Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dank jullie wel meiden..

pippe benn er nog steeds helemaal stil van

hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

sterkte voor jullie beide.

en een dikke knuffel terug..

veel liefs

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe; heel veel sterkte meid, om dit n plekje te kunnen geven!! Wat bizar dat het al n maand niet meer leefde, dat het zolang 'goed' kan gaan, zonder dat je het merkt!!

Wens Lena ook heel veel sterkte, en ik hoop dat jullie er weer de kracht voor mogen krijgen om verder te kunnen!!!

liefs

Geplaatst

ik heb net een echobureau gebeld..

en we hebben 20 mei de geslachtsbepaling.

wilde ik ff met jullie delen..

liefs

Geplaatst

hallo

net weer een echo gehad en het vocht in mn buik is al wat minder. helaas zit er nu een cyste aan mn eierstok, ook dit komt door de overstimulatie. en nu loop ik het risico dat mn eierstok dubbel klapt. mag deze week dus nog niet werken en hopen dat de cyste deze week kleiner wordt. Maar met de baby was het goed en dat is toch het aller belangrijkst! angel spannend joh hoeveel weken ben je dan?? ik ben ook zo inmens nieuwsgierig.... fijne dag allemaal en dames die morgen een echo hebben heel veel succes.

Geplaatst

lisa gelukkig dat het vocht minder,maar balen van die cyste hoop dat het snel over gaat lekker rustig aan doen.

en dat het met jullie kleintje goed is zeker het allerbelangrijkste..

dan ben ik 16w 2d dus hoop dat ons kleintje beetje mee werkt. maar ze moest er wel bij zeggen dat er wel een kans bestaat dat ze het niet zien.

4 meiden die ik ken is het wel gelukt dus we hopen het..

liefs

Geplaatst

Goed nieuws LIsa, beetje bij beetje gaat het beter :)

Angels, wat leuk zeg... dat die datum al staat.... laat je ons ook weten wat het wordt?

Hier sinds vanmiddag erg last van zeurende pijn in de onderrug... maarrrr... morgen mag ik weer.

Pffff, eindelijk, die 2 weken zijn echt langzaam voorbij gegaan.

Het is pas in de middag, dus jullie horen pas laat het is gegaan.

Geplaatst

jose ja kan denk me mond toch niet houden hahahha

dus jullie zullen het zeker wel te horen krijgen.

morgen weer een echo eindelijk weer duurt soms zo lang he 2 weken.

nou ben benieuwd hoor. succes

liefs

Geplaatst

Hallo meiden....ik moet ook maar weer van me laten horen. Met mij gaat het niet helemaal goed, maar met het beb in me buik is alles prachtig en heel goed.

Vandaag echo gehad en alles was er in order. Het was ardig aan het schoppen en bewegen en is nu 29,6 mm groot.

Beentjes en armpjes alles is er te zien. Hartje klopt er ook ardig.

Ik kom niet zo vaak omdat ik echt heel erg last heb van de misselijkheid en deze maar niet minder werd.

Maar ik ben er wel blij om, dat er alles zo goed er uitziet. Heb hier gelezen dat Lena haar beb verloren heeft, wat vreselijk zeg. Het spijt me erg.

Alle anderen meiden hebben wel een mooie echo gehad. Gefeli :)

Ik zou ff de lijst aanpassen

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Eerste echo:

12 april - mutske

15 april - Sammy

27 april - Mees (1e afspraak met gyn.)

Tweede echo:

11 april - Poohbeer 10 weken

12 april- Debbie 10wkn 1d

14 april - Sas 11 weken

15 april - Jose, 8 w en 5d

18 april - Zjoediezzz, 10 w, 3 dgn

19 april - Pippe, 12 weken

29 april - Nella, 10 wkn, 6 dgn

2 mei - Ilona 11 weken - combinatietest

9 mei - Mutske 11 wkn 2 dgn

Derde echo

12 april - Dana 10w, 1d

27 april - Poohbeer 12 wkn, 2 dgn

27 april - Tweety, 11 wkn,5dgn.

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn

27. April Combinatietest Ang3l

[ATTACH=CONFIG]1188[/ATTACH]

Liefs Sylvia

Geplaatst

@angel wow bij 16 wkn al, zou leuk zijn als het gewoon lukt, we horen het wel :)

@ang3l wat heftig dat je nog steeds zo misselijk bent, ik ben ook misselijk, maar het is te doen. moet je veel overgeven? hou je taai he

@jose succes morgen, we horen het wel!

Geplaatst

Sylvia,

Begrijpelijk hoor, als je steeds zo misselijk bent, dan heb je ook zowat geen fut om ook nog eens actief op een forum mee te schrijven.

Als je inderdaad zo nu en dan even laat weten hoe het gaat, zijn wij helemaal blij :)

Gelukkig gaat het allemaal goed met je beebje, wat gaat het dan ineens snel hè? Al een echt minimensje en een prachtige foto!

Geplaatst

heel veel suc6 morgen Jose, super dat je weer even mag kijken....maar ook spannend he?!!

k hoop dat je n beetje kan slapen!!

Fijn Sylvia dat je weer een goed echo had. Waardeloos he? die misselijkheid.... khoop voor je dat het afzakt na de 12 weken!!!

Leuk Angel; je geslachtsbepaling....en voor ons ook leuk dat je je mond niet kan houden....hihi.... o en jij ook suc6 weer morgen...

Lisa; spannend, dat van je cyste enzo.Lekker rustig aan doen, en je lekker laten verwennen!!!Fijn dat het met het beebje allemaal goed is!!

K heb vandaag voor t eerst iets 'positie-achtings' gekocht!! 2 leggings.... zitten super...kreeg zo'n zere buik van m'n gewone, dus ik moest wel. En ik heb nog naar BH's zitten kijken, maar dat is ook waardeloos hoor, ik wil die meegroeibh's niet aan.....vind t zulke stomme dingen... k heb altijd push uppies aan gehad, dus niemand die zag als k het koud had, nou met die dingen is alles zichbaar als je t koud heb.....doei.... wil ik niet hor, en k vind t ook waardeloos dat er geen beugel in zit..... k heb vanmiddag n gewonen voorgevormde bh van de HEMA gekocht, maar die zit ook klote, dus die gaat ook weer terug.....

Wat hebben jullie aan? m'n gewone bh's doen zeer, die zijn inmiddels allemaal te klein.

Fijne avond.

liefs

Geplaatst

Haha die vraag had ik nou ook....

Er zijn wel meegroeibh's met beugels, tenminste die had ik wel gevonden op internet.

En beugels heb ik ook echt wel nodig.

Maar heb ergens gehoord dat het in de loop van de zwangerschap behoorlijk kan gaan irriteren, die beugels dan hè?

Nou ja, maar eens op zoek, ga zaterdag toch te shoppen ;)

Geplaatst

Succes morgen bij de echo josé!! Spannend weer!

Hebben jullie de echo om de 2 weken? Ik moet n maand wachten. Te lang!

Angel, leuk dat jullie al bijna t geslacht weten! Wordt n spannende echo!

Sylvia, balen dat je zo misselijk bent. Ik ook wel beetje en merk dat ik daardoor ook minder puf heb voor forum. Normaal ben ik heel energiek.

Lisa , fijn dat je beeb goed gaat. Wel balen wat je hebt maar fijn dat het ook met jou wat beter gaat .Klinkt heftig. Doe rustig aan!

En lieve pippe en Lena, wat erg wat jullie door maken. Weer n hele hele dikke knuffel!

Xxx, mees

Geplaatst

Dan wacht ik wel ff af waar jij ze heb gevonden....

Ja t zou kunnen dat het gaat irriteren, maar dat leg er ook aan of ze nog doorgroeien....

ik wil ook persé die beugel.... vind het zooooo lelijk zonder, al heb ik inimini's hor, ze moeten gewoon heel neurotisch...hihi...recht naast mekaar op de op mijn gewenste hoogte hangen....snap je?

m'n vriendin had zelfs voedings bh's met beugels.... die heb vrij grote memmegies (cuppie E na de bevalling)....dus die wilde ook persé die beugel omdat ze anders enorm gingen hangen...

Geplaatst

Ja ik baal er echt van, dat ik zo extreem misselijk ben. Ik ben ook heel veel aan het slapen omdat ik ook zo erg moe ben altijd.

Ik probeer wel altijd wat mee te lezen maar lukt echt niet altijd.

Nou ja, misschien is het in 2-3 weken weg en ik kan dan beginnen te genieten ;)

Groetjes aan iedereen

Sylvia

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoe is het met jullie allen? Pippe en Lena dapper berichtje heel veel sterkte we denken aan jullie!

Met mij gaat het vandaag niet lekker gisteren moest ik voor de echo (10wkn en 1 dag) Alles was goed! de baby bewoog geweldig!! Heb het kunnen filmen en aan mijn man kunnen laten zien, aangezien hij niet met me mee kon. Misschien ook een leuk idee voor jullie en altijd mooi om elke dag vooral de dagen dat je onzeker bent even te kunnen bekijken. Vandaag moest ik terug komen in het ziekenhuis omdat ze mijn medische gegevens hadden ontvangen uit het andere ziekenhuis en wilden toch wat meer bloedonderzoek gaan doen, en ze waren gisteren vergeten mijn bloeddruk te meten (die was goed) Maar ik had wel erg pijn in mijn onderrug en dacht eigenlijk dat het houdings gericht was omdat ik het voornamelijk kreeg na een verkeerde beweging of lang staan of zitten, ik moest het wel in de gaten houden (want het kon nog steeds misgaan al was de kans wat kleiner na zo'n mooie bewegelijke echo en mooi kloppend hartje) gerustgesteld was ik dus zeker niet! maar nu heb ik dus de gehele dag al flinke zeurende pijn in mijn onderrug/stuitje of ik nu zit lig of sta! heb het wel vaker gehad maar niet de hele dag en zo erg, gelukkig geen buikpijn op een paar kleine steekjes na maar die heb ik al vanaf het begin. Ik probeer me lekker te ontspannen en me niet druk te maken maar dat is vrij moeilijk zo, ik hoop maar dat het morgenochtend over is en het komt omdat ik misschien slecht heb gelegen in mijn slaap. Nou bedankt voor het luisteren naar mijn geklaag maar moest het even kwijt! Ik zal ook even het lijstje aanpassen met mijn nieuwe echo afspraken!

Lieve groetjes Debbie

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Eerste echo:

12 april - mutske

15 april - Sammy

27 april - Mees (1e afspraak met gyn.)

Tweede echo:

11 april - Poohbeer 10 weken

12 april- Debbie 10wkn 1d

14 april - Sas 11 weken

15 april - Jose, 8 w en 5d

18 april - Zjoediezzz, 10 w, 3 dgn

19 april - Pippe, 12 weken

29 april - Nella, 10 wkn, 6 dgn

2 mei - Ilona 11 weken - combinatietest

9 mei - Mutske 11 wkn 2 dgn

Derde echo

12 april - Dana 10w, 1d

27 april - Poohbeer 12 wkn, 2 dgn

27 april - Tweety, 11 wkn,5dgn.

27 april - Debbie 12 wkn, 2 dgn (nekplooimeting en bloeduitslagen)

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn

27. April Combinatietest Ang3l

Vierde echo

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn

Geplaatst

fijn Debbie, weer zo'n mooie echo!!

Dat van die pijn in je stuitje is n zwangerschaps kwaaltje hor, net als dat je nu last kan gaan krijgen van je banden enzo. Er moet ergens een topic over geopend zijn...'pijn in stuitje' of zoiets.... er zijn er meer die het rond die periode hebben!!

Leuk dat je het gefilmd heb!!

Ben je mal?je klaagt niet hor, we zijn er voor mekaar om mekaar te steunen en helpen als we onzeker zijn, om met elkaar mee te leven en te lachen, huilen, gillen, brullen...enz. dus je mag hier alles zeggen......

liefs

Geplaatst

Ja, die verhalen lees ik ook Debbie..... hier ook sinds vandaag last van onderrug, vooral als ik zit.

Je hebt een mooie echo gehad, houd je daar aan vast. Altijd leuk om terug te kijken ;)

Dat filmen durven we niet meer, dus morgen gaan we hopelijk gewoon weer met een mooie foto naa rhuis.

Ga nu lekker naar bed :) Tot morgen!

Geplaatst

Hoi Tweety en Jose,

Bedankt voor jullie reactie en inderdaad we zijn er hier voor elkaar dat is een fijn iets om te weten! En even weer wat minder onzekerheid zo voor het slapen gaan. Die onzekerheid maakt je soms helemaal dol! Jose heel veel plezier morgen met een mooie echo geniet ervan!!

Liefs Debbie

Geplaatst

Wat een hoop weer geschreven zeg vandaag, moest echt even goed bijlezen! Ben vandaag voor t eerst weer even het huis uit geweest en had weer iets meer energie dan maandag, dinsdag & woensdag... Wat was ik suf zeg!

Jose: morgen veel plezier bij je echo! Spannend hoor om weer even te mogen kijken.. Voor mij ook al weer een tijd geleden, ik geloof zeker 4 weken!! Maandag ben ik weer aan de beurt en zoals de vorige keer begin ik nu al weer elke keer het idee te krijgen dat het misschien toch niet zo goed gaat... misschien gewoon onzekerheid en al te lang niets gezien? PPPFFF... ik moet niet zo doom-denken!

Tweety: ik moet erg lachen om je bh perikelen!! Ik ben normaal gesproken ook echt een bh-miep, maar nu ben ik toch makkelijker wat push-up en beugels betreft: ik neig steeds meer naar comfort boven looks!! dus ook eerder naar een lelijk katoentje...

Angel: Je bent naast misselijk dus ook zo moe? .... zou je bijna moe van worden he? als je normaal gesproken heel energiek bent?? hihihi... ik ben t aardig zat, mijn huis moet echt weer even flink onder handen genomen worden... morgen maar even een poging wagen. Ik ben tot en met komende dinsdag vrij!! YYYEEESSS.... Had ik net even nodig!

Truste voor zometeen allemaal!! Hoogste tijd voor: BED!!!!! (what else is new? ben vandaag echt laaaaaaat!!!)

Geplaatst

ang3l nog steeds zo misselijk joh echt balen hoop dat het snel minder word.

jose succes vandaag hoe laat moet je?

ja dat over de bh's zal ook bij mij niet lang meer duren hahhaha

maar voor nu passen ze er nog in hihi.

wanneer beginnen jullie met het kamertje? weet dat het nog een beetje vroeg is.

kamertje hebben we al. hebben we paar jaar geleden kunnen over kopen nog nieuw is doos.

ga volgend weekend alvast het kamertje opruimen en dan hahhaha.

morgen ga ik wat ideeen op doen voor een kinderwagen met me moeder.

heb er zo een zin in

vanaaf lekker uiteten mmmmm

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden