Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heej Sowiebo,

Wat klote voor je! Dit forum is idd om je ei anoniem kwijt te kunnen. Jammer dat je vriendin niet gewoon aan je vraagt of er nog iets nieuws is ofzo. Erg bizar dat ze dit zo doet.

Ik hoop dat wanneer je goed nieuws hebt, dat je dat hier ook nog even komt melden :D

Succes verder!!

Liefs Elke

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey ladies

sowiebo, ik vind t ook kinderachtig van je vriendin dat ze dat doet..moet eerlijk zeggen dat ik wel tegen een aantal mensen heb verteld dat ik op www.ivfmoeders.nl praat omdat jullie mij begrijpen, maar ik ga toch ook wat meer oppassen..ik ben erg open tegen mensen, maar wel wanneer ik dat zelf wil, ik wens jou veel sterkte

en ik eet geen pate, filet, drank, kaneel,weinig koffie, , rauw vlees en vis, geen katten aaien, naja alles dus, ben ook al bijna 6 weken gestopt met roken :) (ben ik wel beetje trots op) ik denk als ik eenmaal zwanger ben gooi je met gemak je sigaretten weg...maar als je in die stressige periode van hormonen zit zoals nu vind ik het erg moeilijk..

x

Geplaatst

@ Noekie: Jemig meid, aan de ene kant zo rustig en aan de andere kant een wir-war van gevoelens... Het blijft een bizar iets vind ik! Of het nou positief is of negatief: het is een heftig traject

Hier ook een wir-war van gevoelens gehad van de week... Ik geloof nu wel dat het echt waar is. Vanmorgen 2e digitale cb gedaan, die van maandag gaf 1-2 weken aan en vandaag 2-3!

Dus het is echt waar!!! Mijn hcg is gestegen, mijn lichaam neemt me niet in de maling.... ik ben zwanger!!!

Pff.... sorry hoor!

Geplaatst

Noekie die gevoelens vreselijk!

Wel fijn dat er bloed geprikt wordt en ook op het HCG.

Ik ben zelf van niet te vroeg testen, maar volgens mij kan je het van het weekend wel testen.

En werken in de kinderopvang met kinderwens wat lijkt me dat zwaar!

Of heb jij daar niet zo'n last van?

Zjoediezz wat fijn die verdubbeling van hcg!!!!

sowiebo vreselijk als je je bekeken voelt! Sterkte ermee

Elke, Jose, IVFSH en alle andere meiden sterkte met wachten.

Ik maak me over mezelf wel zorgen. Heb buikpijn links niet heel erg, maar wel aanwezig.

Maar ik let ook echt op alles. Herkennen jullie dat?

Geplaatst

Sowiebo:

Wat kinderachtig van je vriendin.. Om die reden vermeld ik mijn naam niet op het forum en plaats ik ook geen foto's..

Meiden gefeli!! en nu op voor nog meeeer groen!!

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Janine: 2 maart(2 embryo,s)

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Sowiebo: 16 maart

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Corina: 23 maart

Hoi meiden!

Ik heb mezelf ook even in het lijstje gezet!

Ik ga nu de tweede ww in. Voel natuurlijk van alles word dr gek van! Het is mn vierde behandeling, maar elke is weer anders!

Wat is de lijst al vrolijk groen zeg! Leuk!

Ja dat testen daar werd ik ook gek van! Ik heb nu weer pregnyl gehad dinsdag, dus ik kan niet testen voorlopig. Is wel goed voor me anders weet ik het wel hihi!

Nou meiden zet m op!!

Liefs

Geplaatst

@Roos: die pijn in wel normaal hoor. Ik heb dat de eerste 3 maanden gehouden. Steeds het gevoel dat ik ieder moment ongesteld ging worden.

@Judith: Super zeg dat hij nu 2-3 weken aangaf!! Wat een geweldig gevoel! Kijk je er ook steeds naar? Mijn positieve test heeft hier wel een paar weken gelegen om steeds naar te kijken. Een soort schilderij zeg maar haha niet zo hygienisch maar toch.

Ik zit nog maar op wachtdag 3 maar ik moet zeggen de tijd gaat supersnel. Dat komt nu vooral denk ik omdat ik deze weken vrij ben. Heerlijk!!

@Sowiebo: ik vind het ook echt nergens op slaan van je vriendin. Ik hoop ook dat zij al deze reactie's leest. Het slaat gewoon nergens op en is ronduit asociaal.

Ik had trouwens maandag op mijn hyves bij mijn www een blije smiley neergezet. Zodat de mensen die ervan weten weten dat ik een tp had. Ik hou er namelijk niet van dat ze gaan bellen als het tegen zit dan wil ik gewoon met rust gelaten worden. Nou joh ik kreeg toch een reactie's er op. Blijkbaar trekt iedereen conclusies uit 1 simpele smiley!! Ik kreeg meerdere inboxjes met de vraag of ik zwanger ben, er belden zelfs mensen met die vraag.

Ik moet er ook nog wel om lachen hoor en laat iedereen mooi in de waan bij hun eigen speculaties.

Geplaatst

Sowiebo: jeetje meis, dat is wel echt vervelend als iemand zo meeleest. Kan me goed voorstellen dat je daarom afstand neemt hoe fijn dit forum ook is. Maar het is juist zo fijn omdat je hier lekker anoniem je verhaal kan doen bij ons allemaal. Jammer dat iemand dat verpest voor je. Ik duim voor je dat wel straks 'onzichtbaar' groen bent op ons lijstje!

Voor alle wachtenden: veel succes meiden! Ik hoop op meer groen voor jullie!

liefs,

sissy

Geplaatst

Janine: 2 maart(2 embryo,s)

Mutske: 23 maart

Zo ik heb mezelf er ook maar eens bij gezet; zit meestal op andere topic (starten febr 2011) maar we zitten met zo'n beetje dezelfde meiden hier, dus ik doe lekker mee hahaha

:alright:jaaaaaaaa Zjoediezzzzzzzz, wat een heerlijk bericht van jou! Helemaal supergaaf!

Geplaatst

Heb vanochtend de punctie gehad, er zijn 10 eitjes gevonden. Nu maar hopen dat de bevruchting ook een beetje wil lukken. Morgen mag ik bellen om te horen hoeveel er bevrucht zijn en dan waarschijnlijk zaterdag de tp. Ben benieuwd. Ik zal me dan ook op het lijstje zetten hoor!

Geplaatst

Wat een mooie score Eef, alvast heel veel suc6!!

Judith; haha...k moet steeds zo lachen om jou stukkies... over dat weer testen enzo...haha...nou ik herken het gevoel helemaal hoor!! Maar ik heb écht tegen mezelf gezegd dat ik nu, pas het weekend weer mag testen...even rust nu..

Vandaag was ik wat minder misselijk, ben ik gelijk bang dat het mis gaat, alsof je iedere dag even kotsberoerd moet zijn... zucht... gewoon de onzekerheid komt af en toe het hoekie om....

Roos; een zeur buik heb ik af en toe ook nog, dat is normaal, je baarmoeder groeid, ook voel ik af en toe m'n eierstokken nog, maar dat is ook logisch, na wat ze allemaal hebben meegemaakt.

Spannend Anouk, afwachten nog maar... gelukkig heb je lekker afleiding.

liefs

Geplaatst

@zjoediezzz meid geweldig toch dat je hcg stijgt, je kan het mooi zo bijhouden... heb je mvm al gebeld?

en eef mooie score hoor

ik voel nog steeds noppes

Geplaatst

Hallo meisjes,

ik heb dringend afleiding nodig, dus ik ga dit hele topic maar eens doorlezen.

Zit zelf te wachten op mijn testdag... kijk de miuten vooruit,

en denk steeds wat te voelen, wat er vaak dan ook weer niet is.

oftewel, ik maak mezelf gek.

Zo, nu ga ik alles eens doorlezen, keeps me busy!

Geplaatst

ik heb me van het lijstje gehaald,hier is het vandaag mis gegaan,

ik heb iets verkeerd gedaan,mis de helft nu van lijstje,kan iemand een correctie doen

liefs janine

Geplaatst

@ ACHH nee Janine wat verschrikkelijk om dit te lezen zeg heel veel sterkte meis.

@ Voor alle wachtende toitoitoi.

@ Voor de zwangere geniet geniet geniet...........

Hier gaat het nog steeds goed niets aan de hand. Wat mij heel onzeker maakt is dat ik weinig tot niets voel, enkel af en toe een steekje in mijn onderbuik meer niet.

Hoort dit of moet ik gaan denken dat het mislukt is!!!! Zijn er nog meer die niets voelen??

Liefs Corina.

Geplaatst

@Janine: ach wat verdrietig lieve Janine, om te lezen dat het mis is gegaan. Een droom... in duigen. Ik wens jullie samen heel veel sterkte deze dagen. Dikke knuffel.

@Corina: ik voel... ook helemaal niets. Althans ik denk dat ik niets voel of wil ik dat denken of voelen, of toch ook weer niet... hahaha kortom, ik heb geen idee wat de status hier momenteel is;-) Nog even "geduldig" afwachten. POMtiedietiePOM.... Overigens is het sap van Healthy nogwat véél lekkeder dan de POM! Wel minder geconcentreerd maar beter weg te krijgen!

@all: vandaag het goede bericht gekregen dat er één embryo in de vriezer zit!!! Wauw, niet meer verwacht wel erg op gehoopt!! Na de 1e IVF nooit meer wat in de vriezer gehad (en toen ook alleen omdat we destijds één embryo terug hebben laten plaatsen. Wij komen eigenlijk nooit verder dan twee goede/matige embryo's maar deze keer dus wel!). We hopen dat deze lekker in de vriezer mag blijven...;-)

Nu naar de haptoman, even tijd voor mezelf! En voor degenen die Wie is de Mol volgen: een leuke avond gewenst?!

Groetjes,

Geplaatst

Janine, neeee, wat een klap. Ik wens je ontzettend veel sterkte. Een grote droom die in 1 keer uit elkaar spat, bah!

Liefs

Corina, ik weet het niet. Bij iedereen gaat het anders. De één heeft al wel kwaaltjes en een ander voelt helemaal niets. Hoe moeilijk het ook is, afwachten is de enige oplossing.

Ceeke, hoe was het bij de haptoman? Wat fijn en goed dat jullie nog een cryo hebben. Hopelijk heb je die pas over een paar jaar nodig ;)

Geplaatst

Eef, super opbrengst... nu nog een paar hele mooie bevruchtingen :)

Eerst lekker bijkomen.

Lees vanavond even de rest bij, reageer later weer even.

Geplaatst

Zoooo wat wordt er veel geschreven.... bijna niet bij te houden ;-). Ik log steeds tussendoor even in om te kijken of er nieuws is maar kan dan niet reageren. En nu weet ik al niet meer wat er de afgelopen 24 uur allemaal voorbij is gekomen, haha. Ik beperk me even tot de headlines...

Sowiebo: ik lees veel ophef rond je bericht, of eigenlijk rond die actie van je vriendin. En terecht.... die ophef...... want je bent hier niet voor niets anoniem. Ik vind het ook een soort schending van je privacy. Misschien is het onschuldig of uit interesse begonnen (dat zou ik me nog kunnen voorstellen) maar iemand stiekem volgen en blijven meelezen... nee, ik vind het ook enorm lullig voor je! Ben ook wel benieuwd naar de verklaring die zij jou ervoor gaat geven, en of ze begrijpt dat het not-done is.

Janine.... wat een enorme oneerlijke tegenvaller....... heb er eigenlijk geen woorden voor. HEEL veel sterkte!

Suzz: welkom! 'k Zie dat je je punctie had op dezelfde dag als Sowiebo, Ceeke en ik. Laatste dagen duren lang hè....

Judith: lekker gevoel hè, die 2-3 weken op je test! Heb je er al een foto van gemaakt? 't Is zo jammer dat het na 24 uur verdwijnt...... Dan kun je tenminste nog naar de foto kijken.

Wauw Eef, 10 eitjes! We duimen met je mee voor mooie bevruchtingen en een tp in het weekend! De wachtbank is al opgewarmd voor je...

Ik voel vanalles in m'n lijf....... Durf het eigenlijk niet zo goed onder woorden te brengen: ik typ en delete weer en typ en delete weer, haha. Word heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees! Nog maar even 'rustig' verder afwachten. Het is dat het nog veel te vroeg is om te testen want anders...!!!!!!!!!!

Geplaatst

Zou Sowiebo trouwens de enige zijn bij dat gebeurt, een stiekeme meelezer? Of zal het vaker gebeuren?

Dan maak ik meteen maar even van de gelegenheid gebruik:

mocht er iemand zijn die mij bespiedt: (tja, wat zou ik dan tegen diegene zeggen).... ik hoop dat je geweten tot je spreekt!

(of ben ik nu paranoia? :fear2:)

:bigwink:

Geplaatst

@ Suze: Welkom.

@ Eefje en Ceeke: Goed nieuws hoor!! TOP.

Bedankt voor jullie reactie's en jullie hebben ook gelijk er niets anders op dan afwachten, en is ook 100% waar ieder lichaam is anders en reageerd anders.

Maar ik dacht zal eens vragen hoe het bij jullie is.

Deze ellendige weken maken je zo onzeker maar dat hoef ik jullie niet te zeggen natuurlijk.

Sorry voor mijn onzekerheid.

Voor de rest iedereen heel veel succes.

Liefs Corina.

Geplaatst

Oh Janine, wat een domper! Heel veel sterkte.

Corina, Weet precies hoe je je voelt. Ik voel vergeleken met mijn andere pogingen helemaal niets. Is het positief of negatief? Ik weet het volgende week!

Ik weet iig dat je lichaam je goed voor de gek kan houden!

Liefs Elke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden