Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het enige nadeel.... moet alle ramen wéér lappen, had ik afgelopen weekend net gedaan! Jaja, alle kiertjes zijn meegenomen!!!

Tweet, you've got sms ;)

Sylvia en? Hoe gaat het nu? Nog gebeld?

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh ja Judith, bij welke drogisterij had je die perineumolie gekocht? Of heb je het online besteld? Jij had toch ook van Weleda?

Kan het altijd proberen, bevalt het niet...jammer dan!

Geplaatst

Hey meiden, nee heb niet gebeld omdat ik verder geen weeën meer had. Maar lijkt wel dat het de slijmprop was. maar wat ik in internet heb gelezen kan het dan nog tot 2 weken duuren voordat je gaat bevallen. dus ja als er nog weeën erder komen, ga ik in ieder gevall bellen en laat het jullie dan ook zeker weten.

Iedereen fijne avond nog ik ga zo naar bed. Ben heel erg moe

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Hahaha... Dan zal dat spinnenspulletje wel te heftig zijn voor de nederlandse richtlijnen... Beetje jammer!Die perineumolie was idd van weleda en heb ik bij de etos gekocht... Ben vanmorgen begonnen, hoop dat ik het goed doe!Xxx

Geplaatst

Goede morgen meiden!

Beetje zielig voor die spinnen Jose maar wel een heerlijk gevoel dat het huis nu spinvrij is!

Nou Sylvia dat wordt dan wel heel spannend voor jullie als het ieder moment kan gaan beginnen!..

Maar hopelijk duurt t nog een paar weken zodat ukkie nog lekker kan groeien!

Gister weer heel veel pijn in mn bekken gehad.. Weer huilend en strompelend van de pijn door t huis.

Gelukkig gaat t vandaag weer wat beter! Denk dat ik me deze week laat opnemen om eens even helemaal

tot rust te komen! Dus als jullie de komende dagen niets van me horen, zal ik in t ziekenhuis liggen!

Morgen controle bij de gyn. en datum ks prikken!!

Geplaatst

Ohh Danaa, wat verveelend voor je. Jeetje, het valt je echt niet mee hè? Ik wens je heel veel sterkte en beterschap meid.

Hopelijk dat je snel van je pijn af bent. Ja misschien het beste ff met rust komen in het ZH. En wat de datum betreeft, ik ben wel benieuwd wanneer het zou gebeuren. :D

Liefs

Geplaatst

Danaa, is misschien wel heel verstandig om je op te laten nemen! Hopelijk brengt het je rust. Spannend hoor, nog even en dan weet je gewoon wanneer de twin geboren gaat worden.... post je het hier ook of laat je ons ook lekker in spanning zitten?

Schrijven jullie ook een beval/geboorteplan, ben er vanmorgen even mee bezig geweest.... maar ja, nog niets uit mijn vingers gekomen. Heb niet zoveel zin vandaag haha.

Maar morgen moet ik weer heen, dus misschien voel ik vanavond toch de druk om het wel te gaan doen.

Nog even over de rusttijden, is van 12 -16 uur een reële tijd om op het kaartje te zetten? Want ik geloof dat ik het dan maar meteen laat aanpassen.

Geplaatst

[h=2]icon1.png[/h]

Het lijstje weer ff erbij gehaald. K heb jouw datum er ook gelijk bij gezet hoor Sylvia!!

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83
VERRA
SSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella

20 november - Jose
VERRA
SSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - lisa

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

28 september laatste werkdag Zjoediezzz

5 oktober - controle verloskundige Zjoediezzz

5 oktober - controle gyn José

6 oktober - controle gyn Ilon@

11 Oktober- controle vlos & liggingsecho Tweety

13 oktober - controle verloskundige + echo Zjoediezzz

14 oktober - laatste werkdag José ( jihaaaaaaaa) & Ilona

14 Oktober - Echo Ang3l

Ik zie dat jij morgen ook weer mag Judith, veel plezier :)

Zojuist nog even een paar dingetjes via babydump besteld, heb ik het, als het goed is, morgen in huis.

Zijn er ook meiden die hier kv gaan geven? Zo ja, halen jullie van tevoren ook al voeding in huis of wachten jullie het af?

Ik beval in het ziekenhuis, dus ik twijfel. Zelf neig ik naar Nutrilon, maar als ze in het ziekenhuis Friso geven, is het dan niet handiger dat ik dat ook voor de kleine haal?

Geplaatst

Hier ff update, was van ochtend van het ZH gebeld. Ze willen toch graag, dat ik er donderdag ff langs kom voor een groie echo, vruchtwater kontrole en verzorging van het bebe. Dus donderdag om 15.20 uur naar het ZH. Enne ik heb dan direkt vertelld met de slijm en ja hoor is wel de prop maar ik moet maar af wachten, het kan toch nog ff duuren. Als ik er weeën bij krijg (regelmatig) of bloed met bij zit, dan moet ik pas bellen ....Dus ja het kan nu de volgende dagen tot 14 dagen gebeuren....Kan....

Jose, ik geef, als ik het kan, BV. Kolven alleen als het moet.

Liefs

Geplaatst

Spannend Sylvia, maar wel fijn dat ze je nog even willen zien!

Met kv bedoel ik eigenlijk kunstvoeding, dus flesvoeding ;)

Geplaatst

hey meiden.

fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. zaterdag..

@dana wat balen dat je nog steeds zoveel last heb

@sylvia goed in de gaten houden dan meid. en als je het niet vertrouwd gewoon bellen.

@jose ik ga ook kv geven. en heb 1 pak nutrilon al in de kast staan ik kijk het eerst ff aan hoe hij het hier mee doet.

ik heb van 12.00 tot 15.00. dat schil ook maar een uur met jou. ik denk dat niet iedereen daar aan hou ik zie het wel.

ben ik moe ga ik slapen. voel ik me verder goed zal ik niet zo na de tijden kijken denk ik.

Gister heb ik ff voor de zekerheid me urine na de ha gebracht wilde ik al eerder doen maar niet echt van gekomen zeg maar.

en ja hoor een blaasontsteking. medicatie gehad voor een week en dan volgende week weer me urine laten controleren...

Vandaag controle bij de vk gehad. ons manneke nog niet helemaal ingedaald. dus krijg volgende week donderdag een groeiecho in het zh en nog een gesprek met de gyn.

dan gaan ze kijken of het miss niet belemmerd word door iets. want de vk zei dat het bij een eerste kindje het ingedaald moet zijn rond 36 weken.

we zien wel wat er dan gaat gebeuren. eerst maar is volgende week de echo afwachten. en dan weten we meer.

liefs

Geplaatst

Goed van je Danaa, om ff lekker voor je zelf te gaan kiezen nu!! Zeker omdat je al zo lang

doorloopt met deze klachten!! Vind het evengoed dapper dat je het allemaal nog zo lang

hebt volgehouden hoor!!

Wel spannend dat je de datum gelijk ook gaat prikken..... ben erg benieuwd!!

Syvlia; Goed dat je toch ff gebeld hebt hoor!! t is toch n teken dat de bevalling (kan) komen

en dan ist wel handig als ze daar van op de hoogte zijn!!

Lijkt me wel n eng idee, zo vroeg al!!

Eerst donderdag weer ff afwachten!!Suc6 alvast hoor!!

Jose; De meeste rusttijden in de kraamtijd zijn van 12 tot 15, maar als jij het tot 16 wil, zou ik het

zeker op het kaartje zetten hoor!! ik heb het tot 15.30uur gedaan!! en tegenwoordig gebeurt het steeds

vaker dat er 'smiddags helemaal geen bezoek meer gedaan word!!

FV in huis halen; ja zou ik zelf wel doen als ik jouw was, maar niet té veel hoor, gewoon 1 pak, dan kan je

kijken hoe het beebje er op reageer, voor t zelfde geld heeft hij/zij moeite met ontlasting of krijgt hij/zij

krampjes....dan kun je nog overstappen....

Tussen Friso en Nutri zit praktisch geen verschil, vaak het handigst om door te gaan waar ze int ziekenhuis

mee starten, maar als jij beval, en je gaat dezelfde dag nog naar huis, dan maakt het niet zoveel uit hoor!!

Angel; Had je er geen last van? van de blaasontsteking??

Ik had er onwijs veel pijn van (met plassen, maar ook gruwelijke buikpijn)

Welke kuur heb je gekregen? ik had de amoxiciline kuur de laatste 2 x, eerst n andere, maar daar reageerde ik niet op!!

Ik dacht dat het met 37 weken was? het indalen bij n eerste?? Jij zit trouwens al bijna op de 36 weken he?!!voor jouw

gaat het ook al opschieten.

Maar goed, wel fijn, dat ze het voor de zekerheid controleren!!

k hoorde vanmorgen nog n goeie opsteker van m'n pianolerares!!

we hadden het over bevallen en pijn enzo. dat als je erover na denkt dat het eng lijkt!!

maar zij zei dat het juist niet eng was!! Als je 'zomaar' ineens vreselijk buikpijn zou hebben zou dat heel eng zijn, omdat je

dan niet weet wat je mankeer, terwijl met de bevalling weet je wel waar die buikpijn vandaan komt, en wil je ook verder

omdat je het 'ergens' voor doet!! Zij is als de dood voor pijn en ziekenhuizen/onderzoeken, terwijl bevallen vond ze niet erg!!

k vond hetwel n goeie om te onthouden (voor als het zover is).

k heb erg last van m'n banden, vooral 's avonds, k loop ook écht als n kameel.....vreselijk!!

m'n buik word zovaak hard, dat het aan m'n banden gaat trekken!! k heb steeds het idee dat ik m'n buik vast moet houden!!

Ach...laatste loodjes he meiden?!! ;-)

liefs

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel :boy:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83 VERRASSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - lisa

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

28 september laatste werkdag Zjoediezzz

5 oktober - controle verloskundige Zjoediezzz

5 oktober - controle gyn José

6 oktober - controle gyn Ilon@

11 Oktober- controle vlos & liggingsecho Tweety

11 Oktober - controle vk Angel

13 oktober - controle verloskundige + echo Zjoediezzz

13 Oktober - groeiecho + gesprek gyn Angel

14 oktober - laatste werkdag José ( jihaaaaaaaa) & Ilona

14 Oktober - Echo Ang3l

Geplaatst

@tweety. nee heb/had helemaal geen pijn bij het plassen wel erge buikpijn maar nu snap ik ook gelijk waar die buikpijn miss al die tijd vandaan kwam..

ja heb ook die medicijnen gehad 3x pd 1 tablet.

ja tegen mij zeiden ze 36 weken maar ja zal rond die tijd wel zijn. maak voor de rest ook niet uit.. heb volgende week nog een gewone controle miss is ie dan al wel ingedaald als er niks anders aan de hand is natuurlijk. en dan 2 dagen later de echo. maar we lopen nog maar niet op de zaken voor uit.

liefs

Geplaatst

ow ja jose je had het over een geboorteplan. ik heb het wel gedaan voor de zekerheid.

maar nu ben ik hem vandaag vergeten mee te nemen op controle haha.

volgende week maar weer proberen mee te nemen..

Geplaatst

Domme vragen bestaan niet meis...maar dat is zeg maar een plan waarin je omschrijft hoe je het allemaal wilt hebben rondom de bevalling.

Wie er aanwezig is, pijnstilling, ingrijpen, communicatie, bezoek, doorknippen navelstreng enz.......

Geplaatst

okay dan!ik snap um!wel n goed idee,k denk zeker als je int z.huis beval dat het heel verstandig is!!tjoh...zo leer je nog eens wat...hihi

Geplaatst

hoi tweety kijk hier maar is op. ik heb dit van me vk gekregen.

zijn voorbeelden die je miss kan over nemen of die jij miss ook wel belangrijk vind om het op te schrijven.

www.cicli.nl

liefs

Geplaatst

Goede morgen.

Toen ik 20 weken was, heb ik een geboorteplan brief mee gekregen van het ziekenhuis. Dat moest ik invullen en met 24 weken bij het gesprek met de verlooskundigen mee nemen. Hebben jullie dat niet gehad, zo een gesprek over de geboorteplan?

Gisteren avond kreeg ik ineens zo pijn in me onderbuik. Het was n soort menstruatiepijn en ook een steken ofzo. Kan het niet eens beschrijfen. Ik was er gewoon misselijk van en moest heel vroeg naar bed. De hele nacht dus had ik pijn in me onderbuik en kon niet echt slapen. Ookwist ik niet hoe ik moest bewegen of draaien. Zodra ik op me andere zijde wilde liggen kreeg ik n enorm harde buik. En die deed echt zeer. Vanmorgen ook direkt weer overgegeven en voel me nog steeds niet echt goed. De pijn is er nog steeds te voelen. Maar op dit moment niet zo erg als gisteren avond. Ik zei vanmorgen , voordat mijn man na zijn werk ging, blijf aub berijkbaar, je weet maar nooit....Hij moest toen lachen maar ja, is toch zo toch?

Straks ff wat hier in huis doen en dan weer lekker rusten.

Liefs

Geplaatst

ha meiden!

ik las bij Jose oa ietsover flesvoeding. Vervelend hè dat er bij wet verboden is om informatie over flesvoeding voor het eerste half jaar te geven. Zo komt uiteindelijk iedereen bij de duurdere merken uit, naar mijn mening, omdat die veel geld uitgeven aan promotie bijv door er voor te zorgen dat hun merk in ziekenhuizen gebruikt wordt. Ik had het laatst al geroepen hier dat er bij diezelfde wet ook geen verschil mag zitten in de samenstelling van flesvoeding, heb dat schemaatje weer gevonden. Kijk voor de gein hier maar eens: http://babyvoedingchecker.nl/ als je op het eerste flesje drukt zie je het overzichtje. Bovenaan staan de prijzen per merk, dat scheelt nogal.... Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het zit als mijn kindje dadelijk in het zkh eerst 5 dagen Nutrilon (want dat merk heeft zich bij de meeste zkh "ingekocht") krijgt of ik dan thuis zomaar door kan gaan met Bonbébé. Ik ben er persoonlijk een beetje "allergisch" voor om euro's meer te betalen voor een merknaam die duurder is omdat er meer geld aan reclame uitgegeven wordt. Hoewel ik hypocryt ben hahaha, ik heb wel 2 pakken pampers newborn in huis gehaald, maar ja daar zitten volgens de ervaringsdeskundigen onder ons wel degelijk verschillen in nietwaar?

Kreeg trouwens via mijn "Jouw extra voordeelkaart" van het kruidvat al een pak newborn luiers voor de helft van het geld. Is leuke pas kwam ik achter, na het activeren krijg ik dagelijks een leuke aanbieding in mijn mailbox. Als ik er gebruik van wil maken hoef ik alleen maar te activeren en bij afrekenen mijn pas te gebruiken voor de korting. Mag nu ook de kruidvat cadeau tas gaan ophalen, zit pak kruidvat luiers in , een flesje en bodylotion. Kan ik toch de luiers vergelijken!

Danaa, ik weet niet of ik je nog tref, maar ik hoop dat je lekker kunt rusten in het zkh. Is verstanding van je, geen makkelijke beslising kan ik me voorstellen, maar wel nodig als ik je zo hoor!

En sylvia, spannend hoor, ben nu al beetje nieuwsgierig wie van ons als eerste gaat bevallen! Leuk zo'n lijstje met uitgerekende data maar daar houdt geen baby zich aan... Dinsdag horen jullie als het goed is van mij de bevallingsdatum....spannend!!!!

de babykamer is nu geschilderd, heb de kleuren uit het geboortekaartje als inspiratie gebruikt, is een soort grijs/bruine kleur en zeeblauw geworden. Het grijze zit op de 3 lange muren , blauw op de stukje tussen de 2 ramen en op een stukje muur dat uitsteekt waarachter alle leidingen/buizen/afvoeren lopen. is leuk geworden! Gisteren is mijn schat met het leggen van de vloer begonnen, ook zo mooi, en er komen witte hoge plinten (20cm) tegenaan... Dinsdag gaat mijn lief mee naar het zkh en daarna hoop ik dat we de meubeltjes kunnen gaan halen bij Ikea. geen dure babykamer voor ons helaas, kan bruin niet trekken.... maar wel een nieuwe.

Zit nu lekker op bed te typen, dadelijk even mijn suiker checken (rotprikjes) en dan aan de slag met de strijk! Jullie hebben weer ff wat te lezen hahaha!

knuffels voor jullie allemaal!

Geplaatst

Thanx Angel, wel interessant om door te lezen!!

Bij onze vlos krijg je dat niet mee ofzo. maar goed, m'n beste vriendin is erbij

en m'n man, die weten wel wat ik wel/niet wil, dus dat komt ook zonder zo'n plan

wel goed!!

spannend Sylvia; wie weet....toch al de voortekenen??!! zitten we allemaal naar Danaa

te kijken, maar straks beval jij nog eerder!!

Klinkt ontzetend gezellig Mutske, je babykamertje!!

Joh! met goedkope meubeltjes kan je het ook reuze gezellig maken!!

Dat zit m écht niet in de prijs hoor!!

Vanavond weer gras maaien (snor harsen, wenkbrauwen epileren)

Geplaatst

Hahaha... Tweety, Veel plezier met ontbossen!

Ik ga ook niet voor een bevallingsplan hoor... Pat weet wat ik wil en ik heb met de vlos besproken vanmorgen wat ik wil en dat is ook hoe zij het het liefste hebben... Daarnaast ben je toch afhankelijk van de situatie en als ik het te veel ga vastleggen raak ik misschien wel teleurgesteld als het anders loopt. Ik heb alleen laten noteren dat ik een baarkruk aanwezig wil hebben, of ik hem nou ga gebruiken of niet! (je weet van tevoren ook niet wat voor weeen je zal hebben!)

Sylvia: Spannend meid! Misschien ga jij wel als eerste! Ik zal heel erg voor je duimen dat alles verder gladjes zal verlopen, je hebt al behoorlijk wat op je bordje gehad...

Mutske: Het kamertje klinkt qua kleuren echt helemaal leuk! Het gaat toch om de totale uitstraling, niet om de prijs van de meubels hoor! Wij hebben ook geen peperdure kamer, ik heb m aangekleed met allerlei leuke dingen en dan heb ik ook nog geluk dat ik alles met 20% korting heb kunnen kopen (alle accessoires)

Jose: Hoe was het bij de vlos?

Hier alles goed, baby-boy is al flink ingedaald en hartje zat tussen de 120/130 p.m. helemaal netjes. Hij draait nog een beetje om zijn as heen, maar verder niet. Volgende week 2e groeiecho...

Vanmiddag ook intake kraamzorg gehad, ben dr eigenlijk wel een beetje klaar voor! hihihi...

Zo vanav weer een ouderwets bordje sushi eten! hahaha (was nu al weer wat langer geleden, dus werd hoog tijd!)

Geplaatst

Oh, kwam net op het dorp een tante van Pat tegen en die begon over dat ik toch best een flinke buik had en dat mijn schoonmoeder dat al tegen haar had gezegd dat ik flink aan de maat ben... Misschien wordt het wel een tienponder....

Allemachtig.... Die ouwe besjes moeten zich ff lekker met hun eigen dikke pens gaan bezighouden!!!! Bij mij zit er tenminste nog een baby in! Gatverdamme.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden