Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Danielle, oooh, ook jij te vroeg getest. Ik wou ook dat ik het nooit gedaan het. Je weet het dan nl. nog steeds niet, tenzij het gelijk positief is, maar meestal is het zo’n dun streepje dat je het nog niet zeker weet. Maar jij, ook jij bent eigenwijs ;-) Maar wat balen at het negatief is. Denk je dat het morgen al beter kan zijn?

Ik had officieel dus gister mogen testen, maar omdat ik maandag met mijn ongeduldige kop al getest had, besloot ik nog maar even langer te wachten. Wat een pijniging, ik vind het echt rot, dit gewacht.

Ik ben dus ook nog niet ongesteld, normaal word ik dat altijd op wd 14. En nu is wd15 bijna voorbij…

Als ik morgenochtend test, dan zou ik 2 NOD’s hebben. Reden genoeg om te testen!

Maar ja, de kans ik ook weer zo klein. Ik weet het echt niet.

Elke keer als ik wat voel, denk ik: shit, ik word ongesteld! Maar als ik naar de wc ga, is het steeds niet zo! Misschien die mutsebollen die er langzaam uitsmelten ofzo, haha. Sorry hoor, voor het onsmakelijke verhaal.

Meiden die zwanger zijn, hadden jullie nog zere borsten toen je getest had? Blijven die zere borsten of gaat het weg rond dat moment… I wanna knooowwww, haha, ik zoek naar tekenen maar het slaat toch nergens op, het is bij iedereen anders.

Er zijn echt heel veel groenen in januari, echt goed zeg!

Des de harder voor de mensen die niet groen zijn/worden. Men wat een dubbelheid he.

Violetta! Dat is goed nieuws zeg! Congrats!

Hoopvol, wat heftig he, nu gelijk alweer beginnen met de prikken!

Aan de andere kant, waarom tijd verspillen, toch? Dikke knuffel, zet ‘m op.

Fijn weekend iedereen!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jee wat een afwisselende berichten!

Voor de meiden die positief getest hebben gefeliciteerd, geweldig nieuws!!!!!!!

Voor de meiden met een negatieve test heel veel sterkte...

Pffff ik zit inmiddels op wachtdag 9 en begin het nu toch ook spannend te vinden...

Voor degene die gaan testen heel veel succes!! ik weet niet of ik dat al durf voor donderdag...

Fijn weekend!

Geplaatst

Woooohw, Gefeliciteerd meisje. Logisch dat je het besef nog niet hebt. Maar probeer van de gedachten te genieten, en positief denken he?

Liefs Guusje

Hoopvol ik wil je alvast heel erg veel succes wensen met je volgende poding!

Danielle ik hoop het voor je dat je te vroeg hebt getest.Ik blijf voor je duimen!

Laika meis,wat een wondertje!!!!Ongelooflijk!Ik duim heel hard voor jullie voor een pragtige echo 28-02!

Gefeliciteerd,zal zeggen nu! :) Geniet maar ervan he?Niet in spanning lopen tot de echo :)

Joleasa vreselijk.Wat heb jij mee gemaakt de laatste tijd......Neem lekker rust thuis....vreemd dat ze zeggeb dat er geen innesting geweest is.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop het voor je dat je snel weer door kan gaan met de "normale" leven

Armanda jij ook heel veel succes morgen!

Ik stond niet op het lijstje want ik ben van maand januari binnen 3 dagen gevallen.Dus ik vond het deze keer heel eng om op een lijstje te staan.

Maar ik heb net een telefoontje gehad van het zh.Het was vandaag mijn testdag en ik ben: ZWANGER!

Hele mooie waarden zegt ze: HCG 176 - 10 dagen na de tp!

Ik ben heel erg blij,maar ik besef het nog niet.Ik voel me ook niet zwanger,misschien vanaf morgen wel :)

Liefs,Violeta x

Geplaatst

Danielle,

Meid kom op het kan nog allemaal goedkomen!

Je hebt te vroeg en laat in de avond getest met te veel thee!

Dus drie dingen die misschien toch niet goed zijn.

Morgenvroeg lekker testen met ochtendurine en vanavond weinig drinken, oke'!

Ik ga voor je duimen, en ik denk aan je.......

Joleasa,

Oh dit is echt een verschrikkelijk gevoel, ik heb dit namelijk ook al een keer

meegemaakt en je wordt heen en weer geslingerd qua emotie en gevoel.

Ik wil je dan ook even heel veel sterkte toewensen en vanaf hier een dikke knuffel!

Angel,

Buikpijn, meid dit hoeft nog niets te betekenen!

Ik had gisteren en vandaag veel last van hoofdpijn, maar het is voor ons

nog te vroeg om ongesteld te worden, dus we gaan gewoon voor groen oke'!!

Liefsss Hermien

Geplaatst

Oh jeeee Joleasa!!!!! Sterkte hoor meis. Wat een rotbericht!

En dan tegelijk dit fantastische nieuws van Violeta: dikke proficiat!!!!! Ongelooflijk mooi nieuws! Zie je wel, dat lichte streepje, even wachten en hop! Geniet ervan!

Armanda, wat spannend!!!! Ik ben echt zo benieuwd hoor. Mijn borsten hebben nooit pijn gedaan, maar ze zijn wel groter gebleven, en groeien nog steeds heb ik de indruk (jipie!)

De andere meiden, veel geluk met het wachten!!!

Geplaatst

Violeta: gefeliciteerd!! :toppie: Wauw wat een mooi nieuws, geniet er van! Hopelijk mag het nu wel goed gaan, op naar een goede echo!!!

Laika: toch geen miskraam: gelukkig maar! Ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan.

Joleasa en alle anderen die het nodig hebben: sterkte!!

Geplaatst

hermien dat is zeker nog te vroeg

miss wel een innesteling durf bijna niet te hopen

maar we gaan zeker voor groen.

hoop dat je hoofdpijn snel minder word

liefs

Geplaatst

Goeie morgen dames.

Armanda jij gaat testen vandaag he.

Veel succes hoop op een mooie test.

Hier al lekker vroeg uit de veren

Zo maar verder met me huisje poetsen.

Liefs

Geplaatst

@Armanda,

Kl*ten meid, zat net aan je te denken toen je dit poste.

O wat vreselijk balen zeg, kan de juiste woorden niet vinden.

Sterkte!!!!

Liefs J

Geplaatst

Armanda,

Het is zo raar, ik heb gisteren de hele pagina 47 volgens mij gemist!

Ik was benieuwd naar jou en naar Danielle, maar ik zie verder nog geen berichten

vandaag van jullie allebei.

Ik hoop voor jullie beiden dat het nog goed mag komen, zolang de menstruatie er nog niet is.....

Maar ik kan me goed begrijpen dat je helemaal niet meer weet wat je moet voelen, sterkte!!

Hermien

Geplaatst

Armanda,

Gaderdegadver *@#*#!!! :mad:

Wat een shitzooi, BAH!

Sterkte om dit samen met je man te gaan verwerken.

Probeer jezelf weer bij elkaar te rapen en de kracht te vinden om samen door te gaan!

:hugg:

Geplaatst

Armanda,

Sorry meid, maar het lijkt er wel op dat ik gewoon berichten oversla met lezen, ohh sorry!

Hoezo blond!!

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je het een plekje kunt gaan geven!

Dikke knuffel van mij voor jou!

Geplaatst

ik moet zlef nog tot 3 maart wachten totdat ik kan testen. Lees daarom hier mee maar post bij het wachtbankje maart. Het bankje begon zo groen, maar nu toch ook weer veel verdrietige berichten.

Danielle en armanda, wat naar. Het is zo moeilijk om de mislukte poginggen te verwerken en de kracht opnieuw te vinden. Maar ik hoop dat het jullie gaat lukken. Heel veel sterkte

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden