Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jose dat was ik dat de wagen in augustus komt hahaha

maar dat hebben wij zelf voor gekozen

anders staat zo alles op zolder gepropt

maar mocht het kamertje klaar zijn kan ik nog altijd ff bellen of ze hem niet eerder kunnen leveren.

want hij was direckt leverbaar.

tweety mooi buikje hoor je ziet het zeker al wel hoor.

bij mij kan ik er ook niet meer om heen hoor haahha

zal er morgen ook een foto van plaatsen altijd leuk.

ik ga lekker me bedje opzoeken

het is al best laat dus..

liefs

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ow ja jose iedereen weet het bij ons al

heb het toen ik net 10 weken was op hyves gezet.

dus dan gaat het natuurlijk heel snel hahah

liefs

Geplaatst

Wij zijn heel open geweest over het hele traject. Uiteraard onze familie, vrienden en ook collega's wisten waar we er mee bezig waren

en vroegen steeds hoe het ervoor stond. Dus toen we positief testen probeerden we het wel nog even voor ons te houden (behalve voor

onze ouders en mn nichtje onze donor),

maar toen collega's er naar vroegen kon ik er natuurlijk niet over gaan liegen..

En als één collega het weet, weet een dag later het hele bureau het.

straks weer werken.. benieuwd hoe lang ik het volhou, ben donderdag ook na 3 uur doodmoe naar huis gegaan..

Geniet van het mooie weer!

Geplaatst

Wat leuk om te lezen dat er al kinderwagens zijn gekocht en dat er al buikjes ontstaan! Ik durf al wel op internet te kijken naar kinderwagens ;) Mijn vriendinnen zweren bij de bugaboo, maar vind 1000 euro een beetje bizar veel geld voor een kinderwagen. Ik vind de joolz ook wel gaaf, maar die is 800. Iemand daar positieve of negatieve verhalen over gehoord. Bij mij weet ook 80% van de mensen al dat ik zwanger ben o.a. doordat ik in het ziekenhuis lag. Moet er sowieso niet aan denken dat het mis gaat, maar ook niet omdat ik dan 1000X moet vertellen wat er gebeurt is. Maar we blijven positief! Iemand nog een tip voor een mooie positie spijkerbroek?? He meiden fijne zondag!!

Sammy ik denk aan je.....

Geplaatst

Lisa, ik kan je de spijkerbroeken van Love 2 wait aanraden. Heb er zelf 2 van, ze zijn erg modern en zitten ook nog eens lekker. Het is wat een nieuwer merk heb ik vorig jaar begrepen.

Heb ze deze zwangerschap nog niet aangehad, ze liggen netjes in de doos te wachten. Heb er toen ook nog een spijkerrokje van gekocht. Zit ook heerlijk, wel met zo'n band... maar ik vind dat absoluut niet storend. Je moet er wel van houden.

Ik wacht nog 2 echo's af en dan vertel ik het iedereen.....lees hyves haha...

Intussen weten mijn ouders, schoonouders, broers/zussen, paar ooms/tantes/nichtjes, collega's en een paar goede vriendinnen het. En jullie natuurlijk haha...

Succes!!

Oh en wat betreft de Joolz, Jolande heeft er een tijdje terug een topic over geopend. Misschien kun je daar even kijken?

Geplaatst

Wauw mooi hoor Angel.....bij jou is het ook al goed te zien.

Vraagje is jullie buikje ook zo mooi zonder kleren?

Geplaatst

dank je wel jose

heb toen een x wel een foto van gemaakt hihihi.

het begint denk

liefs

Geplaatst

Mooi Angel!!!!!

En tweety, ga ik doen. Wat kaakjes mee voor onderweg.

Was net naar de kerk en snel daarna beschuitje want de misselijkheid kwam weer opzetten.

Wb de kinderwagen. Mijn zus heeft zo'n hele gave van vroeger (antieke). Echt super mooi en heerlijk voor beeb om in te liggen. Dus die wordt het zowiezo.

Geniet vh zonnetje.

:-) mees

Geplaatst

@Lisa: De bugaboo had ook mijn voorkeur, maar de prijs stond me wel een beetje tegen! Daarom de quinny buzz gekozen, die hebben we nu voor 450 euro helemaal compleet! Betere prijzen vind ik en vergelijkbaar qua kwaliteit met bugaboo...

@Tweety: Meid wat een mooi buikje!! Angel trouwens ook!! Ik zal ook eens een foto gaan maken.

Wij zijn ook erg open geweest over het hele traject en hebben het ook al vrij snel verteld. Onze filosofie is dat iedere dag van geluk die we hebben wordt ons niet meer afgenomen, wat er verder gebeurt zien we dan wel... Dan is het ook fijn als de omgeving meeleeft. Maar so far, so good... Begin wel een klein beetje de zenuwen te krijgen voor de echo morgen, het is al weer 4 weken geleden dat we de 1e echo hadden. Pfff... ik doe toch maar een gebedje dat alles goed zal zijn!

@ Iedereen: geniet lekker van t weer vandaag...

Geplaatst

Oh yes Zjoediezzz, morgen weer naar jullie beebje kijken. En die kriebels zijn logisch...het blijft hoe dan ook spannend.

450 euro voor een Quinny buzz en helemaal compleet? Dus ook met bak erop? Dat is niet duur, ik kom steeds duurder uit. Kijk dan ook op de site van babydump, want daar wil ik de grote inkopen doen. Behalve de babykamer, dat wordt toch echt de grote Hemnesladenkast die we gaan gebruiken als commode. Heerlijk, heel veel laatjes... ideaal!

Ben benieuwd naar je foto :)

Geplaatst

Ja, daarom was de keuze ook zo snel gemaakt! Mijn bff had bij haar eerste zwangerschap een aanbieding gezien van de bugaboo die een paar honderd euro scheelde en omdat zij het te vroeg vond heeft ze toen gewacht.... met als gevolg dat ze veel duurder uit was!

Op haar advies dus maar gewoon gedaan...

Dit is de aanbieding en dan nog de voetenzak erbij van 50 euro: http://www.babyentiener.nl/info/quinny-buzz-3-combi-black-frame-white-seat-10-reiswieg-rocking-black-11-5624.html

Er zit ook een 2e witte zitting bij en die zijn vuilafstotend, dus heb lekker voor zwart/wit gekozen!

Foto volgt!!! hihi

Geplaatst

Zo das zeker niet veel voor alles compleet

Wij hebben er totaal 692 voor betaald.

Bij babydump. Dat vrouwtje zei wel mocht ik hem ergens anders goedkoper vinden moest ik een foto maken en zou ik het verschil terug krijgen.

Liefs

Geplaatst

Zjoediezzz,alvast heel veel kijkplezier voor morgen! Bah, morgen weer aan het werk! De weekenden zijn zo heilig hier ;)

Angel, jij bent dus ook bij de babydump geweest, ook geen raar bedrag voor alles compleet. Heb voor mezelf toch echt 800/900 euro in het hoofd.

Welke wagen had jij ook alweer? Was het niet de Bugaboo?

Geplaatst

Jose heb ook de quinny buzz

Nee op zich vond ik het ook wel mee vallen

Maar als je het vergelijkt is toch een verschil

Geplaatst

Ja, het ledikantje wordt het ledikantje wat thuis bij mijn ouders staat. Vroeger hebben wij hier in gelegen, niet letterlijk....lang verhaal.

Het bedje waar wij in gelegen hebben, heeft mijn moeder uitgeleend... dat kreeg ze helemaal vervreten weer terug. Diegene heeft toen zelf een nieuwe gemaakt ( is timmerman), een mooi wit bedje... past helemaal bij mijn stijl.

Dus denk dat deze het wordt, vind ik symbolisch wel een mooi idee/gebaar.

Heb gisteren trouwens nog cadeautjes gekregen: spuugdoekjes, rompertjes met lange mouw en hydrofiele washandjes. Erg nuttig, maar ik vind het doodeng.

Geplaatst

Oh Angel, dan worden het hier veel Quinny's haha... heb hem vanmiddag weer gezien op straat. Het blijft mijn favoriet ;)

Alleen gaan wij dan voor de buzz 4... Maar goed, zover is het nog niet, eerst de 16 weken maar eens halen, dan zie ik wel weer.

Maar fantaseren en ideeën hebben, mag van mezelf :P

Geplaatst

jose klinkt erg leuk van het bedje en ik heb hetzelfde hoor, fantaseren mag! ;) Ik heb ook al van 2 mensen kadootjes gehad (kleertjes) en mn moeder is al aan het breien. brr spannend.

Geplaatst

fantaseren mag zeker jose. en pas als jij vind dat je het tijd vind om spullen te kopen is toch ook goed meid.

heb net met de angelsound geluisterd en dacht wel iets te horen hihi

maar hoor voornamelijjk mijn eigen hartslag.

morgen om 15.00 nekplooimeting. dan zien we ons kleintje weer.

liefs

Geplaatst

Veel plezier morgen, weer even naar jullie kleintje kijken. Aan de andere kant is het toch altijd wel spannend hè zo'n combitest. Succes!!

Gaaf zo'n doppler, lekker zo vaak als je zelf wilt hartje luisteren.

Geplaatst

Hoi meiden,

Sammy ik duim voor je, dat alles goed gaat met je bebe.

Tweety en angel, leuk jullie buik hehe, ik heb er ook een foto gemaakt. Ik had norm#

aal ook nooit buik. Ben normaal erg slank, maar nu gaat het vooruit hahahaha....angel je hebt al een kinderwagen? wat leuk zeg.

Jullie allemaal nog een fijn avond :)

Liefs

Sylvia

[ATTACH=CONFIG]1195[/ATTACH]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden