Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's;

Karin: 18 januari 2 embryo's

Esther: 21 januari 2 cryo's

Akara: 21 januari 1 embryo

Maureen: 24 januari 1 embryo

Anneka: 28 januari ? embryo

Testen;

Karin: 2 februari

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari

Maureen: 4 februari

Anneka: 12 februari

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sylvie,

Uhm, ik heb nog geen Pregnyl hoeven spuiten, maar alvast bedankt voor je steun!

Denk dat ik de Pregnyl zaterdag moet spuiten als maandag de punctie is.

Anneka,

De punctie achter de rug, dat is mooi.

Nu in spanning afwachten tot vrijdag, succes.

Hoeveel follikels zijn er aangeprikt?

Geplaatst

Hoi Wish,

Er zijn 3 grote aangeprikt en wat kleintjes, (deze deden eigenlijk niet mee )in alle 3 zat een eitje..daar waren we blij mee.

Na mij kwam een stel, ( we zaten samen op de "uitrust kamer") die kregen te horen dat er helemaal niets in alle follikels zat, had er geeneens rekening meegehouden dat dat ook nog eens kan.

We zijn er erg blij mee.

Als er een volgende poging komt start ik direct met 300 puregon.

Geplaatst

Maureen,

Wat 'raar' dat je de tp later hebt gekregen omdat het op die dag dat je een tp zou krijgen te druk was.

Hoe bepalen ze wie er dan mag komen als jullie allemaal op dezelfde dag een tp zouden hebben?

Wil niet suggereren dat een tp op dag 5 niet goed is, helemaal niet zelfs. Er wordt op verschillende plaatsen juist gekozen voor een tp op dag 5 omdat ze dan de embryo's nog beter kunnen volgen hoe de cel ontwikkeling verloopt.

Ik heb hierover een enquête gemaakt.

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12808-Wanneer-terug-plaatsing-na-punctie

Anneka,

We moeten zeker blij zijn met elk rijp eitje wat in een follikel aanwezig is.

Wat vervelend voor dat andere stel!

Geplaatst

Hei girls,

Ik kom er ook bij! Overmorgen punctie (brrr) en zondag tp. Er zijn ongeveer 15 follikels te prikken. Bij mij is het steeds 12 dagen na de tp testdag, dus kom ik uit op 11 februari! Kan iemand mij toevoegen? M'n verjaardag is 17 februari, ik hoop op een mooi cadeautje in elk geval.

Inderdaad gek dat elk zh zijn methodes heeft. Nu, ik moet geen extra pregnyl spuiten, en doe het met utro-bollen. Dus kan ik ook vroeger testen veronderstel ik..

Anneka, hoeveel follikels had dat koppel dat uiteindelijk geen enkele eicel had? Moet echt rot zijn, om dit mee te maken..

liefs!

Geplaatst

Karin: 18 januari 2 embryo's

Esther: 21 januari 2 cryo's

Akara: 21 januari 1 embryo

Maureen: 24 januari 1 embryo

Anneka: 28 januari ? embryo('s)

Ellentrik: 30 januari ? embryo('s)

Testen;

Karin: 2 februari

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari

Maureen: 4 februari

Ellentrik: 11 februari

Anneka: 12 februari

Geplaatst

De punctie wordt gezien als eisprong. Bij mij is het 14 dagen later elke keer zo geweest dat ik ongesteld werd.

Door gebruik van de Utrogestan bollen kan de menstruatie uitgesteld worden, dit zie je ook regelmatig.

Door het gebruik van Pregnyl na mijn cryo tp stelde dit mijn menstruatie uit, elke dag meer zenuwen of dat het gelukt zou zijn.

Denk dat ik geen Pregnyl meer wil gebruiken na een tp. (maar zeg nooit, nooit...)

Geplaatst

Och Ellen toch, graag gedaan hoor. Word :shower1:van je reactie.

Ik ga zo :eekout:moet namelijk gaan werken.

Geplaatst

Hoi Ellen,

Wat ik er zo van begreep hadden ze er 9, vond het zo rot voor ze, ze waren ook al wat ouder ( ben zelf ook al 38 hoor haha) maar ik vond het zo erg voor ze.

Het gordijntje ging ook dicht dus zag ik ze niet meer.

Ik zei nog tegen mijn man, dat kan je dus ook mee maken, dan ben ik dankbaar met 3 eitjes. Als er dan maar 1 bevrucht is, juich ik het ook al van de daken af.

Ik zat ook echt te stralen daar in die stoel, dat we weer een stapje dichterbij waren.

Vanavond de kogels, heb nu een schietgeweer meegekregen, daar kunnen er dan direct 2 mee ingebracht worden.

Laat het maar snel vrijdag worden..

Geplaatst

Het lijstje van februari wordt alweer lekker lang.

Anneka en Ellentrik zie dat jullie de punctie er alweer op hebben zitten nu wachten op het telefoontje dat je vrijdag een tp hebt spannend.

Wish hoe gaat het met jou zie dat je vrijdag je 3de FM hebt. spannend

Voor alle andere die bezig zijn succes heb nog niet alle verhalen gelezen hier, reageer ook vlug even vanaf mn werk

Geplaatst

Mag ik iets vragen?

Dichte familie weet van ons traject in de MMM, maar we willen het niet aan de grote bel hangen tot het echt zover is. Dat begrijpen jullie wel he? Nu komt er met die punctie een groot dilemma aan. M'n vriend heeft nog kinderen uit zijn vorig huwelijk waarbij zijn dochter van 15 jaar een weekend om de 2 weken bij ons komt logeren. En zij weet helemaal van niks, geen enkele van de kinderen eigenlijk. Ik vind ook niet dat ze dit naar zijn ex moeten rond bazuinen zodat er nog meer geroddel van kan komen. Totnutoe heb ik het met griep en smoesjes kunnen wegpraten, toen ik met een overstimulatie thuis lag. Maar dit weekend komt ze naar ons en..

ZONDAG HEB IK TERUGPLAATSING!

Wat moet ik doen? Vertellen? Een smoes? Haar wegsturen naar een vriendin? Ze is al maar 2 dagen per 14 bij ons.. Het is wel een schattie hoor en we komen erg goed overeen, maar wat als ze haar mond niet kan houden?

Ik weet het eventjes niet meer..

Geplaatst

Hey meiden,

mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb gisteren 3 emmy's teruggeplaatst gekregen. Een van 8, een van 7 en een van 5 cellen. 7 februari testen...

Geplaatst

Zal mezelf ook maar even op het lijstje zetten...

Karin:
18 januari 2 embryo's

Esther:
21 januari 2 cryo's

Akara:
21 januari 1 embryo

Maureen:
24 januari 1 embryo

Luck:
24 januari 3 embryo's

Anneka:
28 januari ? embryo('s)

Ellentrik:
30 januari ? embryo('s)

Testen;

Karin:
2 februari

Esther:
3 februari

Akara:
4 februari

Maureen:
4 februari

Luck:
7 februari

Ellentrik:
11 februari

Anneka:
12 februari

Geplaatst

Tjonge, het zal je inderdaad maar gebeuren, gewoon geen eicellen! Dan is het gewoon over... Anneka, jullie hadden er gelukkig 3, nu maar duimen dat daar een paar toppertjes uit ontstaan!

Ellentrik, lastige situatie hoor, kan me voorstellen dat je het liever niet wilt vertellen. Bij ons weet deze keer ook niemand ervan, we moesten alleen m'n schoonmoeder inlichten omdat we oppas nodig hadden tijdens de punctie. Naar de terugplaatsingen ga ik altijd alleen, als je een ondertekende brief van je man meeneemt is dat geen probleem. Is dat misschien een oplossing voor jullie? Maar dan moet je natuurlijk nog een smoesje verzinnen waarom je weg moet, maar dat is allicht makkelijker dan wanneer je samen gaat?

Luck, welkom hier! Jij hebt 3 emmy's teruggeplaatst gekregen? Wist niet dat ze dat uberhaupt nog ergens doen? heeeeeel veel succes, vind het wel erg spannend hoor dat wachten!

Geplaatst

Tjemie alweer een februari wachtbankje.

Daar kan ik zowiezo niet aan meedoen, als ik mazzel heb kan ik eind februari weer starten met onze 2e ivf.

ik hoop zo dat we niet op de wachtlijst hoeven...., weet niet als je na de laatste cryo gewoon weer mag beginnen of dat je op de lijst moet.

en de wachtlijst is 3 maand...pff. Maar dat hoor ik morgen, als het goed is.

Luck tjee wat fijn dat je 3 terug hebt gekregen..., dat wilde ik ook, i.v.m. mijn leeftijd, maar dat doen ze echt niet in mijn ziekenhuis :(. In wat voor ziekenhuis doen ze dat?

Wel erg jammer dat ze dat niet per stel/situatie bekijken hoeveel er teruggeplaatst mogen worden. Vindt wat dat betreft ze wel wat soepeler mogen zijn, en wat meer luisteren naar de

wensen van de patienten. Ik weet wel dat meerlingzwangerschappen niet gewenst zijn...., maar als je al 42 bent dat is de kans op bevruchting, innesteling of een doorgaande zwangerschap al kleiner.

liefs joske

Geplaatst

Veer,

Het gaat goed met mij. Dank je wel voor je medeleven nu je het zelf zo moeilijk hebt!

Ellen,

Lastige vraag die je aan ons stelt.

Maar als je echt niet wil dat dit door haar verder verteld gaat worden zijn er niet zoveel mogelijkheden.

Ik zou denk ik iemand meenemen (m'n moeder) zodat je man thuis kan blijven.

Kun jij een smoes verzinnen dat je ergens af hebt gesproken en dat je dit al een paar weken geleden afgesproken hebt ofzo.

Succes!

Luck,

Welkom en heel veel succes!

Onze gyn gaf aan dat hij bij ons ook wel 3 embryo's terug zou willen plaatsen.

Maar het mag echt niet.

Geplaatst

Ik zou de dochter deelgenoot maken, een meisje van 15 jaar begrijpt meer dan je denkt hoor. De staat echt al met een been in de volwassenheid. Ook kan je haar gerust vragen het verder niet door te vertellen omdat het iets is van jullie gezin waar zij ook deelgenoot van maakt. Directere fam. is er niet:)

Geplaatst

Hoi,

Ergens wil ik het haar wel vertellen hoor, maar icsi is erg zwaar. En dat zal ze niet begrijpen. Ze is nog erg jong van geest, misschien 13 jaar. Zelfs mijn moeder begint nu pas te zien hoeveel de MMM betekent (de eerste poging had ik het haar nog niet verteld) Ik wil liever dat ze het weet als het al zover is. Ook mijn vriend ziet het niet zitten om het haar nu al te vertellen. En het is zijn dochter, dus daar ga ik zeker niet tegenin. Ik heb de tip van Wish gevolgd en mijn broer gaat mee. Moet ik inderdaad nog een excuus verzinnen dat ik met hem heb afgesproken en donderdag een volleybal in mijn maag heb gekregen of zo, dat ik het hele weekend er zo belabberd uit zie (punctie) :misc_expressions-wh

bedankt voor de tips!

Ik heb gisteren de pregnyl gezet. Toch altijd een spannend moment. Ik voel al een dag of 2 de een gespannen buik, steekjes en een gespannen baarmoeder (lichtjes ongi gevoel). Moet ik onthouden voor in de wachtweken, dat dit dus géén zwangerschapssymptomen zijn :doh:

Geplaatst

ellentrik sorry heb ik er helemaal overheen gelezen, maar dan bij deze heel veel succes morgen dat ze een mooi aantal vinden.

wat betreft je vraag wij hebben het deze keer aan niemand verteld omdat we niet elke keer weer die vragen willen van hoe gaat het. Kan me dus goed voorstellen dat je het liever niet aan haar verteld. Maar denk je niet dat ze het heel goed zal begrijpen en haar mond echt wel houd als je dat aan haar vraagt? Succes met deze beslissing

Geplaatst

zie dat je je keuze al gemaakt hebt heel goed van je en inderdaad icsi is heel zwaar dus kan me voorstellen dat je het liever niet aan haar wilt vertellen als ze nog zo jong van geest is is ook heel verschillende per 15jarige.

Fijn dat je broer mee wilt en je niet alleen hoeft is toch fijner om er iemand bij te hebben.

Geplaatst

ellen, fijn dat je broer mee kan, hoef je haar ook niet met dit zware onderwerp te belasten. Nu eerst de punctie, alvast succes!

Sylvie, spannend, hopelijk is het zaad goed, we duimen voor je!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden