Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jemig Ang3l, bij jou gaat het ook al zo snel!!! Mooie buikjes hebben jullie allemaal meiden...

Tjee, ben benieuwd hoe ik er over 1,5 week uitzie ;)

Geplaatst

jose is zeker weer spannend. ben zo benieuwd morgen..

ang3l die van jou groeit ook goed mooi hoor.

liefs

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1197[/ATTACH]

Nou, ik heb gister ook even een foto gemaakt! Ik ben geen sprietje van mezelf, maar zo'n bobbelbuik heb ik normaal niet... Ik ga het denk ik ook wel iedere twee weken bijhouden om het verschil te kunnen zien.

Ik had van iemand ook een vraag gelezen over welk merk positiebroeken fijn zijn? Ik ben helemaal weg van Queen Mum, die zitten echt fantastisch! Nou heb ik wel geluk omdat een vriendinnetje van mij een winkel met positiekleding e.d. heeft en daar krijg ik korting, het is niet echt el cheapo...

Ik lag vanmorgen al om 5 uur klaar wakker... ik heb toch wel de zenuwen hoor! Ik heb nog kunnen rekken tot kwart voor 8 en toen MOEST ik dr uit. Nu nog tijd doden tot 12.30

Please, please, please... laat alles goed zijn!!

Angel: Succes met de neklpooimeting vandaag!! Bij ons is het intake combi test met termijn echo en bloedprikken...

Geplaatst

zo dat was even bijlezen na het weekend! Leuk al die kinderwagens hahaha, durf er zelf ook nog niet aan te denken eerlijk gezegd. Hetzelfde met kadootjes; ik heb me nog in gehouden om iets te kopen. Komt afg zaterdag mijn schoonmoeder met de eerste sokjes aanzetten; voor mijn vriend want er stond heel leuk "i love daddy"op. Vond het wel heel leuk hoor, maar voelde me wel een beetje gepasseerd, had hem zelf graag met zoiets verrast. Ik wacht alleen nog even tot de 12 weken... ben ik dan een muts? En mijn nichtje van 2 heeft op de peuterspeelzaal een werkstukje gemaakt met hoera ik krijg een neefje of nichtje; ook superschattig natuurlijk!

Heb vanmorgen voor het eerst staan spugen, zoooo misselijk was ik. Moest om half 8 naar mijn werk, niet echt super allemaal. Zit nu aan de telefooncentrale mijn misselijkheid te bedwingen..... dat praat ook zo lekker :sick: Gisterenmiddag begon het ineens, heb ook geen hap meer gegeten sindsdien en ben om 18:00 uur naar bed gegaan. Hoop dat ik me in de loop van de ochtend wat beter ga voelen.......

Geplaatst

Wouw Angel, Sylvia en Judith; bij jullie zie je t ook al zo goed, echt gaaf!!!

Toch ist best snel bij n eerste, zeker als je van nature slank ben....k heb n aantal (ook slanke) vriendinnen, en bij hun zag je t echt pas rond de 19 weken ofzo....

Jose; jou foto volgt over 1.5 week!!

Judith; heel veel suc6 vandaag!!

Ik ga nu snel naar m'n werk....

Geplaatst

Mutske: sterkte vandaag dan meid! Ik heb gehoord dat verse gemberthee helpt tegen misselijkheid... en regelmatig eten.

Ik snap wel dat je het vroeg vindt voor cadeautjes en kinderwagens... dat vind ik eigenlijk ook wel. Ik kreeg al vrij snel van een patient een cadeautje en van 2 bevriende stellen (waarvan 1 stel zwanger en het andere met ivf bezig) Die kinderwagen kwam gewoon op ons pad en door de mooie prijs waren mijn ouders niet te stoppen! Hihihi...

Ik laat me maar gewoon een beetje meeslepen en de rest komt na de 12 weken wel zo zoetjes aan. Het heeft bij ons ook allemaal zo lang geduurt, we hebben zolang moeten wachten... Deze gelukkige momenten worden ons iig niet meer afgenomen, we zijn nog nooit zzover geweest!

Ik zit hier echt een beetje de tijd te doden vandaag hihihi

Tweety: werkse!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Zo even een weekendje weggeweest en er is weer heel wat geschreven! Kinderwagens bolle buikjes leuk hoor geniet ervan!! Voor de dames met een echo vandaag veel kijkplezier!! en ik zal straks even lezen hoe het is geweest

Liefs Debbie

Geplaatst

judith je ziet het ook al goed hoor mooi klein bolletje echt super he. succes vandaag

ja wij moesten ook bloedprikken hoor dat heb ik in week 10 gedaan.

mustke balen dat je zo misselijk bent hoop dat het snel wat minder is

ben vandaag weer na huis gegaan van het werk had zoveel last van me rug pfff lopen gaat goed maar staan op dezelfde plek gaat gewoon echt niet

is gewoon nog van het ongeluk

hoop dat het snel over is.

liefs

Geplaatst

Judith, heb je de tijd nog een beetje kunnen doden? HOpelijk heb je een mooie echo nu....

Debbie, oh wat heerlijk zeg, een weekendje weg. Hopelijk heb je ervan kunnen genieten :)

Geplaatst

Ff snel vanuit de auto naar huis: potverdikkie!!!!! Dr zit gewoon echt een mensje in mijn buik... Bizar hoor!

Ik reageer straks ff uitgebreider... Maar alles was goed!

Xxx

Geplaatst

:happydance: joehoe Judith; super de super!!!Hoe groot was het? (dan weet ik het ook gelijk voor mezelf) Gaaf man..... kon je t goed zien allemaal??

Nu kun je weer heerlijk genieten van de bevestiging!!

Lekker Debbie, weekendje weg, waar ben je geweest??

Cadeautjes hebben we al vollop gehad, zo sgattig!! rompertjes, mutsje, slofjes...en n lading kaarten....

Bizar Angel, datje nog zoveel last van je rug hebt!! zit het onderin??

Ga je naar de fysio?

k ben hard ant werk hier thuis, heel de bovenverdieping n goede beurt, incl. de zolder, ramen boven buiten..... rotwerk....maar moet nodig weer eens gebeuren....zit nu ff pauze te houden!!

K wil de boel voor morgen glad hebben, want dan ben ik jarig :happydance:

Geplaatst

eeej Tweet! Morgen jarig? Wat leuk... en welke leeftijd heb je dan bereikt? (ben niet nieuwsgierig hoor ofzo...)

Beebje is 37.72 mm dus bijna 4 cm en we zagen het bewegen! Zo op en neer... Verder was het niet superduidelijk omdat mijn darmen er best wel vol voor liggen en dan krijg je wat 'ruis'.

Vandaag ook bloed laten prikken en dan 3 mei de nekplooimeting + uitslag en het laatste bezoek aan het ivf lab, even om af te sluiten.

We hebben ook gelijk een afspraak voor 21 juni, dan krijgen we een zeer uitgebreide 20 weken echo omdat wij ICSI hebben gehad. Ben benieuwd, het wordt dan door een gyneacoloog gedaan ipv een echograaf. Precies een paar dagen na mijn 35ste verjaardag!

Ik zat echt met tranen in mijn ogen... we zijn zo blij! Het beebje loopt eigenlijk 1 dag voor, maar ze houden het gewoon op 11-11-11. maar dat was wel een goed teken iig...

Poeh poeh... wat een opluchting!

Spannend Angel: Jij ben NU voor de nekplooimeting... Ik denk aan je hoor!

Nu even lekker op het terras met iets luchtigs aan... wat is het lekker warm!

Geplaatst

Super Judith; gaaf he?om weer te zien, leuk dat je het ook hebt zien bewegen!!

Jij kan weer lekker slapen vannacht ;-)

Ik hoop 28 te worden!

Geniet van je teras.

Geplaatst

judith jaaa weer een mooie echo leuk he als ie zo beweegt. echt super vind ik dat

nu kun je lekker weer genieten meid heerlijk is dat

tweety morgen jarig alvast gefeliciteerd.

ja de pijn zit onderin nee heb geen fysio moet woensdag terug op controle en dan ga ik het maar ff aangeven.

nou we hebben de nekplooi metting gehad

alles zag er zo ver allemaal goed uit. wat was het weer gegroeid zeg

dat vrouwtje zei nou nou hij lig ook niet stil, dat heb hij van zijn vader hahahahah

me bloeduitslagen had ze nog niet eens binnen

maar hoor 3 mei meer want dan moet ik weer op comtrole komen bij me eigen vk.

zo mooi die armpjes en beetjes en voetjes

het mondje ging ook open en dicht hhahaha

we lopen eigenlijk iets voor zei had 12w en 1d

maar moest maar gewoon me eigen datum aanhouden, anders blijf je het veranderen zei ze.

liefs

Geplaatst

Meiden, wat een goed nieuws!

Allereerst Judith, yes, yes, yes.... geweldig en zoooo bijzonder. Wat een wonder, dat beseffen we dan maar weer al te goed.

Angel, wat fijn dat het zo op het eerste gezicht er allemaal goed uitziet, top!

Hier net thuis, maar ik moest ff kijken. Ga nu eten koken en met mijn beentjes languit.

Ennuh.... Tweety alvast een hele fijne verjaardag morgen en gefeliciteerd natuurlijk! 28 lentes jong.... mooie leeftijd!

Geplaatst

Super Angel; fijn dat alles goed is, en dat je weer ff mocht gluren.

K zou het zeker aankaarten hor, dat je naar n fysio mag, zeker gezien het feit dat strax je bekken ook gaat verweken, je er meer last van kan krijgen!!

Thanx lady's....

Geplaatst

Angel wat super dat het weer zo was gegroeid en dat het zo op het 1e gezicht allemaal goed leek. Wij moeten ook 3 mei weer terug voor de uitslag van het bloedonderzoek en de nekplooimeting.

Tweety wat een mooie leeftijd zeg 28!! Geniet lekker van de mooiste verjaardag vn je leven (je 1e zwangere verjaardag!)

Lieve meiden: fijne avond, ik kruip dr vanav vroeg in om vannacht in te halen hihihi

Xx

Geplaatst

Hey angel wat fijn dat alles er goed uit ziet. Dat is wel een opluchting toch? zjoediezzz is het niet schattig als je je beb ziet hoe het bewegt met zijn beenen of armen....

Tweety, voor mij is het niet het 1. Kindje hoor. Maar ik dacht het al vertellt te hebben, misschien was het ook in het IVF Forum waar ik het vertelde. Jullie weten toch, dat ik uit Duitsland kom, en mijn NL is daarom ook niet echt zo goed hahaha....Maar in duitsland was ik al een keer getrouwd en heb ik met mijn ex - man al 2 kinderen. Mijn zoon is 10 jaar nu en mijn dochtertje is 8 jaar. Helaas zie ik mijn zoon niet vaak, omdat hij bij zijn vader in duitsland is gebleven . Mijn man had een andere vrouw gehad dus moest ik gaan en mijn zoon wilde niet van zijn vrienden weg en van zijn oma dus mijn ex-schoonouders. Het was heel erg hard voor me en ofwel het nu meer dan 3 jaar geleden is, heb ik nog pijn in me haart. Mijn dochter is hier met mij in Nl. Beide kinderen zijn op de normaale manier ontstanden.Maar naar mijn dochters geboorte, wilde mijn ex-man, we waren toen nog getrouwd, dat ik me laat steriliseeren. Dus ik was zo stom en deed het gewoon. Echt stom ik was toen net nog niet eens 30. Ik was naar NL gekomen omdat ik via internet mijn man kennen leerde. Hij wilde dan dat ik hier naar toe kom. Dus ben ik 2008 hier naar toe verhuist. Hij zelfs heeft nog geen kinderen. Maar mijn dochter ziet hem als vader en hij ziet haar als ook als dochter. Ik ben nu 37 jaar oud, en onse grootste wens en ook die van mijn dochter was, nog een baby. Mijn dochter wilde graag nog broertje of zusje en mijn man een baby. Dus was dit via IVF de einige kans. Mijn zoon was een risiko schwangerschap met veel bloedingen en kaisersnede (is dat korrekt?) was heel veel in het ziekenhuis. Mijn dochter was normaal geboorte en normaale schwangerschap maar deze misselijkheid en zo, wat ik nu alles heb, dat had ik nooit. Mijn dochter kan het niet meer af wachten, tot dat ze een broertje of zusje krijgt. Ze ziet nog soms haar broertje in duitsland, maar niet zo vaak, omdat mijn ex-man probeert de kontakt te onderbreken, wat ik natuurlijk niet wil. Ik bel nog en schrijf briefen, en misschien zie ik heb met paas weer. Daar ga ik naar mijn familie naar duitsland.

Jetje wat een verhaal nu hier *hahahahaha*

Nou ja, het was bijnaar niet gelukt met de IVF omdat ik paniekattacken had door de scheiding en alles met mijn zoon enzo. Dus daarom zijn we zo heel erg blij dat het nu toch gelukt is.

Dus, dat was het van mij hier ....

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Hoi Meiden,

Angel en Judith fijn weer die mooie echo's!! Lekker van genieten! Het weekendje weg van ons, is gewoon standaard hoor wij hebben de luxe dat we beschikken over een chalet waar we heen kunnen wanneer we willen, ten midden van een natuurgebied bos en water! Heerlijk daar en lekker rustig dus voor een stukje ontspanning zijn we daar zodra we kunnen en het weer het toelaat te vinden. Angel ik heb ook vreselijke rugpijn steeds, maakte me er erg druk om maar volgens de artsen is het waarschijnlijk een vroeg stadium van een bekkeninstabiliteit ik moest het het weekend aankijken en anders via de huisarts me door laten sturen voor fysio nu ben ik niet zo'n dokter loper dus ben er nog niet geweest kijk het nog een paar dagen aan, ik hoop eigenlijk dat het vanzelf weer weggaat. Bij mij zit het voornamelijk bij mijn stuitje en trekt door naar mijn billen en benen en soms de boven buik ook heb ik soms van die nare steken naar beneden waar je dan weer de zenuwen van krijgt maar het schijnt allemaal te passen bij trekkende banden en de bekken.

Tweety voor als ik morgen niet op de site kom alvast een fantastische verjaardag!! Laat je lekker verwennen en het weer heb je alvast mee! Van harte gefeliciteerd!!

Liefs Debbie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden