Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sylvia heel veel plezier en succes met de zenuwen morgen! SPANNEND!!

Mutske proficiat en welkom hier!

Vandaag weer de HELE dag kotsmisselijk. En doodmoe. Heb me vanmiddag op t werk ziek gemeld en heb thuis 2 uur geslapen.

Denk dat ik morgen ook thuisblijf. Ben eigenlijk de hele dag door misselijk. Maar ja... het hoort erbij en hopelijk neemt t na een paar

weken vanzelf af! Ga ook zo naar bedje... Truste meiden en lekker dromen over onze babies! X

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel meiden...Ik ben er offline nu. Wens jullie nog een fijn avond en welterusten

Tot morgen

Groetjes

Sylvia

Geplaatst

@tweety hahahah dat is goed hoor leuk poppetje hihihi

@sas bij buikbanden.com echt hele leuke zitten er tussen

je kan er zelfs 1 na je eigen smaak maken..

@zjoediezzzz nou heb ik wat hoor heb eind van de middag het boek binnen gekregen. denk ow leuk zeg, gelijk open gemaakt natuurlijk

ff snel wat door gebladerd en wat denk je komt het me gewoon bekend voor ik goed na denken

heb ik 3 jaar geleden het zelfde boek van een collega mogen gebruiken..

ik na zolder en ja hoor zat in een plastic zak hihihihi ik wist het gewoon niet meer.

nou dan morgen maar terug sturen want vind 2 dezelfde boeken toch te veel van het goede en om het te laten liggen is ook zo wat is toch 34 euro..

ik ga zo maar me bedje opzoeken..

slaap lekker iedereen.

liefs

Geplaatst

Jeetje Angel, dat meen je niet!!??? Das wel heel erg!! Maar wel een mooi boek he?

Straks even het ziekenhuis bellen om die afspraak te maken, geen idee bij welke week dat dan zal zijn.

Verder laat ik het forum voorlopig even wat meer voor wat het is... heb dan wel geen last van misselijkheid: heb erge last van zwangerschapsdementie... Ik moet echt heel erg moeite doen om alles bij te houden en te overzien, dat lukt me niet zo heel erg goed. Ik haal dingen door elkaar enzo en moet vaak terug lezen.

Normaal ben ik altijd heel scherp en vergeet vrijwel nooit iets, maar nu.... pfff... Ik lees wel mee, maar trek mij een beetje terug.

Succes allemaal & liefs, Judith

Geplaatst

@mutske gezellig dat je er ook bij komt!

@tweety en danaa wat heftig al dat overgeven/misselijkheid, hopen dat het gauw beter gaat

@angel wat errug dat je dat boek al gewoon had, nou beter 2 dan geen ;)

@sylvia super veel succes/plezier met de echo we horen wel hoe het was!

Ik heb gisteren een echo gehad ivm de overstimulatie. Er was nog wel vocht maar wel minder en .... ik heb een vruchtzakje gezien! Wat kan een mens snel blij zijn haha. Vanmiddag krijg ik nog bericht over mn bloeduitslagen waaronder mn hcg. ik ga weer op de bank zitten, rustig aan doen. heb nog niet echt veel kwaaltjes pijnlijke borsten en een beetje misselijk af en toe, op zich prima te doen tot nu toe. Oh trouwens ben wel kei moe, maar dat kan ook misschien deels komen door de overstimulatie. We zullen zien! Ik heb het boek het grote wonder besteld ben ook kei benieuwd. fijne dag iedereen!

Geplaatst

Joepie LIsa.

Judith, ik zal je wel missen hier... maar begrijpelijk. Ik had gisteren ook een giller haha... maar darover later meer.

Ik ben aan het werk en ben dus ff illegaal bezig ;)

Geplaatst

@zjoediezzz het is zeker een mooi boek. kleinigheidje blijf je houden hahaha..

@lisa haha ja dat is waar. ow dat is minder van je overstimulatie lekker rustig aan doen meid.

ik had met 5 weken ook een echo vanwege buikpijn en daar was ook een vruchtzakje te zien dus dat is goed meid

op na de volgende echo wanneer krijg je die??

@jose ohhhh hahahhaha ach ja dit moet je ook bij houden toch..

ik loop nu eigenlijk bij de verloskundige. daar heb ik dan volgende week me intake en dan pas met 11 a 12 weken me echo.

ik zat zo is de denken en vond er best wel lang tussen zitten voor me echo.

en ik moest van me ivf arts met 9 weken een echo maken daar. dat doen ze dus niet

ik terug gebeld vanmorgen na rotterdam en ff alles uitgelegd en nu krijg ik volgende week vrijdag daar me 9 weken echo.

dat heb ik dus mooi ff geregeld joehoeeeeeee hahah..

liefs

Geplaatst

@jose giller??? je maakt me nieuwsgierig

@judith geniet van je zwangerschap en we zien je misschien wel weer verschijnen

@angel goed gedaan! heel assertief.

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

20 november - Nella

21 november - Jose

21 november - Ilon@

27 november - mutske

Eerste echo:

24 maart - Ang3l

29 maart- Tweety 7weken2dgn.

01 april - Jose 6w en 4d

04 april - Debbie 79

04 april - Nella 7 wkn, 1 dg

04 april - Ilon@ 7 wkn

12 april - mutske

2e echo:

31 maart - Danaa 8w,3d

01 april - Angel 9w en 2d

14 april - Sas 11 weken

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn (Tenzij we kiezen voor combinatietest,dan eerder)

Geplaatst

Nog even een laatste update, net het zh gebeld:

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

20 november - Nella

21 november - Jose

21 november - Ilon@

27 november - mutske

Eerste echo:

24 maart - Ang3l

29 maart- Tweety
7weken2dgn.

01 april - Jose 6w en 4d

04 april - Debbie 79

04 april - Nella 7 wkn, 1 dg

04 april - Ilon@ 7 wkn

12 april - mutske

Tweede echo:

31 maart - Danaa 8w,3d

01 april - Angel 9w en 2d

14 april - Sas 11 weken

18 april - Zjoediezzz intake combitest + termijnecho 10w en 3 dgn

Derde echo

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn

Zoals ik al eerder zei neem ik een beetje afstand, maar ben ik niet weg hoor! Ik lees gewoon dagelijks mee, maar ik zal wat minder reageren. Ik wil geen dingen door elkaar gaan zitten halen namelijk...

Ik zou niet zo 1 2 3 zonder het forum kunnen na al de steun die ik hier heb gevonden!! Maar hopen dat die hormonen snel een beetje bedaren en niet al te veel erger gaan worden... bbrrr!

xx, Juut

Geplaatst

Hallo, bedankt allemaal. Ik kan het niet meer af wachten tot de echo...Nog zo'n 4,5 uurtjes. Van mij mag de dag snel gaan *haha*

Ik heb wel nog een vraag aan jullie, wanneer werd bij jullie bloed geprikt ivm HCG? Bij mij was het alleen de dag voor de schwangerschapstest...

Liefs

Sylvia

Geplaatst

hoi ang3l

ja nog ff geduld wachten duurt lang he..

bij ons doen ze niet aan bloed prikken in het zh

ben er zelf achteraan gegaan via de ha en dat was met 4w en 2 d en 4w en 5d.

en verder vniet meer.

liefs

Geplaatst

meiden ik ga mijn naam eer aan doen..... ik krijg het niet voor elkaar een zwangerschapskalender (ticker) in mijn handtekening te plaatsen en kan het op dit forum ook nergens terugvinden hoe... Hellup!?

groetjes MUTSke

Geplaatst

Sjonge wat is er weer een lading bij geschreven.... aangezien mijn hoofd ook een zeef is, weet ik ff nie op wie ik allemaal moe terug reageren, dus ik doe het op de gok.

Judith; rustig aan doen meis.... k herken wat je bedoel. K had gisteren avond ook van alles zitten lezen, lig ik doodmoe in bed, kom ik niet in slaap om dat m'n hoofd zo druk is..... van al het gelees!!

José; wat voor giller heb jij beleefd?? k ben wel errug nieuwsgierig geworden.

Lisa; rustig aan doen nog!!

Angel; zwangerschapsdementie?? hihi...om n dubbel boek te bestellen!

Heerlijk he? dat zonnetje.... k heb net ff heerlijk achterover gelegen bij m'n ma in de tuin.

Vandaag gaat het iets beter met de misselijkheid, ik moet wel zorgen dat ik niet leeg word, dus steeds maar aan de appels!!!

m'n maag voelt ook gewoon eng zeg maar...brrrr....

liefs

Geplaatst

@tweety zw dementie haha ja miss wel. was 3 jaar geleden hoor hihihi. goed excuus of niet??

ja lekker he het zonnetje net lekker de was buiten gehangen heerlijk laat de zomer maar komen..

@mutske heb je wel de site gevonden welke je wilt hebben?? heb hem via babybytes en dat pak je de onderste code als ik het goed heb

die copieer je en plak je bij je handtekening en als het goed is heb je hem dan. hoop dat je er wijs uit kan.

anders hoor ik het wel..

liefs

Geplaatst

Hallo

net de arts gesproken, waardes waren op zich goed, moet vlg week weer bloedprikken voor mn echo. Mn hcg was 1053. Zegt mij helemaal niks. Op internet lees ik dat de waardes enorm uit elkaar kunnen liggen. Dus we houden de moed er maar in, bah wat spannend allemaal.

Geplaatst

Hoi Meiden,

zooooooo wilde jullie even vertellen. Het hartje is aan het kloppen:clap2: :passifier:

Het is nu 6.1 mm en de uitgerekend datum staat nu 1 daag vroeger dus 14. November...Laats zei ze nog 15 maar blijkt dus nou toch 14 te zijn ...

We zijn zo blij

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Yes Ang3l, dat is goed nieuws. Dat is wat je juist wilt zien, gefeliciteerd. Nu kun je gaan genieten :)

Ik zal jullie niet langer in spanning houden haha... Gisteren dus lekker naar de Mac, oh wat is een Big Mac dan lekker hihi... gezellig met een groep meiden.

Moest op een gegeven moment naar de w.c., alles ging goed, totdat ik de deur open deed. Was een erg krappe boel... wat ziet mijn oog? Er staat een man te piesen, ik schrik en het dringt nog steeds niet helemaal door. Dus ik wil weer naar buiten, komt er nog een man naar binnen .. toen kreeg ik het even benauwd in dat kleine hokje.

Ik zo oeps... zit geloof ik in de verkeerde wc. Wist niet hoe snel ik weg moest komen, schaam, schaam.

We hebben erom moeten lachen, maar het is leuker als je erbij geweest bent. Stom hè? Normaal let ik altijd op het poppetje wat op de deur staat, deze keer dus niet...blunder!!!

Geplaatst

@ Jose, hahahaha dat is echt pijnlijk . Ik denk was het mij gebeurt, was ik door de grond gezakt. Was zeker niet leuk op dit moment, maar later lach je er toch om toch?

@ Lisa, ja dank je wel. Ik heb nu mijn volge afsprak in 2 weken dus 7. april ook weer om half 5 omdat mijn man anders niet mee kan komen. Met zijn werk lukt het anders niet.

Ja ga ik maar genieten en probeeren dat mijn eten binnen blijft. Heb net gegeten en voel het weer naar boven komen...Zo erg misselijk ....bah...

Liefs

Sylvia

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden