Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

NOg meer wf-verslaafden in dit topic? Kom maar op dan haha.....zeer verslavend, maar ook heel irritant. De meest debiele woorden kent ie en normaal Nederlandse woorden dus niet hè?

Er zijn zelfs al kroegen die het verbieden, omdat de klant alleen maar met z'n tel bezig is en dus geen consumpties drinkt/koopt. Ach, ze hebben ook altijd wel iets te zeuren.

Hoezo off-topic ;)

Geplaatst

O maar Tweety begint zo weer opnieuw schoon te maken hoor!! haha...

Jaco word gek van mij ;-) (vooral omdat hij dan moet helpen met allerlei klusjes, waar hij

he-le-maal geen zin in heeft...haha....)

Nee, ik hoef m'n voorweeén ook niet weg te puffen hoor!! t is meer dat je af en toe 'auw' roept,

en dat ik wel oplet hoe ik adem!!

Maarre, ik wacht nog ff met bevallen tot week 37 heb ik besloten ;-)

hHeerlijk dat je gordijntje hangt...afblijven nu dan ;-)

Mijn stoelgang (écht zo'n dom woord) is normaal altijd goed, 1 á 2 x per dag.

Sinds ons beebje ingedaald is, merk ik dat het moeilijker was, omdat m'n darmen in de verdrukking

waren.... maar nu is dat dus weer over. Ik moet zeggen dat mijn darmen altijd wel ' actief' reageren

als er iets met m'n buik is hoor!! Als ik ongi werd ook heel erg, toen ik die blaasontsteking had, zelfde verhaal!!

Heel veel suc6 met je schoonmaakwoede!!en idd. voorlopig kom je daar niet meer aan toe!!

Geplaatst

Haha schoonmaakwoede en stoelgang, leuke woorden voor wf ;)

Ok, nou ik zal eens zien of het de komende dagen zo blijft of dat het erger wordt, ben benieuwd eigenlijk. Ennuh.... goed plan dat je het nog even gaat uitzingen tot sowieso 37 weken. En die arme Jaco...grapje!! Worden ze niet verkeerd van hoor even een handje helpen. Je huisje zag er al zo spik en span uit.... maar ja, ik hoor wel eens van zwangeren dat het soms de spuigaten uit kan lopen. 6x in de week ramen lappen of zo.... plintjes gaan soppen.

Hier vandaag wel een nieuwe stofzuiger gekocht, uit die andere kwam gisteren de rook.... morgen wordt ie bezorgd. Kan ik dan weer aan mijn nesteldrang toegeven ( dat vind ik nou een stom woord haha).

Hier staat voetbal op, dus ja.... verplicht vastgeroest achter de laptop.

Oh en van die ongi herken ik dan wel weer, dan haalde ik de schade ook altijd in van de 4 weken ervoor :) Lekker smakelijk allemaal weer.

Geplaatst

6x in de week ramen lappen.....neuh bedankt!! (ik háát ramen zemen!!)

Nesteldrang ís ook een heel raar woord!!!!!!! haha....lijstje maken met alle rare woorden?!

*schoonmaakwoed

*nesteldrang

*stoelgang

*brusje (ook zoooooooo dom)

*klossen (je bed op klossen.....net alsof'tie gaat steltlopen ofzo)

Afain....ga zo door...hihi...

Nou vin ik nou ook, dat manlief er nie verkeerd van word, alstie af en toe is n handje

helpt.... ;-) alleen vind hij het zooooooo overdreven als hij het dan voor z'n gevoel alweer moet stofzuigen ofzo.....haha.....

Suc6 hor, met stofzuigen (ook n heel raar woord eigenlijk!! k bedoel hij zuigt amper stof, t is meer kruimels, haren, zand enzo.... )

Geplaatst

Haha nee, bij jou is ook geen stof te vinden ;)

Hmmm, ben even leeghoofd wat rare woorden betreft, we kunnen galgje gaan spelen?

Jaaaa, vanaf morgen is stofzuigen weer een leuke bezigheid :) al het nieuwe is leuk, daar heb ik altijd last van. Hoe blij je dan met een stofzuiger kunt zijn ;)

Geplaatst

Bedankt buurmeisjes! Wordt ik toch nog een ´oktobermama´ hihi.

OH wat spannend Mutske dat De Datum voor jou ook al bekend is !!

Wel vreemd dat je nog helemaal niets bent aangekomen.

Maar ja je hoort het wel eens heel af en toe.

En je kleintje al 2300 gram dat is heel netjes!

Tweety mijn darmen werken nu ook op volle toeren.

Had ik bij de eerste zwangerschap niet.

(of het komt omdat ik nu uit voorzorg elke dag pruimen eet ?.. die werken super !)

Nog even met de hond een klein blokje om waggelen en dan naar bed en hoooopelijk lekker slapen..

Truste meiden en tot morgen xx

Geplaatst

Hihi....de hype van dit moment WORDFEUD!

Meisjes, ik ga naar bed...lampje is bijna uit! Tot morgen, trusten!

Geplaatst

He meiden,

Het klinkt alsof het al behoorlijk rommelt bij diverse dames! Het gaat spannend worden.

En Danaa, volgende week al!!! Dat wordt echt spannend!

en die poetsdrang, geweldig!! Mijn man had zo gehoopt dat ik er last van zou krijgen, maar nee hoor............zelfs niet een beetje hahahahaha

Hier rommelt t rustig door. Afgelopen maandag op zwangerschapsdiabetes getest. Moest zo'n zoet drankje drinken, maar voor een "zoetbek" als ik

ging dat er best in hoor hahahaha Net heeeeele zoete ranja!

Gelukkig was er helemaal niks aan de hand met de suikers.

Ben nog even bij de verloskundige van het ziekenhuis geweest, korte echo gehad. De kleine was nu al mooi ingedaald en doet t prima!

Heb net t verhaal van Ellen even terug gelezen bij het september topic. Als ik dat zo lees, dan zal t me niks verbazen als de kleine niet lang meer op zich laat wachten.

De ontsluiting zit tenslotte al op 3 cm, baarmoeder volledig verstreken en ik had een hele makkelijke zwangerschap, nergens last van...........

maar nu doet alles zeer. Lopen gaat niet meer goed, bekken doet zeer en mijn rug. De harde buiken blijven ook maar komen, dus we wachten het maar af....

We zijn er klaar voor in ieder geval!

Geplaatst

Reageer later uitgebreider, te lui om lap aan te zetten!

Judith, dat was vast ff schrikken dat je schoonmoeder op de stoep stond. Hopelijk hebben jullie een goed gesprek kunnen hebben, ook al zat je er niet op te wachten. Zij knijpt m nu ook wel nu de eindstreep steeds dichterbij komt.

Hier vanmiddag een buurvrouw die vroeg of ik zwanger ben....nou jaaaa zeg. ze wist het niet. Ik zei nog, als het goed is ook niet heel lang meer haha...

Ik ga weer ff wf doen.nadat ik judith vanmiddag heb ingemaakt, zet zij mij nu een hak....

Geplaatst

nou hier ook een wf verhaal; afgelopen weekend in het huisje zaten ze met drieën tegelijk in de bank tegen elkaar te spelen, zoooooo gezellig NOT Ik heb zelf een Nokia N8 daar zitten al die apps niet op (toch wel helaas hoor) dus aan mij gaat de verslaving even voorbij.

ook mijn stoelgang is weer wat op gang gekomen, heb de hele zwangerschap amper kunnen gaan, sinds paar dagen voel ik weer darmactiviteiten (ja mooi woord) Typisch dat ook mijn babytje heel beweeglijk is, tot soms soort van pijnlijk toe, zo van dat je even je adem inhoudt omdat er een kontje door je navel naar buiten steekt hahaha.

Ik vind het ook raar hoor dat ik niet aankom, ben een dikkerdje van mezelf en was bij mijn eerste net een walrus, mijn vriend heeft foto's gezien van toen en had voor ik zwanger was al een schrikbeeld van hoe ik eruit zou zien. Nu geeft ie me steeds complimentjes en is heel knuffelig en lief omdat ie me zo mooi vindt. Heeft gisteren deze foto van me gemaakt:

[ATTACH=CONFIG]2546[/ATTACH]

Geplaatst

op deze zie je mijn buik beter trouwens.....

[ATTACH=CONFIG]2547[/ATTACH]vind ze zelf wel heel erg mooi. Heb gevraagd of ie vanavond (als de puber in huis op bed ligt ;-] ) van mijn blote buik wil maken. Daar had meneer wel oren naar hahahahaaha.

Geplaatst

Mogge meiden.... Hier echt superslecht geslapen... Ik hoop niet dat het een trend gaat worden, want ik kan er erg slecht tegen!! Ik werd zelfs misselijk wakker en dan weer piesen... en dan lag Pat weer te hard te ademen... (en als er iemand NIET snurkt is hij het wel!!) Buik wordt ook steeds gevoeliger.... best wel arelaxed.

@ Jose: idd baalde ik wel even, had totaal geen zin om met haar te praten, werd natuurlijk janken en dat wilde ik niet vanwege de baby... Maarja, het is wel duideliijk dat die mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn en hoe zielig zij zelf zijn. Ze luisteren ook allebei niet naar wat je nou eigenlijk zegt en onthouden maar een kwart daarvan en maken er dan hun eigen verhaal van. (voor mij het meest negatief uitvallend)

Ik heb haar op de vrouw af gevraagd of ze een hekel aan mij heeft en ze gaf toe dat haar beeld van mij sinds mijn zwangerschap wel degelijk veranderd is! (dus alles van daarvoor weegt niet meer mee???) En sowieso: Als mijn schoonzus zich onmogelijk stug en naar gedraaagt vanwege haar gezondheid of vermoeidheid of wat dan ook, dan komt dat daardoor en kan ze er niets aan doen.... en ik heb als persoon dus wel af gedaan....

Wat een klotezooi... Ben behoorlijk klaar met ze, maar voor pat probeer ik maar normaal tegen ze te doen tot op zekere hoogte natuurlijk.

Moet je nou nog 1 dag werken? Ik moet morgen ook nog aan de bak bij pat op kantoor... eigenlijk helemaal geen zin in! (en geen puf voor als ik zo slaap)

Lekkere buurvrouw heb je trouwens!!! Heeft ze haar ogen in haar zak zitten??? Twee weken geleden kwam ik ook een buurvrouw tegen die vroeg: Ben je zwanger??? (zelf heeft ze ook een icsi kindje en we hebben daar wel eens over gesproken! Ik zie haar dagelijks voorbij komen, maar die heeft dus ook haar ogen in haar zak zitten!)

Mutske: Waarom heb je dan ook een Nokia??? hihihihi.... Dat kan toch niet meer?? (zelfs niet een nieuwe!)

Lekker ttoch juist dat je niet aan ben gekomen? Ik wil ook liever geen walrus worden...

Kun je wel een beetje genieten van je verlof?

Vanavond echo... ben benieuwd hoe hij gegroeid is! (18.20 uur)

Fijne dag vandaag meiden!

Geplaatst

Och Judith wat vervelend.. Denk maar zo het zegt meer over hun dan over jou hoor !!

Concentreer je maar op je kleintje, die is veeeeeeeeel belangrijker!

En morgen al weer 36 weken!! Wat gaat t snel... Veel plezier vanavond bij de echo !

Mutske mooie buik heb je !

Nou ik kwam gisteravond maar niet in slaap. Lag te denken, draaien, zuchten, kreunen etc

en uiteindelijk een slaappil genomen waardoor ik uiteindelijk na 01.00 uur in slaap dommelde.

Had die pil al veel eerder gekregen van de gyn, maar nog niet eerder durven te gebruiken.

Vanmiddag naar t ziekenhuis voor de pré klinische screening, wat inhoudt een gesprek met

verpleegkundige en anesthesist.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Mutske, mooie en leuke foto's hoor...leuk om een beeld bij je te hebben!

Judith, jemig meid, had gehoopt dat je een beter gesprek zou hebben. Tjongejonge zeg...kregen ze de kans, verprutsen ze het weer. Logisch dat je er he-le-maal klaar mee bent. Dit houdt geen mens voor en het zegt meer over hun hoor. Hoe kunnen ze zo hun kop in het zand steken?

Laat jij dan maar de wijste zijn hè? Al zou je zeggen.... maar goed, het blijft voor Pat lastig. Hoe is hun verstandhouding inmiddels?

En die buurvrouw haha, tja...... zo zou je het kunnen noemen. Valt ook niet op natuurlijk, ahum!

De slechte nachten beginnen hier de kop op te steken als ik het zo lees. Fijn dat de slaappil nog een beetje hielp Danaa, al zou je het liever anders zien. maar nog even volhouden meid, nog 5 nachtjes.....

Hier gisteren d ekamer anders ingericht vanwege de box. Kom ik vandaag thuis heeft Ron de box in elkaar gezet, hoe lief is dat? Maar jemig, wat een onding zeg, groot, lomp.... en ik vind het totaal niet staan. Maakt de woonkamer veel te vol en daar houd ik dus niet van. Is ook een kwestie van wennen natuurlijk, maar dan nog....

Jaaaa, hier nog 1 dagje werken. WAs vandaag al wel gek, er zijn natuurlijk collega's die morgen niet werken en dus 'afscheid' kwamen nemen. Voelt raar, want ik kom heus wel weer terug ;) Morgen nog even gezellig met de club friet eten tussen de middag en dan is het toch echt....eraan geloven.

Ilona, besef jij het al een beetje? Nog maar 1 dagje.... :)

Geplaatst

Mutske; hele mooie foto's!! Nog gelukt met de blote buik?

Enne....niet te hopen hoor, dat het kontje door de navel naar buiten komt?

Komen kinderen dan écht via de navel??haha....

Jemig Juutje, wat een stom mens!! Hoe volwassen kan je zijn?? maar goed, t klinkt

wel zoals je al zei pas, dat het lijkt of zo overspannen is..... t moet gewoon om haar

draaien, en niet om jouw en de beeb, zo lijkt het wel?!!

Meid, k hoop écht dat je het van je af kan zetten, en door dan zelf maar 'gewoon' te doen

(hoe moeilijk ook) laat je in ieder geval zien dat jij toch n stuk volwassener ben hoor!!

We gaan nog ff genieten van onze zwangerschappen hoor meid!! morgen zijn we al 36 weekjes...

nog 1 weekje, dan mag het 'legaal' thuis geboren worden..........Spannend!!

En nog af en toe oefenweeén??

Hier 'rommelt' het soms weer wel soms weer niet. k had het dinsdag avond en gisteren avond ook weer,

overdag gaat het wel!!

Heb net weer ff in bad gelegen,had zo'n last van m'n banden..... (eigen schuld, wie gaat er dan ook winkelen,

t was maar 1,5 uur.....maar toch........)

O Juut, hoe was je echo??

Leuk hoor, ben benieuwd of ze bij jouw nog een profiel van t koppie konden zien??

Bij mij zat het al zo diep....jammer genoeg!!

Danaa; Af en toe ist best wel goed hoor, n slaappil..... anders raak je ook in zo'n negatief cirkeltje....

Soms is het dan beter om weer eens 'goed' te slapen.....waardoor je alles weer beter aan kan....

Voor jouw écht afellen he?!!

Hoe was je gesprek gegaan??

Jose; O leuk zeg!!je box. Tuurlijk, k geloof dat ik dat ook zou hebben, dat het eigenlijk helemaal niet

in de kamer past ;-) maar t is ook ff wennen, alstie over 2 jaar weer weg is, dan vind je t vast weer

n kale bedoening!!

Lijkt me best wel n soort van weemoedig gevoel.... afscheid nemen.....nou ja...afscheid, maar toch

je hebt er zoveel jaren naar uitgekeken, en dan ist nu toch écht voor jouw ook zo ver....en t zal ook nooit

meer hetzelfde zijn....je gaat dan wel terug, maar dan als mama!!!hihi....klinkt zoooooooo leuk!!!!!

Ik slaap gelukkig nog redelijk, ben wel om de 2 uur wakker om te plassen, maar k slaap ook zo weer in

en overdag ga ik ook meestal ff op de bank liggen, waar ik ook n half uurtje pit, niet langer, anders word het

snachts ook minder ben ik bang!!

Geplaatst

Ach je moet jezelf gewoon eens even verwennen op z'n tijd Tweety ;) En jij doet dat met een heerlijk bad en ff shoppen, niks mis mee... maar ja die gevolgen hè?

Het spookt echt al in je buik lijkt het wel en morgen alweer 36 weken...wow....het komt nu echt dichtbij!

Had Judith vandaag controle? Pfff....lijstje is weer een end te zoeken volgens mij...vertel, vertel hoe was het?

Hebben jullie ook dat je uit het niets een harde buik krijgt? Zat vanmiddag in de auto en dan voel ik hem ineens opspannen en ja hoor...... keihard! Zal ook wel weer een oefening zijn, I don't know.

Ik moet zeggen, slaap ook nog wel goed. Inslapen is wat lastiger, omdat ik echt mijn draai eerst moet vinden. Moet er alleen wel 3 of 4 keer uit te plassen en dan begint het weer van voren af aan, draai vinden en in slaap komen ;)

Ach, ik vind het prima...het kan minder. Alleen manlief heeft wel last van mijn nachtelijke avonturen haha....maar je hoort hem niet klagen hoor, hij vindt het allemaal prima. We moeten al genoeg doorstaan, vindt hij ook!

Geplaatst

Jose; Nou vind ik ook, heb n heel gaaf creme, leren jasje/blazertje (kort) gekocht!! leuk voor nu (kan nu alleen niet dicht ;-) )

en kan straks ook gewoon nog; k heb ook creme korte laarsjes, dus daar staat t errug leuk bij!!

En na ja....k moet het daarna gewoon weer ff rustig aan doen, dus zit nu lekker in pyama te relaxen!!

Ja die harde buiken, zomaar uit het niets, heb ik al vrij lang moet ik zeggen, het worden er alleen meer, en soms ook dat

het écht heel benauwd is, dat k voor m'n gevoel amper zuurstof krijg, zo hard word het dan!!

Gelukkig slaapt Jaco al voordat tie z'n kussen aanraakt ;-)

die word ook echt niet wakker van mij ofzo. En anders hebtie gewoon lekker pech :-p

haha.... nee hoor, hij word wel eens n keer wakker, maar hij slaapt ook zo weer verder!!

Geplaatst

Oh klinkt leuk Tweety, leuk setje zo :)

Haha die Jaco....loopt al slaapwandelend naar z'n bed!

Ja, jij hebt natuurlijk al heel lang last van harde buiken... bij het minste geringste. Had ook wel bij inspanning en vooral 's nachts, maar nu dus ook al als ik gewoon aan het 'relaxen' ben...kunnen ze me zo gebruiken voor het Nederlands elftal, maar dan als voetbal. Want rollen kun je me dan haha....

En het ergste... ik slaap met oordoppen omdat ik last van Ron heb haha...anders kom ik helemaal niet in slaap hihi! Nou ik ga nog heel ff wf doen en dan naar bed, me mentaal voorbereiden op mijn laatste dagje werken voorlopig. Vind het ergens ook jammer, want de komende weken staan er ook leuke dingen op het programma op mijn werk. Maar dit gaat natuurlijk boven alles en er is niets leuker dan straks eindelijk mama zijn :)

Oh en Tweety, relaxse... lekker bankhangen in je kloffie!

Geplaatst

Hey meiden!

Had vandaag idd liggingsecho... Helemaal ok allemaal, hij zou zo'n 2600 gram wegen, hij lag alleen een beetje scheef, dus het is niet helemaal exact. Ook het hoofd was niet meer te meten omdat ie als een sterrenkijkertje ligt op het moment. Maar hij groeit hoogstwaarsch. precies in de groeicurve. En het is nog steeds een knul! hahahaha.... Flinke piemerd te zien weer!

Jose: Gen niet van je laatste werkdagje, zal wel gek zijn idd!

Die man van jou is volgens mij ook echt wel een schatje he? Lekker hoor, nu is alles wel een beetje in orde voor de beeb bij jullie toch?

Tweety: Lekker aan t shoppen geweest? Ik zou ook graag nog een paar laarzen willen kopen, maar dat heeft eigenlijk helemaal geen zin nu natuurlijk! Misschien ga ik wel voor een paar lage uggs en een jurkje wat ik met een legging aan kan... Mijn broeken gaan nu wel knellen op de band, zo laag komt het nu allemaal. mijn positieharemjeans kan ik al niet meer aan... mijn witte broek ook bijna niet meer.... Zit niet meer lekker dus op de leggings dan maar!

Een lekker leren jackie is ook noiit weg! Net zoals een mooie leren tas.... hahahaha

Tweet: Morgen al weer 36 weken!!!!!! wahahaha....

Meiden, ik ga nog ff wordfeuden en dan nok ik voor vandaag... ben dan wel met verlof: Ik moet morgen gewoon naar kantoor!! jakkes....

truste alvast!

Geplaatst

Gek, raar, vreemd....onderweg naar mijn laatste werkdag voorlopig.een memorabel moment volgens mijn baas! Tot vnvd

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden