Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi ester. Dit is waarschijnlijk niet uit je eerste punctie. Klopt dat?

Hoi Loise,

Nee inderdaad, vers altijd 1 cryo twee als ze goed ontdooien.

Zat vandaag op mijn cryo tergplaatsing te wachten dus dacht alleen maar in cryo's.

gr Esther

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden thanks voor jullie lieve berichtjes!!! Vanmorgen was het wel echt duidelijk gewoon ongesteld...

Volgende week ziekenhuis maar bellen om uitslag door te geven en dan denk ik dat we na de zomer op gaan voor poging 2... Nu eerst ff lichaam en geest rust...

Liefs mone

Geplaatst

Wat een teleurstellende berichten hier, meiden knuffel voor jullie!

Nog een paar te gaan, dan is het alweer april... komt ie nog een keer :wav:

Geplaatst

Veel teleurstellingen deze maand... Heel veel sterkte voor iedereen waarbij het deze poging niet gelukt is. Het is mijn eerste Tese/Icsi poging dus alles is nieuw voor me, ik heb al wel een test gedaan die was positief maar eigenlijk vals positief aangezien ik woensdag mijn laatste hcg 1000 injectie heb genomen. Maar mijn ongesteldheid is er gelukkig nog niet dus dat lijkt me een goed teken ( 6 dagen over tijd). Ik denk dat ik 30 maart pas betrouwbaar kan testen. Dus nog even wachten.

Ben vandaag heel erg duizelig als ik op sta dus hoop dat het een teken van zwangerschap is. Maar ja je maakt jezelf deze dagen gek.

Sterkte voor iedereen die ook nog moet wachten.

Geplaatst

hi meiden!

heb weinig meer van me laten horen de laatste tijd, wilde denk ik niet teveel met wachtbankje bezig zijn.... wel wat meegelezen en blij te lezen dat er wel veel meiden groen zijn deze maand!!!

Swiss: spannend hoor: ik hoop van harte dat je zwanger bent!!!!

andere meiden die negatief hebben getest: balen balen balen....

Hier ook negatief... had het al verwacht, maar toch wel teleurgesteld natuurlijk. Moet zeggen dat ik niet eens verdrietig ben, beetje gek...

Ik ga volgende week meteen door voor de laatste cryo's, dus dan kan ik weer op het volgende wachtbankje plaats nemen.....

liefs voor jullie allemaal!

IVFSH!

Geplaatst

hoii meiden,\

iik wilde even zeggen dat ik altijd mee lees, maar heb niet echt wat te zeggen...behalve dat het al met al een vervelend rood bankje is geworden op een paar mooie uitzonderingen na... de laatste meiden nog succes, en degenen die op wachtbankje april komen tot dan

knuffel

hoopvol

Geplaatst

Bij deze wil ik Wannabemom, Eef, Yolande,Hope en Mira2 heel veel succes wensen de komende dagen. Hopelijk kleurt het bankje nog groen op het eind.

Voor jullie :wav:

Geplaatst

Heej oud wachtbankgenootjes,

Ik lees ook nog steeds trouw mee, maar reageren bijna niet meer...

Ik wil de dames die nu nog aan het wachten zijn een hart onder hun riem steken en ik duim voor jullie!

De dames die niet groen zijn, heel veel sterkte...

Liefs Elke

Geplaatst

Hi Mone hoop dat je gelijk hebt.

Bedankt meiden dat jullie zo lief met ons meewachten. Hoop ook op een groen eind voor ons allemaal.

Nog 4 dagen te gaan.

En alle meiden die neg test hadden wens ik jullie heel veel sterkte. Hoop dat jullie snel aan jullie volgende ronde mogen beginnen.

Liefs Mira

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart - vmk

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Zomerzotheid: 22 maart

Corina: 23 maart.

Mutske: 23 maart

Wannabemom: 26 en/of 31 maart?

Eef: 27 maart

Louise: 29 maart

Yolande: 30 maart

Hope: 30 maart

Heb mezelf helaas wederom rood moeten maken.... Vanochtend een negatieve test in handen

Geplaatst

Hoi allemaal, ik wil me ook graag hier melden. Ik heb afgelopen woensdag de terugplaasting gehad en zit dus in de eerste wacht week. \ik vind het erg spannend allemaal. Het is onze eerste ICSI poging. Ik heb nog niet terug gelezen...maar voor iedereen die ook nog aan het wachten is; heel veel succes en geluk!

Geplaatst

Wat goed zeg Twinklestar, wanneer mag je testen?

Dit bankje is bijna op z'n eind, er is al een wachtbankje april... want volgens mij mag je in april testen.

Meid, ik wens je erg veel succes, op naar groen :)

Geplaatst

Lieve meiden van maart, maart loopt bijna op het einde ik wil jullie de laaste dagen nog even een hart onder de riem steken.

Heel actief zal ik niet wezen aankomende weken maar uit het oog is niet uit het hart!

Geplaatst

Hier wil het ook nog niet echt. Vrijdagavond getest:negatief. Vanmorgen weer getest. Weer negatief. Zal dus wel zeker niet zwanger zijn van de iui. (was ook een klein kansje).

Maar vandaag zou ons cryootje dus ook 14 dgn oud moeten zijn. Dus de kans dat het nog de goede kant op kan gaan is zeer klein.

Gisteren was mijn buik ook weer flink aan het rommelen en had ik wat gevoelige borsten. Dus ik verwacht dat de duiveltjes er snel aan gaan komen....

Geplaatst
Wannabemom, wat een teleurstelling, ik wens je veel sterkte!

Dames ik kan eraf! Gister ongi geworden! Bummer... Op naar wachtbankje april! Succes allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden