Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hmmm. nog geen nieuws hier!!!

Gelukkig heb je het overleefd Tweety ;) Het vergt zoveel energie allemaal op moment...nu weer ff aan jezelfd enken.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal, dank jullie voor je beterschap wensen. En hoe waren de echos vandaag? Ik ben nog steeds er ziek, maar heb vandaag het ziekenhuis gebellt en heb er nu zetpillen gekreegen, waar ik 2 keer per daag een mag nemen. Emesafene. Ik hoop dat ze wel helpen.

Vanavond begin ik er mee. Mag eerst beginnen voordat ik naar bed ga. Dus nog ff wachten. Ik kook nu een kippensoep. Misschien helpt dat ook een beetje.

Doet rustig aan meiden en tot kijk

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Beterschap Ang3l, gelukkig heb je er nu wat voor. En hopelijk werkt het huis/tuin/keukenmiddeltje ook....

Geplaatst

Hmm... nog helemaal geen bericht van de echo-dames?? Jammer!

Tweety: moest echt onwijs lachen om je berichtjes... wat goed dat je het hebt uitgehouden, je zal wel kramp in je kaken hebben van het in de plooi houden van je gezicht?? hihihi

Ik heb trouwens wel een geruststeller gehad vanmorgen! Ik dacht bel ff het ziekenhuis ivm die bloeddruk... De verpleegkundige zei me: Tja, da's idd erg onhandig, maar voorlopig heb je de bloeddruk van een zwangere JONGE vrouw!!! hihihihihihihihihihihihihi..... Mijn dag = gelijk weer goed natuurlijk!! En ik me maar zorgen maken omdat je met 34 statistisch gezien al een oude moeder genoemd wordt.... aaaahhhh!!! (zo'n aahhh uit die irritante zalando reclame)

Geplaatst

Haha Judith, jouw dag is weer goed gemaakt ;)

Las in een ander topic dat Mees een goede echo heeft gehad, dat was vanmiddag al!! Nu vooral heel benieuwd naar Ilona en Nella.

Geplaatst

Oh ja, meiden nog een verzoekje......

11 juni staat er een forumdag gepland, jullie komen toch ook? Ben heel benieuwd naar de novembermama's in spé!!!

Dus, opgeven gewoon hihi!!!!

Geplaatst

11 juni is de verjaardag van mijn beste vriendin, dus ik dacht dan kan ik niet... hoor ik gister dat ze dan op vakantie is!! hihihi... Nah, lekker gezellig!

Ik denk dus dat ik wel kan, tot wanneer kun je je opgeven eigenlijk?

Ik denk dat ik nu maar lekker naar bed ga, dan lees ik morgen de echo berichten hopelijk wel. (gelijk nog even een keer bloeddruk meten...)

Truste allemaal!

Geplaatst

Gezellig Judith, joehoe... weer iemand erbij!!!

Je kunt je tot 1 mei opgeven bij mij, maar hoe eerder, hoe beter... anders vergeet je het nog ;)

Geplaatst

Lief dat jullie allemaal zo meegeleefd hebben en hier eindelijk nieuws van mij!!

Vanochtend hebben we onze kleine uk kunnen bewonderen en hij/zij is +/- 7 mm!!

We hebben ook een kloppend hartje gezien en zijn dus echt superblij!!!

Het is ook gelijk een stuk 'echter' nu!! Hihi!!

Maandag 2 mei gaan we nog 1x naar België voor de 2e echo en de combinatietest en daarna kunnen we verder in Nederland!! :wav:

Ik ben benieuwd hoe het met Mees en Nella is?!?!? Ik hoop dat zij ook zulk goed nieuws hebben!!

@ Tweety - Wat een 'grappig' verhaal en ik vind het superknap van je dat je het hebt volgehouden!! You go girl!!

@ Ang3l - Ik hoop dat de zetpillen (gaan) werken!!

@ Judith - Fijn dat je bloeddruk zo goed is nu!! En ik vind je ook nog een JONGE 'blom' hoor!!

Geplaatst

Ilona; super de super meid!!Heel erg fijn dat het allemaal goed was!

het voelt gelijk échter ja, als je je kindje hebt mogen bekijken!!

Geniet ervan.

Hihi Judith; k heb het overleeft, wel net nog ff hard tegen Jaco aan gemoppert....haha....

Maarre, tulek ben jij nog n jonge blom!! Sjonge zeg... hoe kan het anders?

Zou super gaaf zijn als je er ook bij kan zijn 11 juni!!

Ik kom hor Jose, heb me al opgegeven bij Bianca!!

Syvlia; k hoop dat het helpt joh!!Zou wel lekker zijn, als je wat meer binnen hield.

Zelf ben ik amper misselijk meer, soms met vlagen, maar niet meer hele dagen!! k hoop dat het zo blijft.

fijne avond verder..

liefs

Geplaatst

Breek even in....

Jose, zie dat je een goede echo hebt gehad!!! Fijn meid, geniet er lekker van!!

En alle andere meiden natuurlijk ook...!! :)

x Lianne

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

14 november - Ang3l

20 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Eerste echo:

04 april - Nella 7 wkn, 1 dg

04 april - Mees

12 april - mutske

15 april - Sammy

27 april - Mees (1e afspraak met gyn.)

Tweede echo:

07 april - Ang3l 8 w en 3 d

11 april - Poohbeer 10 weken

12 april- Debbie 10wkn 1d

14 april - Sas 11 weken

15 april - Jose, 8 w en 5d

18 april - Zjoediezzz, 10 w, 3 dgn

19 april - Pippe, 12 weken

2 mei - Ilona 11 weken - combinatietest

Derde echo

08 april - Angel 10w, 2d

27 april - Poohbeer 12 wkn, 2 dgn

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn

Geplaatst

Hey Ilona, hieruit maak ik op dat je een goede echo hebt gehad. Ben benieuwd naar je verhaal.

Geplaatst

Joepie Ilona, helemaal over je verhaal heen gelezen, stom, stom... snap er niks van, was zoooo benieuwd. Maakt ook niet uit, je hebt eenmooie echo gehad en daar gaat het om!!

Ben hartstikke blij voor je.

En lieve Lianne, bedankt...wat dapper dat je hier even komt kijken. Hoop zooo voor jou dat het de volgende ronde ook raak is meid!!! Ik ga voor je duimen!!!

Heel veel succes alvast, het schiet alweer op voor je. Knuffel voor jou.

Geplaatst

Bedankt meiden. Ik hoop ook dat het werkt en ik me maar een daagje weer beter kan voelen. Wil toch echt maar van de Zwangerschap kunnen genieten.

@ Ilona, wat fijn dat je het hartje kon zien. Is toch echt leuk hè? Geniet ervan.

Als ik het goed zie, ben ik pas de volgende met de echo?

Ben wel weer heel erg benieuwd. Mijn zelfs gemakte kippensoep heb ik wel tot nu toe binnen gehouden *haha* hopelijk dat het ook blijft, je weet maar nooit ....

Oh en, sorry maar ik kan de 11. Juni helaas niet komen.

Fijne avond allemaal Lieeeefs Sylvia

P.S. ik ben blij dat jullie er zijn :D

Geplaatst

Hey meiden,

Het hartje klopt!!!! Het is er 1 en is qua grootte en qua kloppend hartje (nog langzaam) helemaal hoe het zou moeten zijn!!! Zoooo happy !!!!

Wat n wonder om te zien. Een ieniemienie kruimeltje, 4 en nog iets mm, en iets kloppends! En dat in mijn buik!!!

Ben echt super de super blij en stuiter heerlijk verder!! (beetje misselijk maar dat hoort erbij) Happy!!!!!

Liefs, mees

Geplaatst

wouw mees,wat n goed nieuws!super joh!lekker genieten nu! ach Jose,ik heb t ok wel eens hor ;-) als je zwanger ben mag dat :-p haha.truste xx

Geplaatst

Oh yes Mees, wat een goed nieuws!!! Kan me voorstellen dat je loopt te stuiteren haha, het is ook zoooo bijzonder ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden