Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve KrisKras,

Het verdriet wat je nu hebt is zo intens, zo gemeen.

Wat leef ik met je mee!

Scheld maar, wordt maar boos op deze klote situatie!

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

Geplaatst

Kris kras,

Wat had ik het jullie toch gegund en ohh wat dapper van je om toch naar

je werk te gaan, en je dan ook nog moeten inhouden.

Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe en laat je emoties maar lekker gaan

het is gewoon zwaar kl**ten!

Dikke knuffel

Geplaatst

Lieve Lieve Kris, zit met tranen in mn ogen wat vind ik dit verschrikkelijk en zooooooo oneerlijk.

hoop dat je goed kan uithuilen bij je vriend, laat ze maar gaan de tranen.

Heeeeeel veel sterkte en een gigantische knuffel

X Medusa

Geplaatst

Oooh nee he! KrisKras, ik wens jullie enorm veel sterkte toe.

Liefs Guusje

Geplaatst

Ah nee he! Ik had zo'n goede hoop, en dacht: dit gaat de goede kant op. Echt !@#$%

En wat een timing. Midden op de dag, op het werk. Ik kan me voorstellen dat jouw wereld op dat moment even stil stond.

Ik baal met je mee. Sterkte meid.

Geplaatst

Kris ik vind t echt verschrikkelijk.

Vind t echt heel kut.

Ben flink geraakt door je verdriet.

Ik denk dat ik , en meerdere meiden, weten hoe shit dit is.

Heel veel sterkte lieverd.

Geplaatst

Judith, over pleegzorg, ook voor ons werd bepaald wat we wel of niet mogen. Ookal zouden we t zelf willen beslissen, pleegzorg heeft besloten dat we alleen deeltijdpleegzorg mogen doen. Als we een jaar zijn uitgedokterd, dan mogen we misschien voltijd doen.

Wish we staan op de lijst, kan een maand duren maar ook een jaar...

Xx

Geplaatst

T is weer ochtend.

Het is voor ons een week geleden dat ik negatief testte.

De eerste dagen waren echt zwaar en ik heb nog steeds momenten waarop ik ineens denk dat ik toch zwanger ben. Kent iemand dat, ookal weet je van niet?

Toch wordt het minder zwaar in de loop vd dagen.

In t begin had ik altijd 'zin' om te beginnen met de behandeling, ondanks dat ik de prikken en de punctie verschrikkelijk vind. Maar ik heb nu momenren dat ik het eigenlijk liever nooit meer wil doen. Ik zit die mnd nooit lkkr in mijn vel en voel me nu weer veel beter.

Maar goed, natuurlijk gaan we eind maart toch weer starten. Zoals Esther in haar handtekening heeft staan:

Het verlangen naar een kindje is groter dan de pijn.

Kris, ik wil j heel veel sterkte wensen vandaag. Gelukkig is t weekend. Hoef j j niet ziek te melden iig. Maar ih wat had ik j graag een weekend met goed nws gegeven...

X

Geplaatst

Kris kras, wat erg voor je! ik weet hoe je je voelt.....heel veel sterkte de komende dagen

Armanda, je bericht is erg herkenbaar.....Ik ben nu ook 2 dagen verder en voel me ook een beetje verloren. Je bent er zo druk mee in de wachtweken en als het dan uiteindelijk weer mislukt, moet je toch weer verder en andere dingen vinden die voor afleiding zorgen..... het is ook erg moeilijk! omdat dit onze 2de poging was, vraag ik me af of we ooit het geluk zullen krijgen om een kindje te krijgen........ kennen jullie dat gevoel? je gaat ook twijfelen aan je lichaam en het wordt ook steeds moeilijker om positief te blijven...jij ook veel sterkte Armanda

Geplaatst

negatieve berichten weer, lieve meiden het is jullie ook zo gegund!!Heel veel sterkte... Voel me bijna schuldig om te vermelden dat wij wederom gezegend zijn met veel geluk. Als alles goed mag gaan zullen wij ons tweede icsi wondertje in Novemer mogen ontmoeten!

Geplaatst

Armanda,

Heel herkenbaar wat je schrijft. Je raapt al je geloof, moed en kracht toch weer bij elkaar en gaat er weer voor!

Eind maart weer met een nieuwe poging starten. Wat hoop ik voor je dat je follikels deze keer wel mee zullen werken en dat er een punctie, bevruchting en tp zal zijn!

We houden contact!

Sharon,

De vraag of dat het ooit zal gaan lukken om samen een kindje te mogen krijgen hebben wij onszelf ook heeeel vaak afgevraagd.

Dus dat gevoel is zeker herkenbaar bij mij.

Het twijfelen aan je eigen lichaam herken ik ook. Daarom hebben wij vorig jaar op eigen verzoek een hysteroscopie laten doen.

Dit was geen prettig onderzoek, maar alles zag er goed uit en dat vonden wij erg fijn om te horen.

Dus wij gingen opnieuw vol goede moed weer door met een volgende poging(en).

Meiden, heel, heel veel sterkte en succes toegewenst!

Geplaatst

Tonka,

Voel je absoluut niet schuldig.

Jullie hebben zoals je zelf al zegt, veel geluk gehad.

Hoop dat het goed mag blijven gaan en dat jullie eind nov. een tweede kindje mogen verwelkomen!

Geplaatst

Ohh wat een diepe gevoelens en wat is het allemaal moelijk!

En als je geestelijk zo verdrietig bent dan is het zo moeilijk om weer door te gaan.

Tranen en woede zijn zo herkenbaar,maar het is ook weer heel goed om ze te uiten.

De vraag te stellen zal het mogen lukken.......daar weten we helaas geen antwoord op.

Ik wil jullie meiden dan ook uit het diepste van mijn hart jullie sterkte wensen en een dikke knuffel!

Ik ben zelf ook nog niet echt zeker van mijn zaak, gisteravond weer bruine rommel gezien en

vanmorgen nog maar eens getest en volgens mij is het streepje lichter dan voorheen.....

Ik weet het niet meer.... ik ben zo onzeker!!

tonka,

jij van harte gefeliciteerd!!

Geplaatst

Tonka, ondanks onze eigen rotgevoelens zijn we heust wel blij voor je hoor! ;-) congrats!

Sharon, ja dat herken ik ook. Na VIER icsi's zie ik t vaak niet meer gebeuren. Maar kijkmaar op dit forum en nasr wish, het kan gewoon alsnog!

Wish lief dat je nog zo meeleeft, terwijkl jij eindelijk en voor t eerst op een blij bankje mag aanschuiven.

Oh wat hoop ik toch dat wij (alle meiden hier) er ook ooit bij mogen zitten.

Geplaatst

Hermien, nee toch? Ik zou gewoon een bloedtest doen als ik jou was. Als jullie zhs dat niet doet, dan gewoon door je huisarts! Die onzekerheid lijkt me killing. Succes meis

Geplaatst

Hermien,

Pfff, wat een onzekerheid. Erg moeilijk hoor!

Heel veel succes en ik hoop dat het streepje morgen wel dikker zal zijn!! Duimen draaien voor je!

Armanda,

Natuurlijk leef ik met jullie mee. Daarvoor ben ik hier aanwezig op dit forum!

Geplaatst

Lieve Armanda, ik weet hoe je je voelt.Ik zit nog stdeens in mijn eerste ivf,maar na de mislukte poding in november zei ik ook,ik wil het niet meer alle nalden,prikken,hormonen,terwijl ik voordat we begonen zoveel zin in had.

Natuurlijk gaan we het doen als het moet (ik hoop van niet),maar dat je dat even niet wil,begrijp ik helemaal.

Heel veel sterkte nu,en ik ga zo hard voor je duimen eind maart! En straks komt het weer hoor, de nieuwe hoop!

Hermein idd wat een onzekerheid,vreselijk. Ik heb het ook gehad volgens mij was het streepje 2 dagen later i.p.v. donker, lichter,maar uiteindelijk werd ie donkerder.Je testdag is morgen,toch? Ik ga ook heel hard voor je duimen dat de streep donkerder wordt. Kan je maandag dan niet bloed gaan prikken? Ik zal gewoon bellen en vragen. pffff....sterkte nog even....

Tonka meis,GEFELICITEERD!!!!!

Ik snap jou ook hoor,als je paar berichten lees waarin niet zo goed gaat,voel je je vreemd om dit nieuws te vertellen. Moet je niet doen.

Als ik lees dat weer iemand een positief getest hebt ,dat geeft mij juist zo goed gevoel.....dat ik denk van jaaaaaa ik ben de volgende of jaaaaaaa nog een kinderwens vervoelt!

Geniet maar ervan en op naar de eerste echo!

Ik had gister zo rare krampen in mijn buik,dat ik echt bang was.Mijn eierstokken doen veel pijn.Meer dat ik normaal voel.Omdat ik geen hormonen neem,kan natuurlijk als het fout gaat iedere moment dat gebeuren.

En de echo lijkt zo ver.....Ik heb nu al een buik en ik kan mijn spikerbroek niet meer dicht.Ik zal normaal gesproken heel trots op straat willen lopen met mijn buik,maar nu even niet. Ik wil niet dat iedereen dat ziet,terwijl ik nog niet zeker ben dat alles goed gaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden