Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Namen zijn voor ons al bekend. Die wisten we al voordat we het hele traject in gingen. Tenzij we komende tijd nog iets leukers tegen komen..

Straks op vakantie in juni zullen we denk ik nog wel even definitief er over babbelen, maar ik denk dat het blijft bij wat we nu vinden.

Voor ons is het ook best lastig geweest hoor.. er zijn niet heel veel namen die we beiden leuk vinden. Toch denken we gelukkig wel in de zelfde richting.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier een berichtje van de "eerste van de 3".

We hebben eerst een intake gekregen met een speciale verpleegkundige. We hebben alle vragenlijsten doorgenomen die ik heb ik moeten vullen (gebruikt u of u partner drugs / alcohol, komt u in aanraking met gevaarlijke stoffen, heeft u rode hond gehad enz enz). Daarna een gesprek met de gyn en een echo. Ze heeft gekeken en het is nu officieel een twee eiige tweeling. Dat is heel fijn, want daardoor ben ik nu niet meer een hoog risico zwangerschap maar een mediumcare. Nou, dat vonden wij een goed bericht.

Ze kreeg ze echter niet zo goed in beeld met de echo. De eerste lag er wel redelijk bij in het begin, je zag het handje zwaaien en het bewoog lekker in de vruchtzak. Maar toen ze op wilde meten, bleef het niet goed liggen. De tweede lag en geheel in een relaxte modus bij, zwaaide 1 keer naar ons en was ook niet goed op te meten. Resultaat, ik ben 10 weken en 1 dag zwanger en nu mat ze het volgende op:

baby A: 10 weken

Baby B: 9 weken en 3 dagen

Ze kon niet vertellen of het niet goed was, kan zijn door het niet goed opmeten (kwestie van millimeters) of dat de tweede niet zo goed groeit... weer wachten dus!

Volgende afspraken zijn:

- echo en bloedonderzoek over 2 weken voor combinatietest

- echo over 4 weken (14 weken zwanger)

- echo over 8 weken (18 weken zwanger)

Over namen hebben we nog helemaal niet gesproken, denk dat we daar pas over een tijdje echt naar gaan kijken als we de 20 weken echo achter de rug hebben... Of wie weet gaat het al eerder kriebelen?

Gr Zomer

Geplaatst

miss griet haha grappig dat het bij jou ook klopt,bij mij ook bij sanne en nu zou het weer een meid worden hihi

fijn zomer dat het er goed uit zag!!!

de 2e zal vast goed door gaan groeien nog!!

valesca is officieel pools maar mijn ouders hebben hem uit een boek

forumdag lijkt mij leuk maar dan zijn er ook erg veel onbekende,ik ben er nog niet uit,ook komen wij die dag ervoor terug van vakantie

Geplaatst

Ik ga wel gaan, denk ik. Anoniem ben ik ook niet want ik gebruik mijn eigen naam voortdurend. En er zijn zoveel meiden die ik intussen hier en daar heb gevolgd dat ik wel ongeveer weet hoe ze zijn van karakter. Uiteindelijk vorm je toch groepjes, dus het hoeft geen één grote kakelbende te worden. Ik hoop stiekem dat er toch een aantal meiden van dit topic zullen komen, want we delen inderdaad zoveel. En apart afspreken zie ik ook zitten! Als het maar niet in Leeuwarden ofzo is, voor mij zowat de andere kant van de aardbol :laugh:. Zullen we naambordjes met onze nickname moeten dragen, en alle andere toegang van buitenstaanders weigeren zodat we eenmaal naar buiten weer anoniem door het leven kunnen gaan haha.

Zomer,

wat leuk! En dat ze moeilijk te meten zijn, wil zeggen dat ze al lekker actief zijn, goed hoor! Daar zit al leven in de brouwerij hihi. Maar sowieso blij dat je echo goed is gegaan, ookal lijkt het wel wat onzeker omdat het meten moeilijk ging. Voel je je goed voor de rest?

Ja, als zijn dochter meter wordt, zal ze nog meer betrokken zijn in ons gezinnetje. Ik ben echt gek op haar en zij ook gek op mij (denk ik). Ze vindt het in elk geval leuker bij ons dan bij haar eigen moeder (en nieuwe vriend). Wil toch al wat zeggen, nietwaar.

Nu nog Wish haar echo en die van Frann!!!!!!

BENIEUWD!!!

:duimen draaien:

Geplaatst

ik vind het ook leuk om met dit oktober clubje af te gaan spreken,met de buiken en wie weet met de kleintjes als het zover is!!!

ja ik ben ook erg benieuwd naar die van Frann en Wish

Geplaatst

Ik zou ook wel es willen afspreken maar idd zoals Ellen al zei, niet te diep in Nederland want ik moet uit het gentse komen dus zouden mss best ergens 'halverwege' afspreken. Ik denk niet dat ik naar de forumdag ga gaan. Is juist in de periode dat m'n beste vriendin uitgerekend is...

Geplaatst

Joehoe, jippie. Een prachtige echo gehad!!!

Durf nu toch wel echt te gaan genieten.

Ik reageer later op de berichtjes het zijn er zó veel. (wel gezellig, maar ga ff relaxen)

Heb me namelijk best druk gemaakt dat ik zo even op de bank ga liggen.

Gyn heeft me één dag naar voren geschoven met de bevaldatum.

Ben nu dus 9 weken en 1 dag. (heb m'n ticker al aangepast. Alle dagen tellen tenslotte mee!)

[ATTACH=CONFIG]1045[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1046[/ATTACH]

Zomer,

Jij hebt ook een goede echo gehad las ik net.

Maak je niet te druk over die mm/cm, dit zou inderdaad niet helemaal goed opgemeten kunnen zijn.

Onze kleine was nu 25.9mm.

Zelf reken ik liever in cm, dit klinkt groter. Haha!

Dus 2.6 cm.

Geplaatst

Zomer en Wish, gefeliciteerd met de goede echo's!

Zomer, het zal vast te maken hebben gehad met de ligging van het ene kindje, gelukkig bewogen ze allebei, komt vast goed!

Ik heb vandaag ook de prenatale intake gehad in het ziekenhuis. Niet zo uitgebreid als zomer maar wel een beetje dezelfde vragen over erfelijke ziektes e.d. Verder is er bloed geprikt voor de combinatietest. Ook hebben we nu dan echt afgesproken dat ik in het ziekenhuis blijf en niet naar een verloskundige ga (eigen keuze). Op 6 april heb ik nu 's ochtends de intake met degene die mij gedurende mijn zwangerschap gaat begeleiden (ik neem aan een verloskundige die in het ziekenhuis werkt) en dan heb ik 's middags de nekplooimeting.

Maar eerst nog aankomende dinsdag een echo op 11 weken bij de ivf-poli. Moet zeggen dat ik nog steeds wel heel onzeker ben, ik heb eigenlijk helemaal geen zwangerschapsklachten, ja een iets dikkere buik maar dat kan ook komen omdat ik niet meer sport en ook wel iets meer eet, volgens mij. Ik hoop echt dat het gewoon allemaal betekent dat ik een van de gelukkigen ben met een prima eerste trimester!

Fijne avond!

Geplaatst

Laika,

Zal zeker wel een geruststelling zijn om de knoop doorgehakt te hebben om in het ziekenhuis onder controle te blijven.

Die onzekerheid zal iedere zwangere wel hebben. De 'angst' dat het mis kan gaan zit bij ons allemaal in het achterhoofd.

Op naar dinsdag, succes!!

Ellen,

Net wat je zegt, weer een hele opluchting!

Geplaatst

kom ff spieken jaaaaa wish weer zo een mooie echo meid gefeliciteerd hoor..

en nog 1 dag vooruit gezet ook. en idd allea dagen tellen zeker mee.

liefs angel

Geplaatst

Wish en zomer gefeliciteerd met de mooie echo's!

Zomer het zal vast te maken hebben gehad met het niet goed op kunnen meten door de ligging,komt vast goed.

Andere dames om op jullie te kunnen reageren moet ik eerst even bijlezen hoor want er is zoveel geschreven weer, dus dat houden jullie van me te goed.

Nou dan natuurlijk even mijn echo,we hebben goed en slecht nieuws(helaas)

Eerst het slechte maar dan,beeb nr 2 is helaas gestopt met groeien zoals het er nu uitziet,hij/zij was maar 1,2 cm en er was geen hartje te zien,moet wel zeggen dat ze het maar moeilijk in beeld kreeg dus was niet goed te zien,maar aan de hand van de grootte kunnen we wel concluderen dat het niet goed is.

Uiteraard vinden we dit heel erg jammer, maar we hadden het wel in ons achterhoofd gehouden omdat de groei al vanaf het begin achterlag op beeb nr 1.

En we beseffen ons heel goed dat we ons gelukkig mogen prijzen met het goede nieuws.

Dan natuurlijk het goede nieuws,beeb nr 1 is helemaal perfect(gelukkig) hij/zij was lekker aan het bewegen en had een stevige hartslag en is nu 25,2mm wat precies 9 weken en 2 dagen is,dus hij/zij loopt perfect op schema.

We konden nu ook goed het hoofdje zien en waar de armpjes en beentjes zitten,echt helemaal top.

Wel was me bloeddruk aan de hoge kant dus moet over 1,5/2 weken even langs de huisarts om het nogmaals te laten controleren,en over 3 weken hebben we weer een echo op het ziekenhuis en dan word er gelijk een nekplooimeting gedaan.

Dat is dan de laatste keer op de ivfafdeling,dus kreeg ik het advies mee om de gyneaceloog te bellen en te vragen of ik dan bij haar blijf of naar een verloskundige moet,dus het is even afwachten nog wat er gaat gebeuren.

Nou meiden ik ga zo lekker plat want het was een bewogen dag en ben verschrikkelijk moe,maar wou toch jullie even laten weten hoe het was vandaag

Hieronder ff een foto van onze kanjer

[ATTACH=CONFIG]1048[/ATTACH]

Geplaatst

Uitgerekend

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara

15 oktober: r00sje

15 oktober: T.K

16 oktober: Doortje (Dorien)

16 oktober: Mamavannoah

18 oktober: Toverstafje

18 oktober: Laika

18 oktober: Marianne

19 oktober: Zomer71

21 oktober: Ellentrik (Ellen)

24 oktober: Frann19

24 oktober: vlok

26 oktober: Wish

26 oktober: Violeta

27 oktober: MissGriet

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: (ongeveer) Karin (ivfmoeder)

Echo/controle

22 maart: Valesca (2de echo)

23 maart: Wish (2de echo)

23 maart: Zomer (3de echo)

24 maart: Violeta (2de echo)

25 maart: Toverstafje (4de echo)

28 maart: Wish (3de echo en intake verloskundige)

29 maart: Ellen (2de echo)

29 maart: Laika (3de echo)

30 maart: r00sje (2de echo)

4 april: Akara (3de echo)

6 april: Dorien (3de echo)

8 april: Marianne (4e echo)

13 april: Mickey1979 (3de echo)

15 april: Frann (4de echo)

18 april: Dorien (intake verloskundige)

Geplaatst

Gelukkig veel goed nieuws gelezen!

Frann, wat jammer dat er eentje is gestopt met groeien. Dat lijkt me toch best nog moeilijk, ook al gaat het met de andere heel goed. En wat die andere dan betreft: van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je er van kunt gaan genieten.

Wish, wat mooi dat het er zo goed uitziet allemaal. Moet een heerlijk gevoel zijn. Icm de lenten zou ik zeggen: ook genieten maar!

Zomer, jij ook zo'n mooi echo. Sterk clubje hebben we hier hoor, hopen dat het zo blijft!

Vandaag Violetta op pad voor de echo, ook alweer zo spannend. Heel veel succes en geluk (dat is toch wat we het meeste nodig hebben) en hoop snel iets van je te horen.

Marianne69 wat goed dat je hier komt schrijven. Ik kijk wel eens bij het 40+ forum en zag je dan idd staan, volgens mij zijn wij op dezelfde dag uitgerekend (18 oktober)? Leuk je hier nu te zien.

Voor wat betreft de forumdag, daar ga ik zeker niet naar toe. Maar een oktober-topic-dag lijkt me wel heel gezellig, als we straks allemaal wat zekerder zijn en onze buik kunnen showen. Lekker in een zonnige omgeving lunchen ofzo, lijkt me leuk!

Voor mij is het morgen weer d-day...geen idee wat er gaat gebeuren, ik heb een afspraak bij de gyn bij 10,5 week. Ik hoop dat ie nog een afspraak maakt voor over een week of 2 net (net zoiets als bij Zomer volgens mij), als tenminste alles goed is. Brrrr zenuwachtig voor hoor. Ik ben nu duidelijk minder misselijk en minder moe. 's Avonds komt het nog wel opzetten maar overdag functioneer ik bijna weer 'normaal'. Ik hoop maar dat dit komt omdat ik op de 10 weken zit, en van de lente, en niet omdat het niet meer goed zit.

Ik heb trouwens sinds maandagavond iedere avond behoorlijke hoofdpijn. Dat ken ik normaal echt niet, heeft iemand van jullie dit ook? Ik drink echt wel veel water gedurende de dag, kan niet van vochttekort komen volgens mij. Kan het iets

met hormonen te maken hebben?

Fijne dag allemaal, voorlopig de laatste lentedag dus we nemen het er maar weer van!

Liefs Toverstafje

Geplaatst

Hee ladies,

allemaal weer goede berichten las ik. Daar wordt ik helemaal blij van.

Fran, ik kan me voorstellen dat het voor jullie een beetje dubbel voelt allemaal. Blij omdat één het goed doet, maar toch ook teleurstelling/verdriet om de andere. Geef het het een mooi plekje in je hart in elk geval en verwerk het wel goed.

Iets leuks doen met z'n allen, bv lunchen, lijkt me echt leuk met deze dames. We zitten allemaal in de zelfde fase en is denk ik wel zo leuk. Misschien is er ergens ook nog wel een leuke acitiveit te vinden voor zwangere vrouwen, zodat het voor iedereen de moeite is om te komen. Binnenkort maar eens inventariseren wie het leuk vinden en waar iedereen vandaan komt zodat we een beetje een centrale locatie kunnen kiezen waar onze belgische dames ook goed naar toe kunnen komen :D. Leuke ideeen zijn in elk geval van harte welkom.

Geplaatst

Uitgerekend

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara

15 oktober: r00sje

15 oktober: T.K

16 oktober: Doortje (Dorien)

16 oktober: Mamavannoah

18 oktober: Toverstafje

18 oktober: Laika

18 oktober: Marianne

19 oktober: Zomer71

21 oktober: Ellentrik (Ellen)

24 oktober: Frann19

24 oktober: vlok

25 oktober: Wish

26 oktober: Violeta

27 oktober: MissGriet

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: (ongeveer) Karin (ivfmoeder)

Echo/controle

24 maart: Violeta (2de echo)

25 maart: Toverstafje (4de echo)

28 maart: Wish (3de echo en intake verloskundige)

29 maart: Ellen (2de echo)

29 maart: Laika (3de echo)

30 maart: r00sje (2de echo)

4 april: Akara (3de echo)

6 april: Dorien (3de echo)

8 april: Marianne (4e echo)

13 april: Mickey1979 (3de echo)

15 april: Frann (4de echo)

18 april: Dorien (intake verloskundige)

Geplaatst

Lieve meiden, wat is er toch veel nieuws in ons leven!!!!

Wish, wat een goede echo heb je gehad! negen weken en 1 dag, heerlijk!!!!

Frann, wat erg! Ik merk dat ik het wel verdrietig voor jullie vind. Ook al weet je dat deze beeb het wat minder goed deed, toch is het nieuws wat je (denk ik) liever niet krijgt... (of ben ik nu teveel vanuit mijzelf aan het denken?)

Maar wat heerlijk dat de andere beeb het zo goed doet! Leuk ook dat je de echo erbij hebt gedaan.

Doortje , leuk idee om iets met elkaar te doen. Naar een andere bijeenkomst zal ik zelf niet gaan. Ik deel alles alleen nog in dit stuk op het forum met jullie.

Zal eens nadenken of ik iets kan bedenken voor een workshop oid.

Toverstafje, we zijn even ver en ik voel me ook al een stuk beter. Anders vermoeid en heb meer zin om dingen te gaan doen. Komt wellicht ook door het FANTASTISCHE weer.

Succes morgen!

Violetta, succes vandaag!

Gr Zomer

Geplaatst

Frann,

Dat zal zeker een heftig moment zijn geweest om te horen en te zien dat 1 kindje gestopt is met groeien en het hartje niet meer klopt.

Sterkte, geef het de tijd om dit te gaan verwerken.

Je zegt terecht dat het een foto is van jullie kanjer! Het is zeker jullie kanjer!

Dat je bloeddruk te hoog was vind ik niet verwonderlijk.

Als dit van te voren gemeten is waren dit misschien de zenuwen voor de echo en als het erna gemeten is was dit van de emoties.

Dus maak jezelf hier niet te druk om.

Violeta,

Succes met de echo vandaag!

Hoe laat is de echo?

Toverstafje,

Ik weet dat een vriendin van mij bij haar derde zwangerschap in het eerste en gedeelte van het tweede trimester veel last had van hoofdpijn.

Zullen de hormonen zijn. Vraag het even na aan de gyn.

Doortje,

Inderdaad leuk om een keer iets met deze club af te spreken.

Over een poosje als de buiken gaan groeien lijkt mij persoonlijk het leukste om elkaar te ontmoeten.

Zal wel moeilijk zijn om een dag af te spreken dat iedereen ook kan. Maar goed, we gaan het gewoon proberen!

Marianne,

Welkom en schrijf hier gerust mee. Gezellig hier hoor!

Dus schroom je niet en klets hier maar lekker mee.

Een goede vriendin komt zo. Ze neemt broodjes mee. Heerlijk samen lunchen en gezellig kletsen!

Geplaatst

Zomer,

Ik vind het een leuk idee! :toppie:

Het is voor mij vrij dicht bij huis. Den Bosch of Nijmegen is voor mij heel goed te doen.

Maar dit zal niet voor iedereen hier zo zijn.

Misschien dat dit principe nog ergens anders wordt gegeven?

Geplaatst

Hey, toverstafje! Ja wij zijn idd op dezelfde datum uitgerekend! Leuk, hè? Wel balen van je hoofdpijn, ik zou t niet weten of dat normaal is. Misschien ff de vk bellen?

Wish, bedankt, ik ga m'n best doen! 

Geplaatst

Hey meiden

En ik kom net bij moeders voor moeders vandaan, maar wat blijkt... Omdat ik in de periode van 1980-1996 meer dan een halfjaar in de UK en Jersey ben geweest (weliswaar niet aaneengesloten) ben ik niet geschikt! Heeft te maken met de gekkekoeienziekte die daar toen uitbrak. Nou ja, wist ik veel, wel jammer want ik had graag iets teruggedaan! Hopelijk kunnen jullie t n beetje goedmaken namens mij.  heb tegen de mevrouw gezegd daar dat ik t hier nog ff onder de aandacht zou brengen, om toch nog n beetje iets ervoor te doen. Bij deze! 

Geplaatst

Zomer: lachen zo'n workshop met allemaal zwangeren.. hihi... dan allemaal zelf maar iets maken voor je eigen babykamer of niet?

Marianne: jammer dat je niet mee mag doen, maar ja.. niks aan te doen toch? Ik zal wel wat extra plassen..hihi...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden