Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ga vandaag toch maar die dure bh halen (62€) ik kan ze op internet in mijn maat (95G) niet goedkoper vinden dan 52€ en daar komen natuurlijk nog verzendkosten bij ed. Nu kan ik hem ook eerst even passen voor ik koop... Mijn beugel bh's beginnen pijnlijk te worden en te klein in de taille vooral. Dus heb omvang en cup hierboven resp. 2 en 1 maten groter gekozen. Ik wil geen voedingsbh, die waren wel iets goedkoper te vinden volgens mij, maar ik kan geen borstvoeding geven door een operatie aan mijn borsten... (niet lachen maar ik heb 20 jaar geleden een verkleining gehad hahaha, is bij de 1e zwangerschap terug gegroeid!) Dus ze groeien nu wel alleen de leidingen zijn niet meer aangesloten zeg maar, dus er komt niks uit. Gelukkig zijn daar 2 hele goede pilletjes voor te krijgen die je meteen na de bevalling inneemt, heb ik de eerste keer ook gehad en heb verder 0 stuwing gekregen! Dus die worden op tijd weer besteld..... Ach en mijn zoon van 14 (1.85 schoenmaat 46) is er ook erg groot mee geworden hoor met de fles....

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je Danaa en idd. het mooiste cadeua heb ik in m'n buik.

Kreeg erg veel reacties gisteren van iedereen dat ze m'n buik al zo groot vinden!!! k zou het echt niet meer verborgen kunnen houden.

Zou het ook met de hormonen enzo alllemaal te maken hebben dat je gewoon sneller een buikie heb, dan wanneer je met strakke buik

'gewoon' zwanger word? Ik denk eigenlijk van wel. Ik was altijd super plat, en door de hormonen kreeg ik al n beetje n buikje....die zakte na

iedere behandeling wel weer af, maar toch, hij groeide ook wel erg makkelijk van al die spuiten!!

Ik heb dat boek ook Judith, gekregen van 2 schoonzussen, en hij is écht super gaaf!!Ben er erg blij mee!!

Sylvia; probeer positief te blijven meid!!

Anders moet je van te voren even bellen of je je dochter mee mag nemen? hoe oud is ze (heb je vast al gezegd, maar ben ik alweer vergeten.....sorry....)

Groot Gelijk Mutske, dat je n goeie BH koopt!! Ik had er vorige week 1 gekocht, een 'gewone' cup groter dan dat ik had, maar k moet zeggen dat ik van deze

ook last van de beugel ga krijgen aant eind van de dag....heel die beugel zit in m'n lijf gegraveerd savonds.... dus ik geloof toch dat ik binnenkort maar n aan de

'echte' moet!!

Het zit vast heerlijk, zo'n goeie bh!!

Judith; kan begrijpen dat je kwaad werd. Ik gooi ook wel eens water naar katten, maar die nemen mijn tuinset en tafel in beslag alsof t hun tuin is....opzouten....de achterbuurvrouw heb wel iets van 5 katten.....

dat moet zij weten, maar ze schijten hier alle tuinen vol, en dan word ik er wel woest om..... laat ze er dan ook lekker zelf voor zorgen dat ze t in n kattenbak doen ofzo....en zeker alst er zo veel zijn!!!

Maar tis niet grappig als ze je beesten gaan beschieten terwijl ze gewoon in je eigen tuin lopen....dat slaat nergens op!! Groot gelijk dat je er wat van gezegd heb hoor!!!!

zou ik ook niet pikken.......en zeker nu niet, hihi....met al die hormonen pik ik wat minder dan normaal....haha...

Geplaatst

@ mutske: das wel een behoorlijke domper zeg! Dan heb je eindelijk een beslissing genomen om je borsten te laten verkleinen (doe je denk ik niet zomaar) en dan groeien ze weer helemaal terug... Best bizar lijkt me. Dan is €52 misschien zelfs wel een koopje voor zo'n flinke maat trwns?

@tweety: ik snap best dat je wel eens water gooit naar een kat, dat zou ik ook doen als ie gaat zitten waar ik niet wil, maar schieten op dieren vind ik dierenmishandeling. Over een paar jaar hebben die kids misschien wel een luchtbuks met van die diabolokogeltjes en dan schieten ze daarmee... Dat heb ik al een keer meegemaakt!

Vandaag een rontgen-ongelukje gehad, ben me lam geschrokken... Ik stel tegenwoordig nog wel de apparatuur in, maar ik laat een van de assistentes op het knopje drukken zodat ik extra afstand van het rontgen apparaat kan nemen. Nu zat er schijnbaar een breuk in de draad en de assistente stond klaar met de knop terwijl ik de rontgenconus bij het hoofd van de patient aan het instellen was: gaat dat ding ineens 3 keer af!!!! Zo vlak voor mijn borstkas...

Ik helemaal in de stress (ik geloof dat je in duitsland als zwangere behandelaar niet eens in de buurt van een rontgenapparaat mag komen) gelijk knallende koppijn en ik had het helemaal gehad, wat een ellende!

Ik ga maar even op het web zoeken naar wat de werkelijke risico's zijn, maak me best een beetje zorgen...

Geplaatst

hallo judtih, jij zal er vast meer verstand van hebben, maar ik heb laatst een rontgenfoto gehad van mn longen en daar vertelde ze mij dat ze niet meer aan afscherming van de buik deden. en ik las ook ergens dat het zolang het niet op de buik gericht is niet heel veel kwaad kan. Maar rontgen straling voor niks op mn lijf zou ik ook niet grappig vinden, balen joh.

Geplaatst
hallo judtih, jij zal er vast meer verstand van hebben, maar ik heb laatst een rontgenfoto gehad van mn longen en daar vertelde ze mij dat ze niet meer aan afscherming van de buik deden. en ik las ook ergens dat het zolang het niet op de buik gericht is niet heel veel kwaad kan. Maar rontgen straling voor niks op mn lijf zou ik ook niet grappig vinden, balen joh.

Ik heb een vraag neergelegd op een arbosite... Ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Wel balen hoor!

Voor jou trouwens ook, was het echt onvermijdelijk om die foto te maken? Ik raad zwangere dames zelfs tandartsfoto's af: waarom risico nemen? Ik flipte vanmiddag wel een beetje...

Bbrrr...

Geplaatst

snap zeker wel dat je bent geschrokken

toen ik dat onongeluk heb gehad moest ik ook eerst zo een foto laten maken, maar wilde dat absoluut niet.

die man zei ja dat moet ik moet niks he zijn toch stralingen. ja maar kan geen kwaad.

ja maar toch doe ik het niet.

nou zal het wel niet gelijk schadelijk zijn maar toch..

liefs

Geplaatst

*breek even in *

Lieve Jose,

Ik wil je alvast heel erg veel sterkte wensen voor morgen ochtend!

Hopelijk heb je wat kunnen slapen.Vorige keer was op dit moment jullie eerste kindje overleden.

Nu moet het gewoon vrolijk aan het zwaaien zijn hoor meis!

Ik ga voor je duimen!!Gun het je zo van harte!!

Ik hou me telefoon bij me in de buurt!!Dus sms snel ;)

Dikke knuff! xx

Geplaatst

judith ik kan me voorstellen dat je flipte, omdat het totaal zinloos is. Bij mij dachten ze dat ik vocht achter mn longen had door de overstimulatie, dus vandaar. De tandarts vertelde mij ook dat er tegenwoordig eigenlijk niks meer is dat niet kan bij de tandarts. maar ja ik zou zeker geen onnodige risico's lopen. ik hoop dat je een duidelijk antwoord krijgt en een geruststellend antwoord

Geplaatst

judith; Wat een paniek ff zeg!! kan me heel goed voorstellen dat je schrok!! en dat is dan nog zacht uitgedrukt. Kan je niet met arts of verloskundige bellen, en uitleggen wat er is gebeurt?? misschien kunnen hun je gerust stellen!!!

Jose; Sterkte vandaag meis!! K zat er vorige week nog aan te denken dat je de vorige keer rond deze tijd te horen kreeg dat het niet goed was, maar k wist niet meer precies wanneer dat nou was!!

Is er toen nog een oorzaak gevonden?? Dat is me nl. ontgaan!!

Fijne dag meiden....

Geplaatst

Meiden thnx voor jullie reacties, het blijkt inderdaad minder schadelijk dan ik dacht. Neemt natuurlijk niet weg dat ik nu als een gek vaal rontgenfoto's ga maken, ik voel me er niet prettig bij.

Jose, succes vandaag! Zal vast allemaal goed zijn, dat was het vorige week ook. Ze houden je scherp in de gaten toch?

Klein beetje werken vandaag en dan morgen lekker naar Otterlo.... lekker even het bos in!

Fijne dag allemaal...

Geplaatst

Lieve meiden, ben even rustig geweest vanaf deze kant...was zo onzeker!

Ik voelde al 2 dagen mijn (.) (.) niet meer en dat was vorige keer geen goed teken, maar....

vanmorgen was alles gelukkig goed. Kleintje ligt nu mooi op schema en het friemelde al. Je ziet al echt een knietje buigen, hoofje optillen, zo leuk! Hartje weer even gehoord, razend tempo 168-178 bpm.

Bedankt voor jullie lieve medeleven, doet me goed. Volgende week mag ik weer.

En dan heb ik 6 mei de combitest, wij hebben er juist wel voor gekozen. Wat er ook uit gaat komen, het is welkom!

Ga nu even bijkomen en rustig aan doen, reageer vandaag en anders morgen nog even op alle andere berichtjes. Want er is een hoop gebeurd in die paar dagen.

Liefs

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jose gelukkig dat alles goed was.

en soms kun je onzeker voelen idd. maaaar je hebt je kleintje weer gezien en gehoord.

lekker genieten meid.

liefssssss

Geplaatst

Joseetje ben zo blij voor jou!!! Wist niet dat je hem ook gehoord had!Dat heb je me helemaal niet verteld ;)!

Geniet er van op naar volgende week en naar 8 mei dan ben je 12 weken!!Dan kun je hopelijk echt gaan genieten!

Knuff xxx

Geplaatst

He Jose, wat een super bericht. Ik wist niks van je voorgeschiedenis, maar wat een opluchting zal dit zijn!!!

@Tweety: beetje laat, maar toch, nog gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt er super weer bij gehad.

Fijn al die goed berichten hier.

Hier komt gelukkig ook weer een goed bericht erbij:

Vanmorgen weer een echo gehad en alles zag er nu prima uit!!!

Het kindje was mooi gegroeid, het hartje klopte prachtig en het bewoog al een beetje.

Helaas het hartje nog niet gehoord, want ze wist niet goed hoe dat moest met dat inwendige apparaat. ;-)

Ik heb geen bloedingen gehad gelukkig afgelopen week. Er zat nog wel een hele kleine bloeding, maar die zat nu veel verder van t kindje af. Dus geen risico meer.

Er kan best nog wel een klein beetje bloed komen, maar als het daar bij blijft, niks aan de hand.

Helemaal opgelucht nu en op naar de 12 weken. Dan hebben we weer een echo bij onze eigen arts. Hoop dat hij ons het hartje wel kan laten horen ;-)

Iedereen lekker genieten van het mooie weer!!!

x

sammy

Geplaatst

Oh Sammy wat fijn om te horen! Ik heb vandaag ook erg aan je gedacht en dacht op mijn werk: Ik moet even een berichtje aan Sammy sturen! wat een opluchtingmoet dit voor je zijn...

En voor jou ook Jose! Wat een fijne berichten allemaal. Ik snap het precies: Hoe dichter bij die echo komt, hoe meer je ineens gaat twijfelen...

We gaan met zijn allen gewoon superpositief de pasen in!

Ik heb net een netje paaseieren gekocht: ik ga mijn vader van t weekend eieren laten zoeken, dan kan ie vast oefenen en kijken of hij het niet is verleerd! hihihihihi

Geplaatst

Sjonge... Ik dacht: ik trek ff een bikini aan, want ik zit hier helemaal weg te smelten.... Geen goed idee, (.)(.) hangen bijna onder mijn oksels en als ik ga lopen is het net een bak water zo erg als het klotst!!

Lekker dan zeg!

Geplaatst

Jose; Wat onwijs super de super zeg!!! Heel herkenbaar....heb ik ook bij iedere echo, dat je ineens gaat denken of je nog wel genoeg voelt enzo.

maar wat een opluchting als het toch allemaal weer okay is!!

Sammy, bedankt hoor ;-)

fijn dat ook jij zo'n mooie echo hebt gehad, Wel fijn dat die bloeding verder bij het kindje vandaan zit, en dat het dan minder risico's geeft. Ook wel

een enorme opluchting denk ik zo!!!

Judith; ik moet zo lachen om jou 'een bak water wat klotst' haha...het klinkt heel oneerbiedig hoor, als je zo over je boobjes praart..... hihi......kzit dan weer meer aan opgeklopte melk te denken....

Ik ga de mijne niet eens passen..... k ben al n cup maat gegroeid, dus dat gaat niet lekker zitten!!

Heb vanmiddag m'n eerste officiele positiekledingstuk gekocht!!Ben er zo trots op!! bij Prenatal, n jurkje, k vind het zo leuk, donkergrijs, met lichtgrijze, witte en aqua blauwe bloemen..... en hij zit toch n partij lekker!!

tis tenminste n fatsoenlijke lengte, zo 1 die je van de zomer ook gewoon zonder legging aan kan zeg maar, zonder dat je er gelijk ordinair bij loopt!!

T is tricot dus dat zit ook super.

Sorry, zit maar te lullen over kleding, hihi....k ben er gewoon blij mee!!

Fijne avond allemaal.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden