Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Angel,

Dat ziet er goed uit zeg...

Gefeliciteerd. Je bent een mooi voorbeeld van iemand waarbij een Cryo terugplaatsing is gelukt..

Ik ben ook zo benieuwd.... Kan bijna niet wachten...

Groetjes

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dank jullie wel

ik ga een bankje opschuiven

maar hou jullie zeker in de gaten..

succes meiden.....

zal een kaarsje voor jullie branden

xxxxxx angel

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

KrisKras:
9 februari 1 embryo

mar1982:
10 februari 1 embryo

Judith79
: 11 februair cryo tp 2 embryo’s

Clauw:
12 februari 1 embryo

Sharon76:
13 februari 1 embryo

Angel:
14 februari 1 cryo

Testen:

Karin:
2 februari
(2 embryo's)

Esther:
3 februari

Akara:
4 februari
(1 embryo)

Maureen:
4 februari

r00sje:
6 februari
(2 embryo's)

Luck:
7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie:
9 februari

Laika:
9 februari
(1 embryo)

Doortje:
10 februari
(2 embryo's)

Ellentrik:
11 februari
(2 embryo's)

Sumi:
11 februari

Anneka:
12 februari

Corina : 12 februari

Imar:
12 februari

Joleasa:
14 februari
(2 cryo's)

Joke:
14 februari
(1 embryo)

Annemarie84:
14 februari

Ellie:
15 februari

Wish:
16 februari
(2 embryo's)

Armanda:
17 februari

Hoopvol07:
20 februari

Elke:
21 februari

Louise:
21 februari

Danielle:
21 Februari

Angel:
23 februari
(1cryo)

Clauw:
23 februari

mar1982
:24 februari

Judith79:
24 februari (bloedtest)

KrisKras:
26 februari

Hermien:
27 februari

Sharon76
: 27 februari

Geplaatst

nah.. ik heb vanmorgen dus een test gedaan... de pregnyl is uit mijn lichaam...maar er was ook helemaal geen tweede streepje te bekennen.. :( het was ook weer te mooi om waar te zijn.. helemaal niets noppes nada. Heb er nu al weer spijt van dat ik heb getest. :(

Geplaatst

Kriskras... dus je durfde toch een testje te wagen. maar neeeeee kom op zeg. wat een gedoe. shitzooi!

houd het dan nooit op??...

ben je ook ongesteld aan het worden, of nog niet...

ik had ondanks 2 negatieve testen toch nog hoop tot dat ik ongie werd. maar ja, bij mij was het alsnog negatief, maar je hoort het wel 's anders he...

Ga je wel werken vandaag Kris, of ben je helemaal ingestort...

Ik had 't gisteravond zwaar te pakken. Men, onwijs lopen janken, mijn man wist niet wat hij met me aan moest maar hij was super lief.

Gewoon dat gekloot met maandverband enzo terwijl dat niet meer nodig zou moeten zijn! Ik had gewoon geen nieuwe meer gekocht...

En een vriendin die belde dat ze na een paar maanden proberen zwanger was geworden. Ja hoor, ook weer leuk. Natuurlijk leefde ik leuk me, maar ik heb me toch een partij rot gevoeld daarna! Ik zit nog even in de 'wat is het toch oneerlijk' gevoelens....

Sharon, dat is schrikken! Maar je zit op dag 9... kan het ook wat anders zijn?

Wanneer durf je een testje aan?

Sterkte meis!

Geplaatst

lieve lieve Kris, ik hoop dat je nog te vroeg was en dat je nu gewoon zeker weet dat de pregnyl uit je lijf is end at er woensdag toch een 2e streepje staat

Geplaatst

Hoi Armanda.. nee ben nog niet ongesteld, ook nog niet ingestort, ik moet vanmiddag werken, en ik ga gewoon..lijkt me ook wel een geode afleiding eerlijk gezegd..

Geplaatst

armanda lucht je hart hier maar hoor. t is ook moeilijk als een vriendin komt vertellen dat ze zwanger zijn.

kriskras hopenlijk wordt hij nog positeif en ben je gewoon te vroeg.

angel wanneer heb je je eerste echo? hier gaar alles zn gangetje zeg maar. dacht dat ik van t weekend ongesteld werd maar het zet neit door nu wordt de kans wel echt steeds kleiner dat we nog een poging hebben voor de sluiting. Dacht van het weekend nog van yes we gaan het misschien nog halen maar nu.

succes iedereen die mag gaan testen

Geplaatst

Sharon,

Och meid toch, ik snap je gevoel maar het kan nog he'!

Sommige vrouwen hebben rond de tijd van menstruatie wel een beetje

bloedverlies.

Heb je ook al getest dan of wacht je nu op wat er verder vandaag gebeurt?

Sterkte en dikke knuffel!

Kriskras,

Je hebt je dus ook niet kunnen inhouden en oh wat baal ja dan he'!

Dat gevoel is zo herkenbaar, maar je wilt zo graag die ene bevestiging.....

Ik hoop dat je vandaag een beetje afleiding hebt qua werk en ga je nog weer

testen morgen of laat je het even hierbij?

Ik hoop voor je dat het nog goed gaat komen, ik wens jou ook veel sterkte

en ook voor jou een dikke knuffel!

Armanda,

Ja, lucht hier je hart maar even dat vind ik zo fijn aan dit forum.

Ik herken je gevoel ook helemaal!

De vorige behandeling vroeg mijn vriendin ook hoe het was gegaan en toen wist

ik net 2 dagen dat het niet was gelukt.

Ze reageerde er bijna niet op want ze was zo druk met haar zelf om mij te vertellen

dat ze 6 weken zwanger was en dat he tallemaal zo snel was gegaan.

Zelfs haar familie wist nog van niets, en ohh ik kon ook wel door de grond zakken en dacht

bij mezelf waarom moet je mij dit dan wel vertellen.

Maar zo kun je zien dat het leven oneerlijk is en dat mensen van buiten af niet weten hoe

het voelt....als je na een achtbaan zoals wij steeds weer teleurgesteld worden.

Denk goed aan jezelf en laat je tranen en woede maar de vrije loop, zo kun je het alleen

maar beter verwerken en dat is heel belangrijk!

Sterkte en voor jou ook een knuffel!

Angel,

Fijn dat de testen mooi gelijk blijven en ik wens je dan ook veel geluk!

Wanneer mag je het zh nu bellen dan?

Op naar het 12 weken wb!

Liefs Hermien

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat weer een herkenbare verhalen en wat lopen verdriet en geluk door elkaar.

Armanda, je verhaal raakt me zo ontzettend.

Man, man, wat zijn wij met ons allen een paar sterke vrouwen....we incasseren en rapen ons zelf telkens weer bijelkaar.

Ik ken geen van jullie allemaal maar ik ben trots op jullie en mijn eigen veerkracht!!!!!!

Gistermiddag kwam mijn beste vriendin even langs om te vragen hoe het met mij ging.

Had haar vanwege haar verjaardag nog niet op de hoogte gebracht van mijn vroege miskraam, wilde die tenslotte niet verpesten.

Na mijn verhaal, vroeg ze heel zachtjes aan mij en mijn man of we dan voor hun wilden duimen...

Ze is na 2 miskramen voor de 3e keer zwanger en net 7 weken.

Ondanks dat ik haar alles maar dan ook alles gun, zakte de grond onder mijn voeten vandaan.

We hadden gewoon samen zwanger kunnen zijn!!

Zelfs mijn man moest huilen....

Echt, soms vraag ik me af, hoe ik dit weer te boven ga komen.

Maar toch telkens lukt dat, vanochtend mijn loopschoenen aan getrokken en mijn looproutine weer opgepakt. Ga proberen voor de volgende poging in April nog wat kilootjes kwijt te raken.

Lieve meiden, die negatief getest hebben en alle meiden die na jaren zwoegen positief getest hebben: PETJE AF!!!!

Jullie zijn stuk voor stuk TOPWIJVEN (op z'n Rotterdams)

Liefs J

Geplaatst

Super Angel, van harte meid!!er is voor ons allen nog hoop!!

Sterkte voor de andere meiden. Vooral als je te horen krijgt wanneer er vriendinnen zwanger raken, dat doet zo onwijs veel pijn!!

Heel moeilijk, maar ook heel dapper dat we ondanks dat soort dingen toch ook gewoon weer kracht krijgen om verder te kunnen!!

Liefs

Geplaatst

Lieve kriskras, echt nig goede moed houden, je bent te vroeg!! Ik had na de pregnyl eerst een licht posi- test ( ik hield rekening met de pregnyl) daarna negatief en vervolgens along positief!!!! Houd moed lieverd!!

Geplaatst

hoi,

Wat een hoop nieuwe berichten weer hier...

Voor de meiden die positief hebben getest gefeliciteerd!!!! super!!!!

En voor degene die negatief hebben getest, sterkte en kracht gewenst!!

Wat een herkenbare verhalen over hoe oneerlijk het soms voelt en hoe zwaar het kan zijn als een vriendin

zwanger is...

pffff ik zit nu op wachtdag 12 en kan me bijna niet inhouden om al te gaan testen maar durf niet...

toch maar wachten tot do de testdag...

voel me niet zwanger maar ja weet ook niet hoe dat voelt...

denk elk moment dat ik ongesteld ga worden maar ik geloof dat de bolletjes dat kunnen uitstellen toch?

nou we duimen maar weer even verder!

Voor de meiden die ook nog moeten testen heel veel succes!

Ik duim ook voor jullie!!

Geplaatst

meiden, het is zo dubbel he. tuurlijk ben je blij voor iemand als ze een wondertje in haar buik heeft.

maar het doet ook pijn. en die pijn zal echt niemand begrijpen die dit niet mee heeft gemaakt.

ik denk echt dat als mensen van buitenaf deze site bekijken, dat we dan vaak het stempel krijgen van wanhopige meiden die zeuren of het niet krijgen van kinderen.

ik word altijd zo kwaad als ik mensen zo hoor praten of er iets over lees!

maar wij kunnen hier lekker alles aan elkaar kwijt! super tof forum dit!!!!

veer wat balen dat je het niet meer op tijd redt... pfff, je hebt er ook echt gewoon geen invloed op he. als je ongesteld wilt worden, komt het niet. als het weg moet blijven, komt het...

hermien, jeetje he, ook echt ongevoelig van die vriendin he. ze weet niet beter, denk ik dan.

sharon, als de ongesteldheid niet door zet, maak je misschien toch nog een kansje, toch? ik zou op dag 12 of later testen als ik jou was in dat geval. maar ik weet niet waar jij je lekker bij voelt.

joleasa, ook al zo'n verhaal. tjonge wat heftig he. ook voor die vriendin trouwens.

tweety, 8 eicellen, wat goed joh. suc6 morgen met de tp!

marl1982, aaaahh, wachtdag 12... dan wordt het meestal echt zwaar he... nou volhouden meid! het irritante met vroegtesten is dat je het dan eigenlijk nog steeds niet zeker weet... volhouden als het lukt ;-)

ik voel me vandaag trouwens helemaal goed. er is 1 collega op het werk die er vanaf weet, en dat is prima zo. niemand die me met zielige ogen aankeek ofzo ;-)

heb gewoon cursus gegeven vandaag en had heerlijk afleiding!

kriskras, hoe ging het bij jou? ook nog 'lekker' kunnen werken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden