Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

och Hermien wat een spanning bij jullie. Sterkte meid! Ik hoop dat de test positiever wordt en dat het niet hetzelfde afloopt als de vorige keer.

De rest die negatief getest heeft heel veel sterkte!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dan ga ik heel hard duimen voor je!!!!

Ik had op wachtdag 9 voor het eerst wat bruinbloedverlies en toen een héle lichte positieve test..daarna werd hij steeds wat donkerder....

Geplaatst

Ojeee hermien wel een licht positieve test!!!Hopelijk is het wat innestelings bloed dat je verliest!!

Het zou toch een super afsluiter zijn als het gewoon eens gaat lukken en je een knal positieve test in handen hebt!!

Dikke knuff!

Geplaatst

Hey allemaal..

Hermien, het moet lukken!! Ik duim hier ook voor je mee!!

Tweety, wat lief..

Wish, Nog steeds geen bloed of voorbode van... ik heb wel zo af en toe een mega ongesteld gevoel, maar dat heb ik al vanaf vorige week zaterdag zo'n beetje. Af en toe een kramp....en dan denk ik ja.. ik wordt ongesteld...het is gebeurd... en dan trekt die kramp weer langzaam weg.. dan ga ik naar toilet... niets... omo-wit haha echt zoo weird.... :S:S

Nou... hopen dat het zo blijft... vandaag is dag 14 na TP

Geplaatst

kris kras,

hahahaha, omo wit dat is goed om te horen!

We gaan voor elkaar duimen, ik krijg zolangzamerhand wel

last van mijn vingers,hihihi!

Hermien

Geplaatst

Hermien en KrisKras,

Meiden, wat hoop ik dat jullie beide een super positieve test in handen kunnen houden!!!

Echt ontzettend veel geluk toegewenst!!!

Geplaatst

judith en sharon wat balen voor jullie, kutzooi zeg...hoop dat jullie er bovenop komen

armanda wat lief dat je naar me vraagt, gaat wel goed hoor, ik lees hier nog steeds trouw mee, maar heb weinig te melden over mezelf... maar ik krijg vrijdag een fm... dus spannend weer en met jou?

en de rest van alle kanjers??

op naar groen!!!!

Geplaatst

Ik zie nu pas van je licht positieve test Hermien! Normaalgesproken zou ik voor je juichen maar je hebt het al eerder gehad en toch mis dus ik wacht nog even... sterkte met wachten!

Geplaatst

Meiden, heel veel sterkte!

Het is heftig en zwaar..

@Tweety, succes met de wachtweken! Nu ontspannen meid, je hebt het gered voor de sluiting!

Geplaatst

@Judith en Sharon, bah, dit is niet leuk. sterkte.

@Hermien, ik duim nog steeds voor een verlaat valentijnskadootje voor jullie.

@Valesca ik lees dat jij de eerste weken wat bloedverlies hebt. ik heb ook nog steeds een paar druppels bloedverlies, zo nu en dan (niet de hele dag door, maar af en toe). ik hoop dat dit geen slecht teken is. (ik ben nog niet zo lang zwanger, paar dagen.)

@KrisKras over 2 dagen testen, houd vol!

@Tweety en alle andere meiden, succes met de wachtweken.

(yep, het is laat, en ik kan niet slapen.)

Geplaatst

goedemorgen,

Had in het andere topic idd al wel gepost. Is nu een beetje hectisch, ga morgen namelijk trouwen.

Tevens vind ik het ook wel een soort van lullig, dat ik als "nieuweling" kan melden dat ik positief getest heb, terwijl al die andere dames al zolang bezig zijn en waarbij het weer niet gelukt is. Voel me daar toch wel een beetje rot bij.... In ieder geval heel veel sterkte aan diegenen waarbij het helaas niet heeft mogen lukken dit keer!

Geplaatst

Clauw gefeliciteerd en heel veel plezier morgen.

En jullie hebben positief getest dat is een mooi trouwkado.

En ik zag nog wat positeive testen langskomen, gefeliciteerd het begin is goed!

Helaas ook wat negatieve testers, sterkte meiden.

Geplaatst

Clauw,

Schuldig voelen? Niet doen hoor het is je van harte gegund!

En wat een geweldig huwelijkscadeau!!

Van harte gefeliciteerd en voor morgen een super mooie dag gewenst, maar ik

denk dat het nu al niet meer stuk kan.

Is er morgen ook nog sneeuw voorspeld, zou mooi zijn voor de foto's!

Jrn,

Nee he'!

Ben je ongesteld geworden of heb je getest?

Sterkte..........!!

Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen......

Kris kras,

Hoe gaat het met jou vandaag?

ivfmoeder,

Ik lees dat je ook een beetje bloedverlies hebt? mag ik vragen hoe lang

je nu zwanger bent?

Hier vandaag weer hetzelfde verhaal, ik heb maar weer een testje gedaan en weer licht positief

maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Ik had zo gehoopt op een vette streep, ik zit nu op wd 10 van onze cryotp!

Weer wachten.....

Hermien

Geplaatst

Weet iemand trouwens wanneer je nu precies mag testen na een cryo tp?

Ik heb zelf in het lijstje gezet van 27 febr omdat dit 13 dagen na tp is!

Maar ik lees wel eens dat het eerder mag na een cryotp?

Hermien

Geplaatst

jrn

ah nee he. wat vervelend. sterkte en een knuffel.

hermien

ik ben 4 dagen over tijd. NOD was afgelopen zondag. dus nog heel pril allemaal. best eng.

mijn punctie was 7e en tp was 10e.

over testen na cryo. ik kan me herinneren 12 dagen na TP een bloedtest (bij VUmc).

sterkte hermien. de laatste loodjes! wel spannend. je zou haast zeggen zwanger bij een (vaag) streepje. waarom koop je geen clear blue digitale test (die geeft meteen 'zwanger' aan). geen onduidelijkheid.

Geplaatst

Clauw van harte gefeliciteerd!!!Wat een mooie huwelijkscadeau voor jullie !!! Geniet er van! Het maakt niet uit dat je niet zo lang hier zit! Ik ben ook al paar maanden geregistreed(wat gaat de tijd snel)

Z'n nieuws moet je juist melden :)

Oh Jrn wat vreselijk.....geen worden voor.Sterkte!

Tweety je bent ook aan het wachten sinds gister.Heel veel succes!

Ivfmoeder wat spannend 4 dagen overtijd,knap dat je nog niet getest hebt.Ik zal nu al gek van worden! :) Succes!

Hermien meis een licht streepje is een begin,hoor!

Ik had ook een licht streep en volgende dag net zo licht en daarna zal je zeggen die moet donkerder worden(dus 2 dagen later),maar die was zelf iets lichter(zo leek het)Ik was zo ongerust.

Daarna eind van de dag weer getest en die werd donkerder en nog 2 dagen later kon ik heel goed verschil zien tussen de eerste en de laatste test.

Ik mocht bloed prikken 10 na tp van cryo.Op wd 6 heb ik al een streep gezien bij de test!Maar let op dat zeg niks,want het kan dat het bij jou een latere innesting geweest is!

Ik zal gewoon blijven hopen en zeker positief proberen te zijn.Als je bruinverlies hebt dan is het niet erg.(zeggen ze altijd,innesting bloed dus)

Ik hou je in de gaten en ik hoop dat je streep heel donker wordt!!!

Mag je niet bloed prikken?

Groetjes,Violeta

Geplaatst

lieve meiden,

Bedankt voor jullie reactie's.

Nee, bloedprikken doen ze in zwolle niet.

Ik heb 14 febr de tp gehad van een cryo in natuurlijke cyclus en officieel

mag ik dus testen op maandag/dinsdag.

Donderdag 10 febr heb ik de eisprong gehad en normaal gesproken is dit

de dag dat ik ongesteld ga worden.

Maar ik ben niet zo van het wachten....hahahahha

Vandaag geen bruine rommel gezien, dus dat is wel positief maar ik ben nog

erg onzeker.

Ik heb ook besloten om morgen maar eens een clearblue test te halen, maar ik

denk dat ik pas vanaf zaterdag een beter gevoel ga krijgen als ik nog steeds

licht positieftest.

ivfmoeder,

Ohh dus ook nog heel pril, maar goed een positieve test!!

alvast een voorzichtige felicitatie en op naar het 12 weken wb!

Violeta,

14 maart de 1e echo, spannend!!

Dat is een bekende datum voor mij, ik was 3 jaar geleden op 14 maart uitgerekend! hahaha

Ik hoop dat alles goed is, en ooh geniet ervan het is zooo mooi om te zien!

Hermien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden