Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey wish! Mijn man heeft nog niet eerder n bevalling gezien, maar Ehhh..... Ikke ook niet! 

Erg hè? Ik moet er in dit stadium ook echt nog niet aan denken, brrrrr! haha!

Is misschien n idee om de leeftijden bij t lijstje te zetten? Ik ben dus 41.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Phoe, wat een heerlijk iets is dit toch! Sta in net te sporten en kan niet wachten om naar de PC te gaan en te lezen hoe het met jullie is.

(verlaafd!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?)

Violetta en Toverstafje, wat ben ik blij voor jullie! Echt fantastisch nieuws dit.

Frann, het zou inderdaad zo goed door het nieuws kunnen komen dat je bloeddruk wat anders was... Je krijgt nogal wat voor je kiezen, dan heeft dat bijna altijd effect op je bloeddruk.

Ik wil jullie bedanken voor de bemoedigende woorden over de kleinste van de tweeling. Doet me goed om dat te lezen. Maak me er nu ook niet zo heel druk over, zal wel komen als we weer een echo hebben...

Ik ben nu 39 en tijdens de bevalling ben ik 40, dus wel 1 van de ouderen hier geloof ik

De HIGH TEA is een heerlijk idee. Lekker zitten met een hapje en een drankje. Mijn vriend moest al lachen, dacht dat we heel erg op gingen vallen met zo'n groep zwangeren bij elkaar!

Ik heb niet zozeer puistjes, maar wat rode vlekjes in mijn gezicht. Verder weeg ik een kilo minder als de dag van de punctie, ben dus nog niet echt aangekomen. Ik draag al mijn eigen kleding nog, hoewel het gisteren met een spijkerbroek niet zo heel lekker meer zat. Heb net voor de lol een positiespijkerbroek van de Etam gepast, en die zat tot mijn verbazing als best wel lekker... (nog niet gekocht, voor mijn gevoel is 10 weken zwanger nog niet zo lang om dan al andere kleding te kopen. Ook omdat ik al mijn andere kleding gewoon goed pas)

Een bevalling heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kijk er wel naar uit, of het nu een natuurlijke gaat worden of een keizersnee. Ik weet wel dat ik niet het op film wil hebben. Liever staat / zit vriend naast mij en maken we het met elkaar mee. Maar ja, iedereen is gelukkig anders.

Fijn weekend allemaal.

gr Zomer

(zal niet zoveel kunnen lezen, want ik ga samen met vriend weekendje cultureel doen bij het filmfestival in Breda, hotelletje geboekt en genieten maar!)

Geplaatst

Wish, nee Ellen had t over de echo filmen, dus dat zou ik ook wel willen! Enne m'n zwangerschap filmen? Nee, dat echt niet! Hij moet bij me zijn, zodat ik z'n hand Jan vermorzelen, hihi!

Geplaatst

Toverstafje wat leuk zeg,super dat je ook z'm mooie echo hebt gehad!

Wish,

ik woon hier maar ik kom uit Bulgarije,dus mijn hele familie is daar- stad Varna aan de Zwarte zee.

Hier heb ik alleen maar paar vriendinen,dus ik mis heel erg de aandacht die ik van mijn moeder zal krijgen.

Ik lees van jullie berichten hoe jullie dicht zijn met de schoonfamilie en daar word ik "jaloers"op want ik heb niks aan aan die van mij.

Maar ja,zo is het leven soms.

Ik ben nu 30 en over 9 dagen word ik 31

Oh ja ik wil heel graag in het ziekenhuis bevallen,en ik ben heer erg bang voor.

Dat komt omdat mijn pijngrens heel erg laag is. Dus....ik wil nog niet daar over nadenken.....

Ik heb ook beetje last van puisjes.Goed insmeren want met de zon buiten kan dat je huid pigmenteerd.

Fijn weekend allemaal x

Geplaatst

Meiden,

Ik lees hier af en toe nog en ben heel blij dat jullie zo goed gaan!

De veilige zone is zo'n beetje aangebroken, dus de kans is bijzonder groot dat jullie allemaal gaan bevallen in oktober.

Hier doet het nog wel pijn om te beseffen dat dat bij ons dus niet gaat gebeuren. De tweede curettage is goed verlopen en ik ben nu lichamelijk weer de oude.

Maar emotioneel nog niet echt. We zijn flink aan het twijfelen of we nog wel door moeten gaan voor een tweede kindje. Al die tegenslagen hakken er zo hard in. En we zijn ontzettend blij met het mooie meisje dat we hebben, dus waarom niet dat koesteren?

Lastig, lastig maar we komen er wel uit...

Geniet ervan dames!

Geplaatst

M'n topjes zijn bij mij ook nog goed maar m'n trui's en vooral m'n broeken beginnen immens te spannen en dan voel ik me echt niet meer op m'n gemak.

Bij mij weet ondertussen ook iedereen van m'n zwangerschap dus een geheim moet ik er zeker niet meer van maken.

Ik ben net 28 geworden. De dag van m'n verjaardag heb ik voor het eerst positief getest dus ook voor mij zal deze me altijd bijblijven... Denk trouwens dat ik met m'n 28 een van de jongste hier heb als ik dat zo lees.

Ik heb ook last van een paar pukkeltjes. Had hier daarvoor ook al beetje last van. Maar dat was door m'n pco.

Geplaatst

Violeta,

Mijn vriend heeft zijn beide ouders verloren toen hij amper 23 jaar oud was, en die mist hij ook vreselijk (ookal geeft hij het niet altijd toe). Ik ook eerlijk gezegd, want ik zal nooit weten hoe ze zijn. Maar in tegenstelling tot jou, heb ik wel mijn moeder veel dichterbij huis dan jij. Ik hoop dat ze af en toe een maand of zo naar Nederland kan komen logeren, zodat jullie lekker kunnen bijkletsen. Het raakt me wel, wat je zegt..

Je wordt gauw 31! Wat leuk!!

Wow Wish,

Jij hebt al veel ervaringen met bevallingen. geweldig zeg. Voor jou zal het allemaal wel veel normaler aanvoelen dan. brr, ik heb vooral schrik haha.

xxx

Geplaatst

Frann, ik kom net kijken hier dus vind t n beetje moeilijk om op jouw berichten te reageren. Ik wil absoluut niets verkeerd zeggen. Bij mij zijn r drie teruggeplaatst maar er heeft er vanaf de eerste echo steeds 1 gezeten, en toch dacht ik weleens, What if? Maar ja, dat waren slechts cellen, jij was al veel verder en zal je ook op 2 verheugd hebben. Ik hoop dat je zorgen snel verdwijnen en je je helemaal op die nummer 1 kan richten!

Groetjes

Marianne

Geplaatst

Gelukkig ben ik niet de enige met die stomme puistjes. Ik hoop maar dat ze daarna inderdaad voor eens en altijd weg blijven. Normaal heb ik ze zo rond mijn menstruatie, maar nu gaan ze gewoon niet meer weg.

Ik ben trouwens nu nog 27, maar ben 28 als ik ga bevallen van ons eerste beeb.

Geplaatst

Violetta, ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is hoor. Bulgarije is natuurlijk niet naast de deur. Mijn eigen ouders wonen in het noorden van het land, mama in friesland en papa in groningen. Ook niet heel ideaal, maar mijn schoonouders wonen bij ons in het dorp. Toch heb ik daar veel minder aan als mijn eigen ouders. Ze zijn behoorlijk afstandelijk en hebben nooit geleerd om iemand eens goed te knuffelen als dat nodig is. Allemaal heel behouden zeg maar..

Maar goed.. telefoon werkt gelukkig prima, dus zijn mijn ouders en zusjes er toch voor me als ik ze nodig heb

Geplaatst

Ceecee, fijn om toch even wat van je te horen. Ik denk dat ik een beetje kan begrijpen wat je aangeeft, moet je nu nog verder of niet? Wie weet kan je jezelf nog wat tijd en rust geven ipv dat je het nu al zou moeten weten. Ik bedoel, er is best veel over jullie heen gekomen in de afgelopen periode en dat moet wel allemaal een plekje hebben. Fijn om te lezen hoe blij je bent met je mooie dochter!

Violetta, ik dacht dat mijn ouders niet echt in de buurt wonen, maar jij overtreft het hoor! Wat jammer dat je niet op de manier de dingen met je moeder kan delen zoals je graag zou willen. Mijn ouders wonen op 1 uur rijden van ons en mijn schoonouders op 1.5 uur rijden. Ik ervaar dat echt wel als jammer, ook mijn zus is ruim 1 uur bij ons vandaan. Dat moeten we dus veel meer plannen om elkaar te zien...

Heeft je moeder internet zodat je via Skype kan delen? Wij hebben al voor de gein aangegeven dat we soms de webcam op de box zullen doen zodat de opa's en oma's naar de baby's kunnen kijken...

En, toevallig heb ik vandaag bij de apotheek speciale zonnebrand (factor 50) gehaald die wellicht kan helpen om een zwangerschapsmasker te krijgen.. Nou ja, ga maar netjes smeren.

Op naar een mooie zomer waarin wij puffen van de hitte met onze dikker wordende buiken!

Zomer

Geplaatst

Marianne,

Oeps, ik heb het helemaal verkeerd gelezen wat Ellen had geschreven.

Dacht dat zij het had over een bevalling filmen. :goof:

Wij hebben van beide echo's een filmpje gemaakt.

Toen we het hartje zagen kloppen is mijn vriend aan het filmen gegaan.

Moet je zeggen dat ik hier elke dag even naar kijk. Zo prachtig!

Zomer,

Veel plezier dit weekend! Hoop dat het weer zo mooi blijft als afgelopen dagen.

Ceece,

Krijg kippenvel bij het lezen van jou berichtje.

Je tweede curretage is dus 'goed verlopen'. In hoeverre je dit goed kan noemen......

Dat je geestelijk nog zal moeten herstellen vind ik heel logisch.

Dit heeft tijd nodig.

Heel veel sterkte en ik vind het dapper dat je hier wat geschreven hebt!

Violeta,

Dan zul jij zeker wel moeilijke en emotionele momenten mee maken als je familie zo ver weg is.

Heb je wel al plannen om ze te zien tijdens je zwangerschap of niet?

Ik wil ook in het ziekenhuis gaan bevallen, daar ben ik al over uit.

En mijn vriend staat hier ook achter. Hij wil dit ook.

Zomer,

Moest wel lachen om wat je schrijft.

Zoals je het nu hebt geschreven, heb je factor 50 gehaald om een zwangerschapsmasker te krijgen. :laugh:

Je bedoeld natuurlijk om geen zwangerschapsmasker te krijgen.

Ach, we begrijpen je wel, maar ik moest er gewoon even om krinneken.

(net of ik nooit iets verkeerd schrijf of lees......Neh):happy:

Geplaatst

Uitgerekend

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara

15 oktober: r00sje

15 oktober: T.K

16 oktober: Doortje (Dorien)

16 oktober: Mamavannoah

18 oktober: Toverstafje

18 oktober: Laika

18 oktober: Marianne

19 oktober: Zomer71

21 oktober: Ellentrik (Ellen)

24 oktober: Frann19

24 oktober: vlok

25 oktober: Wish

26 oktober: Violeta

27 oktober: MissGriet

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: (ongeveer) Karin (ivfmoeder)

Echo/controle

25 maart: Toverstafje (4de echo)

28 maart: Wish (3de echo en intake verloskundige)

28 maart: Violeta (3de echo en intake verloskundige)

29 maart: Ellen (2de echo)

29 maart: Laika (3de echo)

30 maart: r00sje (2de echo)

4 april: Akara (3de echo)

6 april: Dorien (3de echo)

8 april: Marianne (4e echo)

13 april: Mickey1979 (3de echo)

15 april: Frann (4de echo)

18 april: Dorien (intake verloskundige)

Geplaatst

Van een aantal meiden al een poosje niks vernomen.

Weet iemand van jullie hoe het met hun gaat?

Rebelletje, R00sje, T.K, Mamavannoa en vlok.

Of heb ik dit nu verkeerd en zijn ze nog wel actief aanwezig geweest in dit topic?

Geplaatst

Hoi meiden,

Hebben jullie ook dat je 's nachts wakker wordt en niet meer kan slapen? Meestal om 2.45 uur wordt ik wakker en lig dan zon 3 uur wakker. Voor de zwangerschap was ik altijd n vaste slaper, en als ik wakker werd viel ik direct weer in slaap! De afgelopen 2 nachten kon ik eindelijk wat beter slapen maar blijf overdag erg moe en hangerig: herkenbaar?

Puistjes zijn bij mij niet meer dan anders.

En ik ben ook benieuwd welke boeken jullie zoal lezen nu: over kinderen, zwangerschap, bevalling,borstvoeding, etc.

Liefs,

Marianne

Geplaatst

Wish,

Vergissen is menselijk hoor, en al helemaal bij zwangere vrouwen, die lijden aan zwangerschapsdementie, hahaha! 

Ik ken Vlok van t andere topic waar ik op zit, heb haar daar ook al n tijdje niet gezien.

Geplaatst

Wish, inderdaad lekker duf van mij omschreven, het is inderdaad factor 50 om GEEN masker te krijgen...

Marianne, ik slaap al slecht nog voordat ik een positieve test had. Ik moet er veel uit om te plassen en slaap dan weer slecht in. Dit betekend dat ik nu al ruim 8 weken niet meer dan 5 uur per nacht slaap. Ik had het er over met de Gym, ze gaf aan dat het wellicht dan wel zo zal blijven. Want straks krijgen we last van dikke buik in bed, bewegende kindjes enz enz enz

Nou, dat is niet echt een positief iets wat je graag hoort, maar ja....

Gr Zomer

Geplaatst
Hoi meiden,

Hebben jullie ook dat je 's nachts wakker wordt en niet meer kan slapen? Meestal om 2.45 uur wordt ik wakker en lig dan zon 3 uur wakker. Voor de zwangerschap was ik altijd n vaste slaper, en als ik wakker werd viel ik direct weer in slaap! De afgelopen 2 nachten kon ik eindelijk wat beter slapen maar blijf overdag erg moe en hangerig: herkenbaar?

Liefs,

Marianne

Hallo Marianne69, ik breek even bij jullie topic in. Het niet slapen is mijn enige kwaal en al vanaf het begin van de zwangerschap. Inslapen gaat goed, maar ook ik word zo rond n uur of 3 weer wakker en kom niet meer in slaap. Had daarvoor slaaptabletten gekregen van de GYN, want na maanden wakker liggen, brak het me echt op. Nou zijn die tabletten inslapers (Temazepam) dus dat werkt niet, inslapen is nl. niet het probleem maar doorslapen, dus ook vooraf warm douchen, nog even een avondwandelingetje voor de ontspanning enz. heeft geen zin, want dat is om in slaap te komen. Ik heb het advies gekregen niet in bed te blijven liggen, maar er uit te gaan, wat warms te drinken en een beetje te lezen (niet in bed en GEEN zwangerschapsboeken of tijdschriften) en dan wordt je wel weer slaperig. Verder is er eigenlijk niks aan te doen......dus hou je taai en succes met het verdere verloop van je zwangerschap!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Wish: Super nieuws meis!!!!!

Frann:dat is inderdaad dubbel nieuws fijn dat het met de andere beeb zo goed ging!!sterkte er ook verder mee is ook niet makkelijk als er 1 niet goed gegroeid is

Violetta:fijn dat alles goed was!!

Toverstafje:super hang die vlag maar uit!!!

zo ben ik ook weer even,2 dagen gewerkt dus ben dan s avonds gevloerd

Spugen is wat minder,afgelopen week 2 keer....

maar s avonds nog wel naar dus vroeg op bed

mijn eigen kleding zit nou echt te strak(broeken etc dan)

ben nu 12 weken,heerlijk gevoel!!!

hopelijk binnenkort ook van die misselijkheid af gaan we lekker genieten

afspreken met dit oktober forum lijkt me erg leuk!!!!

Geplaatst

Ja, best lastig allemaal, hè zomer? Maar we hebben t er allemaal graag voor over! 

Hey, Lot, heb je n pb tje gestuurd, maar mocht je hier nog lezen: onwijs bedankt voor de tips! Hier ga ik mee aan de slag, tot nu toe bleef ik bed liggen en ging spelen met m'n iPhone, natuurlijk allemaal dingen zoeken die met zwangerschap te maken hebben.

Geplaatst

Toverstafje, joepie, wat een goed bericht!! Leuk dat je te horen kreeg dat de vlag uit kon, haha!

Ceece, meis, wat fijn om even wat van je te horen. Het is niet niks allemaal en ik kan me voorstellen dat dit topic ook wel extra moeilijk voor je is. Heel lief dat je hier even kwam posten en heel veel sterkte de komende tijd.

Ik ben 35, 4 dagen voor mijn verjaardag had ik een positieve bloedtest. Kennen jullie trouwens de Chinese conceptiekalender (google er maar eens op)? Volgens die kalender krijg ik een jongetje en ik heb hem even getest op een stuk of tien moeders uit mijn omgeving en slechts bij eentje klopte de uitkomst niet! Uiteraard toeval maar toch leuk om eens te bekijken.

Fijn weekend!

Geplaatst

Ceece wat een moeilijke tijd voor je,

Gelukkig is alles achter de rug,maar de emotionele pijn,ja.....die blijft nog even.

Ik weet hoet je je voelt. Neem de tijd voor je zelf. Ik wens je nog veel sterkte,en ik hoop dat de zon weer voor je gaat schijnen.

Een dikke knuffel,Violeta

Geplaatst

Heeey Valesca 12 weken zwanger! Lekker gevoel zeker! Ik hoop dat je klachten ook minder worden.

Marianne ik slaap ook niet zo lekker,meestal ben ik een echte beer haha,maar nu wat minder. Maar het is ook zoveel in ons hoofd,ik neem aan dat het normaal is.

Ik heb ook altijd koud,sinds ik zwanger ben heb ik aleen maar warm....dus....weet ik ook niet meer,zal wel erbij horen,toch?

Ik heb het boek Zwanger gekocht en ik vind het heel leuk boek. Verder lees ik alles op internet,er zijn zo veel leuke saits voor.

Wouw bedankt voor jullie lieve reacties,ik wou niet klachen hoor....

Ben inmidels gewend. Ik ben in mijn eentje de operatie van mijn endometriose mee gemaakt. Toen was het een drama,het viel tegen,ik moest extra narcose krijgen en ik moest in het zh slapen,nou mijn vriend was de hele dag in het zh ,maar 's avonds moest ie gaan werken......wat ik mee gemaakt heb in mijn eentje toen,wens ik echt niemand....

Nou ja hetzelfde mee gemaakt met mijn mk. Ik ga niet mijn moeder bellen,van hey ik hoor net dat ik een mk moet opstarten met pillen....inmidels ook drama geweest en met spoed curretage gehad,ze kan toch niks voor me doen,ze kan niet mij een knuffel komen geven,ik zal haar alleen bezorgd maken....

Ik ben alleen sterker gewoorden door de jaren heen,en mijn wens om mijn eigen familie te "bouwen" is ook sterker geworden.

Gelukkig heb ik dit forum ondekt,en ik heb hier ongelooflijk veel steun gekregen!

Nu de ellende achter de rug is,gaan we van ons zwangerschap genieten!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Wow Violeta, wat een miserie zeg. Ik hoop dat je hier nog tal van vriendinnen zult tegen komen en die je misschien ook buiten het forum kan leren kennen. Ik ga volmondig akkoord dat je hier ongelooflijk veel steun ondervindt. Je kan alles kwijt, en iedereen zal elkaar steeds positief blijven steunen no matter what.

Valesca,

Je bent onze voorlopig hier he. Proficiat! Je hebt de 12 weken gehaald en hebt nog maar 2 keer moeten overgeven deze week. Je kan je energie weer verzamelen nu en eindelijk wat meer genieten. Ik hoop het alleszins van harte!

Ceece,

Lief dat je toch nog even wil posten. Het zijn heel erg zware tijden voor jou en je zal op dit topic eeuwig denken 'ik had erbij kunnen horen'. Dat heb ik zelfs nog een (heel klein) beetje in het juli topic. Toen testte ik voor het eerst, en negatief. Ik hoop dat je gauw zwanger wordt en je je eigen 'uitgerekend' topic kan starten! Dikke knuffel hoor.

Marianne,

Ik wordt ook erg vroeg wakker, maar gelukkig niet zo vroeg als jij. Ik voel me dan wel supermoe overdag en als ik dan eens een dutje kan doen tussendoor, kan ik de slaap niet vatten natuurlijk. Gewoon ogen dicht maar hersenen op volle toeren verder. Verschrikkelijk.

ben wel erg benieuwd, stel dat we in juli samenkomen. Dan kennen we elkaar intussen zo goed dat we oude vrienden zullen lijken, terwijl we elkaar nog nooit gezien zullen hebben haha. Ik hoop dat ons clubje kan blijven doorgaan met iedereen erbij! Ookal horen we inderdaad van een aantal niets meer..

E.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden