Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011


Valesca

Aanbevolen Berichten

Laika, veel plezier vandaag! Op naar n mooie echo!

 

Zomer, het is heel normaal dat je meer echo's krijgt. Dat begrijpen wij allemaal hoor! (wat ik soms lastig wel lastig vind is dat bij zo op t oog gelijke behandelingen er verschillende aantal echo's worden gegeven, maar daar heb ik inmiddels vrede mee: ik ben idd blij dat ik geen complicaties heb en in t normale traject zit , ik ben gewoon, hihihi!)

Dus voel je niet beschaamd om t erover te hebben. Ik vind t heel fijn voor je, en hoor graag iedere keer hoe t geweest is, want t is heel bijzonder n tweeling!

Ik zie dat je nu ook uitgerekend bent op 18 oktober! Leuk! Wordt n gezellige boel dan! In welk ziekenhuis loop je?

 

Ben ook benieuwd of er meer meiden zijn hier die in regio Rotterdam zitten. Ik heb nog geen zk omdat we hiervoor bij t AMC zaten. Zoals t er nu uit ziet ga ik voor n thuisbevalling (geen medische indicatie) maar wil wel al n keuze maken voor t geval dat...

Zit te denken aan t maasstad (nieuw). Iemand die hier meer ervaring mee heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

mooi buikje!!

 

Mijn buik is s morgens inderdaad ook minder en dan in de loop van de dag gaat hij strakker en boller staan hihi

 

ik heb de eerste periode slecht gepoetst omdat ik begon te spugen als ik een tandeborstel mijn mond in kreeg

 

de 20 weken echo krijg je bij icsi omdat dat een indicatie is,daarom moet hij ook in het ziekenhuis bij ons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,27, 2e kindje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 34, 1e kindje

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje

15 oktober: r00sje

12/17 oktober: T.K, 26, 1e kindje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje

16 oktober: Doortje (Dorien), 27, 1e kindje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje

25 oktober: Wish 32, 1e kindje

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje

 

Echo/controle

3 mei: Zomer (16 wkn echo)

3 mei: Griet (extra echo ivm cystes)

4 mei: Laika (16wkn controle in ziekenhuis)

5 mei: Ellen (16wk controle gynaecoloog)

6 mei: Marianne pretecho

6 mei: Akara (16wkn controle terwijl ik al 17wkn ben bij vk)

6 mei: T.K, afspraak geslachtsbepaling. (als het te zien is)

9 mei: Marianne controle VK

9 mei: Frann intake VK

10 mei: Wish (16 wkn controle + afspraak maken voor de 20 wkn echo)

11 mei: Dorien (echo in ziekenhuis)

11 mei: Vlok verloskundige hartje luisteren en controle

11 mei: Violeta 16w echo

16 mei: MissGriet (echo + co gyn)

18 mei: Zomer (7e echo + co Gyn)

18 mei: Dorien, controle verloskundige

19 mei: T.K, afspraak controle verloskundige

20 mei: Toverstafje, controle gyn

23 mei: Valesca 20 weken echo

24 mei: MarMira controle VK

25 mei: MarMira 20 weken echo

26 mei: Zomer 20 weken echo

26 mei: Toverstafje, 20 weken echo

27 mei: Akara 20 weken echo gyn

30 mei: T.K 20 weken echo UMCN

30 mei: MamavanNoah 20 weken echo gyn

8 juni: Dorien 20 weken echo zk

14 juni: MissGriet 20 weken echo zk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar ben ik weer even. Inmiddels toch weer met een opdracht bezig dus minder hier te vinden.

 

Doortje, herkenbaar wat je zegt over die pijn en steken in je buik. Hier hetzelfde. Soms vind ik het ook eng. Maar omdat ik de baby toch regelmatig voel, maak ik me er maar geen zorgen over. Het lijkt idd bandenpijn, en soms zijn het mijn darmen door de verstopping. Het is wel een naar en pijnlijk gevoel.

 

Valesca hopelijk voel je jezelf alweer wat beter. Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook, maar tot nu toe lijkt het hier mee te vallen. Het is ook zo'n mooi weer, we hebben al zo'n mooie dochter en nu weet ik beter waar we het voor doen. Maar blijft niet altijd even makkelijk.

 

Mooie buik Ellen! Die van mij ziet er 's morgens ook zo uit, maar 's middags is ie echt huge! Iedereen denkt dat ik 6 maanden zwanger ben, het zijn er krap 4...Ik kan er niets aan doen maar loop er soms echt al als een waggelende eend bij. Bizar gewoon.

 

Fijne dag allemaal!

Liefs Toverstafje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, wat een fijne reacties op mijn echo's! Dat doet me echt goed.

 

Mijn buikje schijnt nu wel zichtbaarder te owrden voor de anderen. Mijn collega's viel het bv vandaag ineens veel meer op, zal er ook wel aan liggen wat ik aanheb... Een collega had een positiejurkje over van queen mum, heel leuk. Die heb ik nu van haar overgenomen en dat is voor mij dan echt weer een bevestiging van de zwangerschap... heerlijk!

 

Marianne, ik sta inderdaad op de lijst voor 18 oktober, maar de verwachting is dat de tweeling eerder zal komen (gemiddelde zwangerschap van een tweeling is 36 weken), dus wie weet ben ik wel de eerste hier die zal gaan bevallen!

Ik zit in het Diakonessenziekenhuis in Utrecht, wordt daar heel goed geholpen en ben heel blij met de verpleegkundigen en artsen. Voor iedere afspraak nemen ze echt de tijd en ik krijg veel uitleg bij de echo's en foto's mee. Als meiden hier nog geen keuze hebben gemaakt in de regio Utrecht... Ik kan ze aanraden!

 

 

Frann, wat een teleurstelling moet dat geweest zijn bij de controle, snelle echo, geen foto. Eigenlijk snap ik dat ook niet, het is voor die mensen zo'n kleine moeite en het geeft jou als moeder zo'n fijn gevoel... Maar ja, hoop dat de verloskundige een stuk leuker en uitgebreider de tijd voor je zal nemen!!!!!

 

Morgen een dag vrij genomen, de bandenpijn maakt me best vermoeid, ga lekker op de bank hangen en uitrusten.

 

Gr Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo...ik heb het overleefd!

Mijn gaatje is gevoeld.Geen verdoving gebruikt!Ik vond mijzelf echt stoer haha....

 

Ellen en Wish ik moest aan jullie denken vandaag

 

Een collega van me is terug van zw verloof en ze zei dat ze in 1 dag 4 keer is flawgevallen. Toen zeiden ze dat ze thuis moet blijven en niet meer werken......wat blijkt dat ze zeer te kort aan ijzer had.

Maar niemand geeft het door. Misschien voor jullie ook een idee om een testje te doen bij de huisarts.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frann idd wat vreemd dat je zo slecht echo afspraak hebt gehad.

Gelukkig heb je later zelf wat geregeld! Mooi is het z'n 3d foto he?

 

Zomer doe idd rustig aan met de banden pijn,vergeet niet dat je 2 hebt aan bord! Ik hoop het voor je dat het niet erger wordt!

 

Ellen mooie foto zeg,ik moet ook eentje platsen maar ben niet zo handig.

 

Ik ga lekker op de bank liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel toverstafje,ik heb vandaag wel een goede dag

Het gaat echt met ups en downs

Ik denk dat bij mij ook echt het probleem zit bij de periode die ik na Sanne gehad heb.....dat kan me aanvliegen,wat als dat weer gebeurt dan heb ik wel 2 kids

en ook mijn zwangerschap bij Sanne was moeilijk,vanaf week 23 bloedingen dus ja daar ben je ook(bewust/onbewust)mee bezig

stom ik maak me dus druk om iets wat nog niet aan de orde is,maar het gebeurd ook onbewust

 

maar goed bijna naar de verloskundige ga ik het allemaal lekker bespreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

 

Violeta, mooi, dat heb je ook weer gehad (de tandarts dus)! Mijn tandarts afspraak werd vandaag afgebeld, de tandarts was ziek...Nu moet ik over 2,5 week komen.

 

Maar ik heb vandaag wel mijn controle gehad in het ziekenhuis bij verloskunde! Alles was goed, mijn baarmoeder was mooi gegroeid en het hartje van de baby klopte mooi krachtig. Helaas is de bobbel die ik af en toe voel toch de groeiende myoom. Het kan geen kwaad maar het kan wel complicaties geven de komende tijd zoals pijnklachten en extra bloedverlies bij de bevalling. Maar het kan ook zijn dat ik er helemaal geen last van krijg, nou, dat hoop ik dan maar!

Verder merkte mijn gyn dat ik een onregelmatig hartslag heb. Dat weet ik ook, en daar ben ik in december nog op onderzocht, en toen bleek het in ieder geval niet ernstig te zijn. Maar omdat daarover niets in mijn dossier staat wil de gyn toch dat ik nog een keer gecontroleerd wordt door de cardioloog. Gelijk maar een afspraak gemaakt (dat is dan wel weer makkelijk van onder controle zijn in het ziekenhuis) en daar kan ik 23 mei terecht. Ik maak me er geen zorgen over, het is wel goed dat ik zo goed in de gaten gehouden wordt, maar leuk is anders natuurlijk.

 

Maar dan nu nog een echt nieuwtje: ik heb vanavond nog een pretecho gehad omdat ik zo graag wilde dat mijn moeder ook eens een keer mee kon naar een echo. En wat zagen we op de echo? Een piemeltje! We krijgen een jongen!

 

Verder net wel slecht nieuws gelezen op het (ex) pauze meisjes topic, een van de meiden had een echo bij 8,5 week en toen bleek het hartje niet meer te kloppen. Zo naar weer om te lezen en zo erg voor haar....Dat zet je toch wel weer even met beide benen op de grond hoor. Heftig.

 

Ellen, succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomer,

Fijn dat t zo goed bevalt bij t diakonnessenziekenhuis!

En als ik t goed begrijp kan die18 oktober nog weleens 18 september worden. ja dan ben je vast de eerste van ons!

 

Valesca,

Wanneer je zon moment hebt en je met zorgen wordt overvallen kijk dan naar die kleine prachtige Sanne, want het is jou gelukt om haar op aarde te brengen! Je kan het!

 

Laika,

Gefeliciteerd met je kleine jongen!! Leuk om nu al te weten! Geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomer Ja het was idd een teleurstelling en net wat je zegt,het is zo'n kleine moeite voor hun en voor ons zo'n goot plezier maarja..

Gelukkig heeft de pretecho het meer dan goed gemaakt en hebben we toch even van onze kanjer kunnen genieten.

En lekker rustig aan doen hoor met je bandenpijn,ik hoop dat het wat minder word.

 

Violeta zo gaaf die 3d echt helemaal geweldig,ik vind het ook zo knap dat dat allemaal kan en wat je al allemaal kan zien op de foto.

 

Valesca ik sluit me aan bij marianne kijk naar je prachtige dochter Sanne,wat een mooie meid heb jij hier op de wereld gezet,en idd je kan het!!!

gooi het ook lekker bij de verloskundige eruit allemaal hoor.

 

Laika Gefeliciteerd jullie krijgen een jongentje,wat ontzettend leuk dat jullie het al weten,geniet er lekker van!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ladies,

Effe snel een berichtje; het was tot dusver geen blaasonsteking. Ze hebben t nog op kweek gezet dus ik kan vanmiddag tussen 13 en 14 nog even bellen of het nog steeds geen blaasontsteking is. Ik heb ook al iets minder last van de pijn, dus mogelijk toch mijn banden en mn darmen die lopen te ouwehoeren.

Gisteren mooie positiekleding gekocht bij miss Etam (zwarte linnenbroek) en bij Prenatal. Dat laatste was trouwens helemaal niet zo duur. Viel me reuze mee.

Zal manlief nog even vragen om een foto te maken van mn buik vandaag of morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laika,

Wat fijn dat jullie knul zijn piemeltje liet zien.

Nu weten jullie wat het geslacht is, dat wou je graag toch?

Soms zie je het niet of niet duidelijk omdat de baby niet goed ligt om het te kunnen ontdekken.

Leuk hoor!

 

Helaas toch de myoom aan het groeien en een onregelmatige hartslag.

Prettig voor je dat je 23 mei terecht kan bij de cardioloog en dat het in de gaten wordt gehouden.

Sterkte!

 

Marianne,

Wat heb jij een mooie tekst geschreven voor Valesca.

Ook ik sluit me hierbij aan!

 

Doortje,

Ben benieuwd wat de uitslag van de kweek is. Succes!

Ook leuke kleding gekocht! De prijzen vind ik bij Prenetal en M Etam echt meevallen.

Laat zien die buiken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doortje gelukkig geen blaasontsteking!

 

Laika wat mooie om te zien zeker!!! Eerste jonjentje is binnen!!! :) Gefeliciteerd!

Ik mag nog 1 week wachten

 

Ik hoop dat je verder geen last krijgt van de cysta en van de hartslag,ik duim voor je.

En wat verschrikkelijk als je met 8,5 w geen haartje kan horen.....helaas weet ik ook wat van.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laika,

Afschuwelijk wat Zara en haar partner mee maken. Heb net het berichtje van haar gelezen. Kippenvel en traanogen......

 

 

Moet gewoon even wat van me afschrijven:

 

Kan het nog steeds niet goed bevatten dat het nu eindelijk gelukt is om zwanger te worden. Vind het zó bijzonder!

Keek net naar mijn onderschrift en moest toch even slikken en een traantje weg pinken.

We hebben nooit de gedachte gehad om te stoppen met behandelingen omdat onze gyn aan gaf dat het echt een keer moest gaan lukken, het stukje 'geluk' miste we nog.

Ben echt nog steeds zó blij dat we door hebben gezet. De band tussen mij en mijn vriend is nog hechter geworden door dit alles.

 

Jullie zullen dit denk ik ook wel zo voelen, maar ik moest het even kwijt aan jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even alleen snel op Wish' (en Laika's) laatste berichtje reageren hoor. Ik weet precies wat je bedoelt... wij zijn ook alsmaar stug doorgegaan omdat onze kansen niet dramatisch minder werden en het toch een keer moest lukken. En oh, wat ben ik blij dat het nu gelukt is!! Wat is het dan dubbel hè als je opeens 'aan de andere kant' staat en anderen nog zo moet zien doorploeteren en zóveel verdriet en ellende ziet ondergaan... Aan dit traject is niets eerlijk, en het enige wat we kunnen doen is dankbaar zijn als we er nog (relatief) 'genadig' afkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wish: ik herken je gevoel helemaal. Ondanks dat wij maar twee IVF pogingen gedaan hebben (en 5 IUI's) zijn we alleen maar dichter bij elkaar komen te staan.

Vandaag liep ik in de stad, voor het eerst met een mooie buikband die ik van mijn zusjes heb gekregen (tekst erop: oei, ik groei met tussenhaakjes er onder: 'en mama ook'). Veel mensen kijken dan toch naar je buik. Ik liep daar echt vol trots, maar ondertussen gaf het ook een heel onwerkelijk gevoel omdat het soms nog niet te bevatten is dat het na al die ellende toch echt gelukt is. en als ik dan bedenk dat het toch echt zo is, straal ik meer als te voren. Ik probeer echt volop te genieten van deze tijd waar ik zo lang naar uitgekeken heb.

 

Laika: wat gaaf dat je het al gezien hebt. Leuk hoor zo'n klein mannetje in je buik. Geniet er maar lekker van. Met een beetje geluk weten wij het volgende week ook, maar we zullen het alleen niet met anderen delen. Voor jullie blijft het dus nog een verrassing wat het voor ons zal worden. Wel vervelend van die cyste. was deze weer groter geworden of dat niet? Ik moet namelijk woensdag voor een extra echo omdat ze de cyste in de gaten willen houden. Ik heb nergens last van dus hopelijk valt het mee.

 

Ik heb trouwens definitief geen blaasontsteking. De kweek was ook in orde. Ben ik erg blij mee.

Heb nu zelf lekker lang weekend. Ben echt wel aan het genieten moet ik zeggen. Maandag pas weer werken en dan nog drie weken voor we vakantie hebben. Kijk daar wel naar uit. Vanavond gaan we een plannetje maken voor het opruimen boven en het schilderen van de babykamer. Ik wil hier niet te lang meer mee wachten omdat ik graag veel zelf wil doen en niet anderen moet vragen om iets te doen omdat ik last heb van mijn buik ofzo. Het duurt dan nog wel lang, maar als het grote werk maar klaar is, dan komt de rest wel. Ik zag vandaag ook al weer zat leuke dingetjes bij de HEMA om te kopen voor de kleine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even snel meiden:

 

Doortje, ik heb ook wat spullen gekocht voor het klussen voor de kamer, zodat we het nu nog zelf kunnen doen. En het geeft ook een lekker gevoel (bevestiging) om er mee bezig te zijn!

gelukkig geen blaasontsteking!!!

 

Laika, een zoon! Wat geweldig leuk. Mijn omgeving heeft veel jongetjes en ik zie hoe leuk iedereen het met ze heeft. En nu dus op zoek naar een goede voetbalclub ipv kinderopvang? (Grapje)

 

Wish, ik snap geheel zoals je het omschrijft! Ik ben mijn vriend en onze relatie zo dankbaar. We zijn een sterk stel met elkaar en het traject (4 IUI, 1 op het laatst afgebroken IVF en 3 x IVF) heeft ons nog sterker gemaakt.

Nu krijgen we dan 2 kindjes en gaan we ook nog eens trouwen (zoals het er nu uitziet gaat we trouwen). Wat een feest in ons leven!

 

Valesca, goed dat je weet waar je zorgen over gaan en dat het gaat over dingen die wellicht op kunnen gaan spelen. Het laat zien dat je in de realiteit en in het nu kunt denken en dat is mooi. Ben beneiuwd wat de VK ervan zal zeggen.

 

Zelf ben ik vandaag naar de sport geweest om mijn lidmaatschap tot na de bevalling op te schorten. Ik heb gewoon te veel last om door te gaan. Elke keer als ik ben geweest, heb ik 2 dagen pijn in mijn rug en mijn hartslag is ook onregelmatig en te snel... is geen goede combi met sporten. Heb mij nu opgegeven voor zwangerschapsyoga. Kijken hoe dat gaat bevallen.

Ook ben ik bij de dealer geweest die nu een andere auto voor mij en de kids gaan zoeken (alles past niet in mijn panda). Lekker dagje dus!!!

 

Groet, Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het ook gelezen van zara verschrikkelijk hoor,het is gewoon niet eerlijk dat mensen met dit traject ook zulke dingen nog mee moeten maken...

 

Laika wat leuk dat je weet wat het word!!!! en balen dat het toch een myoom is hopelijk valt het allemaal gewoon mee

 

Doortje gelukkig geen blaasontsteking!!!

 

marianne dankje voor de mooie woorden en iedereen natuurlijk bedankt!Vandaag weer een goede dag gehad,daar hou ik me maar aan vast!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Vandaag de hele dag onderweg geweest voor mijn werk en meteen naar gyn! Dus nu pas even schrijven.

 

Ja, dat van Zara ben ik ook niet goed van. Dan heb je eindelijk die positieve test in handen, dan durf je voorzichtig blij te zijn om er dan werkelijk in te beginnen geloven, maar dan gebeurt plots zoiets. Ongelooflijk he. Het beebje stond zelfs voor op de groei. Dubbel gevoel om dan zelf zo blij te zijn terwijl er zoveel vrouwen (ook op dit forum) elke dag nog proberen sterk te blijven en te geloven dat het ooit moet lukken. En het ook lukt, zoals bij jou Wish! Maar het is echt hard werken, in je hoofd en je lichaam.

 

Violeta,

Jij weet inderdaad helaas hoe het voelt om het hartje plots niet meer te zien kloppen. Denk je er nog vaak aan? Wanneer ga je trouwens naar Bulgarije? Moet echt wel leuk zijn om je familie weer te zien, in de zomermaanden.

 

Laika,

goed dat je het rustig aan doet, zeker met je onregelmatige hartslag. En die myoom best goed in het oog houden. Maar hey! Jij bent de eerste om het geslacht te onthullen, een jongetje nog wel! Dikke proficiat! Ik ga de tweede zijn om het te onthullen, maar wil eerst nog eventjes verder schrijven hehe.

 

Dorien,

Fijn fijn die buikband he. Ik ga binnenkort bij Prénatal zo'n t-shirt kopen waar je handjes en voetjesafdrukken onderaan kunt zien. Lijkt me gaaf om het subtiel toch te laten weten dat je zwanger bent. Goed dat je geen blaasontsteking hebt zeg! Ook goed dat je het niet laat aanslepen, zoals ik ook wel heb meegekregen van de dokter. Zwangeren moeten gewoon voorzichtiger zijn, want het gaat veel sneller naar je nieren dat bij niet zwangeren. Vrouwen zijn er sowieso al gevoeliger voor helaas.

 

Valesca,

Joehoe vandaag een goeie dag gehad! Elke goeie dag is er ééntje om het plaatje toch nog mooi te krijgen.

 

Zomer,

doe maar lekker rustig aan. Ik ben zelf super gemotiveerd om te sporten voor Noorwegen, dus ga ik het blijven doen, maar merk wel dat ik er heel erg moe van ben. Dus toch ook wel weer niet teveel forceren, denk ik dan.

 

Hoe is het met de andere meiden?

 

En dan nu; de echo van vandaag! M'n vriend's dochter was erbij, die wilde het supergraag ook eens zien, maar we hebben haar toch naar buiten gestuurd toen we op zoek gingen naar het geslacht en... we krijgen een zoontje! Maar tsss niet doorzeggen he. Hier wil ik het wel zeggen, maar de rest mag het niet weten. Je moest m'n moeder eens horen aan de telefoon hahahaha. "Pleaaaaaaase zeg het geslacht! Ik ben vanalles aan het breien! Alleen aan mij zeggen, ik zeg het niet door!" Nu, geheimen kan ze wel houden hoor, ik vertrouw haar wel. Maar m'n vriend wil het echt geheim houden. Ik zal het nog even met hem moeten bespreken. Als het een boel leuke zelfgebreide kleertjes kan betekenen in ruil... hmmmm...

 

Hier een paar foto's. Eerst lag ie op z'n buikje, en dan draaide ie zich toch nog om. Het was wel héél erg lang zoeken naar het piemeltje, maar op een bepaald moment deed ie plots toch nog even z'n beentjes open en hop! Freeze the image! Daar was het dan, een plassertje. Hihi.

 

 

[ATTACH=CONFIG]1322[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1323[/ATTACH]

 

Liefs

Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doortje,

Waar blijft dit buikfoto? :happy:

Fijn dat er niks uit de kweek is gekomen, weet je tenminste zeker dat er niks is.

Zal het dan toch bandenpijn zijn wat je nu voelt?

Ook wij hebben gisterenavond in bed plannen gemaakt wanneer we gaan beginnen en hoe we het willen doen met de babykamer. Ook de zolder willen we nog aan gaan pakken, dit doen we nadat de babykamer klaar is.

Zodat ik ook nu ik nog op en top fit ben mee kan helpen.

Als je leuke dingen ziet kan je het haast niet laten om het niet te kopen he. Maar het duurt nog even voordat we gaan bevallen en als je jezelf niet in kan houden heb je straks veel te veel spullen. Haha!

Super dat je een buikband hebt gekregen en ook al gedragen hebt.

 

Laat je me weten hoe de yoga bevalt. Ik ben van plan om mezelf aan te melden bij zwangerschapsgym.

Gewoon gezellig samen zijn met een groepje meiden en natuurlijk tips en trucs onder de knie gaan krijgen voor de bevalling en daarna.

Nee, in een panda zal het best krap gaan worden als jullie daar met z'n alle in moeten zitten.

Wat voor auto heb je op het oog?

 

Ellen,

WOW wat een prachtige echo's!!

Jullie krijgen een zoon, wat geweldig dat jullie het gezien hebben! :clap2:

Wat doe jij voor sport nu je zwanger bent? Je zal het flink aan hebben gepast denk ik.

 

Hier net thuis van een avonddienst.

Nu ben ik heerlijk 3 dagen vrij! :happydance:

Ga zaterdag met mijn moeder op zoek naar een mooi setje kleding wat ze kan dragen als moeder van de bruid!

Ja, ja, mijn vriend en ik gaan trouwen!

Hij heeft me afgelopen vakantie ten huwelijk gevraagd. (eind vorig jaar)

Hij wou me al lang ten huwelijk vragen maar wist niet het juiste moment te timen omdat het elke maand mis ging na een tp.

Hij wou niet dat het over zou komen om me te troosten zeg maar.

En op vakantie waren we op een hele mooie plek en daar heeft hij me gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]1324[/ATTACH]

 

Wish, wat leuk dat je gaat trouwen. wanneer is de grote dag? En vieren jullie het groot/klein? Vertel.. vertel... Altijd leuk dat soort dingen.

 

Ellen; wat leuk een meisje!! Zei ik het niet na je vorige echo waarin het nog onduidelijk was..hihi....

 

Bijgaand dan ook eindelijk een buikfoto van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doortje, ik denk dat je verkeerd gelezen hebt, Ellen krijgt een jongentje...

 

Ik ben hier een paar dagen niet geweest omdat ik me niet zo super voelde. Heb verschillende dagen echt last gehad van hoofdpijn en elke dag ligt die terug op de loer. Ook de zwarte/witte vlekjes die erbij horen en verminderd zicht zijn van de partij en dat maakt het soms echt vervelend.

 

Ik moet deze middag naar de vk. Ik ga het toch es vragen aan haar of dit geen probleem is want toen ik de vorige keer bij de gyn was heb ik eindelijk m'n moederschapsboekje meegekregen en daar heb nu ik es in zitten lezen. Daar staat in dat als je last hebt van hoofdpijn in combi met vb verminderd zicht dat je dan onmiddellijk naar de gyn moet bellen. Ik heb dit dinsdag gelezen en had zoiets van: ik moet vrijdag op controle dus ik ga dat dan toch maar ff aankaarten...

 

Ik ben in de hoop dat ik mss toch een echo zal krijgen want ik weet totaal niet wat ik moet verwachten van een controle bij een vk. M'n vriendinnen die zwanger zijn moeten elke keer op controle bij hun gyn en krijgen elke keer een echo (1 zelfs altijd een 2D echo in combi met een 3D echo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wish,

Gefeliciteerd met jullie huwelijk zeg! Héél mooi dat hij er toch rekening mee heeft gehouden. Zo'n mislukte tp is altijd zwaar en ik kan het begrijpen dat de sfeer er dan niet helemaal in zit. Geweldig! Voor wanneer zal het zijn? Met baby in de buik, of baby op de arm? :-) Wij zijn de baby gaan aangeven, zodat ik niet meer mee hoef eenmaal ie geboren is. En m'n vriend heeft zichzelf 'erkend' als vader. Verder dan dat zal het niet gaan denk ik. Op één of andere manier heeft hij schrik van trouwen, alsof je (vast)gebonden bent en er alleen maar ellende van komt hahah. Ik vind het best romantisch, maar tegelijk houdt het niet trouwen ons wel actief naar elkaar toe. En hij is al een keertje getrouwd geweest, wat niet zo leuk geëindigd is, behalve dan mij tegenkomen na een jaartje gescheiden te zijn haha. Fijn dat je 3 dagen vakantie hebt! Geniet er dubbel en dik van!

 

Dorien

Het is een JONGEN hoor! Haha!

Mooie buikfoto!!!

 

Akara,

Goed dat je vandaag langsgaat hoor, want wat je hebt klinkt inderdaad alsof je wat advies kan gebruiken! Is dat niet hoge bloeddruk? Laat ons weten wat het was en hoe je echo geweest is dan! Een verloskundige (bedoel je vroedvrouw) neemt volgens mij geen echo's, maar zal vooral advies geven en kleine controles uitvoeren. Die van mij heeft wel een apparaatje om het hartje te beluisteren, maar voor de rest dient ze vooral als vertrouwenspersoon en begeleiding doorheen de zwangerschap. Nu ja, die van mij toch :-)

 

Ik had al eerder gezegd dat ik heel stiekem liever een meisje wilde. Het is dus nu toch even wennen dat het een jongen is, moet ik toegeven. Op zich niks mis mee (als het maar gezond is!!!), maar als ik jonge kerels hier zie rondlopen, met sigaret in de mond en onverzorgd uiterlijk begin ik me al zorgen te maken. Erg he. Ik denk dan aan computerspelletjes tot diep in de nacht, drugs, stoer gedrag en vandalisme, niet werken op school, niks zeggen thuis en rare vrienden over de vloer zien komen. Ik kijk heel ver, dat weet ik, maar toch. Ook heeft m'n vriend al twee zonen, en die zijn gewoon niet zo close met hem, dan met z'n dochter. Nu ja, zij wilde een broertje. Nu heeft zij wél haar zin haha. De zonen zijn ook te gelijkend op m'n vriend, waardoor hij niet goed weet hoe ermee omgaan. Hopelijk is onze combinatie samen helemaal anders en loopt het niet precies hetzelfde. Ik heb gewoon schrik dat alles op mijn schouders terecht gaat komen daardoor, want hij wilde eigenlijk ook een meisje. Heel eerlijk? Ofwel hoop ik er nog helemaal aan te wennen en blij te zijn zonder meer, ofwel hoop ik dat met de geboorte alle zorgen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Gek he, voel me al dik schuldig. Je wil zo graag zwanger worden en dan is het nog niet goed, zo lijkt het wel. Stomme hormonen, nu zit ik hier te huilen.

...

Enfin, even van me afgeschreven...

 

liefs,

Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden