Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb vandaag pas weer voor het eerst ingelogd. Deze poging bewust weggebleven hier en ook alles stilgehouden voor vrienden en familie om maar te proberen er niet teveel mee bezig te zijn.

We hebben de 11e een terugplaatsing gehad van 2 cryo's. Nu ben ik eigenlijk best wel erg ziek geweest, dikke week koorts gehad. Had de griep flink te pakken dus ik was al super aan het balen dat dat natuurlijk niet goed kon zijn voor onze cryo's. Maar tot nu, heb ik wel al een week buikpijn maar nog niet ongi.

En nu ben ik zo'n doos, ik durf niet te testen. Liever onzekerheid dan weer een negatieve test. Maar stiekem wil ik natuurlijk wel weten of het dan nu eindelijk zo mag zijn! Dus ik denk, dan toch maar weer ff kijken op het forum wanneer ik zou mogen testen. Dat hebben ze deze keer nl helemaal niet verteld, in de "verse" ICSI-poging mocht ik 2wk na tp testen. Dat zou in dit geval morgen zijn. Maar bij een cryo mag je normaal toch wat eerder testen?? Of zie ik dat fout? Nou ja, we hebben de testdatum in alle vorige pogingen nog nooit gehaald, dus als we morgen halen dan is dat al heel wat.

Ik geloof dat ik langzaam gek begin te worden....

Ik zie dat er al best wat postieve testen zijn geweest de afgelopen dagen. Dat is goed nieuws dames, allemaal gefeliciteerd en probeer te genieten op die 12wk bank!! EN voor de dames die negatief getest hebben, super balen maar geef de moed niet op. Probeer hoop en moed te houden, want de wens is zoveel groter dan de ellende!!

Knuf Nathalie

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nathalie ik heb 08-02 tp van 1 cryo gehad 18-02 positief getest(bloed en urinetest)

21-02 goede stijging.

Dus wat ik zeggen wil is dat je NU kan testen :)

Succes!!!!

Ik hoop dat je positief mag testen!

Geplaatst

Nathalie,

testen, tja dan is de uitslag een feit maar ik denk dat je nu al wel kan testen hhor.

Maar doe wat je gevoel je ingeeft, dat is belangrijk.

Ik ben dit keer ook erg onzeker ik heb gisteren een licht positieve test gehad maar ik

kreeg 's middags ook bruinige afscheiding dus ik ben er nog niet gerust op.

En ik zit nog maar op wd 10 na een cryo tp.

Succes en hopelijk een positieve test!!

normaal gesproken wordt ik op wd 10 ongesteld, heb jij niet een bepaalde wd wanneer dit

zou moeten plaatsvinden?

Hermien

Geplaatst

ivf moeder: ik heb elke keer wat bruine afscheiding gehad

maar het kan heel goed hoor van de innesteling enzo!zolang het niet héél veel is niet te druk maken(al is dat erg moeilijk)

Geplaatst

Hallo kanjers van meiden,

Pffff, wat een emotioneel zwaar beladen traject is het toch!

Jullie kunnen allemaal wel een dikke :hug: gebruiken!

:positive energie:

Geplaatst

Ooh Clauw, wat een mooi huwelijkscadeau!! En gefeliciteerd ook met je huwelijk!

JRN...sterkte..

Hier weer een dag bijna bloedloos doorgekomen... net in de auto kreeg ik weer buikkrampen en dacht: "Nu is het gebeurd.." Ik voelde ook wat lopen.. De tranen sprongen in mijn ogen maar ik dacht: "Nee KrisKras, niet doen, Get yourself together! Je weet het nog niet!"

Thuis aangekomen direct naar het toilet..niets...helemaal niets......

Ooooh hoe kom ik in vredesnaam die laatste dag door!!!!

Geplaatst

Ooo kris wat is dit spannend!!Zenuwslopend!!!!

Wat goed van jezelf dat je niet eerder gaat testen!!!

Succes met de laatste wachtdag!!

Moet je morgen bloed laten prikken of gewoon een thuis test??

Je laat ons morgen niet lang in spanning he!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Jrn

Wat klote he. Tjonge jonge. Echt niet tof.

Hermien

Shit he, wat spannend! Maar tot nu toe lees ik meestal ‘positief is positief’ dus da’s goed nieuws!

Maar logisch als je nog even wilt wachten op een bevestiging. Zaterdag weer testen? Goeie tip trouwens van ivfmoeder (gefeliciteerd trouwens!), ik zou als ik jou was de digital test kopen.

Kriskras

Nog heeeeel even volhouden! Wat onwijs eng he.

Wie weet is dit jouw keer! Really hope so voor je.

Bianca

Jij hebt ook heel wat meegemaakt zeg! Je moet voorlopig nog even wachten zie ik. Wat naar joh.

Volgens mij ben jij een hele sterke meid, ik wens je alle geluk!

Geplaatst

Kris kras,

Nog steeds geen bloed, houden zo!

Maar oh wat is het verschrikkelijk en alles wat je voelt dat associeer je weer

met zal het wel zal het niet......

Ik hoop zo dat het goed gaat en ga je dan thuis testen?

Moet je morgen werken of ben je thuis?

Dikke knuffel en ik ga heel hard voor je duimen!!

Hermien

Geplaatst

Hermien en KrisKras wat zijn de laatste dagen (uren) zwaar he? het is echt aftellen, en hopen dat de red devil wegblijft. ik zit net als jullie in spanning, en hoop dat het allemaal goede signalen zijn.

en het is zo herkenbaar. iets voelen vloeien, en dan blijkt het niks te zijn.

sterkte.

Geplaatst

ow kris kras wat vreselijk spannend nu, hoop dat het niet doorzet! heel veel sterkte!

Ik ben al de hele dag lichtelijk van slag.

Had vanmorgen voor het allereerst een positieve test in mijn handen, kan het niet geloven...

vnvd een digitale clearblue gedaan... zwanger!!!!

ga me de gekste dingen in mijn hoofd halen nu zoals: kunnen die bollen utrogestan ervoor zorgen dat je positief test?

meiden die gaan testen succes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden