Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je mees :D is al gedaan. Ben weer thuis ;)

@ yolande. Ik moest vanaf 7 week afbouwen en sinds zondag ben ik gestoppt. Ziet er alles goed en prima uit.

Iedereen doet het denk ik anders. Het is niet schadelijk maar in de 5de week stoppen lijkt me erg vroeg. Maar goed, dat moet jij

toch ook zelfs beslissen, wat je wil. Als je denkt, alles is prima, dan stop je, als je denkt je wil zekerheid, dan ga je toch door toch?

Succes met je zwangerschap. Groetjes

Sylvia

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik gebruik nu nog 3x2 daags... in week 10 ga ik naar 2x2 daags en in week 11 naar 2x1 daags... tenminste...zo denk ik er nu over ;)

Succes!!

Geplaatst

Ik moest gelijk afbouwen met de bolletjes na de zwangerschapstest. Dit vond ik doodeng omdat ik op internet las dat veel mensen tm week 8 of 12 doorgingen.

Uiteindelijk heb ik het iets gerekt, maar ben toch gestopt voor eind week 6. Langzaam afgebouwt en gaat hardstikke goed.

Maar ik vond het ook doodeng......... en zoals anderen al zeggen: het kan geen kwaad, dus doe vooral wat je gevoel je ingeeft.

Enne ik weet zo ff niet meer wie t zei, maar iemand moest aan een liedje denken bij mijn naam: Hoog Sammy, kijk omhoog, Sammy????

Hier alweer 7 weken vandaag!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Dat voelt al een stuk beter dan 4 weekjes ;-)

Sammy

Geplaatst

Ha Yolande; wij mochten gewoon 10 dagen na TP stoppen (dus de dag van het testen) ik heb daar zelf absoluut niet geen moeite mee gehad, als hun t zeggen dat geloof ik m'n eigen artsten wel. maar als je t niet prettig vind ga je toch gewoon door?? er kan nix gebeuren hoor, als je stopt, maar alst voor je gemoedsrust is!!

Fijne middag mensen.

Geplaatst

Haha, dat was ik Sammy :)

Dat weet ik dan weer wel haha....

Fijn hè, 7 weken... vooral die ticker, het begint nu echt op een beebje te lijken!!!

Geplaatst

sorry dames dat ik bijna niet reageer.

probeer zo snel mogelijk wat meer te reageren.

vandaag weer echo gehad alles was weer goed

hij was heel bewegelijk prachtig om te zien

deed ook nog ff zwaaien hihihi.

vandaag ook nog bloed geprikt voor de combi test

18-4 hebben we de nekplooimeting dan ben ik 11w en 5d

zal zo ff wat echos plaatsen..

verder alles goed met jullie

nogmaals sorry voor het te weinig reageren..

Geplaatst

Leuk Angel, je beweeglijke beeb!!

Sammy, 7 weken , olé!

En Sylvia, ging lekker vlot, dat prikken ;-)

O ja, ik gebruik ook 3D 2 bolletjes

:-) mees

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1144[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1143[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1145[/ATTACH]

eerste is met 9w 2d en de laatste 2 met 10w 2d

ben helemaal trots hihi

Geplaatst

wouw, gaaf angel, fijn dat het allemaal weer goed was!!!

K heb net van m'n vriendin/schoonzus n schattig rompertje, slofjes en mutsje van 'Feetje' gehad, die met dat witte schaapje erop, zoooooo lief!! en tergelijkertijd zo'n enorm raar idee dat ons kindje dat aan gaat krijgen....hihi....

gisteren met de intake ook, moet je vragen waar je wilt bevallen; thuis...of je Borst of Fles voeding gaat geven; Borstvoeding (heb jaren al die kraamvrouwen met BV begeleid, dan kan ik het natuurlijk niet maken om het zelf niet te doen ;-) hihi) zo raar om daar allemaal al over na te denken!!

nou lieve meisjes...ik ga lekker in de tuin met n heerlijk boek zitten...... mij hoor je niet meer.....

liefs

Geplaatst

En vakantieman, ben je al bruin?

Hier vandaag het huis maar weer doorgewerkt :) Moet ook gebeuren, boodschappen weer in huis....

Ik ben de dagen ook alweer aan het aftellen...nog 7 nachtjes. Daarna krijg ik een afspraak bij de klinische vk.

Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen en ga flesvoeding geven. Grappig dat je daar al zo vroeg over na moet denken. Maar geen twijfel mogelijk, bv zie ik echt niet zitten.

Bovendien lijkt het me heerlijk dat ook iemand het voeden eens kan overnemen, vooral in de nacht. Anders ben ik altijd de l*l.

En ik vind dat we nu wel genoeg hebben moeten doorstaan. Klinkt misschien egoïstisch, maar zo denk ik erover.

Respect voor de vrouwen die wel bv gaan geven hoor!!!!

Geplaatst

hallo

angel mooi hoor de foto's. ja jose onwerkelijk inderdaad al die zaken waar je over na moet denken. Ik geloof dat we ons ook al aan kunnen melden voor de kraamzorg, zal me er komende week eens in verdiepen. De echo was weer goed, vandaag ook een hartje gehoord en de baby was al 10 mm. Vlg week en de week er op mag ik weer, helemaal niet erg. fijn weekend allemaal. Oh ik gebruik de bollen ook tot ong 12 wkn. Vlg mij hebben ze dat in dd tegen mij gezegd. Ben ook begonnen met moeders voor moeders

Geplaatst

Lisa, wist helemaal niet dat je vandaag voor een echo moest. Gelukkig was alles goed!!! Op naar de volgende echo...wanneer mag je nu precies weer?

Geplaatst

A.s. vrijdag ( pas) weer, de 15e... en dan iedere week, sowieso t/m 12 weken!

Ik had begrepen dat ik straks de ene week naar de gyn ga en de andere week naar de vk, ik wacht het af. Ik vind het prima, die extra controle ;)

Geplaatst

OOOWWWW, meiden al dat geklets over echo's.... Ik wil ooooookk weer! Ik ben idd ook aan het aftellen, maandag over 1 week weer.

Ben echt zo benieuwd hoe het er uit zal zien...

Ff iets raars: wij hebben bomen met bloesem in de straat en die bloesem is wit... nu ben ik eigenlijk al de hele week een beetje naar van die bloesem: Ik ben er ECHT compleet van overtuigd dat die bloesem vorig jaar roze was!! Zo erg dat ik het ook aan de buurvrouw heb gevraagd of zij dit zich nog kan herinneren... Nu weet ik wel dat dat niet ineens verkleurt, maar het zit gewoon in mijn kop. ... en ondertussen is die bloesem gewoon wit dus.

Woensdag kreeg ik dat angelsounds doppler apparaat van mijn schoonzus en ik word donderdag wakker (hij ligt op mijn nachtkastje) en ik kijk: HE????? dat ding was toch roze??? Ligt er gewoon een groen apparaat op mij kastje... ik was er echt compleet van overtuigd!!

Hoe kan dat nou??? hihihihi... mijn beste vriendin denkt dat ik een meisje krijg!!! hahahaha, wat een gekkigheid he?? ZIjn er nog meer mensen die van die gekke dingen hebben?

Geplaatst

Haha Judith, ik weet het niet. ... Misschien word je door alle kwalen kleurenblind?

Geen idee eigenlijk!!

Een meisje, nou wie weet. Ik heb al vanaf de punctie het gevoel ( mocht deze poging lukken ) dat het een meisje wordt. Dus ben erg benieuwd.

Zal het hier niet kenbaar maken, maar we willen het wel graag weten.

Geplaatst

Ja bizar he? Zoals ik al zei: ben echt nie mezelf! Hahahaha

Wij willen het ook wel weten en zal er geen geheim van maken.

Ik heb ook al een paar x gedroomd van een meisje, maar je weet het natuurlijk nooit. Het maakt ook echt niet uit, als het maar lukt en gezond is!

Ik ben een week na mijn 35e verjaardag 20 weken... Ben wel nieuwsgierig hoor!!!

Geplaatst

Het maakt mij ook echt niet uit hoor!! t Is puur een gevoel....

Het duurt helaas nog wel even haha...

Ik zal het hier niet direct kenbaar maken, ivm buitenstaanders zeg maar. Maar adhv mijn ticker zullen jullie allemaal weten wat het wordt ;)

Geplaatst

Jaaaaah gezellig, heb er heel erg veel zin in!!!

Vind het natuurlijk ook spannend. Maar vind het zo leuk om nu een aantal mensen in het echt te ontmoeten.

En ik weet zeker dat als wij op het eind lopen er nog wel een meeting komt voor de novembermama's in spé ;)

Geplaatst

Ja, het is al zo bijzonder wat ons bindt en dan gaan we elkaar nog ontmoeten ook, bijzonder hoor!

Ik heb een kennis die ook alles heeft meegemaakt en uiteindelijk 2 meiden heeft geadopteert. Met alles wat ik met haar bespreek: ik ZIE gewoon alsoluut begrip op haar gezicht! Ze hoeft niet eerst na te denken van : hoe zou ik dat beleven?

Dat zullen we wel merken die dag: echt begrip...

Geplaatst

Angel, wat n fantastische foto's. Wat groeit beebje snel!!

En Lisa, ook super dat je n mooie echo had!!

Fijn weekend , mees

Geplaatst

Dank jullie wel

Groeit zeker snel echt zo bijzonder.

Heb gister een zw broek gekocht

Kan me eigen broeken en rokjes niet meer aan hihi

Hij is nog ietsjes te groot maar dat komt wel goed

Wij hebben het ook van de week bekend gemaakt aan iedereen. En wat een leuke reacties hebben we gekregen

Ik heb ook zin in de forumdag.

Fijne weekend nog

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden