg aanmaken ten aanzien van het aantal weken zwanger zijn?

Of hoe bedoel je dit? Snap 'm ff niet, sorry.

Geplaatst

Oooh Wish ik zit er zelf helemaal naast natuurlijk, sorry :happy8:

Vergeet mijn bericht, heerlijk om 4-5 wk op een test te zien zeg.

Duh blond hier....

Geplaatst
Joleasa,

Tegelijk aan het posten....

Wat afschuwelijk voor jullie!

Maar als je positief getest hebt is er toch wel een innesteling geweest. Waar komt anders die hcg vandaan?

Sterkte!

Sylvie,

Ben nu 4 weken en 3 dagen, dus de test geeft het goed aan.

Dan moet ik toch ook voldoende hcg aanmaken ten aanzien van het aantal weken zwanger zijn?

Of hoe bedoel je dit? Snap 'm ff niet, sorry.

@Wish

Ja dat dacht ik ook.

Was vanochtend te veel bezig met mijn emoties onder controle houden omdat te kunnen vragen.

Maar dat ga ik zeker in april doen.

Ik heb ook echt verschil gevoeld, afgelopen woensdagochtend veranderde mijn gevoel van binnen al erg, donderdagochtend nog een positieve test.

Toen zei ik al tegen mijn man: "het voelt gewoon niet goed"

Na 9/10 jaar ploeteren leer je je lijf erg goed kennen blijkt maar weer.

Meiden bedankt voor jullie medeleven!!!! Doet me goed!

X J

Geplaatst

Joleasa, wat balen zeg!! Stertke!!

Hermien, wd 4, ik ben zo benieuwd!! Gun het je zo!!

Hoopvol, aahh wat balen zeg!!! Veel sterkte!!!

Wish, echt (alweer) super gefeliciteerd!! Geniet ervan!!

Armanda, spannend!! Ohhh ik herken die spanningen word zelf ook helemaal knetter hahaha

Ohhh ik ben zoo dom geweest, gister alvast testen in huis gehaalt om vanochtend te kunnen testen. Ik kon mijzelf niet weerhouden en heb gister rond 18.00 uur getest en dik negatief!!! Ohhh wat had ik een spijt daarna zeg, ik kan aan niks anders meer denken..

Echt niet slim, maar goed wel gedaan. Nu gaan we morgenochtend weer testen, mijn man blijft gelukkig erg positief en die sleept me er gelukkig door heen. Ik hoop zo dat ik echt ''te'' vroeg heb getest en dat we morgen beter nieuws hebben. Had wel een hoop thee gedronken gister, theeëine vrij welleswaar maar geen geconcentreerde urine. Ik hoop morgenochtend op beter nieuws.

Zou het nog kunnen denken jullie??? Ik heb getest met de trekpleister test 2 voor 5 euro..

Oohh ja ik ben (nog) niet ongesteld

Geplaatst

Hoopvol ik wil je alvast heel erg veel succes wensen met je volgende poding!

Danielle ik hoop het voor je dat je te vroeg hebt getest.Ik blijf voor je duimen!

Laika meis,wat een wondertje!!!!Ongelooflijk!Ik duim heel hard voor jullie voor een pragtige echo 28-02!

Gefeliciteerd,zal zeggen nu! :) Geniet maar ervan he?Niet in spanning lopen tot de echo :)

Joleasa vreselijk.Wat heb jij mee gemaakt de laatste tijd......Neem lekker rust thuis....vreemd dat ze zeggeb dat er geen innesting geweest is.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop het voor je dat je snel weer door kan gaan met de "normale" leven

Armanda jij ook heel veel succes morgen!

Ik stond niet op het lijstje want ik ben van maand januari binnen 3 dagen gevallen.Dus ik vond het deze keer heel eng om op een lijstje te staan.

Maar ik heb net een telefoontje gehad van het zh.Het was vandaag mijn testdag en ik ben: ZWANGER!

Hele mooie waarden zegt ze: HCG 176 - 10 dagen na de tp!

Ik ben heel erg blij,maar ik besef het nog niet.Ik voel me ook niet zwanger,misschien vanaf morgen wel :)

Liefs,Violeta x

Geplaatst

Lieve meiden, de meest verdrietige en vrolijke berichten wisselen elkaar af!!!dames die positief getest hebben van harte gefeliciteerd en ik wil de dames met een negatieve test heel veel sterkte en kracht toewensen. Met name ook joleasa, het is wel wat veel nu allemaal hè.alle wachtenden : onwijs veel succes!!!

Liefs , Babeth

Geplaatst
Hermien,

Met je emotie en gevoel van het ene uiterste naar het andere uiterste. Je wordt er helemaal kriegel van!

Vervelend dat je hoofdpijn hebt, beterschap.

Vandaag alleen nog last van mijn borsten. Verder nog geen menstruatiekrampjes gehad, wat ik afgelopen dagen wel heb gevoeld.

Maar heb gisteren een digitale test gedaan, die gaf precies aan hoe ver ik ben. 4-5 weken!!!

Moet het gewoon gaan geloven, maar wat is dat moeilijk zeg.

8 maart eerste echo.

Wish: welke digitale test heb je gedaan? Die van clear blue? Ik wil ook nog graag een digitale doen omdat ik soms zo onzeker ben. Zie het graag nog weer even bevestigd dat het toch echt zo is!

Violetta gefeliciteerd meid! het is je van harte gegunt. Op naar de 1e echo!

Joleassa: wat verdrietig voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je helemaal van de kaart bent. Pas goed op je zelf en neem de tijd om dit te verwerken!

Hoopvol: voor jou ook al slecht nieuws. Heel veel sterkte met verwerken

Danielle: nog even volhouden meid. Hopelijk ziet je test er morgen positief uit!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden