Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Whoehoee Zomer wat een geweldig nieuws meid! Super er nu lekker van gaan genieten he? En indd dat van die 2% onze gyn zei dat ook al dat als je met 8 weken een kloppend hartje had gezien de kans op een miskraam dan minder dan 5% is... das toch wel even fijn om te horen he?

Wish:

Jeetje meid wat heftig , wat zal je geschrokken zijn! Ik ben zelf ook werkzaam geweest (sinds 2 jaar ben ik homemanager ;)) als verpleegkundige dus tuurlijk weet je hoe je moet reageren op zo'n situatie zou je een client/patient zo aantreffen , maar het is toch even anders als het jezelf betreft!

Goed hoor dat je rustig bent gebleven das het allerbelangrijkste! Ik heb dit zelf ook al een aantal keer gehad tijdens mijn vorige zwangerschap , zo erg dat ik van de trap ben gevallen .... gelukkig liep het goed af maar toch. Ik heb standaard zoute drop bij me want mijn bloeddruk kan dus ook echt gaan dippen... maar gelukkig voel ik het wel snel aan en dan helpt het wel als ik even rustig ga zitten.

Ben je ook vaak duizelig of valt dat wel mee?

Violetta:

Oeh jammer meid dat je niet kan slagen voor zwangerschapskleding! Ik vind eigenlijk altijd wel wat leuks bij Prenatal of H&M... maar het moet ook maar net je smaak zijn natuurlijk. En indd lekker een legging met een mooi jurkje erover dat kan ook! Heerlijk straks in de zomer , dat hoef ik ook geen spijkerbroek aan ;)

Pff meiden ik lees vanavond weer even bij , ben zooooo vreselijk moe! En ik baal daar wel even van want het is zulk mooi weer!!! Dus ik zal wat gaan doen , er staat hier nog een wasmand die niet uit zichzelf gaat opvouwen en dan maar even de stad in!

Fijne dag allemaal!!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zomer super leuk dat je z'n moiie echo hebt gehad!

MissGriet,ik weet hoe het voelt,moe zijn en toch door gaan met de huishouden pfff....Sterkte!

Valesca en Wish,ik heb zelf niet naar de prijzen gekeken,ik zou het niet weten wat ze kosten! Ik had juist zin om geld uit te geven(net een bonus gehad van mijn werk) :)

Maar ik vond de kleding helemaal niks.Ik dacht toen ok koop ik alleen maar een legging,nou dan moet je minimaal 20 weken zwanger zijn om 1 legging te kunnen kopen.

En overal dezelfde kleding.Groot en leilijk.

Ellen,ik ga toch bij H&M kijken want met jurken is het prima maar als ik een broek wil dragen dan heb ik een probleem :).

Maar ik heb al zoveel mooie kleding gezien die ik kan dragen tijdens de zwangeschaap van gewone winkels,ik maak me niet druk om,ik wou het even vertellen.

Ik heb vandaag een verjaardag gehad en ik heb 1 van die jurkjes aan die ik gekocht heb,nou ongelooflijk ik heb zoveel complimentjes gehad!

Dus zolang kan ik het houden blijf ik bij de gewone winkels schoppen! ;)

Meiden genieten van de mooie dag!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Nou ja,ik zit net tegen jullie te klachen dat ik niks mooi vind,en daarna ga ik toch even googlen zwangeschapkleding,ik klik op de eerste sait- van wehkamp en ik zie super mooie kleding....nou zal wel,dus ik geef het toch niet op! haha

Geplaatst

Helleu,

Even over die zwangerschapskleding. Op postie-outlet.nl kun je echt mooie merken voor heel weinig geld kopen, en zo zijn er nog meer sites. Ook bij Promiss en H&M hebben ze soms leuke dingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever in mijn eigen leuke kleertjes rondloop. En nu helemaal, ik zit net tussen geen/wel zwangerschapskleren in. Heb wel zwangerschapsbroeken aan maar die zitten echt niet lekker en ik voel me een stoffige walrus, vreselijk.

Sowieso heb ik vandaag een ontzettende rotdag. En dat ondanks de zon. Ik werd wakker met een zeurende lage rugpijn en vage steken in mijn buik EN een unheimisch gevoel. En dat heb ik de hele dag gehouden. Ik verbeeld het met niet, het is echt zo. Ben ook superkribbig ineens, veeeeel erger dan eerst. Ik twijfel zo erg of het goed zit, ik pieker er echt over. Natuurlijk heb ik zitten googelen op missed abortion, dat had ik beter niet kunnen doen want daar word je dus echt niet vrolijk van. Lang verhaal kort, ik zit in zak en as en ben heel bang dat het niet goed zit. Ik heb vrijdag pas de echo en heb geen idee hoe ik die dagen door moet gaan komen. Bah bah bah waarom kan ik er nu niet gewoon van genieten zoals ie-de-reen me vertelt te doen. Ik voel me echt een vreemde eend in de bijt. En owee owee, als iemand vraagt hoe het gaat en je zegt eerlijk dat het helemaal niet goed gaat, nou dan moet je het horen hoor. Dat je toch blij moet zijn en dat het voor een goed doel is blablablablabla. Dat weet ik zelf natuurlijk ook allemaal wel! Alsof ik er voor kies om ze rot te voelen! Nee, vandaag ben ik boos en bang.

Hoop dat jullie je allemaal wel goed en gelukkig voelen!

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

Pfff,Toverstafje wat erg,dat je je zo voelt.

Ik begrijp het helemaal.Ook dat je niet duurf te vertellen dat je je niet happy voelt. Vreselijk,die mensen begrijpen dat niet.

Ik hoop toch dat je een afleiding kan vinden tot vrijdag zodat je je niet zo ongerust gaat maken. Ik ga duimen voor je dat je een prachtig echo krijg!

Kan je niet de afspraak eerder verplatsen? Wie weet miesschien hebben ze een gatje in de agenda?

Dikke knuff,

Violeta

Geplaatst

ach meid toch het is heel normaal dat je af en toe erg bang bent hoor,googlen is niet goed maar ik deed/doe het ook altijd!!!!

maar je kan zoveel soorten pijntjes hebben hoort erbij hoor,en ik vind dat je best wel eens mag zeggen dat je jezelf rot voelt,anders loop je alleen jezelf in de weg

ik voelde me ook vaak rot en voelde me schuldig maar waarom eigenlijk het is ook een heel spannend gebeuren en met al die hormonen een hele inpact of je lijf

knuff!!

Geplaatst

Hoi Toverstafje

wat herkenbaar!!!! Vorige week (aan het begin) was ik er van overtuigd dat de twee waren gestopt met groeien.... Ik werd superonzeker van de opmerkingen van anderen dat ze de eigen kleding niet meer aankonden en ik had nergens last van. En dus dacht ik:"als ik met twee in mijn buik al mijn kleding gewoon nog pas, dan is er vast iets mis". Ook had ik geen gevoel van verbinding met de twee enz enz enz

Toen op het werk iemand vroeg hoe het ging en ik mijn onzekerheid uitte, ging iedereen goed bedoelde adviezen geven. Het is vast goed, je hebt toch de hartjes zien kloppen, je MOET "gewoon" genieten, je maakt je zorgen en dat is niet goed voor de baby's enz enz enz

Ja weet je, dat weet ik zelf ook allemaal wel, maar ik voelde het nu eenmaal zo.

Jarenlang heb ik het idee gehad en het gevoel dat mijn lijf niet deed wat het moest doen en dat we daarom geen kind hadden. En om dan nu om te MOETEN schakelen naar een idee dat je lijf het wel aankan, dat is voor mij een grote stap.

Ook zijn we natuurlijk jarenlang bezig geweest met zwanger worden en dan MOETEN we nu ineens in ons hoofd denken aan zwanger zijn.

Kortom lieve toverstafje, ik weet niet of het mis is. Maar denk wel dat deze gevoelens er bijna bij horen als je de weg hebt afgelegd die wij hebben gevolgd! En niemand kan je adviseren (ook ik niet) wat het beste is. Als je denkt dat vrijdag te laat is, kijk of je eerder mag komen. Deel je gevoelens en onzekerheden met iemand die deze accepteerd en niet weg zal wuiven.

Ik denk aan je en steun je.

Geplaatst

Hoi Toverstafje, vervelend dat je jezelf zo rot voelt. Ik denk dat wij inderdaad allemaal af en toe van de gevoelens hebben. Voor ons is het niet zomaar even zwanger zijn. Een heel moeilijk traject ligt er aan vooraf en daardoor zijn wij, denk ik, een stuk onzekerder. Ook staan wij volgens mij veel meer stil bij wat er allemaal fout kan gaan. Hoop dat je snel gerustgesteld kan worden.... Hou je taai!

Liefs Mickey

Geplaatst

Toverstafje,

Ik heb gisteren de hele avond flinke steken in mijn liezen gevoeld waarbij ik ook even dacht 'oei oei dit gaat mis', samen met de andere onzekerheden zoals bijna geen misselijkheid en geen enkel ander kwaaltje. De onzekerheid is normaal met deze eerste drie maanden. We hebben zo hard gehoopt en nu mag het niet mis gaan. En dat is natuurlijk een torenhoge verwachting die in onze wereld alle kanten uit kan gaan. Als de eerste drie maanden voorbij zijn (en we zijn al over de helft!) dan kunnen vrouwen doorgaans wat zekerder door het leven lopen en zijn intussen al wat meer aan het idee gewend.

Misschien heb je gisteren wel iets heel raars gedroomd dat je niet meer weet, maar wel je emoties nog van mee draagt.

Ik hoop dat je de dagen goed kan doorkomen, en dit alleen maar een baaldag was, gisteren. Vanaag alweer een nieuwe dag en gaat je lichaam misschien weer helemaal anders reageren. Je hormonen zoeken hun weg nog, toch?

Dikke knuffel

Ellen

Geplaatst

Toverstafje,

Wat heb jij een herkenbaar stukje geschreven.

Net als wat de andere ook al schrijven, het is voor ons allemaal wennen om zwanger te zijn en de angst dat het nu mis kan gaan is bij ons allemaal aanwezig.

Bij mij is dit ook dagelijks aanwezig.

Genieten kan ik ook niet.

Hoop dat dit na de volgende echo wel langzaam aan komt.

We blijven duimen draaien en hopen dat het goed mag blijven gaan voor ons allemaal!!

Geplaatst

Meiden wat een onzekerheid... Ik herken het helemaal.... vond die eerste 3 maanden bij tijd en wijle zo ontzettend eng..

Maar die steekjes in je lies, die houd je gewoon.... Dat schijnt je baarmoeder te zijn die groeit.. endat gaat door tot zo'n beetje 32 weken.

En ja,ook mij maakt dat af en toe nog onzeker. Opeens een ongesteldheid gevoel in mijn rug.... en Simba weer even in de stress..

Straks als je eventueel het hartje zelf kunt horen, en nog wat later als je het voelt, wordt de angst wel anders.....

Nog even door de angsige periode heenbijten meiden... jullie zijn allemaal al leuk onderweg.. Houdt dat in je achterhoofd!!!

Geplaatst

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie begrip en medeleven. Het is erg fijn om herkenning hier te vinden. Wat jullie zeggen is ook allemaal waar. Zeker ook omdat het zo'n lange moeilijke weg is, en het niet makkelijk is om dan de knop in je hoofd om te zetten en te 'geloven' dat je zwanger bent. Ik blijf het moeilijk vinden.

Ik kan niet zeggen dat ik me vandaag heel veel beter voel. Mijn borsten zijn minder pijnlijk en ik lijk iets minder misselijk. Dat baart me nog steeds zorgen. Aan de andere kant hoop ik gewoon dat deze rare gevoelens en onrust idd van bijvoorbeeld een onbewuste nare droom komt of bijvoorbeeld van die hele, hele volle maan die er gisteren was. Mickey wat jij zegt is helemaal waar, we weten als geen ander wat er fout kan gaan. Dat wist ik vroeger allemaal niet maar door die medische toestand en doordat we zelf inmiddels halve gynaecologen zijn weten wij veeeeeel te veel natuurlijk.

Als het straks toch allemaal goed blijkt te zijn, overweeg ik wel een angelsoun oid aan te schaffen. Da's eigenlijk helemaal niks voor mij, maar nu zit ik er naar te snakken. Gewoon heel even bevestiging dat het nog okee is. Ellen ik weet dat jij dat ook doet, zijn er hier nog meer die een doppler of angelsound willen dan wel hebben?

Ik twijfel om de afspraak te vervroegen. Mijn man is vanaf dinsdag tot donderdagavond weg en ik wil niet zonder hem. Bovendien, dan ben ik net 10 weken en vrijdag is het 10,5 en dat vind ik dan, mocht het nog goed zijn, een fijner idee om dan nog wat meer bevestiging te hebben. Bovendien als het fout zit wil ik het nu eigenlijk helemaal nog niet weten en blijf ik liever nog even in de waan...tegenstrijdig allemaal, herken mezelf bijna niet meer :-)

Wish, voor jou ook bijna de echo, dit wordt een spannend weekje voor ons allemaal. Ik moet er niet aan denken dat er van iemand een slecht bericht binnenkomt. Wat een spannende en moeilijke tijd is dit toch voor iedereen. Nee, zwanger worden, zijn en blijven is niet iets om romantisch over te doen als je het mij vraagt.

Nu weet het zonnetje in, nogmaals erg bedankt allemaal

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

met 10 weken kunnen de klachten ook gaan afnemen he ik had mijn piek rond de 9 weken en daarna werd het spugen minder dus jou klachten kunnen nu ook afnemen

Ik heb ook een angelsound bij sanne gekocht met 20 weken,nu heb ik het al 2 keer gedaan maar twijfel of ik echt wat hoor dus wacht weer even een weekje of 2

nee ik vind het ook niks romantisch aan hoor....geniet lekker van de zon!!!

Geplaatst

Hi Toverstaf!

Herkennbaar....ik ben ook superonzeker. Voel soms helemaal niks meer (ik heb sowieso weinig kwaaltjes) en kan daar soms boos, verdrietig en sjacherijnig tegelijk om zijn.

Gisterenavond was ook heel raar..We hadden een verjaardag waarbij een aantal mensen kwamen die weten dat ik zwanger ben. In hun enthousiasme hadden zij kadootjes meegenomen voor mij, namelijk een babypakje, slofjes en een mutsje. Midden in de woonkamer pakte ik dat dus uit...en toen wist iedereen het. Ik wist me er eigenlijk geen raad mee. Ik voel me nog zo onzeker en wil het eigenlijk nog even voor onszelf houden maar iedereen daar was gelijk een enthousiast en lief over het nieuws. Ik kon ook helemaal niet echt blij reageren op alle reacties. Deels vanwege die onzekerheid maar ook deels om wat zomer zegt. Ik moet nog zo omschakelen naar het feit dat ik zwanger ben, ik kan gewoon niet geloven dat mijn lichaam dit nu opeens wel aankan enzo.

Ik vind dit echt een verwarrende tijd, gelukkig vinden we hier een hoop herkenning!

Geplaatst

Vanmiddag samen met mijn moeder het huis gepoetst. Heerlijk dat alles nu spik en span is!

Toen mijn moeder aan het dweilen was, heb ik de was buiten gestreken en gevouwen. Lekker in het zonnetje, muziekje erbij, super toch!

Aankomende week veel echo's in zicht.

Succes voor ons allemaal!!!

Geplaatst

Tot nu toe doen we het (zo goed als) allemaal super goed, dus dat zal wel goed komen, rationaliseer ik. Dus meiden: volhouden!!!! 3 maanden zijn in zicht!

Ik heb ook een huiskuisbui gehad dit weekend. De kamers zijn nu eindelijk herschilderd en de keuken is helemaal tip top in orde! De rest van de flat staat nog vol rommel van de verbouwingen, dus daar begin ik zelfs niet aan. Leuk gevoel bij die keuken en eetkamer om eventjes DAT toch onder controle te hebben, want ons lichaam doet lekker wat het wil: ZWANGER ZIJN :-) Alle onzekerheden inclusief.

lijstje nog es bovenhalen?

xxxx

Geplaatst

het is ook allemaal nieuw en gek..ik ben natuurlijk al een keer zwanger geweest dus weet een beetje hoe of wat maar toch blijft het een hele rare gebeurtenis hoor,die gewoon gestuurd worden door de hormonen...

meiden mag ik mijn mooie dochter even showen,vandaag de foto binnen die op de peuterspeelzaal is gemaakt

1263930006_5_PGw4.jpeg

Geplaatst

Supermooie meid Valesca! Wat een zonnetje zeg, zo voor de cameralens. Het ziet er een guitige bengel uit. Gaat het al wat beter met je misselijkheid en somberheid intussen?

Geplaatst

Dankjewel! ja een bengeltje is het hoor!

Ja het gaat gelukkig wat beter! gisteren ook voor het eerst niet om 7 uur beroerd op bed( 9 uur dus dat is al beter!)

hopelijk gaat het nu elke dag wat beter

kan nu ook weer wat dingen in huis doen,dus denk dat de zon ook wel mijn somberheid laat verdwijnen!

Geplaatst

Wat een schatje Valesca. Mooi he, zo'n prachtig wonder. Wij hebben hier ook het geluk om een fantastische vrolijke springerige kleuterdochter van 4,5 te hebben rondlopen. Ik kan het soms nog steeds uitroepen 'ik ben zo blij, gelukkig en dankbaar dat jij er bent!!!!' zeker zo rond deze emotionele achtbaan. Ik voel me ook heel erg gezegend hoor.

Fijn dat je gisteren een betere dag hebt gehad. Misschien dat er nu wat meer 'lucht' gaat komen. Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook wel een soort van prenatale depressie gehad, al was dat op dat moment niet zo duidelijk, achter wel. Zo gauw onze dochter uit mijn buik was (echt de seconde dat het gebeurde) keerde ik na 9 maanden terug in mijn eigen lichaam, kon weer normaal ademen en voelde me weer goed. Belandde toen wel op een roze wolk en zit daar wat, als het om mijn dochtertje gaat, nog steeds. Alleen zo jammer dat het nu weer dezelfde kant op lijkt te gaan.

Dit wordt een leuke en spannende week, zoveel echo's maar ook lekker weer en voor iedereen begint het nu toch richting de 10 - 12 weken te gaan waarin we hopelijk allemaal wat minder last gaan hebben van de nare bijwerkingen.

Fijne dag allemaal

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

dankjewel,ja dat is heerlijk hoor!!!

vervelend dat je daar ook last van gehad hebt,ik had het in de zwangerschap bij Sanne niet echt,heb het alleen erna wel geregeld gehad!

Hopelijk gaat het deze zwangerschap beter met je hoor!!goed aangeven anders vast bij de verloskunidige/gynecoloog ze waren bij mij ook blij dat ik het aan gegeven heb,en kijken het nu tot de volgende afspraak aan dan ben ik ook uit de misselijkheidsfase etc!

nou heerlijk hoor als we allemaal die periode uit zijn!

ik ben nu bijna 12 weken geeft een goed gevoel hoor

Geplaatst

Pfff... wat is er weer veel geschreven zeg. Ik zal vanavond eens rustig bijlezen. Hier gaat het in elk geval weer wat beter. nog wel last van de lage bloeddruk, maar de misselijkheid lijkt weer verdwenen.

Ga nu lekker van het zonnetje genieten. Tot later

Geplaatst

fijn om te lezen dat de misselijkheid lijkt te verdwijnen,doe rustig aan!

meiden die met moeders voor moeders meedoen,zijn jullie het al zat?

Ik doe nu bijna 6 weken mee en ben er wel klaar mee hoor haha maar goed nog 4 weekjes vol houden!

Geplaatst

Valesca,

Wat een prachtige dochter hebben jullie!

Ik zelf ben vanaf afgelopen vrijdag pas in de kan aan het plassen.

Maar moet wel zeggen dat ik alleen grote plassen hierin doe.

Als ik merk dat ik een kleine plas moet doen, ga ik die kan er niet onder houden.

Op een halve fles na heb ik al 4 flessen vol geplast vanaf vrijdag.

Morgenvroeg wordt de krat opgehaald. (elke dinsdagochtend)

Zal het lijstje eens zoeken....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden